Dienas snapšots 2. daļa
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Uzliec avtonomku un par lekšanu, kā arī siltu gaisu vairs nebūs jāsatraukājas!
Brīnos, kā tās avtonomkas jau neliek dīzeļiem kā standarta aprīkojumu!
Brīnos, kā tās avtonomkas jau neliek dīzeļiem kā standarta aprīkojumu!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Meklējot to īsto busu no apskatītajiem 10 kuriem bija avtonomkas, astoņiem tās nestādāja. Paskatoties kā Volvisti cīnās ar avtonomkām- arī pēc tā tās mani neuzrunā. Kaimiņš LC gribēja likt avtonomku, bet nez kāpēc pārdomāja (servisnieki atrunāja) un hradās likt apsildi uz 220V.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
- krauklitis
- Zināms jau visiem
- Posts: 191
- Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
- Location: Kekava
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik skumji...
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ko Tu, beidz! Pakāpeniska eļļas izplūšana no mezgliem ir īpašs know-how attiecībā uz virsbūves aizsardzību pret koroziju!
Tur, kur tek eļļa, rūsiņš nekad neiemetīsies!
Tur, kur tek eļļa, rūsiņš nekad neiemetīsies!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Jā, man passātam (sešgadīgam ar 90000 noskrējienu) arī nestrādāja.chippy wrote:Meklējot to īsto busu no apskatītajiem 10 kuriem bija avtonomkas, astoņiem tās nestādāja. Paskatoties kā Volvisti cīnās ar avtonomkām- arī pēc tā tās mani neuzrunā. Kaimiņš LC gribēja likt avtonomku, bet nez kāpēc pārdomāja (servisnieki atrunāja) un hradās likt apsildi uz 220V.
[ Post made via Android ]
Re: Dienas snapšots 2. daļa
tik nez` kāpēc šis know-how kaut kādu iemeslu dēļ nav realizējies c900 pasažiera puses pusass tuneļa aizsardzībālawyer wrote:Ko Tu, beidz! Pakāpeniska eļļas izplūšana no mezgliem ir īpašs know-how attiecībā uz virsbūves aizsardzību pret koroziju!
Tur, kur tek eļļa, rūsiņš nekad neiemetīsies!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nav nekāda vaina no rīta izskriet ārā kaut peldmētelī un čībiņās, iedabināt auto, atnākt atpakaļ, pabeigt rīta kafiju, saģērbties un tikmēr jau arī auto gaida silts. Var jau teikt, ka nav motoram veselīgi tukšgaitā aukstam pukšķināties, bet pie šādiem mīnusiem primārais ir komforts. Šķiet, degvielas patēriņa ziņā sanāk izdevīgāk, kā likt autonomo apsildi (rēķinot arī tās cenu).
Vispār baigā štelle ir nepaslinkot un iedzīt auto vakarā angārā. No rīta prieks skatīties, ka pa nakti nav parādījusies neviena ledus kripata virsū, auto tik pat tīrs, cik vakarā to atstājot. Joprojām nesaprotu, no kā tā mazā ledus kārtiņa rodas, kas noklāj visu auto un ir tik sasodīti grūti dabūnama nost no stikliem. Un no rīta ar auto sildīšanu kaut desmit minūšu ilgumā nav gana, lai logi sāktu atkust - daudz efektīvāk ir vakarā kaut kādu lupatu uzmest uz priekšējā stikla.
Vispār baigā štelle ir nepaslinkot un iedzīt auto vakarā angārā. No rīta prieks skatīties, ka pa nakti nav parādījusies neviena ledus kripata virsū, auto tik pat tīrs, cik vakarā to atstājot. Joprojām nesaprotu, no kā tā mazā ledus kārtiņa rodas, kas noklāj visu auto un ir tik sasodīti grūti dabūnama nost no stikliem. Un no rīta ar auto sildīšanu kaut desmit minūšu ilgumā nav gana, lai logi sāktu atkust - daudz efektīvāk ir vakarā kaut kādu lupatu uzmest uz priekšējā stikla.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tas ledus veidojas tāpēc, ka auto stikls ir silts, kad tu atbrauc. Bet ārā auksts. Tad nu te arī mitrums klāt kā likts!
Vēl var darīt tā, ka vakarā atstāj visas auto durvis atvērtas, izvēdini un pēc kāda laika aizej aizver. Nebūs nekāda ledus no rīta
Vēl var darīt tā, ka vakarā atstāj visas auto durvis atvērtas, izvēdini un pēc kāda laika aizej aizver. Nebūs nekāda ledus no rīta
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Edij, vai tad tik dārgi uzlikt elektrisko avtonomku ar kurām ir aprīkota katra otrā zviedru mašīna!?edijs wrote:Nav nekāda vaina no rīta izskriet ārā kaut peldmētelī un čībiņās, iedabināt auto, atnākt atpakaļ, pabeigt rīta kafiju, saģērbties un tikmēr jau arī auto gaida silts. Var jau teikt, ka nav motoram veselīgi tukšgaitā aukstam pukšķināties, bet pie šādiem mīnusiem primārais ir komforts. Šķiet, degvielas patēriņa ziņā sanāk izdevīgāk, kā likt autonomo apsildi (rēķinot arī tās cenu).
Vispār baigā štelle ir nepaslinkot un iedzīt auto vakarā angārā. No rīta prieks skatīties, ka pa nakti nav parādījusies neviena ledus kripata virsū, auto tik pat tīrs, cik vakarā to atstājot. Joprojām nesaprotu, no kā tā mazā ledus kārtiņa rodas, kas noklāj visu auto un ir tik sasodīti grūti dabūnama nost no stikliem. Un no rīta ar auto sildīšanu kaut desmit minūšu ilgumā nav gana, lai logi sāktu atkust - daudz efektīvāk ir vakarā kaut kādu lupatu uzmest uz priekšējā stikla.
Privātmāju īpašniekiem tā ir baigā štelle!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Elmo, tu esi padomājis, cik tādus vajadzēs Edijam, lai katram SAABam un nesaabam tādus uzliktu - bankrots klāt.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Vakarā Rīgā uz ielas tā atstājot ne tikai ledus vairs mašīnā nebūsJimBeam wrote:Tas ledus veidojas tāpēc, ka auto stikls ir silts, kad tu atbrauc. Bet ārā auksts. Tad nu te arī mitrums klāt kā likts!
Vēl var darīt tā, ka vakarā atstāj visas auto durvis atvērtas, izvēdini un pēc kāda laika aizej aizver. Nebūs nekāda ledus no rīta
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Jābrauc ar auto, kas nav iekārojams zagļiem, un var dzīvot bez bēdu!
Atceros, pie mega lielajiem mīnusiem ar dīzeļescortu es mēdzu darīt tā, ka kaut kā nebūt piešķiļu no rīta (hvz cik ilgi griežot, sveces sildot un ēteri pūšot), tad ar otru atslēgu aizslēdzu durvis un kāpju augšā uz ceturto stāvu brokastot un kafijot. Par to, ka kādam kaimiņam mans escorts varētu ieinteresēt, neraizējos, savukārt garāmejošie aiz tiem aizsalušajiem logiem pat nenojauta, ka iekšā neviens nesēž.
Elektriskā apsilde? Slēgt vakarā pie rozetes? Nu nē.. Godīgi sakot, es tādu izteiktu rīta sildīšanas vajadzību pat vēl neesmu šogad sajutis. Aktuālāk tas ir dienās, kad dodos ārpus mājas uzvalka biksēs, ne pārāk biezās kurpēs un mētelī, taču, ja apģērbu pieskaņo laika apstākļiem (džinsenes, džemperis, silts hūdijs), tad var tā kā šorīt - iedarbināju, ātri nokasīju ledu no priekšējiem stikliem, un aidā braucu. Galvenais ir silti ādas cimdi!
Atceros, pie mega lielajiem mīnusiem ar dīzeļescortu es mēdzu darīt tā, ka kaut kā nebūt piešķiļu no rīta (hvz cik ilgi griežot, sveces sildot un ēteri pūšot), tad ar otru atslēgu aizslēdzu durvis un kāpju augšā uz ceturto stāvu brokastot un kafijot. Par to, ka kādam kaimiņam mans escorts varētu ieinteresēt, neraizējos, savukārt garāmejošie aiz tiem aizsalušajiem logiem pat nenojauta, ka iekšā neviens nesēž.
Elektriskā apsilde? Slēgt vakarā pie rozetes? Nu nē.. Godīgi sakot, es tādu izteiktu rīta sildīšanas vajadzību pat vēl neesmu šogad sajutis. Aktuālāk tas ir dienās, kad dodos ārpus mājas uzvalka biksēs, ne pārāk biezās kurpēs un mētelī, taču, ja apģērbu pieskaņo laika apstākļiem (džinsenes, džemperis, silts hūdijs), tad var tā kā šorīt - iedarbināju, ātri nokasīju ledu no priekšējiem stikliem, un aidā braucu. Galvenais ir silti ādas cimdi!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nu come on! Pat - 20 C nav. Nokasu logus, lai varētu kustēt , iedarbinu dranduļetu, kamēr tieku līdz bērnu dārzam jau ir silti! Nefig papildus sildīt. Protams, kā Edijs minēja vajag arī apģērbu atbilstoši sezonai. Iekš 9-3 nav beņķu apkures, tur pametu zem pakaļas pledu, savādāk ir baigi nekomfortabli. Vispār mans 9-3 uzsilst bišku lēnāk par 9-5.
Pīpētājiem, auto sildīšana tā ir iespēja legāli ievilkt rīta dūmu
Pīpētājiem, auto sildīšana tā ir iespēja legāli ievilkt rīta dūmu
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nu nez. 9000 man sila ļoti labi - parasti nebija tam logi jākasa - piešķīlu, ieslēdzu sēdekļapsildi, loga un spoguļapsildi, pečkas temp. uz pilnu, ventilatoru arī uz pilnu, regulatoru pagriezu tā lai pūš uz loga un pats izkāpu ar birstīti sniegu noslaucīt no auto. Kamēr noslaucīju sniegu (tas ir kādas 5-10 min.) ledus jau pats no priekšējiem stikliem atkusa un arī salonā jau siltums bij parādījies. Šķiet ka tagadējais 9-5 tomēr uzsilst ilgāk. Bet lielākais diskomforts ir ar Putekļaino dīzeļDaci - nu tā gan nevella nesilst - it sevišķi uz vietas rūcinot. Tai stiklu kasīšana katru rītu neizbēgama. Sēdekļu apsildes arī nav, tāpēc vakar vairs neizturēju un nopirku to uz sēdekļa liekamo sildāmo ko pieslēdz piepīpētāja ligzdā. Šodien jau uz darbu aizbraucu kā baltais cilvēks.