jauna problēma


Raimonds
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 53
Joined: Tue Sep 09, 2008 4:11 am

jauna problēma

Post by Raimonds »

Man kārtējā problēma ar 9-5! Klimata displejs sāk gļučīt! Klimata kontroles displejs ir izslēgts, tad braucot tas pēķšņi ieslēdzas ar kreisā pusē skaidru 0 un pārējais viss spilgti izgaismots dzeltenā krāsā, tad var spiest visu ko grib, bet nekas nenotiek, tad pats no sevis viss paliek kā vienmēr! Man tā jau 2 reizi notiek! KAS PAR HU....?
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by vecais »

Vai tik tā nav ACC kalibrācija. Kreisā pusē 0 nozīmē ka kļūdu nav.
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by vecais »

Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:jauna problēma

Post by Ainars »

vecais wrote:Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
dzeseshansa skhj liimeni paluuri
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:jauna problēma

Post by chippy »

Raimonds wrote:Man kārtējā problēma ar 9-5! Klimata displejs sāk gļučīt! Klimata kontroles displejs ir izslēgts, tad braucot tas pēķšņi ieslēdzas ar kreisā pusē skaidru 0 un pārējais viss spilgti izgaismots dzeltenā krāsā, tad var spiest visu ko grib, bet nekas nenotiek, tad pats no sevis viss paliek kā vienmēr! Man tā jau 2 reizi notiek! KAS PAR HU....?
Man arī tā 10 mēnešu laikā 2reizes ir bijis..
Image
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by Arnijs »

Ainars wrote:
vecais wrote:Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
dzeseshansa skhj liimeni paluuri
Un pie viena arī izplešanās trauka korķīti vari pamēģināat nomainīt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:jauna problēma

Post by KoreFun »

vecais wrote:Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
Man ar tā gadījies pāris reizes. Tātad nav līmenī dzesēšanas šķidrums, līdz ar ko rodās gaisa korķi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
atis.steinbergs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
Location: Valmiera

Re:jauna problēma

Post by atis.steinbergs »

Raimonds wrote:Man kārtējā problēma ar 9-5! Klimata displejs sāk gļučīt! Klimata kontroles displejs ir izslēgts, tad braucot tas pēķšņi ieslēdzas ar kreisā pusē skaidru 0 un pārējais viss spilgti izgaismots dzeltenā krāsā, tad var spiest visu ko grib, bet nekas nenotiek, tad pats no sevis viss paliek kā vienmēr! Man tā jau 2 reizi notiek! KAS PAR HU....?
Tā nu tiešām nav problēma, tā ir pečkas kalibrācija.. :laugh:
Viss kārtībā tā ir jābūt, viņš ik pa laikam nokalibrē, tikai nekad īsti nevar saprast ik pēc cik ilga laika viņš to dara :)
Un arī neveiklas pirkstu kustības var nokalibrēt pečku.. :) Tagad no galvas nepateikšu to pogu kombināciju.. :)
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by vecais »

Dzeses šķidrums ir līmenī un gar izplešanās trauka korķi viss sauss, tā kā garām nelaiž.:(
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:jauna problēma

Post by KoreFun »

Pamēģini atgaisot.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by Arnijs »

vecais wrote:Dzeses šķidrums ir līmenī un gar izplešanās trauka korķi viss sauss, tā kā garām nelaiž.:(
Šeit neiet runa par to, vai sauss, bet gan - vai korķī iebūvētais vārsts spēj uzturēt sistēmā vajadzīgo spiedienu!
ja ar to viss kārtībā, tad ieteiktu pievērsties pašam apsildes radiatoram (aizsērējums) Jāgaiso tur nekas nav. Sapilda, izsilda kamēr atveras termostats un papildina līmeni līdz vajadzīgajam. Vēl pastāv teorētiski ārkārtīgi maza iespēja par sūkņa ražību...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by vecais »

Kā pārbaudīt vai korķī iebūvētais vārsts iztur spiedienu? Vai pie uzsildīta dzinēja jāklausās šņāks vai nē?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by Arnijs »

vecais wrote:Kā pārbaudīt vai korķī iebūvētais vārsts iztur spiedienu? Vai pie uzsildīta dzinēja jāklausās šņāks vai nē?
Uzsildītam dzinējam jāpaspaida dzeses trubas. Tām jābūt mēreni cietām.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by vecais »

Trubas tādas arī ir- mēreni cietas. Antifrīzs starp atzīmēm min/max . Lēnām atverot izplešanās trauka korķi līmenis ceļas, kā jau tam jābūt. :0
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:jauna problēma

Post by Arnijs »

vecais wrote:Trubas tādas arī ir- mēreni cietas. Antifrīzs starp atzīmēm min/max . Lēnām atverot izplešanās trauka korķi līmenis ceļas, kā jau tam jābūt. :0
Tad korķis atkrīt. Iespējams, aizaudzis radiators.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply