Esmu atpakaļ gāzētāju pulkā!
Kopš pagājušā gada augusta nebiju pildījis gāzi, tagad tāda jancīga sajūta tik pieticīgu naudas daudzumu atstāt par pilnu bāku.
Skatos, ka kopš augusta (vai pat nedaudz ātrāk - laiks, kad Agneses gāzotais 9k saķēra motora klaboņu un tika nolikts uz laiku pie sētas) es ar benzīnrīmu Black Jet esmu noripijos maķenīt virs 10 tūkstošiem, huh! Būtu toreiz uzreiz pēc motora iekrāmēšanas un TA iziešanas braucis pie Arteh iemest gāzi, būtu uz doto brīdi jau iekārta plus mīnus sevi atpelnījusi. Bet tobrīd likās - ai, tūlīt jau būs Agneses 9k atpakaļ ielās, drīz jau arī ziema un jāsataisa zaļais ziemais braucamais, tikmēr jau var kādu mēnesi pusotru ļaut Black Jet'am pastrebt benzīnu un par tā sagāzēšanu domāt/nedomāt pavasarī. Bet redz kā sanāca, zaļais joprojām pie sētas un ģimeniskais 9k tik vakar pametis Arteh teritoriju.
Interesanti ir tas, ka, pēdējos mēnešus, laistot dārgo zupu, es ne brīdi nejutos tā, ka mestu naudu zemē. Šķiet, tā sajūta, ka tas jau tik tāds pagaidu variants, ļāva braukt ar smaidu un benzīntankā uz tiem galvu reibinošajiem cipariem neskatīties. Var jau būt, ka beigu galā Black Jet tā arī netiks pie gāzes, jo pienāks pavasaris, iepirkšu moci un, ikdienā braucot ar to, nebūs tik izteikta vajadzība pēc ekonomiska auto. Un tālākiem braucieniem tāpat paliek ģimeniskais 9k.
Atliek vien jautājums, ko iesākt ar zaļo Hiršu.. Varbūt kādam ir interese par Aero salona, Aero kita, Aero disku, Mitsu turbas, Trionic komplekta, labu spārnu un dzelžu cenu tikt pie gāzota 9k?
Roka jāpieliek! Pastāv iespēja arī kaut ko no Aero lietām nokomplektēt nost - tās tāpat uz izķeršanu un aiziet ātri.