Gāze un Aero.


User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by Flesh »

elmo wrote:Esmu šokā! ārā -5 un tāda sajūta, ka pa nakti rūķi ielikuši jaunu dzinēju!
Lec pa skaisto, rūc klusi un mīksti, pārslēdzas ideāli,neraustās, nevibrē, pat cēliens cits un atsaucība pie zemiem apgriezieniem!

Vienvārdsakot SAABS mīl ziemu! :dance:
Es jau minēju tas ir no +8 līdz 0 un no -20 līdz -25 :)

p.s. tas atiecināms tikai uz sliktāku pielekšanu. Bet tad radās ideja, ka varbūt tur pie vainas degvielas un gāzes oktāna atšķirības un varbūt tur lēts "fix" varētu būt tās "krutās" degvielas piedevas. Jo ekonomiska pamata viņas lietot nav, bet varbūt šim diapazonam palidz :)
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by Vilcins »

elmo wrote:Esmu šokā! ārā -5 un tāda sajūta, ka pa nakti rūķi ielikuši jaunu dzinēju!
Lec pa skaisto, rūc klusi un mīksti, pārslēdzas ideāli,neraustās, nevibrē, pat cēliens cits un atsaucība pie zemiem apgriezieniem!

Vienvārdsakot SAABS mīl ziemu! :dance:
Ar vesu gaisu vienmer labak iet,tapat ka vasara pec lietus gaziena un it ipasi pec perkona negaisa,liekas ka kadi dsmit poniji saskrejusi atpakal.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Gāze un Aero.

Post by lawyer »

Vienkārši siltumā gaiss izplešas un tā kļūst mazāk uz vienu tilpuma vienību, kas savukārt ļauj sadedzināt mazāk degvielas - tādēļ arī nelielos mīnusos ir jūtams jaudas pieaugums ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Raivisva
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Tue Nov 05, 2013 8:17 am

Re: Gāze un Aero.

Post by Raivisva »

elmo wrote:Esmu šokā! ārā -5 un tāda sajūta, ka pa nakti rūķi ielikuši jaunu dzinēju!
Lec pa skaisto, rūc klusi un mīksti, pārslēdzas ideāli,neraustās, nevibrē, pat cēliens cits un atsaucība pie zemiem apgriezieniem!

Vienvārdsakot SAABS mīl ziemu! :dance:

Nu jā, pārslēdzoties uz gāzi nekas neraustās. Štrunts par apkuri, bet motoram prieks.
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by Flesh »

Ko sliktu šie varētu izdarīt dzinējam:
Image
Wynn's Dry Fuel
Image
Wynn's Fuel Stabilizer
Jo pie ešošām degvielas cenam tie 3-4€ uz bāku ir sīkums :) Bet ieguvums, ka pēc ilgākas stāvēšanas auto lec uz pirmo, kas brīzam nebija ar LPG modifikāciju.
Zinu, ka tie octan boots nav labi, slikti atsaucas uz vārstiem. Un tie sprauslu tīrītāji ko ielej bākā un kas sadzen nogulsnes no bākas uz sistēmu. Bet par udens savacejiem bākā un degvielas konservantiem nekas slikts nav dzirdets...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Ielej vienu litru E85 un būs tev ūdens savācējs! :P
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by Flesh »

elmo wrote:Ielej vienu litru E85 un būs tev ūdens savācējs! :P
bet kāpēc tad tā obligātā 5% bio piedeva degvielai nepalidz? Kaut kur tieši lasīju, ka spirtam tieši piemīt laba udens/kondensāta piesaiste no gaisa.

Te folozofija no 10% - 15% piedevas degvielai. Te
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Es leju E98, tu ir 0% spirta!
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by Flesh »

elmo wrote:Es leju E98, tu ir 0% spirta!
es arī leju tikai E98, bet ja saki ka ar 1l E85 var savāk udeni, tad tas ir tas pats kas 5% uz baku :) un ka spirts īsti neder pret kondensātu bākā, jo tas tikai veicina ūdens nogulsnēšanos bakas apakšā.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nu nezinu, agrāk vīri bākā lēja medicīnisko spirtu, lai piesaistītu kondensātu!
Man ledusskapja saldētavā jau 3 gadus šņabis mētājas, bet pudeles iekšpusē nekādu ledus gabalu nav! Tātad arī pie bākas apakšas nekam nevajadzētu piesalt, ja vien ārā nav kādi -70 grādi! :P
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by Flesh »

elmo wrote:Nu nezinu, agrāk vīri bākā lēja medicīnisko spirtu, lai piesaistītu kondensātu!
Man ledusskapja saldētavā jau 3 gadus šņabis mētājas, bet pudeles iekšpusē nekādu ledus gabalu nav! Tātad arī pie bākas apakšas nekam nevajadzētu piesalt, ja vien ārā nav kādi -70 grādi! :P
Te vel viens saka par to, ka etanols uzsūc udeni
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Cik procentu šņabī ir spirts un cik ūdens!? Bet tak nesalst!
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by Flesh »

elmo wrote:Cik procentu šņabī ir spirts un cik ūdens!? Bet tak nesalst!
Tad jau drīzāk jautājums vai tas x% maisījums paliek filtrā vai nonāk līdz motoram. :)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Gāze un Aero.

Post by edijs »

Esmu atpakaļ gāzētāju pulkā! :D Kopš pagājušā gada augusta nebiju pildījis gāzi, tagad tāda jancīga sajūta tik pieticīgu naudas daudzumu atstāt par pilnu bāku.

Skatos, ka kopš augusta (vai pat nedaudz ātrāk - laiks, kad Agneses gāzotais 9k saķēra motora klaboņu un tika nolikts uz laiku pie sētas) es ar benzīnrīmu Black Jet esmu noripijos maķenīt virs 10 tūkstošiem, huh! Būtu toreiz uzreiz pēc motora iekrāmēšanas un TA iziešanas braucis pie Arteh iemest gāzi, būtu uz doto brīdi jau iekārta plus mīnus sevi atpelnījusi. Bet tobrīd likās - ai, tūlīt jau būs Agneses 9k atpakaļ ielās, drīz jau arī ziema un jāsataisa zaļais ziemais braucamais, tikmēr jau var kādu mēnesi pusotru ļaut Black Jet'am pastrebt benzīnu un par tā sagāzēšanu domāt/nedomāt pavasarī. Bet redz kā sanāca, zaļais joprojām pie sētas un ģimeniskais 9k tik vakar pametis Arteh teritoriju.

Interesanti ir tas, ka, pēdējos mēnešus, laistot dārgo zupu, es ne brīdi nejutos tā, ka mestu naudu zemē. Šķiet, tā sajūta, ka tas jau tik tāds pagaidu variants, ļāva braukt ar smaidu un benzīntankā uz tiem galvu reibinošajiem cipariem neskatīties. Var jau būt, ka beigu galā Black Jet tā arī netiks pie gāzes, jo pienāks pavasaris, iepirkšu moci un, ikdienā braucot ar to, nebūs tik izteikta vajadzība pēc ekonomiska auto. Un tālākiem braucieniem tāpat paliek ģimeniskais 9k.

Atliek vien jautājums, ko iesākt ar zaļo Hiršu.. Varbūt kādam ir interese par Aero salona, Aero kita, Aero disku, Mitsu turbas, Trionic komplekta, labu spārnu un dzelžu cenu tikt pie gāzota 9k? :think: Roka jāpieliek! Pastāv iespēja arī kaut ko no Aero lietām nokomplektēt nost - tās tāpat uz izķeršanu un aiziet ātri.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Gāze un Aero.

Post by lawyer »

Par pēdējo rindkopu - viss atkarīgs no cenas :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply