Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
- Domino
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 37
- Joined: Sat Nov 02, 2013 7:48 pm
- Location: Latvija, Rīga, Pārdaugava
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Pamēģināšu otru atslēgu, kad atvedīs, varbūt līdzēs. Pretējā gadījumā - evakuators uz ArTEHu.
2001 SAAB 9-5 2.3t SE
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
sakontaktee ar wurts (pie pirkt pardot ir tofiki) un nopeerc visu to umparikti kopaa ar konsoli.. domaju ka nekads kosmoss nebuus.. man savulaik pie Arnija mainija kontaktgrupu.. lietotu 25Ls ar visu darbu. bet tas bija apm 4 gadus atpakaļ toreiz gan problema bij tada ka iedarbinot auto, atsleega neatleca atpakal un starteris turpinaja griezties ar motoru kopaa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Nu, es jau tikai atstāstu to, ko saka man, kad braucu remontēties. Ķīlēja atslēga, tīrīšana nelīdzēja, jāmaina kontaktgrupa.Arnijs wrote:Nu te nedaudz ir sajaukti jēdzieni no Envoy puses. Kontaktgrupa ir tā uzparikte, ko piedzen caur atslēgas mehānismu. Viņa parasti neķīlē. Ķīlē pats slēdzenes mehānisms (sadilušas plāksnītes, nepiemērots smērs, netīrumi u.t.t.) Iegāzt tur WD40 nebija prātīgi, jo slēdzeņu gadījumos viņš nodara tikai ļaunumu. Ja pirms tam vēl ir varianti, tad pēc tam parasti viņu nav. K- grupas mēdz būt divu veidu. Feiliftotajiem kontaktgrupas cena ir x2, un tās nomaiņa tiešām nebūs minūšu darbs (jāizjauc visa viduskonsole) Slēdzenes gadījumā darba izmaksas ir krietni mazākas (ar nosacījumu, ja viņa ir izvelkama normālā ceļā)
Attiecīgi tagad vairs nesaprotu, kas ķīlēja, kas bija jāmaina un kas tika nomainīts. Bet zinu, ka tagad iet.
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
A nevar to slēdzeni vispār izravēt ārā un aizstāt ar START/Stop pogu!?
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Tas būs daaaaaaudz sarežģītāk, nekā sataisīt esošoelmo wrote:A nevar to slēdzeni vispār izravēt ārā un aizstāt ar START/Stop pogu!?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Hmm, paskaidrojiet, ko tieši var sačakarēt pa caurumu sapilinit wd40 ??
Reku Britānieši rekomendē:
http://uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=88533" onclick="window.open(this.href);return false;
Reku Britānieši rekomendē:
http://uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=88533" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
wd40 škiet piesaista uudeni... pec tam aizsalšanas process tiek paatrinaats
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
WD 40 neder ne eļļošanai, ne tīrīšanai. Izmantoju Opal un Berner tīrītājus un smērvielas.
- Domino
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 37
- Joined: Sat Nov 02, 2013 7:48 pm
- Location: Latvija, Rīga, Pārdaugava
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Ar parasto Hackeri dabūju tik tālu, ka var pielaist mašīnu. Bet aizslēgt ar pulti tāpat, nevar. Arnijs teica, ka tur kontakts palicis vaļā (vai ciet, hz). Tā kā tāpat būs jāapmeklē serviss. Varētu aizšaut līdz senčiem uz laukiem, siltā garāžā, paskrūvēt, ja būtu laiks... Te Rīgā, aukstā mašīnā negribās grābstīties gar ledainiem dzelžiem.
2001 SAAB 9-5 2.3t SE
- Domino
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 37
- Joined: Sat Nov 02, 2013 7:48 pm
- Location: Latvija, Rīga, Pārdaugava
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Kā kārtīgs latvietis, kam nav miera, kamēr sataisa vai neatgriezeniski sapiš, saņēmos un izārdīju viduskonsoli. Netā atradu, kā izņemt cilindru. Izņēmu to, izārdīju, iztīrīju, pieslīpēju, kas bija jāpieslīpē, saliku tapas atpakaļ cilindrā (ar trešo piegājienu), nedaudz pieslīpēju vadīklu atdurei (tapiņa ar noapaļotu galu ar atsperi), kuras dēļ tas cilindrs bieži atsakās iznākt ārā. K-rautā nopirku smērvielu gultņiem, ar kuru visu to padarīšanu sasmērēju, lai labi slīd. Saliku visu atpakaļ viduskonsolē, piedarbināju mašīnu un izmetu līkumu. End of story.
P.S. Atkrīt servisa apmeklējums, un tas viss man izmaksāja 5,77 euro un 2h darba. Atvainojos Arnijam jau iepriekš. Būs jāpiezvana un jāatceļ pieraksts.
P.P.S. Elmo, laba doma par to Start/Stop pogu. Būs viela pārdomām
P.P.P.S. Tikko pamanīju, ka netīšām esmu salauzis viduskonsoles plastmasu. Nedaudz ieplīsa tur, kur tā kapeiku spraužamā kastīte. Varbūt kādam mājās mētājas no pelēkā salona? Varētu atpirkt pa sakarīgu ciparu.
P.S. Atkrīt servisa apmeklējums, un tas viss man izmaksāja 5,77 euro un 2h darba. Atvainojos Arnijam jau iepriekš. Būs jāpiezvana un jāatceļ pieraksts.
P.P.S. Elmo, laba doma par to Start/Stop pogu. Būs viela pārdomām
P.P.P.S. Tikko pamanīju, ka netīšām esmu salauzis viduskonsoles plastmasu. Nedaudz ieplīsa tur, kur tā kapeiku spraužamā kastīte. Varbūt kādam mājās mētājas no pelēkā salona? Varētu atpirkt pa sakarīgu ciparu.
2001 SAAB 9-5 2.3t SE
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Gar Saaba plastmasiem aukstumā labāk negrābstīties! Vai nu siltā garāžā, vai kārtīgi piesildītā salonā!
Pašam ar ir sanācis ziemas aukstumā plastmasus aplauzt. Atpakaļ liekot jau biju gudrāks, un salonu sasildīju tā, ka var šortos un maiciņā rukāt!
Pašam ar ir sanācis ziemas aukstumā plastmasus aplauzt. Atpakaļ liekot jau biju gudrāks, un salonu sasildīju tā, ka var šortos un maiciņā rukāt!
- Domino
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 37
- Joined: Sat Nov 02, 2013 7:48 pm
- Location: Latvija, Rīga, Pārdaugava
Re: Aizdedzes atslēgu nevar pagriezt.
Nu tagad es to zinu. Bet tas nemaina faktu, ka jāmeklē jauna plastmasa.
2001 SAAB 9-5 2.3t SE