Saab 9-3 iegāde
Re: Saab 9-3 iegāde
Pastāsti, cik reizes drebeklis Tevi pievīlis. Duršlaku aiznugurē neskaitīsim. No Ingusa gan nekas nāvīgs nav dzirdēts, bet ar Tavu drebekli regulāri dakteri reanimācijā cīnās.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Saab 9-3 iegāde
Kurš tad te paniko?
Cilvēks jautāja, mēs viņam atbildam - objektīvi un pamatoti
Pilnīgi piekrītu Aināram - ja sāktu ķidāt citu marku auto, problēmu saraksti būtu ne mazāk īsi un interesanti, bet jautājums jau tika uzdots par Saab 9-3og 2.0t
Envoy, ne jau iekš 9-3 vai 9-5 slēpjas Saab burvība. Vēl jo vairāk - tā nemaz arī neslēpjas dzelžos, bet gan cilvēkos, kuri ar tiem brauc. Un ar Saab es šeit nedomāju opeļus Envoy, kādēļ Tu brauc ar Saab?
Ucul, paskaidro man tupītim - kā mezgls, kurš jau divas reizes Tevi ir pievīlis, ir uzskatāms par uzticamu? Citi ražotāji arī liek atsevišķu indukcijas spoli uz katru cilindru, bet kaut kā nav lasīts, ka tā kādam ražotājam būtu vājā vieta, turklāt, ja arī kāda no tām nodeg, var nomainīt tikai to vienu, nevis visas kā ir jādara Saab
P.S. Esmu par objektīvu skatījumu uz lietām, tai skaitā Saabiem, ja runa ir par ikdienas auto un tā ekspluatāciju
Cilvēks jautāja, mēs viņam atbildam - objektīvi un pamatoti
Pilnīgi piekrītu Aināram - ja sāktu ķidāt citu marku auto, problēmu saraksti būtu ne mazāk īsi un interesanti, bet jautājums jau tika uzdots par Saab 9-3og 2.0t
Envoy, ne jau iekš 9-3 vai 9-5 slēpjas Saab burvība. Vēl jo vairāk - tā nemaz arī neslēpjas dzelžos, bet gan cilvēkos, kuri ar tiem brauc. Un ar Saab es šeit nedomāju opeļus Envoy, kādēļ Tu brauc ar Saab?
Ucul, paskaidro man tupītim - kā mezgls, kurš jau divas reizes Tevi ir pievīlis, ir uzskatāms par uzticamu? Citi ražotāji arī liek atsevišķu indukcijas spoli uz katru cilindru, bet kaut kā nav lasīts, ka tā kādam ražotājam būtu vājā vieta, turklāt, ja arī kāda no tām nodeg, var nomainīt tikai to vienu, nevis visas kā ir jādara Saab
P.S. Esmu par objektīvu skatījumu uz lietām, tai skaitā Saabiem, ja runa ir par ikdienas auto un tā ekspluatāciju
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Man vienīgam baudu sniedz pats saabs, konkrēti mans airis, nevis lawyers, elmo, ainārs, envoy un pārējie? Apsveicu, ja Tu esi noķēris kādu labu forumisti!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Saab 9-3 iegāde
lawyer, vai mans augstākminētais viedoklis par DI kasetes uzticamību būtu neobjektīvs un nepamatots
Tas, kā mašīna kalpos, pilnīgi ir atkarīgs no cilvēka, kas ar to brauc
Tas, kā mašīna kalpos, pilnīgi ir atkarīgs no cilvēka, kas ar to brauc
Re: Saab 9-3 iegāde
Esat mani sabiedējuši.. Bet laikam jau labāk sabiedēt nekā pārslavēt. Sāku šaubīties ,ka tā būs īstā mašīnīte. Itkā jau ir pat pazīstams meistars kura sievai ir 9-5 un viņš iedrošina ,ka nav tik traki ar sābīšiem un ,ka viņš ja kas mācēšot to dampīti savest kārtībā par sakarīgām cenām.. Eh, bet palasot Jūsu komentārus sāk likties ,ka šitas mašīnīts ir ir dikti sarežģīti uztaisīts..
Re: Saab 9-3 iegāde
Hmmm.. Bik aizdomājos.. A pozitīvas lietas tam 9-3 ir? Kādi ir plusi? Kāds var ko labu ar pateikt?
Re: Saab 9-3 iegāde
Varbūt ir iespēja izveikt kārtīgu testa braucienu...mēs te varam stāstīt un stāstīt, bet labāk jau vienreiz kārtīgi pašam izbaudīt
Personīgi mans - cenas attiecība pret auto gadu/dinamiku/jaudu/komfortu/komplektāciju ir nesalīdzināms ar citu marku auto (IMO).
Ekspluatācijā, iespējams, ir nedaudz dārgāks, kā citu marku budžetnieki, bet tas atkal vairāk no paša atkarīgs - kādas kvalitātes detaļas tiek izvēlētas...
Personīgi mans - cenas attiecība pret auto gadu/dinamiku/jaudu/komfortu/komplektāciju ir nesalīdzināms ar citu marku auto (IMO).
Ekspluatācijā, iespējams, ir nedaudz dārgāks, kā citu marku budžetnieki, bet tas atkal vairāk no paša atkarīgs - kādas kvalitātes detaļas tiek izvēlētas...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Saab 9-3 iegāde
Kā redzi, strīds te par vienu mezglu izvērsās, pie tam apgalvojumus par tā neuzticību izsaka cilvēks, kura mašīnai tāda nemaz nav.
No man zināmajām 10 mašīnām, tas ir nobeidzies tikai trīs reizes divdesmit gadu laikā. Nešķiet kritiski, es riepas esmu biežāk pārdūris un palicis uz ceļa, jo rezerves ritenis izrādījies tukšs, bet pumpja ta nav, vai nespēdams atskrūvēt pievilkto riteni, jo atslēga salūza, un tik pat bieži esmu palicis bez benzīna uz ceļa. Bet DI dēļ uz ceļa vēl neesmu palicis.
Jā lawyer, tavam DI nav, un, skatos, tev ir maza nojausma no kā tas nosprāgst. Pievīlis nav ne reizi, vienmēr ir varēts braukt vēl tik cik nepieciešams. Esmu braucis ar bojātu, pēc diagnostikas, vairāk par 1000km un vēl joprojām tas ir lietojams bloks. Es nesaku, ka tas risinājums ir baigi veiksmīgs, bet neuzskatu, ka tas ir vērā ņemams iemesls atteikties no SAAB. Ir citas lietas, kas mani šajā mašīnā daudz vairāk neapmierina.
Jā starp citu, nevienu no šīm trim reizēm es šī bloka nomiršanu nevarēju novērst, bet zināju, ka tas visdrīzāk notiks, jo līdzšinējā pieredze rāda, ka pēc avārijas, kur tiek stipri sista mašīna, tas bloks atņirdzas drīz pēc tam. Zinu vēl vismaz četrus tādus gadījumus, ne ar manām mašīnām.
No man zināmajām 10 mašīnām, tas ir nobeidzies tikai trīs reizes divdesmit gadu laikā. Nešķiet kritiski, es riepas esmu biežāk pārdūris un palicis uz ceļa, jo rezerves ritenis izrādījies tukšs, bet pumpja ta nav, vai nespēdams atskrūvēt pievilkto riteni, jo atslēga salūza, un tik pat bieži esmu palicis bez benzīna uz ceļa. Bet DI dēļ uz ceļa vēl neesmu palicis.
Jā lawyer, tavam DI nav, un, skatos, tev ir maza nojausma no kā tas nosprāgst. Pievīlis nav ne reizi, vienmēr ir varēts braukt vēl tik cik nepieciešams. Esmu braucis ar bojātu, pēc diagnostikas, vairāk par 1000km un vēl joprojām tas ir lietojams bloks. Es nesaku, ka tas risinājums ir baigi veiksmīgs, bet neuzskatu, ka tas ir vērā ņemams iemesls atteikties no SAAB. Ir citas lietas, kas mani šajā mašīnā daudz vairāk neapmierina.
Jā starp citu, nevienu no šīm trim reizēm es šī bloka nomiršanu nevarēju novērst, bet zināju, ka tas visdrīzāk notiks, jo līdzšinējā pieredze rāda, ka pēc avārijas, kur tiek stipri sista mašīna, tas bloks atņirdzas drīz pēc tam. Zinu vēl vismaz četrus tādus gadījumus, ne ar manām mašīnām.
Re: Saab 9-3 iegāde
Vo lawyer, tev visas iespējas dalīties pieredzē, kuru tu tiešām zini.Spāre wrote:Hmmm.. Bik aizdomājos.. A pozitīvas lietas tam 9-3 ir? Kādi ir plusi? Kāds var ko labu ar pateikt?
Re: Saab 9-3 iegāde
Padalīšos ar savu viedokli ar..
lūzt visas mašīnas, un 9-3 (pirmās paaudzes) galīgi nav tas trakākais
cenas/gada/komforta attiecība ir ļoti laba(ja vēl paņem ar visām extrām )..
ļoti vāja vieta uz citu auto fona ir rūsa..gan arkas, gan durvis, tāpēc baigi jāskatās ko pērc
vēlviena nianse ir tāda, ka ir diezgan pagrūti no tās mašīnas tikt vaļā, ja pēcāk sagribas ko citu (tas arī laikam ir galvenais iemesls zemajai auto cenai)
pats braucu ar 1999 gada 9-3, bet dīzelīti..pa lielam šobrīd mazliet nožēloju savu izvēli, jo šobrīd tā kā vēlos 9-5
Apskati/iztestē/salīdzini.. varbūt arī Tu vēlies uzreiz 9-5? jo pēc tam no 9-3 tik viegli vaļa netiksi
es piemēram šobrīd apzinos, ka tādā stāvoklī kāds man tai mašīnai ir šobrīd par salīdzinoši lētu naudu neviens viņu nepirks, bet ieguldot un savedot gan tehniski, gan visuāli to mašīnu ļoti labā stāvoklī, to auto arī pa normālām naudam neviens nepirks
tad nu sanāk, ka ieguldīt nav īsti jēgas (neatsvērs starpību), bet pārdot tādu kāds tas auto ir..tas ar šķiet ne pārāk reāli
ja pērc saabu, tad par modeli padomā kārtīgi
lūzt visas mašīnas, un 9-3 (pirmās paaudzes) galīgi nav tas trakākais
cenas/gada/komforta attiecība ir ļoti laba(ja vēl paņem ar visām extrām )..
ļoti vāja vieta uz citu auto fona ir rūsa..gan arkas, gan durvis, tāpēc baigi jāskatās ko pērc
vēlviena nianse ir tāda, ka ir diezgan pagrūti no tās mašīnas tikt vaļā, ja pēcāk sagribas ko citu (tas arī laikam ir galvenais iemesls zemajai auto cenai)
pats braucu ar 1999 gada 9-3, bet dīzelīti..pa lielam šobrīd mazliet nožēloju savu izvēli, jo šobrīd tā kā vēlos 9-5
Apskati/iztestē/salīdzini.. varbūt arī Tu vēlies uzreiz 9-5? jo pēc tam no 9-3 tik viegli vaļa netiksi
es piemēram šobrīd apzinos, ka tādā stāvoklī kāds man tai mašīnai ir šobrīd par salīdzinoši lētu naudu neviens viņu nepirks, bet ieguldot un savedot gan tehniski, gan visuāli to mašīnu ļoti labā stāvoklī, to auto arī pa normālām naudam neviens nepirks
tad nu sanāk, ka ieguldīt nav īsti jēgas (neatsvērs starpību), bet pārdot tādu kāds tas auto ir..tas ar šķiet ne pārāk reāli
ja pērc saabu, tad par modeli padomā kārtīgi
Re: Saab 9-3 iegāde
Pašam ir bijušas un braucis esmu ar ļoti daudz dažādām mašīnām. Kopš pirms vairāk kā 15 gadiem iegādājos SAABu, man ir jau ceturtais un, ceru, ne pēdējais SAABs. Domāju, ka gandrīz visi saabisti ir "salimuši" ar saabslimību līdzīgi man. Šo mašīnu nevar iegādāties ar domu, ka pabraukšu gadiņu, tad uzsitīšu gaisā un ņemšu ko citu. Ir rūpīgi jāizvēlas piemērotākais, jāsaved tas kārtībā un tad tiešām var izbaudīt šī auto burvību.
Spāre, ceru, ka nenožēlosi, ja pievienosies mūsu pulciņam.
Spāre, ceru, ka nenožēlosi, ja pievienosies mūsu pulciņam.
Re: Saab 9-3 iegāde
Nerunā, lūdzu, daudzskaitlī! Sabiedēja tikai lawyer, kurš pats brauc ar traktoru un es tomēr apgalvošu, ka viņam šajā gadījumā nav tiesības uz viedokli (atvainojos par 3. personas lietojumu).Spāre wrote:Esat mani sabiedējuši..
Vajag tikai puslīdz zināt, ko pērc (diagnostika). Bet, protams, jāņem vērā, ka Saab nav budžeta klases auto, kas būtu vienkāršs kā zābaks. Par to summu Tu iegūsti vairāk ekstru kā citiem auto par līdzīgu cenu, bet ekstrām ir tendence izbeigties jebkuram auto.
Last edited by envoy on Tue May 06, 2014 1:59 pm, edited 1 time in total.
Re: Saab 9-3 iegāde
Esmu ar SAAB'iem nobraucis kādus patsmit gadus, sarkanais bloks ir nobeidzies vienreiz, bez brīdinājuma. Paliku pie frizētavas. Var jau būt, ka brīdinājumi bija, tikai tad vēl nezināju kādi viņi ir. Tas bija pirms kādiem setiņiem gadiem. Nomainīju, fāteris vēl šodien ar to auto brauc un bloku vairs nav mainījis. Bet visādi citādi, mašīna kā mašina. Lūzt visas, rūsē visas, varbūt nesists Audi B4 nerūsē.
Nav tā, kā te raksta, ja SAAB's, tad uz mūžu. Pēc SAAB'iem nu jau iet otrais SUBARU, pagaidām pabraukšu ar tiem.
Nav tā, kā te raksta, ja SAAB's, tad uz mūžu. Pēc SAAB'iem nu jau iet otrais SUBARU, pagaidām pabraukšu ar tiem.
Re: Saab 9-3 iegāde
Diks, mums nav pamata tikai mūsu katra individuālo pieredzi tā vispārināt - redz, Tev DI nekad nav nosprāgusi, tātad DI ir pilnīgi drošs mezgls. Citiem ir pilnīgi pretēja pieredze un statistiskais vidējais saka, ka nosprāgšanas iespējamība vismaz reizi viena auto lietošanas laikā nav maza. Ja jauna OEM DI kasete maksātu EUR 50, tad tas būtu sīkums, bet tā jau diemžēl nav.
Pozitīvais iekš 9-3og:
- lētāks iegādē par konkurentiem (nevienu citu premium segmenta auto - Audi, Volvo, BMW, Mercedes, Lexus - līdzīgā komplektācijā un veiktspējā tādā cenā nedabūsi, vācieši un Lexus būs vismaz x2);
- tas ir būtiski pārāks par savas paaudzes Opel, Ford, Honda, Toyota utml. tādās jomās, ka virsbūves stingrība, pretestība vērpei, salona paneļi ir salikti salīdzinoši kārtīgi, nopietni - pamatā ar skrūvēm - tā ka eksemplāri, kuri nav ilgi mocīti pa LV ceļiem, negrabēs un neļodzīsies;
- vadāmība ir ļoti neitrāla ar noteiktu noslieci uz nepietiekamu pagriežamību, ir izteikti stabils taisnvirziena kustībā - to nespēj novirzīt no trajektorijas ne sniega sanesumi ziemā, ne arī grants sanesumi uz zemes ceļiem u.c. - ikdienai un nepieredzējušiem vadītājiem ļoti piemērots variants, jo nav jābaidās, ka pakaļa līkumā apsteigs priekšgalu vai uz risām sametīs auto šķērsām. Tajā pašā laikā uz grantenes un ziemā ar to salīdzinoši viegli var braukt sānslīdē un visu procesu droši kontrolēt. Uz asfalta arī droši vien to var panākt, bet tam acīmredzot vajag lielu meistarību un ļoti stiprus nervus, no kuriem abiem man galīgi nav pilns komplekts (kā arī chippy jau norādīja ). Es gan esmu braucis tikai ar versijām, kurām ir stingri amortizatori (dīzelis, Aero, Koni), bet tauta saka, ka standarta 2.0t benzīnniekam priekšējie amortizatori esot pārāk nekonkrēti.
- zagļiem pilnīgi neinteresants;
- ziemā nekad nav aizsalušas durvis (pat lielos mīnusos pēc mazgāšanas) un salona apsilde un dzesēšana ir ļoti efektīvi;
- salīdzinoši viegli un nedārgi modificējams, ja ir vēlme pēc lielākas veikstspējas, ātruma;
- ja to atbilstoši kopj un sargā no rūsas, var nokalpot mierīgi arī gadus 20 un saglabāt lietošanas vērtību un cienījamu izskatu;
Ir vēl jautājumi?
Edit: Aizmirsu par pašu galveno, kas mani piesaistīja šim auto - dizains, formas, kas turpina c900 tēmu - tas auto tomēr izskatās dikti atšķirīgi
Pozitīvais iekš 9-3og:
- lētāks iegādē par konkurentiem (nevienu citu premium segmenta auto - Audi, Volvo, BMW, Mercedes, Lexus - līdzīgā komplektācijā un veiktspējā tādā cenā nedabūsi, vācieši un Lexus būs vismaz x2);
- tas ir būtiski pārāks par savas paaudzes Opel, Ford, Honda, Toyota utml. tādās jomās, ka virsbūves stingrība, pretestība vērpei, salona paneļi ir salikti salīdzinoši kārtīgi, nopietni - pamatā ar skrūvēm - tā ka eksemplāri, kuri nav ilgi mocīti pa LV ceļiem, negrabēs un neļodzīsies;
- vadāmība ir ļoti neitrāla ar noteiktu noslieci uz nepietiekamu pagriežamību, ir izteikti stabils taisnvirziena kustībā - to nespēj novirzīt no trajektorijas ne sniega sanesumi ziemā, ne arī grants sanesumi uz zemes ceļiem u.c. - ikdienai un nepieredzējušiem vadītājiem ļoti piemērots variants, jo nav jābaidās, ka pakaļa līkumā apsteigs priekšgalu vai uz risām sametīs auto šķērsām. Tajā pašā laikā uz grantenes un ziemā ar to salīdzinoši viegli var braukt sānslīdē un visu procesu droši kontrolēt. Uz asfalta arī droši vien to var panākt, bet tam acīmredzot vajag lielu meistarību un ļoti stiprus nervus, no kuriem abiem man galīgi nav pilns komplekts (kā arī chippy jau norādīja ). Es gan esmu braucis tikai ar versijām, kurām ir stingri amortizatori (dīzelis, Aero, Koni), bet tauta saka, ka standarta 2.0t benzīnniekam priekšējie amortizatori esot pārāk nekonkrēti.
- zagļiem pilnīgi neinteresants;
- ziemā nekad nav aizsalušas durvis (pat lielos mīnusos pēc mazgāšanas) un salona apsilde un dzesēšana ir ļoti efektīvi;
- salīdzinoši viegli un nedārgi modificējams, ja ir vēlme pēc lielākas veikstspējas, ātruma;
- ja to atbilstoši kopj un sargā no rūsas, var nokalpot mierīgi arī gadus 20 un saglabāt lietošanas vērtību un cienījamu izskatu;
Ir vēl jautājumi?
Edit: Aizmirsu par pašu galveno, kas mani piesaistīja šim auto - dizains, formas, kas turpina c900 tēmu - tas auto tomēr izskatās dikti atšķirīgi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Ja nepieciešams liels un komfortabls auto par labu cenu, tad šobrīd tirgū nav konkurences SAAB 9-5 (es skatos uz 6-10 gadus veciem auto LV/DE).
Ja nepieciešams mazāks un sievišķīgāks auto tad iesaku skatīties uz pirmās paaudzes Audi A3 ar vienkāršo 1.8 bezturbīnas dzinēju. Tiem virsbūves apstrāde ideāla, nekas nerūsē, piekare no golfa (pavisam vienkārša un lēta), motors ļoti labi izdevies un ļoti izplatīts (līdz ar to lētas detaļas un labs aftermarkets). Vācijā var atrast ar ļoti smukiem saloniem un komplektāciju.
Saab 9-3 tomēr neiesaku... kā praktiskai latvietis neredzu tam pielietojumu.
Pašam ir abi augstākminētie auto, ko uzskatu par perfektu kombināciju. SAABs ir universālis, dīzelis ar automātu, bet Audi ir gāze ar automātu.
SAABam ir jau 10 gadi un sācis rūsēt, daudz kur krāsa vienkārši lobās nost (pat bez rūsas apakšā).
AUDI ir 12 gadi, no rūsas nav neviena punktiņa. Vēl nesen vaskoju, visu izložņāju un nekur neatradu.
Zinu, ka SAAB pēc gada vai diviem mainīšu pret līdzīgas klases auto un zinu ka būs grūta izvēle... varianti: mazliet jaunāks un labāk saglabājies saabs (pamatā dēļ cenas), audi a6 (dārgs maita), passat (neinteresants), jaunā skoda octavia (vēl būs diezgan dārga).
Ja nepieciešams mazāks un sievišķīgāks auto tad iesaku skatīties uz pirmās paaudzes Audi A3 ar vienkāršo 1.8 bezturbīnas dzinēju. Tiem virsbūves apstrāde ideāla, nekas nerūsē, piekare no golfa (pavisam vienkārša un lēta), motors ļoti labi izdevies un ļoti izplatīts (līdz ar to lētas detaļas un labs aftermarkets). Vācijā var atrast ar ļoti smukiem saloniem un komplektāciju.
Saab 9-3 tomēr neiesaku... kā praktiskai latvietis neredzu tam pielietojumu.
Pašam ir abi augstākminētie auto, ko uzskatu par perfektu kombināciju. SAABs ir universālis, dīzelis ar automātu, bet Audi ir gāze ar automātu.
SAABam ir jau 10 gadi un sācis rūsēt, daudz kur krāsa vienkārši lobās nost (pat bez rūsas apakšā).
AUDI ir 12 gadi, no rūsas nav neviena punktiņa. Vēl nesen vaskoju, visu izložņāju un nekur neatradu.
Zinu, ka SAAB pēc gada vai diviem mainīšu pret līdzīgas klases auto un zinu ka būs grūta izvēle... varianti: mazliet jaunāks un labāk saglabājies saabs (pamatā dēļ cenas), audi a6 (dārgs maita), passat (neinteresants), jaunā skoda octavia (vēl būs diezgan dārga).