Tur jau tā lieta, ka bildes nevar aptaustīt!Saabinjs wrote:Tagad skatos netā bildes, nevaru atrast nevienu atšķirību... Elmo, pasaki, lūdzu, man priekšā
Piemēram Vilkacim jau ir pazudusi poga benzīnbākas vāciņa attaisīšanai!
Tur jau tā lieta, ka bildes nevar aptaustīt!Saabinjs wrote:Tagad skatos netā bildes, nevaru atrast nevienu atšķirību... Elmo, pasaki, lūdzu, man priekšā
mozet rabotatj po storonam?GuntisG wrote:Relejs.
"Oranžais" relejs, aukstais lodējums. Jāatlauž plastmasas vāks un jāpielodē kājas.ivanusi wrote:Vecer dobrij, SAAB 9-5, 2005g, ne ne vkljucaetsja levaja ( so storoni voditelja ) lampa daljnego sveta, poljzujusj daljnim redko, esli pomucatj to cerez kakoeto vremja nacinaet vkljucatsja. V cem beda - v vikljucatele ili mozit bitj stoto esce???
za ranee spasibo.
Neizklausās nekas traģisksDomino wrote: 1. Grozot stūri, pastiprinātājs izdod tādu specifisku, klusu skaņu, kaut kas starp svilpjošu un šņācošu, BET dzirdēt var tikai, kamēr auksts motors. Šķidrumi līmenī. Vai tas ir normāli, vai jau sākt meklēt dakteri?
Nē, tā nenotiek un durvīm nav piesūcekņi, kas pievelk līdz galam neaiztaisītas durvis!Domino wrote: 2. Vienmēr mocījis jautājums par bagāžnieka gāzes atsperēm. Vai viņām, pēc pogas nospiešanas uz pults vai vadītāja durvīm, nevajadzētu atvērt bagāžnieku vaļā bez manas līdzdalības? Kā jau Luxus mašīnām pienākās.
Netā skaņu nedzird, būs vien jābrauc uz diagnostiku, pie reizes paklausīsies arī tavu stūres pastiprinātāju!Domino wrote: 3. Pāris reizes uzsākot ir gadījies uzdot pamaz gāzi, mašīna nenoslāpst, bet no motortelpas izdod atkal tādu specifisku skaņu. Pat īsti nav kam pielīdzināt. Asi klauvējošu. I-diagnostiku laikam būs grūti veikt tādā veidā. Vai varētu būt, ka kāds motora spilvens beigts?
No personīgās pieredzes ar Powerflex varu teikt, ka auto paliek cietāks un vadās labāk, BET, ja tev ir apnicis mainīt gumijas 1x gadā, tad tev vēl vairāk apniks pārjaukt powerflekšus 4x gadā un pārsmērēt, lai tie nečīks, kad brauc pāri gulošajiem policistiem! Pēc 2 gadu lietošanas tiem powerflekšiem tāpat bija kirdohen un atgriezos pie OEM buksēm. Un ir tik patīkami braukt, tik mīksti, tik klusi, nekas nav jāpārjauc, nekas nav jāpārsmērē!Domino wrote: 4. Vai kāds, kas vizinās ar Powerflekšiem, varētu padalīties pieredzē, cik ilgi viņi kalpo? Un vai neatstāj kādu negatīvu iespaidu uz kādiem citiem svarīgiem mezgliem. Līdz brošai jau tās gumijas h***as, kas jāmaina reizi gadā.
Parasti stroboskopa efekts ķīnas hrenonam parādās tad kad spuldze vai bloks iet uz galu! Bet tas ir tikai minējums.Domino wrote: 5. Nelamājiet mani skaļi, bet arī esmu pieskaitāms pie tiem, kas braukā ar hrenonu, tam neparedzētos lukturos(ar tādiem jau nopirku), protams noregulēts, "kā vajag". Bet galvenā lieta tāda, ka, ja mašīna rūc, un es izslēdzu gaismas ar slēdzi, man viens lukturis sāk diseni taisīt, 3 sekundes vēlāk izmetās Headlight failure un turpina raustīties. Kas būtu šajā lietā darāms? Netā atradu, ka var samest pa taisno 3 kontaktus, tā oranžā releja vietā, bet kaut kā sirdsapziņa neļauj. Sāks vēl maģiskie zilie dūmi nākt pa šķirbām.
Paldies.
Auto. Pirkt/Pārdot.
Yesterday, 14:59 by saab21
2024 | SAAB sezonas atklāšanas pasākums
26.04.2024, 08:55 by Normunds
Auto riepu, disku, riteņu, un to aksesuāru tirgus
18.04.2024, 15:51 by Nauris
Es tevi redzu !!! Nr2
17.04.2024, 12:49 by Nauris
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
10.04.2024, 21:45 by Gunch*
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
08.03.2024, 18:14 by lawyer