Jautājums interneta diagnostiķiem


User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by Imka »

Manam 9-5 konstanti tā bultiņa stāv tieši pa vidu .....neatkarīgi no tā vai ārā +30C un stundu jau stāvi korķī vai pie -20C braucot pa šoseju. Ticēt tam rādījumam toč nevar.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by lawyer »

Imka wrote:Manam 9-5 konstanti tā bultiņa stāv tieši pa vidu .....neatkarīgi no tā vai ārā +30C un stundu jau stāvi korķī vai pie -20C braucot pa šoseju. Ticēt tam rādījumam toč nevar.
Tas nozīmē tikai to, ka tavam autiņam ar dzesēšanas sistēmu viss ir O.K. ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by Nīgrais »

Esmu uzvārījis abus savus tagadējos Saabus un bultiņa tradicionāli ir stāvējusi pa vidu!
Vienu es vāru katru vasaru sistemātiski, bet bultiņa pa vidu - tātad viss OK!
:woohoo:
Stamersons
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
Location: Íekava

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by Stamersons »

Imka wrote:Manam 9-5 konstanti tā bultiņa stāv tieši pa vidu .....neatkarīgi no tā vai ārā +30C un stundu jau stāvi korķī vai pie -20C braucot pa šoseju. Ticēt tam rādījumam toč nevar.
kaads shai bultinjai sakars ar aara temperaturu??? ja termostats darbojas tad vinjai arii ir jaabuut pa vidu peec uzsilshanas jebkuros laika apstaakljos, vismaz man taa liekas.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by lawyer »

Stamersons wrote:
Imka wrote:Manam 9-5 konstanti tā bultiņa stāv tieši pa vidu .....neatkarīgi no tā vai ārā +30C un stundu jau stāvi korķī vai pie -20C braucot pa šoseju. Ticēt tam rādījumam toč nevar.
kaads shai bultinjai sakars ar aara temperaturu??? ja termostats darbojas tad vinjai arii ir jaabuut pa vidu peec uzsilshanas jebkuros laika apstaakljos, vismaz man taa liekas.
Tieši tā!

Protams, tas gan neizslēdz iespēju ka dzesēšanas šķidruma temperatūras devējs gļuko, rādot 80 grādus, kaut gan īstenībā ir 110 grādi... no tā jau neviens nav pasargāts...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by Imka »

Stamersons wrote:
Imka wrote:Manam 9-5 konstanti tā bultiņa stāv tieši pa vidu .....neatkarīgi no tā vai ārā +30C un stundu jau stāvi korķī vai pie -20C braucot pa šoseju. Ticēt tam rādījumam toč nevar.
kaads shai bultinjai sakars ar aara temperaturu??? ja termostats darbojas tad vinjai arii ir jaabuut pa vidu peec uzsilshanas jebkuros laika apstaakljos, vismaz man taa liekas.
Visām citiem autiņiem kas man bijuši izskatījās sekojoši:
Iedarbinam aukstu dzinēju un redzam kā dzinējam silstot bultiņa uzkāpj līdz 92 grādi un tad atverās lielais aplis un redzam kā bultiņa noslīd līdz 89 grādi un pēc brītiņa uzkāpj līdz 90 un tā arī apmēram turās. Stāvot korķī redzam kā bultiņa uzkāpj līdz 98 grādi un tad ieslēdzas ventilators un bultiņa noslīd līdz 92 grādi un tad ventilators izslēdzas. Respektīvi visu laiku redzaam un kontrolējam situāciju un redzam ka dzinēja temperatūru tieši ietekmē āra gaisa temperatūra. Manam SAAB tas viss nav redzams un tā bultiņa panelī ir skata pēc.
atis.steinbergs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
Location: Valmiera

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by atis.steinbergs »

Man ar to temperatūras bultiņu kautkas līdzīgs.. :)
Braucot pa pilsētu kad uzsilst, bultiņa konstanti stāv pa vidu, bet kad brauc pa šoseju, nu tā netrakojot 90-110km/h rāda kautkādu vienu ceturtdaļu no max temperatūras... :)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by lawyer »

atis.steinbergs wrote:Man ar to temperatūras bultiņu kautkas līdzīgs.. :)
Braucot pa pilsētu kad uzsilst, bultiņa konstanti stāv pa vidu, bet kad brauc pa šoseju, nu tā netrakojot 90-110km/h rāda kautkādu vienu ceturtdaļu no max temperatūras... :)
Tā gan nevajadzētu būt... tas gan ir normāli ja ārā ir auksts - zem -10 grādiem...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by skirem »

atis.steinbergs wrote:Man ar to temperatūras bultiņu kautkas līdzīgs.. :)
Braucot pa pilsētu kad uzsilst, bultiņa konstanti stāv pa vidu, bet kad brauc pa šoseju, nu tā netrakojot 90-110km/h rāda kautkādu vienu ceturtdaļu no max temperatūras... :)
Īsti gan nevar saprast 1/4 no visas temp. skalas vai 1/4 līdz max. Ja 1 variants, tad termostats ir visu laiku vaļā un dzesēšana iet pa lielo loku, tāmdēļ arī uz šosejas temp nokrītas.Ja 2. variants, tad iespējams termostats ir ciet, bet tad arī pilsētas korķos tam bija jālien augstāk.Vai tev pilsētā slēdzas iekša ventilātors (dzesēšanas)? Domājams vaina ir termostatā vai devējā. Abi ja nemaldos maksā ap 10 Ls gabalā un nomaiņai ar nav nepieciešamas trakas jaukšanas.
blink
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Tue Oct 28, 2008 5:16 am

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by blink »

Tā kā manās rokās uz laiku ir nonācis mazliet nogļukojies(cerams, ka mazliet :) ) 9-3 2.2 TiD SAABiņš, tad nu jautājums spečukiem:
~mēnesi ir tā, ka laiku pa laikam iedegas check engine un vēl ja tā lampiņa deg, tad laiku pa laikam turbīna atrubās - tas, ka motorim diagnostika ir must have pasākums - par to šaubu nav, bet jautājums ir vai turbīnas nestrādāšana laiku pa laikam varētu būt saistīta ar check engine(ar domu, ka viņš pats izdomā to turbīnu atrubīt, lai nebūtu vēl lielākas ziepes)? Varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu, gribētos jau aptuveni zināt uz ko gatavoties diagnostikā :blush:
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by mixeris »

Ja check engine ieslēdzas, tad ir gadījumi, kad motors pārslēdzas drošības režīmā un nedarbina turbīnu, lai ko vairāk nesabeigtu.
Tā var nebūt pat turbīnas vaina, bet kas cits.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by lawyer »

blink wrote:Tā kā manās rokās uz laiku ir nonācis mazliet nogļukojies(cerams, ka mazliet :) ) 9-3 2.2 TiD SAABiņš, tad nu jautājums spečukiem:
~mēnesi ir tā, ka laiku pa laikam iedegas check engine un vēl ja tā lampiņa deg, tad laiku pa laikam turbīna atrubās - tas, ka motorim diagnostika ir must have pasākums - par to šaubu nav, bet jautājums ir vai turbīnas nestrādāšana laiku pa laikam varētu būt saistīta ar check engine(ar domu, ka viņš pats izdomā to turbīnu atrubīt, lai nebūtu vēl lielākas ziepes)? Varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu, gribētos jau aptuveni zināt uz ko gatavoties diagnostikā :blush:
Pēc savas pieredzes - rezultāts vilkšanai garumā ar šādiem simptomiem būs turbīnas remonts uz vismaz 300 LVL...

Man beigās turbīna vnk noķīlēja - nācās mainīt rotorus, ko Vikingos protams nedara - piedāvā tikai jaunu turbīnu par LVL 900... izmantoju turbomotors.lv pakalpojumus, kas dod pusgada garantiju darbam un detaļām...

Protams, cēlonis tam visam bija cits - gļukojošs gaisa mērītājs, kādēļ cilindros tika dots pa daudz degvielas, kura visa nesadega un tika dzīta iekšā turbīnā...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by mixeris »

No manas pieredzes zinot ka vaina ir EGR sistēma tad režīmā ar check engine problēmu nobraukāju 2 mēnešus bez nekādam sekām kamēr atradu kurš ir vainīgais pie EGR sistēmas kļūdas.
blink
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Tue Oct 28, 2008 5:16 am

Re:Jautājums interneta diagnostiķiem

Post by blink »

mixeris wrote:No manas pieredzes zinot ka vaina ir EGR sistēma tad režīmā ar check engine problēmu nobraukāju 2 mēnešus bez nekādam sekām kamēr atradu kurš ir vainīgais pie EGR sistēmas kļūdas.
Cik saprotu uz ātru roku pameklējot tā EGR sistēma kautkādu daļu no izplūdes gāzēm dod atpakaļ ieplūdē, pareizi? Tas tikai tā intereses pēc, lai mazliet saprastu kas tam lācītim ir vēderā :)
Un ja kļūda ir tur, tad tam arī vajadzētu pieslēdzot pie kompja rādīties acīmredzot. Bet nu jā, nav ko zīlēt kas un kā varētu būt, bet pēc iespējas ātrāk jātiek uz diagnosticēšanos(izdarīt to laikam tikai Vikingos var)..
Post Reply