Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki,manējam 9-5 2.3T 2000g. parādījies defekts kad apmēram ir 50 km nobraukti nodziest automātiskās kārbas indikators panelī un tikai "D" pozīcija ,parējie pārslēdzoties deg .(kļūdu nav ,zobrata lampiņa arī nedeg (tikai pie aizdedzes ieslēgšnas kopā ar visām pārējām))Izmaiņas kārbas darbība it kā nav ,darbojas normāli.Nomainīju eļļu (pusi).It kā divas dienas normāli tad atkal sāka dzist.Un braukājot pa pilsētu nedziest ,tikai kad pa šoseju nobrauc ap 50 km (ar ātrumu 90-100).Kā arī pēc indikātora nodzišanas izslēdzot dzinēju un iedarbinot dzinēju "D" pozīcija nedeg.Otrā dienā atkal viss darbojas.
SAAB 9000 3.0 v6 1996
SAAB 9-5 Aero Wagon 2000
SAAB 9-5 Aero Wagon 2000
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kļūdas pats nolasīji ar testeri un kalkulatoru, vai izmantoji profesionālu diagnostikas tooli!?eLems wrote:Sveiki,manējam 9-5 2.3T 2000g. parādījies defekts kad apmēram ir 50 km nobraukti nodziest automātiskās kārbas indikators panelī un tikai "D" pozīcija ,parējie pārslēdzoties deg .(kļūdu nav ,zobrata lampiņa arī nedeg (tikai pie aizdedzes ieslēgšnas kopā ar visām pārējām))Izmaiņas kārbas darbība it kā nav ,darbojas normāli.Nomainīju eļļu (pusi).It kā divas dienas normāli tad atkal sāka dzist.Un braukājot pa pilsētu nedziest ,tikai kad pa šoseju nobrauc ap 50 km (ar ātrumu 90-100).Kā arī pēc indikātora nodzišanas izslēdzot dzinēju un iedarbinot dzinēju "D" pozīcija nedeg.Otrā dienā atkal viss darbojas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir sekojoša problēma – mašīnu ir grūti iedarbināt pēc nakts stāvēšanas. Pēc
ilga starta (apm. 4-5 sekundes) mašīna pielec. Ar silta motora
iedarbināšanu problēmu nav. Vēl ir tāda nianse – šī problēma parādījās
tieši atnākot siltajam laikam (burtiski paris dienas). Aukstajā laikā
starts bija bez problēmām. Kasete nav jauna, bet kļūdas neparada. Amatieru
skanera (ELM327) pieslēgšana arī neuzrāda nekādu kļūdu. Saprotu, ka
internētā diagnostiku ir visai grūti veikt, bet varbūt ir iespējams kaut kā
lokalizēt problēmu? Varbūt kādam ir bijuši līdzīgi simptomi. Kā risinājāt?
ilga starta (apm. 4-5 sekundes) mašīna pielec. Ar silta motora
iedarbināšanu problēmu nav. Vēl ir tāda nianse – šī problēma parādījās
tieši atnākot siltajam laikam (burtiski paris dienas). Aukstajā laikā
starts bija bez problēmām. Kasete nav jauna, bet kļūdas neparada. Amatieru
skanera (ELM327) pieslēgšana arī neuzrāda nekādu kļūdu. Saprotu, ka
internētā diagnostiku ir visai grūti veikt, bet varbūt ir iespējams kaut kā
lokalizēt problēmu? Varbūt kādam ir bijuši līdzīgi simptomi. Kā risinājāt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Iespējams atrisinājās mana 9-5 2.3T 2000g.problēma par "D" indikātora nodzišanu nobraucot apmēram 50 km.Vakar mazliet agresīvāk pabraucot parādījās arī dzinēja rīstīšanās ,noceļot DI kaseti konstatēja, ka jau ir mainīta (uzlikta arī lietota)un liekot virsū vienam DI kontaktam uz sveci ir norāvuši gabalu no gumijas izolācijas un bija iestumts iekšā starp sveci un kontaktu .Protams pie reizes arī sveces nomainīja.Nu jau nobraukti pāri 150 km un indikātors nedziest un arī dzinējs vairs pie lielākas slodzes vairs nerīstījās.Un kāds sakars tam visam ar "D" indikātoru pat nezinu .
SAAB 9000 3.0 v6 1996
SAAB 9-5 Aero Wagon 2000
SAAB 9-5 Aero Wagon 2000
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ainars wrote:mrpinkeyes wrote:Sakiet vai visu veido 9-5 1998-2009.g. sedans/vagons degvielas tvertnes vāciņi ir vienādi?
Galīgi man izrūsējis, jāmeklē
vilkatim atšķiras
Es it kā paņēmu no sludinājumā piedāvātā 2003.g. modeļa, bet izskatās, ka tas ir vilkača vāciņš Tam ir tāda gropīte maliņā un citādāka atspere un tas āķis Lai 15 EUR netiktu izmesti vējā būs kaut kā jāadaptē. Acīmredzot no iekšējās pogas to attaisīt nevarēs.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā varētu būt. Tas ir no feisliftotā, tiem vāciņš ir ar gropīti.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kur lai paspēj normāli šodien nobalansēt riteņus? Divos kantoros jau esmu bijis, bet joprojām mazliet purina, tikai citādāk. Rīt no paša rīta jāskrien uz Tallinu, negribās puritāņi es visu ceļu.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
[ Post made via Android ]elmo wrote:Kur lai paspēj normāli šodien nobalansēt riteņus? Divos kantoros jau esmu bijis, bet joprojām mazliet purina, tikai citādāk. Visiem rokas līkas. Rīt no paša rīta jāskrien uz Tallinu, negribās purināties visu ceļu.
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pēc balansēšanas nekādi nevar purināt, ja vien riepas nav pumpainas, vai vēl kāda eksotiskāka vaina.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Uzzvani uz šo kantori: JACar - 27800800. Es tur vedu riepas mainīt, sūdzību nav bijušas, iesaku.elmo wrote:[ Post made via Android ]elmo wrote:Kur lai paspēj normāli šodien nobalansēt riteņus? Divos kantoros jau esmu bijis, bet joprojām mazliet purina, tikai citādāk. Visiem rokas līkas. Rīt no paša rīta jāskrien uz Tallinu, negribās purināties visu ceļu.
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Balansēt arī jāmāk! Bet daudzi to nemāk, vai arī aparāti ir lēti ķīnieši un nesanāk kā vajag!uculs wrote:Pēc balansēšanas nekādi nevar purināt, ja vien riepas nav pumpainas, vai vēl kāda eksotiskāka vaina.
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu balansēt kā reiz ir jāmāk ļoti minimāli, bet nu nokalibrēt tos aparātus ik pa reizei, labāk katru dienu gan vajadzētu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nomaini priekšējā tilta podramņika (vai kā lai to tilta balku nosauc) bukses un tad izvirzi pretenzijas par riepu balansēšanu
p.s.
atvainojos, ja tas jau bijis izdarīts!
p.s.
atvainojos, ja tas jau bijis izdarīts!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt diski plastalīna , sen jau ovāli ! ?, Bet vaino cituselmo wrote: Balansēt arī jāmāk! Bet daudzi to nemāk, vai arī aparāti ir lēti ķīnieši un nesanāk kā vajag!