Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces
Peace!
DI Bloki
Re:DI Bloki
Re:DI Bloki
Īsti nepiekrītu, kaut vai no aspekta, ka reti kuras lietas ir mūžīgas. Augstspriegums + apstākļi motortelpā (karstums, izgarojumi) tomēr pabojā plastmasas dielektriskās īpašības.elmo wrote:DI ir rūpnīcas brāķis, vai arī smalks marketings, kā nopelnītpapildus $, tas arī viss.
Mēs taču nebrīnamies, ja noklājas 10gadīgs TV aparāts. Un DI nodegšanas pamats ir augstsprieguma caursišana.
Jā - droši vien tehnoloģiski ir iespējams uzražot izturīgāku DI, bet auto taču ražotājs paredz 5-7 gadu ekspluatācijai, ko vidējā statistiskā DI arī izpilda.
Kaut kā neesmu dzirdējis regulāras sūdzības par tikko mainītu DI bloku atteikumiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:DI Bloki
Sveces ātrāk nedilst, bet siltumnovadošajam izolatoram gan būs ekstremālāki apstākļi.alpins wrote:Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces
Peace!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:DI Bloki
Es gan mainu sveces ar katru eļļas maiņu, dārgi tas nav un sirds mierīgāka. Tagad gan džeki čans aizdegas laiku pa laikam, pēc diagnostikas izskatās DI iet uz beigām, bet auto ir 10 gadi, tā ka tas ir pilnīgi iespējams.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:DI Bloki
Zinot ,ka katra no tām nosprāgušajām kasetēm ir apm 20 gadi veca, es gan īpaši nebrīnos, ka tā bija, manuprāt tās ir nokalpojušas ar atliektiem galiem, sveces mainu biežāk kā prasīts, nav jau tik dārgi..
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Re: DI Bloki
Nu nez , man liekas , tā sveču nelaicīga mainīšana , lai saglabādu to di kaseti ir mīts Es , pat pārāk laicīgi to darīju , un še tev šovakar nosvila tas dranķis , ar visu smaku un dūmiem , bez iepriekšējām pazīmēm Operatīvi szv šrotu , un dabūju lietotu vietā , nez cik tā novilks
Re: DI Bloki
alpins wrote:Nu nez , man liekas , tā sveču nelaicīga mainīšana , lai saglabādu to di kaseti ir mīts Es , pat pārāk laicīgi to darīju , un še tev šovakar nosvila tas dranķis , ar visu smaku un dūmiem , bez iepriekšējām pazīmēm Operatīvi szv šrotu , un dabūju lietotu vietā , nez cik tā novilks
same shit here... bet man no riita ... sveceem un motoram 1200km
novilks tikapt cik tava vecaa lietotaa
es tev saku.. tas ir lawyera pirksts
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: DI Bloki
Aha , es vēl te nesen gribēju uzrakstīt , ka man nekādu problēmu , nesen bij diskusija par to Un še tev
Re: DI Bloki
Nja, to DI būtu baigi svētīgi aizstāt ar tādu konstrukciju, kur katrai svecei sava spolīte, nevis visas vienā blokā iekausētas.
Re: DI Bloki
Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Re: Re:DI Bloki
No savas statiskikas 1:0 (CKP : DI), šonedēl noplīsa.elmo wrote:Spriežot pēc tā cik daudziem ir bijušas problēmas ar CKP, tad vairāk jābaidās no CKP, nekā no DI!
Re: DI Bloki
Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk?Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Re: DI Bloki
Nav veerts izdomaat velosipeedu,papeeti T8 aizdedzes uzbuuvi....!GuntisG wrote:Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk?Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Re: DI Bloki
Nu ko,mani laikam ari driz gaida DI kasetes maina,sodien meklejot kaski,biju noskruvejis un opa skatos plaisa
Re: DI Bloki
Bez stresa, es vienreiz ņēmu ārā DI un secināju, ka viens plastmasas pipsiks paliek uzmaukts uz sveces, pilnībā atdalījies no pašas kasetes. Teorētiski tur jau sen bija kaut kur jāsit cauri un vai nu jānosvilst vai kaut kādām pazīmēm jābūt. Bet nē, brauca svelpdams.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361