Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

ZingZeng wrote:Daļēji līdzīgi simptomi bija, kad elektriskā drosele gāja uz galu, tiesa tas bija komplektā ar saplaisajušām vakuuma caurulītēm. Droseli sataisīja, caurules nomainīja, problēmu vairs nebija.
BET vai tas ir tavs gadījums, nezinu.
Tu domā to devēju, kas nāk pie droseles?
Trubiņas vasarā tika nomainītas.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

Tik smalki nepateikšu, klāt nestāvēju, bet kā man skaidroja droselis pa lielam ir elektromotors, kas mēdz radīt problēmas, manejas viss bija sasūbējis, iespējams no motora mazgāšanas.
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

ZingZeng wrote:Tik smalki nepateikšu, klāt nestāvēju, bet kā man skaidroja droselis pa lielam ir elektromotors, kas mēdz radīt problēmas, manejas viss bija sasūbējis, iespējams no motora mazgāšanas.
Tev Saab bija TCS?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Simptomi izteikti līdzīgi tam, kādus pigorus vienu laiku darīja mans melnais draugs. Bet draņķīgākais ir tas, ka konkrētu iemeslu nosaukt grūti - tika apčamdītas trubiņas, nomainīta drosele, cits MAP's, cits APC (kas gan varbūt neko nemaina pie starta), utt. - beigās aizgāja. Mainīju arī droseli - taču tev tak nav elektriskā, ne? Vēl bija aizdomas par holu, jo savulaik zaļais ar beigtu holu mēdz uzvesties stipri līdzīgi.

Tikko ar Agneses 9k arī bija jautrība - pēc motora pārkrāmēšanas darbiem kaut kā sāka, rīstīties, pārlieties, tad kādu brīdi nelekt. Samainīju sveces, mēģināju citu DI, arī citu ECU - nekādu izmaiņu. Aizvedu uz Arteh, kur auto stāv joprojām - viņi tādu precīzu vainu arī neatrada, taču ir izčekojuši vadus, patīrījuši kontaktus, vārdu sakot pielikuši speciālista roku - un tavu brīnumu, auto pēkšņi sāka pukšķināt vienmērīgi. Ar to es gribēju teikt - aizved savējo arī turp un atstāj uz kādu laiciņu. Varbūt nokaunēsies un sapratīs, ka jāstrādā atbilstoši saimnieka vēlmēm. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Ir apsvērta arī doma vest uz Arteh. Bet tad būs jāpaliek kājiniekos. Un šim auto ir niķis esot servisā darboties vnk ideāli, bet kā pa vārtiem ārā, tā atkal sākas...
Manējam drosele ir visparastākā ar devēju, kas laikam mēra droseles stāvokli.
Un kad ir uzsilis, tad var piešķilt bez problēmām.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

Kudinsky wrote:
ZingZeng wrote:Tik smalki nepateikšu, klāt nestāvēju, bet kā man skaidroja droselis pa lielam ir elektromotors, kas mēdz radīt problēmas, manejas viss bija sasūbējis, iespējams no motora mazgāšanas.
Tev Saab bija TCS?
Jā, mani abi 9000 bija ar atslēdzamiem TCS.
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Kudinsky wrote:Ir apsvērta arī doma vest uz Arteh. Bet tad būs jāpaliek kājiniekos. Un šim auto ir niķis esot servisā darboties vnk ideāli, bet kā pa vārtiem ārā, tā atkal sākas...
Manējam drosele ir visparastākā ar devēju, kas laikam mēra droseles stāvokli.
Un kad ir uzsilis, tad var piešķilt bez problēmām.
A tu nebrauc bez galvenā masķera pa vārtiem ārā! :D
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Kudinsky wrote:Šī problēma joprojām aktuāla!
Kudinsky wrote:Tātad ir problēma! Aukstam esot, straujāk iedodot gāzi auto tā kā aizrijas- krīt apgriezieni, gandrīz uz slāpšanas robežas auto saņemas, tad apgriezieni kāpj apm. līdz 1500... Pēc kādām 15 sec itkā viss normalizējas. Iedodot straujāg gāzi viss sākas no jauna... Kad auto dzinējs uzsilis, problēmu nava. Ā, un vēl... Novelkot kādus 150 km pa Polijas bāni vidēji uz 130km/h, iebraucot apdzīvotā vietā, apstājoties pie luksofora, auto darbojās uz slāpšanas robežas, lēkā apgriezieni apm 500- 1500.
Sveces, filtrs un sūknis mainīti.
Dzinējs 234E 2.3 lpt- turbo mainīts uz TD04, ECU- Hirsch stage 1
Idejas? Varianti?
Un ir nācis arī kas jauns klāt. Auktu auto piestartējot, tas normāli iedarbojas un pēc kādām 20-30 sec. ņem un noslāpst. Otro reizi šķiļot jau ir drusku jāpazāģē. Ir bijis, ka slāpst kādas reizes četras pēc kārtas un ar katru reizi ir grūtāk piešķilt...
DI? Sūknis???
Halp!
Man ir līdzīgas problēmas uz tāda pa
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Es sliecos domāt, ka DI blēņojas, jo kad auto staigā apgriezieni, ir sajūta, ka zūd viens vai divi cilindri...
Rīt dabūšu citu DI, nomainīšu un tad jau manīs- ir labāk, vai vaina ir kur citur.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Tukšgaitas regulatoru mēģināji tīrīt/mainīt?
AKB atvienošana neko nedod?
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Kostja wrote:Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.
66,65x 48x10 Rada sitadu,nu un ko tas dos ja atkal nomainisi?Gan jau skriemelim blivslega vieta izdilusi.
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Vilcins wrote:
Kostja wrote:Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.
66,65x 48x10 Rada sitadu,nu un ko tas dos ja atkal nomainisi?Gan jau skriemelim blivslega vieta izdilusi.
Vienkarši pirmais bija mazāks (pēc izmēriem), pēc tam paskatījos pēc katalogiem un nopirku ar tādu izmēru 66,65x48x10, bet jautāju lai uzzinātu kādā tieši izmēra tam jabūt.
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Vilcins wrote:
Kostja wrote:Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.
Paldies :wink: 66,65x 48x10 Rada sitadu,nu un ko tas dos ja atkal nomainisi?Gan jau skriemelim blivslega vieta izdilusi.
Vienkarši pirmais bija mazāks (pēc izmēriem), pēc tam paskatījos pēc katalogiem un nopirku ar tādu izmēru 66,65x48x10, bet jautāju lai uzzinātu kādā tieši izmēra tam jabūt.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Sim,ko es tev noradiju.
Post Reply