Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es pat savā ziņā esmu pārliecināts, ka traktors ar dīzeļa griezi un manuālo kārbu arī iemērīs, taču mērīšanās mērķis būtu pierādīt, ka 900'tais ar automātu nebūt nav lēns un kusls. Protams, jautājums, līdz cik skrienās, jo starts tiešām nav diez ko spīdošs. Ja līdz kādiem 140 kmh, tad varētu būt interesantāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jāmērās no 80-160!edijs wrote:Es pat savā ziņā esmu pārliecināts, ka traktors ar dīzeļa griezi un manuālo kārbu arī iemērīs, taču mērīšanās mērķis būtu pierādīt, ka 900'tais ar automātu nebūt nav lēns un kusls. Protams, jautājums, līdz cik skrienās, jo starts tiešām nav diez ko spīdošs. Ja līdz kādiem 140 kmh, tad varētu būt interesantāk.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Muļķīgi aizspriedumi un subjektīvie viedokļi.
Tomāts vs manuālis klasiskajam 900ajam - tomāts ir vismaz uz pusotru reizi izturīgāks. Un tas ir fakts. Tas, ka manuālās kārbas pa lielam ir mēsli, kur nu vēl nemākulīgu braucēju rokās (Un es pat nedomāju strītreiseru, utt - ja ir maza sapratne par mehānismu uzbūvi un vēlme būt agresīvam)
Paldies Mr.PinkEyes, ja tā arī ir, es nezināju, ka 160zs versija nāk tikai ar tomātu. Man vienmēr šķita, ka tā ir HOT versija ne-aero izpildījumā, ar sūdīgāk noregulētu APC un katalizatoru. Tad nāk 175zs, kas ir tāds kā standartiņš, arī ar parastu APC un bez katalizatora un 185zs ar red-box APC, bez katalizatora, ar niknāku sadalītāja vakum-kapsulu un 2.8bar degvielas spiediena regulatoru.
900ajam visu izsaka kopējais stāvoklis, viss pārējais ir konstruktors. Lētāks vai dārgāks, sarežģītāks vai vienkāršāks - tas jau ir katra paša vēlmju ziņā. Protams, ka vislētāk ir nopirkt visu gatavu un vēl labā stāvoklī.
Tomāts vs manuālis klasiskajam 900ajam - tomāts ir vismaz uz pusotru reizi izturīgāks. Un tas ir fakts. Tas, ka manuālās kārbas pa lielam ir mēsli, kur nu vēl nemākulīgu braucēju rokās (Un es pat nedomāju strītreiseru, utt - ja ir maza sapratne par mehānismu uzbūvi un vēlme būt agresīvam)
Paldies Mr.PinkEyes, ja tā arī ir, es nezināju, ka 160zs versija nāk tikai ar tomātu. Man vienmēr šķita, ka tā ir HOT versija ne-aero izpildījumā, ar sūdīgāk noregulētu APC un katalizatoru. Tad nāk 175zs, kas ir tāds kā standartiņš, arī ar parastu APC un bez katalizatora un 185zs ar red-box APC, bez katalizatora, ar niknāku sadalītāja vakum-kapsulu un 2.8bar degvielas spiediena regulatoru.
900ajam visu izsaka kopējais stāvoklis, viss pārējais ir konstruktors. Lētāks vai dārgāks, sarežģītāks vai vienkāršāks - tas jau ir katra paša vēlmju ziņā. Protams, ka vislētāk ir nopirkt visu gatavu un vēl labā stāvoklī.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Labrīt kungi! Tā nu SAABa 900 OG kabris ir iegādāts! Vakar saņēmu no Holandes! Pēc transportēšanas noskaloju un pašlaik garažā žūst. Paldies konsultantam! 1993 gada beigas, Saab 900 S Aero Convertible, LPT turbo, 145 hp, 197 000 km, mica metallic shade of Aubergine, pēc papīriem 1994 gads!
Pirmais iespaids - IR LABA! Ne mazākā vilšanās sajūta. Rūc, brauc, dzinējā lieki trokšņi nav, liekas lampiņas panelī nedeg! Jumts izskatās kā jauns, Rūsa praktiski nekur nav! Krāsa orģinālā, daži sīki izpulējami skrāpējumi, būs nedaudz jāpiestrādā pie bamperu un kita savešanas ideālā kārtībā! Diskiem nooksidējusies pulētā mala. Pirmas pāris bildes!
Pirmais iespaids - IR LABA! Ne mazākā vilšanās sajūta. Rūc, brauc, dzinējā lieki trokšņi nav, liekas lampiņas panelī nedeg! Jumts izskatās kā jauns, Rūsa praktiski nekur nav! Krāsa orģinālā, daži sīki izpulējami skrāpējumi, būs nedaudz jāpiestrādā pie bamperu un kita savešanas ideālā kārtībā! Diskiem nooksidējusies pulētā mala. Pirmas pāris bildes!
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Apsveicu!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Arī es pievienojos sveicējiem. Tiešām skaists auto. Ceru kaut kad nākotnē arī sev tādu iegādāt.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Lielisks auto!
Un labi, ka ir garāža, jo šāds auto jāsargā ne tikai no mūsu sāļās ziemas, bet arī tā smukais jumts no izdegšanas saulē! Lai labi ripo!
Un labi, ka ir garāža, jo šāds auto jāsargā ne tikai no mūsu sāļās ziemas, bet arī tā smukais jumts no izdegšanas saulē! Lai labi ripo!
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vnk ideāli!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mm, balta skaudība! Un mega apsveikumi!
Gluži vai gribas tā nekorekti jautāt - par cik tad šādu var mūsdienās iegrābt? Radusies sajūta, ka palikuši vien pilnīgi hlami vai arī garāžas konfektes par kosmosīgām cenām. Sludinājumos parādās uj cik reti. Un sludinājumus skatos es gana bieži. Var jau būt, ka tā nav pareizā pieeja un kontakti jāmeklē pa tiešo citu valstu saab klubos.
Gluži vai gribas tā nekorekti jautāt - par cik tad šādu var mūsdienās iegrābt? Radusies sajūta, ka palikuši vien pilnīgi hlami vai arī garāžas konfektes par kosmosīgām cenām. Sludinājumos parādās uj cik reti. Un sludinājumus skatos es gana bieži. Var jau būt, ka tā nav pareizā pieeja un kontakti jāmeklē pa tiešo citu valstu saab klubos.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Prieks par rezultātu - Latvijas SAABu skaits palielinājies par vienu skaistu vienību !
http://www.youtube.com/watch?v=Q6v4uznURKQ
http://www.youtube.com/watch?v=Q6v4uznURKQ
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Edij, ja nevari atrast mūsu kontinentā, meklē ASV, tur šīs mantas ir pa pilno.
http://www.saabnet.com/tsn/class/900convertibles.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.saabnet.com/tsn/class/900convertibles.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kādas ir aptuvenā sizmakas auto atvešanai, sertificēšanai un reģistrēšanai LV!?
Pieņemsim, ka auto tai pus dīķim maksā 4500$. Cik tas viss izmaksātu, lai tas auto brauktu pa LV ceļiem legāli, ar visiem EU lukturiem utt.
Kaut kad runāju ar vienu kanādiešu latvieti, kas uz latviju bija atvedis savu Chrysler Concorde un sūdzējās, ka nekad mūžā vairs nevedīšot auto no amerikas! Onkulis bija tik nikns, ka bija gatavs pat rakstu uzcept kanādas latviešu avīzei.
Pieņemsim, ka auto tai pus dīķim maksā 4500$. Cik tas viss izmaksātu, lai tas auto brauktu pa LV ceļiem legāli, ar visiem EU lukturiem utt.
Kaut kad runāju ar vienu kanādiešu latvieti, kas uz latviju bija atvedis savu Chrysler Concorde un sūdzējās, ka nekad mūžā vairs nevedīšot auto no amerikas! Onkulis bija tik nikns, ka bija gatavs pat rakstu uzcept kanādas latviešu avīzei.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies par apsveikumiem!
Kopā ar reģistrāciju kados 6k eirikos domāju iekļaušos! pašlaik kopā: pirkums,vešana un 16 collu AIRO papildus diski tieši 5,5K/
Sestdien vairāk papētīju pirkumu, cik nu garažā bija iespējams.
1. Atradu saabā gan manuāļus un servisa grāmatiņu un dažādus servisa rēķinus. Konstatēju ka pirmos 102 000 auto braukts Itālijā pēc tam viens īpāšnieks Holandē. Pēdējā laikā nelietots vai maz braukts, ir nesmirdošas pelējuma pēdas uz griestiem. Arī AL daļu oksidācija.
2. Ir draudzene rūsa tomēr pāris vietās, Motora vākam vienā sānā kādi 15 cm iekšpusē un apakšas daļā, un labās puses pusass arkā, apakšējā daļā, caurrūsējis nekas nav, būs jāmēģina ko darīt! Kāda pieredze un līdzekļi?
3. Auto ir problēmas ar gaismām, pagriežot atslēgu pirms startēšanas iedegas tuvās gaismas, kuras nevar izslēgt. Gaismas slēdzis īpatnēji nereaģē. Šo problēmu ir mēģināts risināt un pie koka imitācijas paneļa pielīmēts slēdzis un nostiepts vads virs pedāļiem.
Ar šo lietu arī laikam būs jāsāk. Šai sakarā tiek meklēts jauns lietots "nekoka" panelis, 900 OG, kuru gribu nomainīt. Varbut kādam aizķēries. Būs jādod kādam El. speciālistam apskatīties, kur problēma.
4. Šur tur dzinējam ir pa kādai eļļas noplūdes pēdai, līt jau nelīst, bet nu jāskatās.
5. Izskatas ka ir mainīts sajūgs, saķere pašā pedāļa sākumā (augšā), jāapskatās vai nav nepieciešams regulēt atstarpi izspiedējgultnim.
6. Kārba cik nu mēģināju slēdzas labi, domāju nav īpaši izļodzīta, vienīgais, atslēgu gan var izņemt arī arī citu ātrumu pārslēgu novietojumu pozīcijās. ( Laikam vajadzēja to varēt izdarīt tikai atpakaļātruma pozīcijā)? Laikam kas pačakarēts.
Pārējais vairāk vai mazāk no pirmā acu uzmetiena OK! Optimisms vēl nav noplacis, jo ar šādu scenāriju biju rēķinājies. Vēl trūkst Jumtu nosedzošais plastmasas vāks trīs daļas, jāmeklē. Standarta atslēgu komplekts un domkrats ir uz vietas.
Ir doma šonedēļ pacelt augšā un paskatīties ritošo!
Kopā ar reģistrāciju kados 6k eirikos domāju iekļaušos! pašlaik kopā: pirkums,vešana un 16 collu AIRO papildus diski tieši 5,5K/
Sestdien vairāk papētīju pirkumu, cik nu garažā bija iespējams.
1. Atradu saabā gan manuāļus un servisa grāmatiņu un dažādus servisa rēķinus. Konstatēju ka pirmos 102 000 auto braukts Itālijā pēc tam viens īpāšnieks Holandē. Pēdējā laikā nelietots vai maz braukts, ir nesmirdošas pelējuma pēdas uz griestiem. Arī AL daļu oksidācija.
2. Ir draudzene rūsa tomēr pāris vietās, Motora vākam vienā sānā kādi 15 cm iekšpusē un apakšas daļā, un labās puses pusass arkā, apakšējā daļā, caurrūsējis nekas nav, būs jāmēģina ko darīt! Kāda pieredze un līdzekļi?
3. Auto ir problēmas ar gaismām, pagriežot atslēgu pirms startēšanas iedegas tuvās gaismas, kuras nevar izslēgt. Gaismas slēdzis īpatnēji nereaģē. Šo problēmu ir mēģināts risināt un pie koka imitācijas paneļa pielīmēts slēdzis un nostiepts vads virs pedāļiem.
Ar šo lietu arī laikam būs jāsāk. Šai sakarā tiek meklēts jauns lietots "nekoka" panelis, 900 OG, kuru gribu nomainīt. Varbut kādam aizķēries. Būs jādod kādam El. speciālistam apskatīties, kur problēma.
4. Šur tur dzinējam ir pa kādai eļļas noplūdes pēdai, līt jau nelīst, bet nu jāskatās.
5. Izskatas ka ir mainīts sajūgs, saķere pašā pedāļa sākumā (augšā), jāapskatās vai nav nepieciešams regulēt atstarpi izspiedējgultnim.
6. Kārba cik nu mēģināju slēdzas labi, domāju nav īpaši izļodzīta, vienīgais, atslēgu gan var izņemt arī arī citu ātrumu pārslēgu novietojumu pozīcijās. ( Laikam vajadzēja to varēt izdarīt tikai atpakaļātruma pozīcijā)? Laikam kas pačakarēts.
Pārējais vairāk vai mazāk no pirmā acu uzmetiena OK! Optimisms vēl nav noplacis, jo ar šādu scenāriju biju rēķinājies. Vēl trūkst Jumtu nosedzošais plastmasas vāks trīs daļas, jāmeklē. Standarta atslēgu komplekts un domkrats ir uz vietas.
Ir doma šonedēļ pacelt augšā un paskatīties ritošo!
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sākumā, pirms iegādes, arī šo ceļu, "ASV" papētīju! Nolēmu nav vērts! Vešana kādi 1500- 2000 eiriki, transports līdz konteneram un konteiners. + droši vien nodoklis , auto vērtība + vešana apliekas ar 21% + reģistrācija. Arī tur normāls auto normāli maksā, lēti ir tikai lūžņi, un neesmu es manījis, ka tur kāds nodarbotos ar labdarību, vienīgais, ja nu cilvēki ātrāk pieņem lēmumus. Atvest no Eiropas, 300 - 400 eiriki ar treileri + protams reģistrācija, kura manā gadījumā pēc latu bukleta ir 250 Ls + visi pārējie maksājumi.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sertifikācija ir jātaisa tikai mašīnām, kas jaunākas par 2000.g. Ar vecākam var braukt bez sertifikācijas.elmo wrote:Kādas ir aptuvenā sizmakas auto atvešanai, sertificēšanai un reģistrēšanai LV!?
Pieņemsim, ka auto tai pus dīķim maksā 4500$. Cik tas viss izmaksātu, lai tas auto brauktu pa LV ceļiem legāli, ar visiem EU lukturiem utt.
Kaut kad runāju ar vienu kanādiešu latvieti, kas uz latviju bija atvedis savu Chrysler Concorde un sūdzējās, ka nekad mūžā vairs nevedīšot auto no amerikas! Onkulis bija tik nikns, ka bija gatavs pat rakstu uzcept kanādas latviešu avīzei.
Transporta cena atkarīga no auto atrašanās vietas.
Es savulaik strādaju kantorī, kas trekno gadu laikā no ASV atveda kādus 5000 auto, pats esmu sev 4 atvedis. Nav nekas sarežģīts ir tikai jāzina dažas nianses.
Ar tiem tautiešiem ir dažādi stāsti, bet pamatā visu klientu neapmierinātība bija saistīta ar viņu pašu nezināšanu un nevēlēšanos iepriekš visu uzzināt, vai arī stūrgalvību, kas bija raksturīga gados veciem cilvēkiem.
Bija bez mums vēl pāris kantori, kas veda auto, kuriem dēļ apjomu trūkuma bija problēmas ar regulāram piegādēm.
Ja interesē, kas konkrēti, raksti uz PM,nokonsultēsu.