Lūk ārī viens success story, pretēji lawayer pieminētajiem vismaz 100 EUR mēnesī SAAB auto uzturēšanaiZingZeng wrote:Man kā jau pasenāk minēju pāreja no 9000aero uz 9-5TID bija ar vienu nosacījumu, ka mēneša izdevumi neaminās, attiecīgi 95E/98E mēnesī preikš 9Kaero = 9-5 līzings + KASKO + dīzelis. Tā arī sanāk, bet nosacījums ir, ka gadā vidēji nobraukājas kādi 25K km.
Kopš 9-5 iegādes ir bijusi tikai sākotnējā investīcija par lielo apkopi (siksna, filtri, eļļas u.c. sīkumi), parastās apkopes ik pa 10K km, viens vārsts (palstmasas "sūdiņš") un ziemas riepu komplekts.
Braucu, nesūdzos.
Pie 9-5 iegādes, auto pa lielo 3x pārbaudīju lai nebūtu iegrābšanās.
līzings
Re: līzings
Re: līzings
Tiešām nelaimi piesaukt negribu, bet nekad jau nevar zināt, pēc mēneša jau var notikt, kas tāds, kas šo statistiku (pat vidējo) krietni pačakarēandrejsb wrote:Lūk ārī viens success story, pretēji lawayer pieminētajiem vismaz 100 EUR mēnesī SAAB auto uzturēšanaiZingZeng wrote:Man kā jau pasenāk minēju pāreja no 9000aero uz 9-5TID bija ar vienu nosacījumu, ka mēneša izdevumi neaminās, attiecīgi 95E/98E mēnesī preikš 9Kaero = 9-5 līzings + KASKO + dīzelis. Tā arī sanāk, bet nosacījums ir, ka gadā vidēji nobraukājas kādi 25K km.
Kopš 9-5 iegādes ir bijusi tikai sākotnējā investīcija par lielo apkopi (siksna, filtri, eļļas u.c. sīkumi), parastās apkopes ik pa 10K km, viens vārsts (palstmasas "sūdiņš") un ziemas riepu komplekts.
Braucu, nesūdzos.
Pie 9-5 iegādes, auto pa lielo 3x pārbaudīju lai nebūtu iegrābšanās.
Tāpēc saku, ka ta jau ir laimes spēle un ar to ir jārēķinās
Vot piemēram, paņem auto naļikā, rēķinoties, ka nākamajā mēnesī taisīsi apkopi, bet aiznākamajā zobeni mainīsi, tas nozīmē, ka šis un nākamie 2 mēneši uz sausiņiem (ja mēs runājam pa 3k eur autiņu nevis 1k) un, ja kautkas noplīst?
Bet, ja auto paņemts līzē, tad itkā nomaksā savu līzi un nauda remontiem paliek
Tas, ja ņem padomājot par to, lai visas apkopes un kasko būtu iekļauts līzē
Un protams pie noteikuma, ka līze nesastāda pus algu (personīgi, ja nolemšu iepīties līzē, tad tēmēju uz 10-15% max)
Re: līzings
Da nav ne vainais saprātīgai līzei, vienkārši bišku jāpakalkulē.
Ir jau iespējama arī otra galējība, nopērk pa lētu naudu lamatu, bet bez līzes un pēc tam visu laiku gulda iekšā remontos, rezultātā iztērē naudu, laiku un nervus. Protams nopirkt dārgāk ne vienmēr nozīmē nopirkt labāk.
Ir jau iespējama arī otra galējība, nopērk pa lētu naudu lamatu, bet bez līzes un pēc tam visu laiku gulda iekšā remontos, rezultātā iztērē naudu, laiku un nervus. Protams nopirkt dārgāk ne vienmēr nozīmē nopirkt labāk.
Re: līzings
btw, unicredits man deva atbildi, ka auto pa 5 euro līzes beigās nedrīkst būt vecāks par 12 gadiem
šie taisni vai spiež pirkt jaunu autiņu, jo pa 5 euro diez vai var nopirkt sakarīgu 2007. gada autiņu
šie taisni vai spiež pirkt jaunu autiņu, jo pa 5 euro diez vai var nopirkt sakarīgu 2007. gada autiņu
Re: līzings
Tā praktiski ir visiem, ka līzinga beigās auto nedrīkst būt vecāks par 12 gadiem.
Re: līzings
Tātad, grozies kā gribi, jāņem Vilkati un iepriekšējais feislifts nespīd, ja grib uz pieciem gadiem. Un tur, savukārt, 5k kategorijā var būt pagrūti kaut ko atrast. Ja nedaudz palielina limitus un nedaudz pakaulējas, varbūt šāds sanāk - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eopif.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: līzings
Ir jau daļai 15 gadi, piemēram SwedbankZingZeng wrote:Tā praktiski ir visiem, ka līzinga beigās auto nedrīkst būt vecāks par 12 gadiem.
Re: līzings
Taja cenu kategorija tikai golfs sanākedijs wrote:Tātad, grozies kā gribi, jāņem Vilkati un iepriekšējais feislifts nespīd, ja grib uz pieciem gadiem. Un tur, savukārt, 5k kategorijā var būt pagrūti kaut ko atrast. Ja nedaudz palielina limitus un nedaudz pakaulējas, varbūt šāds sanāk - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eopif.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jā šis gan tāds tīri neko
Bet grozies kā gribi, reģistrācija, kasko, un gāzīti šim ar uzreiz prasās uzlikt..tur pat ar 6eiro būs par maz
Re: līzings
Nu ja ņem līzingu, tad noteikti Vilkaci, jo vismaz pēc līzinga beigām būs kaut kāda tirgus vērtība!edijs wrote:Tātad, grozies kā gribi, jāņem Vilkati un iepriekšējais feislifts nespīd, ja grib uz pieciem gadiem. Un tur, savukārt, 5k kategorijā var būt pagrūti kaut ko atrast. Ja nedaudz palielina limitus un nedaudz pakaulējas, varbūt šāds sanāk - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eopif.html" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: neesmu vēl dzirdējis, ka Vilkača īpašnieki būstu saskārušies ar nepieciešamību mainīt ķēdi, vai kartera ventilācijas komplektu! Un tas jau ir daudz no svara.
Re: līzings
Jā, tas bija vēlviens jautājums ko vēlējos zināt..kā jūtas Vilkaču īpašnieki? Nu ķipa ir kas smagi noplīsis, vai bijusi kāda nepieciešamība ielikt tā paviarāk līdzekļus?elmo wrote:Nu ja ņem līzingu, tad noteikti Vilkaci, jo vismaz pēc līzinga beigām būs kaut kāda tirgus vērtība!edijs wrote:Tātad, grozies kā gribi, jāņem Vilkati un iepriekšējais feislifts nespīd, ja grib uz pieciem gadiem. Un tur, savukārt, 5k kategorijā var būt pagrūti kaut ko atrast. Ja nedaudz palielina limitus un nedaudz pakaulējas, varbūt šāds sanāk - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eopif.html" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: neesmu vēl dzirdējis, ka Vilkača īpašnieki būstu saskārušies ar nepieciešamību mainīt ķēdi, vai kartera ventilācijas komplektu! Un tas jau ir daudz no svara.
Re: līzings
Cik tad daudz Tu nobraukā, ka uzreiz gāzi vajag?kassparss wrote:Taja cenu kategorija tikai golfs sanākedijs wrote:Tātad, grozies kā gribi, jāņem Vilkati un iepriekšējais feislifts nespīd, ja grib uz pieciem gadiem. Un tur, savukārt, 5k kategorijā var būt pagrūti kaut ko atrast. Ja nedaudz palielina limitus un nedaudz pakaulējas, varbūt šāds sanāk - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eopif.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jā šis gan tāds tīri neko
Bet grozies kā gribi, reģistrācija, kasko, un gāzīti šim ar uzreiz prasās uzlikt..tur pat ar 6eiro būs par maz
Re: līzings
Nu braukt man patīkGuntisG wrote:Cik tad daudz Tu nobraukā, ka uzreiz gāzi vajag?kassparss wrote:Taja cenu kategorija tikai golfs sanākedijs wrote:Tātad, grozies kā gribi, jāņem Vilkati un iepriekšējais feislifts nespīd, ja grib uz pieciem gadiem. Un tur, savukārt, 5k kategorijā var būt pagrūti kaut ko atrast. Ja nedaudz palielina limitus un nedaudz pakaulējas, varbūt šāds sanāk - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eopif.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jā šis gan tāds tīri neko
Bet grozies kā gribi, reģistrācija, kasko, un gāzīti šim ar uzreiz prasās uzlikt..tur pat ar 6eiro būs par maz
Pēc līdzšinējās pieredzes gadā kādi 25k km te pat pa LV sanāk
Re: līzings
Nu ja 25k gadā sanāk vajag noteikti likt gāzīti, vai arī skatīties kādu dīzelīti!
Re: līzings
Jā, piekrītu, ja brauc 25K km, tad dīzelis būs labāks risinājums, jo var rēķināt vienkārši.
Iegādajoties benzīna vilkati tomēr ir jārēķinās, ka tā ķēde būs jāmaina + gāzes iekārta, tās būtu papildus izmaksas, kuras ar laiku būtu jākompensē ar degvielas ekonomiju. Bet ja to pašu salīdzina ar dīzeli, kuram siksnas maiņa ir puse no ķēdes izmaksām un gāzes iekārta nav jāliek, tad kaut kāda ekonomija sanāks tikai līzinga perioda pašās beigās.
Līzinga jautājumam ir jāpieiet pretēji Normunda ieteiktajam, nevis ar emocijām, bet gan ar ekseļa tabulu un viss smalki ir jāaprēķina.
Nelielam prieciņam, KASKO izmaksas ar katru gadu paliks mazākas.
Iegādajoties benzīna vilkati tomēr ir jārēķinās, ka tā ķēde būs jāmaina + gāzes iekārta, tās būtu papildus izmaksas, kuras ar laiku būtu jākompensē ar degvielas ekonomiju. Bet ja to pašu salīdzina ar dīzeli, kuram siksnas maiņa ir puse no ķēdes izmaksām un gāzes iekārta nav jāliek, tad kaut kāda ekonomija sanāks tikai līzinga perioda pašās beigās.
Līzinga jautājumam ir jāpieiet pretēji Normunda ieteiktajam, nevis ar emocijām, bet gan ar ekseļa tabulu un viss smalki ir jāaprēķina.
Nelielam prieciņam, KASKO izmaksas ar katru gadu paliks mazākas.
Re: līzings
No vienas puses jā, no otras ne..ZingZeng wrote:Jā, piekrītu, ja brauc 25K km, tad dīzelis būs labāks risinājums, jo var rēķināt vienkārši.
Iegādajoties benzīna vilkati tomēr ir jārēķinās, ka tā ķēde būs jāmaina + gāzes iekārta, tās būtu papildus izmaksas, kuras ar laiku būtu jākompensē ar degvielas ekonomiju. Bet ja to pašu salīdzina ar dīzeli, kuram siksnas maiņa ir puse no ķēdes izmaksām un gāzes iekārta nav jāliek, tad kaut kāda ekonomija sanāks tikai līzinga perioda pašās beigās.
Līzinga jautājumam ir jāpieiet pretēji Normunda ieteiktajam, nevis ar emocijām, bet gan ar ekseļa tabulu un viss smalki ir jāaprēķina.
Nelielam prieciņam, KASKO izmaksas ar katru gadu paliks mazākas.
Dīzelim nav vairāk dārgo mezglu?
Ķipa sūknis, sprauslas, turbīna..varbūt jau, ka tas tik stereotips par visām tam dīzeļa problēmām
Kasko gan paliks lētāks tikai pie nosacījuma, ka netiks izmantots (tb ja es nepiekasīšos pie jauniem skrāpējumiem, ja neapzags salonu, neiebrauks bedrē utt..)