Viss par un ap akumulatoriem

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by Flesh »

envoy wrote: 4. - klemmi pie miroņa masas (ne akumulatora. varot sprāgt).
Kas tieši skaitas miroņa masas :)? Metāla ramis? Tas nezinātājam kā man rada jautājumus :)
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by uculs »

Vislabāk pie dzinēja, palielam jebkurš metāls, kas ir pliks. Visādā ziņā krāsotas detaļās neder. Volvo, kam aķīši bija bagažniekā, vispār ir izvadi zem kapota, kur ir gan +, gan -.
Ja, kas, ja aķis pēkšņi nevelk vai novecojis, bet nav pa rokai ne kaimiņa, ne kā cita, kas palīdz, der vienkārši to sasildīt, ienesot siltuma. Tas nav ātri, bet nu ar tam pašam 20 minūtē pietiks, lai pielektu kā vasarā.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by elmo »

uculs wrote:Vislabāk pie dzinēja, palielam jebkurš metāls, kas ir pliks. Visādā ziņā krāsotas detaļās neder. Volvo, kam aķīši bija bagažniekā, vispār ir izvadi zem kapota, kur ir gan +, gan -.
Ja, kas, ja aķis pēkšņi nevelk vai novecojis, bet nav pa rokai ne kaimiņa, ne kā cita, kas palīdz, der vienkārši to sasildīt, ienesot siltuma. Tas nav ātri, bet nu ar tam pašam 20 minūtē pietiks, lai pielektu kā vasarā.
ātrāk taču būs ievilkt ar striķi! :dance:
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by zinitis »

Nu ir paliels risks darbinaat auto ar nonjemtu akb klemmi,jo netiek nodroshinaats vienaads spriegums elektrosisteemaa.Taadus gaajienus var dariit ar primitiiviem diizeljiem vai karburatoriem.Pat auto,kuram ir aizdedzes komutators(nemaz nerunaajot par ieshprices ecu),pastaav risks bojaat elektroniku ar paaugstinaatu spriegumu.Taa ka,nebuutu veelams atvienot akb klemmes pie darbojosha dzineeja,ja nav veeleeshanaas izaicinaat uz dueli elektriibas ruukji... :wink:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by uculs »

Nu skaidrs, nemsim vērā.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by uculs »

elmo wrote:
uculs wrote:Vislabāk pie dzinēja, palielam jebkurš metāls, kas ir pliks. Visādā ziņā krāsotas detaļās neder. Volvo, kam aķīši bija bagažniekā, vispār ir izvadi zem kapota, kur ir gan +, gan -.
Ja, kas, ja aķis pēkšņi nevelk vai novecojis, bet nav pa rokai ne kaimiņa, ne kā cita, kas palīdz, der vienkārši to sasildīt, ienesot siltuma. Tas nav ātri, bet nu ar tam pašam 20 minūtē pietiks, lai pielektu kā vasarā.
ātrāk taču būs ievilkt ar striķi! :dance:
šaubos vai kādam no taviem, tas ies cauri, 9-5 vispār ievilkt ir problēma
User avatar
Smith
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2049
Joined: Tue Jun 10, 2008 2:11 am
Location: Riga

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by Smith »

TAD KĀ IR PAREIZI JĀLIEK VADI??? :shock: Cik cilvēku, tik viedokļu. Būtu labi, ja Zīnitis vai Arnijs pieliktu punktu ar savu variantu. :mrgreen::wink:
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by defektivais »

Smith wrote:TAD KĀ IR PAREIZI JĀLIEK VADI??? :shock: Cik cilvēku, tik viedokļu. Būtu labi, ja Zīnitis vai Arnijs pieliktu punktu ar savu variantu. :mrgreen::wink:
Nav nekādas starpības, masu liek pēdējo parasti tāpēc, ka tādējādi tiek samazināta varbūtība saslēgt uz īso. Jo plus izvads jau ir tik vienā vieta, bet masu tu vari dabūt cik uziet :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by elmo »

uculs wrote: šaubos vai kādam no taviem, tas ies cauri, 9-5 vispār ievilkt ir problēma
Manējos nav jāvelk, viņi ievelk citus! :twisted:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by edijs »

Esmu dzirdējis viedokli, ka plusa vads vispirms jāliek pie donora un tad pie pacienta tādēļ, ka vadi esot jāslēdz "strāvas plūšanas virzienā". :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by zinitis »

Nu pa lielam,(+) vadam nav noziimes pie kura auto pieliek iesaakumaa.
Bet (-) arii buutu vienalga pie kura auto liek saakumaa,BET,ja IESPEEJAMS,tad vadu nelikt pie akb klemmes,bet pie motora dzelzhiem.
Tas ir ar taadu domu,ka pievienojot vadu buus dzirkstele,un ja akb ir pavaarijies un izdaliijis gaazes,tad var sanaakt neliels bum motortelpaa,un jaameklee cits akb.Shii saluuta iespeeja ir iespeejama auto ar nepareizu laadeeshanu,vecu akb,vai vasaraa(karstaa laikaa).
Un teoreetiski donoru labaak noslaapeet,pacienta darbinaashanas briidii,jo taa netiks traumeets donora gjenerators.
P.S.
Tas ir mans uzskats,domaaju,ka logjisks,bet varbuut inzhenieri man oponees un teiks ko citu... :wink:
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by Diks »

Piekrītu Zinītim. Varu tikai piebilst, ka pie iedarbināta donora var ciest ne tikai viņa ģenerators, bet arī viņa elektronika, jo pacienta iedarbināšanas brīdī var būt straujš sprieguma kritums sistēmā (sevišķi ziemā - lielāka slodze), kas var kaitēt tāpat kā pārspriegums. Par lādēšanu ziemā - pie lieliem mīnusiem akumulators ļoti nīgri uzlādējas, tāpēc pie palietota akumulatora ziemā, braucot īsus gabalus, tas startējot stipri izlādējas, bet uzlādēties nespēj. Izeja šajā gadījumā ir vai nu uz nakti ņemt akumulatoru mājās, siltumā vai arī reizēm to mājās uzlādēt, pirms tam, protams, tam ļaut istabā vismaz pāris stundas sasildīties. Trešā iespēja ir reizēm izbraukt garākus gabalus, kuru laikā akumulators motortelpā sasildās, kā arī no ģeneratora paspēj uzlādēties.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by elmo »

Šorīt konstatēju, ka Vilkacim laikam būs jābrauc uz Autostartu, nomainīt veco aķi, pret tādu pašu kā Griffinam. No ļoti lēni grieza, pat brīnos kā pieleca.
Tā mājās nešana un sildīšana nav priekš manis, bet uzlādes ierīces iegādes izmaksas pārsniedz vai ir vienādas ar jauna aķa izmaksām!
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by uculs »

Tagad lādētāji ir pagarinātāja lielumā. Nesaku, ka tie ir tie labākie, bet vismaz nav jānēsājās ar akumulatora izmēra kasti apkārt. elmo, iesaku vismaz vienreiz uzlādēt to aķi pie lādētāja, varbūt tas vienkārši ir izlādējies, būs vēl lētāk.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Post by elmo »

Kungi,
kādi ir pareizie akumulatora izmēri priekš SAAB 9-5 2006 gada modelim, Ah un satrta strāva!?
Post Reply