Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

4 uz prieksu,1 atpakal.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Kristapsdre wrote:
lawyer wrote:Kādēļ Tu domā, ka Opel Signum/Vectra ir kāda konstruktīva saistība ar 9-5og? :whistle:
vai tad 9-5 nav opel vectra piekare ? Ja kads precizi zin tad man pašam būtu interesanti uzzināt kur tā sākas un cik tālu iet ...

Un vēlviens interesants jautājums: Cik 1999g (beigas, ja tas ko maina) 9-5 2.3 aero automātiskajai kārbai ir ātrumi ? :D
Pirmais automāts mūžā tādēļ būšu priecīgs uzzināt par kautkādiem knifiņiem ko un kā ar viņu labāk, piem ziemā iesēžoties u.t.t vnk tikko uz šosejas nokaitināja ātrumu pārmešana uz leju braucot uz ~100km/h un pa dziļu piespiežot pedāli viņš to motoru gandrīz uz max abarotiem uzmeta un kautkur 1k tik piedzina klāt un pārslēdza nākamo(jēgu tam nesaskatīju)... bet nu laikam tādi ir tie automāti kuri pielāgojas nevis tev, bet tu viņam :cry:
Varbūt tur ar pc kautko var noregulēt kad uzliek kautkādu limitu ar kuru pietiek lai nemestu uz zamāku atrumu.
Labi es jau te grāmatu uzrakstīšu tūlīt, tādēļ, ja ir kautkas interesants, noderīgs būšu priecīgs par padomiem. :)
GM unificētas piekares daļas parādījās tikai, sākot ar 9-3ss 2002.gadā ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Diks »

Nedaudz paspēlējos ar AT podziņām uz stūres "manuālajā" režīmā. Secinājumi: patīkamais - var startēt ar 3. robu; iespējams braukt krietni dinamiskāk, auto jūtami atsaucīgāks :dance: ; nepatīkamais - pogām esot tieši uz stūres, pagriezienos, grozot stūri, pārslēgties problemātiski :doh: - laikam SAAB inženieri domājuši par pārslēgšanos galvenokārt taisnajos ceļu posmos.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Diks wrote:Nedaudz paspēlējos ar AT podziņām uz stūres "manuālajā" režīmā. Secinājumi: patīkamais - var startēt ar 3. robu; iespējams braukt krietni dinamiskāk, auto jūtami atsaucīgāks :dance: ; nepatīkamais - pogām esot tieši uz stūres, pagriezienos, grozot stūri, pārslēgties problemātiski :doh: - laikam SAAB inženieri domājuši par pārslēgšanos galvenokārt taisnajos ceļu posmos.
Nav tur nekas dinamiskās, paņem hronometru un izmēri! No 0-100 automātiskajā sport režīmā cels labāk, kā ar pogām!
Turklāt ar pogām pārslēgšanās ir īpaši jūtami lēnīga, ar tādu kā aizturi! Tad vēl tas tomāts dažreiz nemaz neļauj ielikt tajā robā, kurā tu gribi! No vietas var sākt ar 3, bet lēni braucot sastrēgumā šis tev tāpat iemetīs 1 vai 2.

Salīdzinājumam VW DSG jau ir daudz patīkamāk štepselēt, bet arī ar tām lāpstiņām aiz stūres līkumos ir tik pat neērti pārslēgties, kā ar pogām uz stūres.
User avatar
JimBeam
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 389
Joined: Fri Jul 27, 2012 3:42 pm
Location: pieRiga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by JimBeam »

Tā, tā! Te lūgšu bez maldināšanas. Jā, varu piekrist, ka dinamikā DSG šķiet ātrāks,bet nedod dievs tādu lietot par savu naudu - diez vai gribēsies to remontēt pie katra gļuka, - dubultmasas spararats, sajūgi, djorgāšanās, slēgšanās uz augšu, kad tas NAV vajadzīgs (6 pārnesums, zem 1200 apgriezienu, pilsētā knapi virs 50). Ar tādu risinājumu nekādu dinamiku nedabūs!
Sanāk ikdienā lietot SAABtomātu un rAudi DSG. Tam ķīniešu robotam, kas robus slēgā iekš DSG nav saprotams jēdziens - līgana braukšana :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

JimBeam wrote:Tā, tā! Te lūgšu bez maldināšanas. Jā, varu piekrist, ka dinamikā DSG šķiet ātrāks,bet nedod dievs tādu lietot par savu naudu - diez vai gribēsies to remontēt pie katra gļuka, - dubultmasas spararats, sajūgi, djorgāšanās, slēgšanās uz augšu, kad tas NAV vajadzīgs (6 pārnesums, zem 1200 apgriezienu, pilsētā knapi virs 50). Ar tādu risinājumu nekādu dinamiku nedabūs!
Sanāk ikdienā lietot SAABtomātu un rAudi DSG. Tam ķīniešu robotam, kas robus slēgā iekš DSG nav saprotams jēdziens - līgana braukšana :D
Nezinu ar kādu Raudi tu tur brauc, bet ar VW R32 4Motion nekādu dinamikas trūkumu absolūti neizjutu un ja gribējās, varēja arī līgani braukt! :twisted:
Un nevajag salīdzināt 15 gadīgas mašīnas remonta izmaksas ar svaiga auto remonta izmaksām! Svarīgākais ir tas, cik kārba ir uzticama! Un te nu jāatzīst, ka vecs amerikāņu 3 robu tomāts ir nenokaujams, salīdzinājumā ar jaunajām 8 pakāpju kārbām. Bet nezkāpēc visiem vajag tos daudzos robus!
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Nafig līkumos robus slēgt, nav jau rallijs, kaut arī tur tā nedara. Tas ka pārslēdzas ar apdomu, to arī esmu ievērojis. Būs jāatsvaidzina tā slēgšanās atmiņā, citādi jau piemirsies, cik tizli tas ir. Neatceros neko patīkamu, ja vien neesi iesēdies, kad tas trešais tiešām kaut ko var palīdzēt, kaut gan 9-5, kad iesēžas tad jau maz kas var palīdzēt.
User avatar
JimBeam
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 389
Joined: Fri Jul 27, 2012 3:42 pm
Location: pieRiga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by JimBeam »

Darbā pieejami rAudi A1 kā dienesta auto. Pilnīgs pizģec ar tām karbām. Vai nu šādi risinājumi nav piemēroti 1.4 litru turbo motoriem vai kā, bet DSG prieks ir tikai pirmos 10000km, pēc tam nākas mocīties ar visiem viņu 7 pārnesumiem un neprognozējamo dzinēja/transmisijas sadarbību. Un patiešam reāliem remontiem garantijas (par laimi) laikā. Autoparkā nav tikai 1 vai divi auto ar DSG. Vairāk vai mazāk visiem ir līdzīgas problēmas. Vienojošais ir - visiem ir 1.4l turbo benzīnmotori ar DSG.
Nav patīkami braukt auto, kad tu dzirdi, ka motors mokās pie tiem zemajiem apghriezieniem un augstajiem pārnesumiem. Ja nepieciešams uzgāžēt, vispirms jādabū pāris robi zemē, lai iegūtu adekvātu griezi :)
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Diks »

elmo wrote:
Diks wrote:Nedaudz paspēlējos ar AT podziņām uz stūres "manuālajā" režīmā. Secinājumi: patīkamais - var startēt ar 3. robu; iespējams braukt krietni dinamiskāk, auto jūtami atsaucīgāks :dance: ; nepatīkamais - pogām esot tieši uz stūres, pagriezienos, grozot stūri, pārslēgties problemātiski :doh: - laikam SAAB inženieri domājuši par pārslēgšanos galvenokārt taisnajos ceļu posmos.
Nav tur nekas dinamiskās, paņem hronometru un izmēri! No 0-100 automātiskajā sport režīmā cels labāk, kā ar pogām!
Turklāt ar pogām pārslēgšanās ir īpaši jūtami lēnīga, ar tādu kā aizturi! Tad vēl tas tomāts dažreiz nemaz neļauj ielikt tajā robā, kurā tu gribi! No vietas var sākt ar 3, bet lēni braucot sastrēgumā šis tev tāpat iemetīs 1 vai 2.

Salīdzinājumam VW DSG jau ir daudz patīkamāk štepselēt, bet arī ar tām lāpstiņām aiz stūres līkumos ir tik pat neērti pārslēgties, kā ar pogām uz stūres.
Es nerunāju par dinamiskāku braukšanu taisnā ceļa gabalā vienkārši iespiežot pedāli grīdā :naughty: , bet gan reālā braukšanas/manevrēšanas situācijā, jo es redzu, kurā brīdī labāk pārslēgties, bet AT ir akls - tas neredz ceļu, bet tikai ar novēlošanos reaģē uz gāzes/bremzes pedāļu darbībām. Attiecībā uz neļaušanu pārslēgties var palasīt instrukciju:
Attachments
95_2005.png
User avatar
JimBeam
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 389
Joined: Fri Jul 27, 2012 3:42 pm
Location: pieRiga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by JimBeam »

Par R32 piekrītu, tur viss ar līgano un paredzamo uzvedību kārtībā! :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

JimBeam wrote:Darbā pieejami rAudi A1 kā dienesta auto. Pilnīgs pizģec ar tām karbām. Vai nu šādi risinājumi nav piemēroti 1.4 litru turbo motoriem vai kā, bet DSG prieks ir tikai pirmos 10000km, pēc tam nākas mocīties ar visiem viņu 7 pārnesumiem un neprognozējamo dzinēja/transmisijas sadarbību. Un patiešam reāliem remontiem garantijas (par laimi) laikā. Autoparkā nav tikai 1 vai divi auto ar DSG. Vairāk vai mazāk visiem ir līdzīgas problēmas. Vienojošais ir - visiem ir 1.4l turbo benzīnmotori ar DSG.
Nav patīkami braukt auto, kad tu dzirdi, ka motors mokās pie tiem zemajiem apghriezieniem un augstajiem pārnesumiem. Ja nepieciešams uzgāžēt, vispirms jādabū pāris robi zemē, lai iegūtu adekvātu griezi :)
Atbilde ir iekš to 1,4 mopēdmotor.
Ir braukts arī ar 1.8T Passat CC AT. Arī ar to viss bija čiki bumbās.
Bet ja ir mazāk par 150zs, tad no automāta jēgas nav nekādas. Drīzāk tas ir apgrūtinājums.
User avatar
Ooskars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 72
Joined: Mon Oct 21, 2013 11:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ooskars »

Sveiki, šodien braucot mājas, pēkšņi uz priekšējā paneļā iedegās lampiņa "Break!" un atskanēja atbilstošais signāls. Pēc kāda laika, tas pārstāja degt un iedegās atkal, kad bremzes vispār netika pielietotas. Pēdējos 20 km, lampiņa iedegās un izdzisa kā traka. Kāds zin ar ko man ir darīšāna? Man ir doma, ka varētu būt jāmaina bremžu kluči.
9-5, Griffin
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Roķeni atlaidi!? :mrgreen:
User avatar
Ooskars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 72
Joined: Mon Oct 21, 2013 11:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ooskars »

:D sākumā arī to biju iedomājies. Bet es tādu vispār neizmantoju, tāpēc arī tā nebija/nav pie vainas.
9-5, Griffin
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Par bremžu kluču nodilumu Tev auto elektronika neziņos ;)

Varbūt tas ir kaut kāds ABS/TCS gļuks? Riteņi ir atbilstoša izmēra? :think:

Man ABS juka prātā virs 90km/h, kad priekšā biju uzlicis pārāk mazus riteņus :geek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply