Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par motora mazgāšanu nepateikšu cik tas ir prātīgi, bet salonu labi tīra Autofavorīts, tas kurš G.Astras ielā. Tikko tur tīrīju savu privāto, arī darba vāgenus tur regulāri braucam, pgaidām nav sūdzību. OUTBACK'am ar visu bagāžnieka tīrīšanu cipars bija EUR 70.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un kura tā būtu?lawyer wrote:Es parasti izmantoju tādu mazgātuvju pakalpojumus, kur motortelpu mazgā ar tvaiku, turklāt, ja mazgātājs saprot, ko dara, tad dīzelim tur nav par ko satraukties
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ENRI - tādas ir pa visu Rīgu, CAR WASH - zinu tikai vienu, uz Deglava ielas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man te tāds erudicijas jautājums Var teikt Raganu medības...
Kas varētu būt pie vainas ja nelec 98' 2,3t 9-5, pēc 24-36h stāvēšanas, griež labi, bet nav nekādas pazimes ka gribētu pielekt, pat griezot 15 sek un to atkārtojot vairākas reizes.
CHEK LIST:
Sūknis darbojas, kad griež atslēgu var redzet, ka pat slauciņa nokustas - pieņemu, kad palielinas spiediens.
Pieslēdzot pie kompja nekādas anomālijas neparādas.
Mēgīnāju arī citu DI kasti uzskrūvēt - bez rezultāta.
NOVEROJUMI:
Deviela svaiga ~15l 98E uz 7l vecākas uzlieti.
Var ievilkt, pielec uz reiz.
Noņemot akim klemi uz ilgāku laiku iespējams piedarbināt pēc 5-6 sek griešanas.
Kad nelec ir tāda nestandrta skaņa - viegli dzirdama, kas ir viņveidīga tā kā hidraulikā mehānismas, kas darbotos pēc sinosoidas.
Sākumā tas bija izteikti pie +2 līdz +8, bet tagad katru reizi pēc ilgākas stāvēšanas(24-36h).
Piebilde,
Motors, pirms kada laiciņa labots - Mainitas šāles, gredzenis, varstu blīve.
Ir uzstādīta gāzes iekārta, ar ko nobraukts ap 70k.
Kartera ventilācija jaunā.
Turbīna restaureta pirms gada.
Dotajā brīdī vienīgā konstatētā anomālija ir, ka nedarbojas atpludes varts, tas ir planots nomainīt, bet neticas, ka tas varētu radīt šādas problēmas.
Ar ko varētu sākt lai novertu-atrastu gļuku?
Kas varētu būt pie vainas ja nelec 98' 2,3t 9-5, pēc 24-36h stāvēšanas, griež labi, bet nav nekādas pazimes ka gribētu pielekt, pat griezot 15 sek un to atkārtojot vairākas reizes.
CHEK LIST:
Sūknis darbojas, kad griež atslēgu var redzet, ka pat slauciņa nokustas - pieņemu, kad palielinas spiediens.
Pieslēdzot pie kompja nekādas anomālijas neparādas.
Mēgīnāju arī citu DI kasti uzskrūvēt - bez rezultāta.
NOVEROJUMI:
Deviela svaiga ~15l 98E uz 7l vecākas uzlieti.
Var ievilkt, pielec uz reiz.
Noņemot akim klemi uz ilgāku laiku iespējams piedarbināt pēc 5-6 sek griešanas.
Kad nelec ir tāda nestandrta skaņa - viegli dzirdama, kas ir viņveidīga tā kā hidraulikā mehānismas, kas darbotos pēc sinosoidas.
Sākumā tas bija izteikti pie +2 līdz +8, bet tagad katru reizi pēc ilgākas stāvēšanas(24-36h).
Piebilde,
Motors, pirms kada laiciņa labots - Mainitas šāles, gredzenis, varstu blīve.
Ir uzstādīta gāzes iekārta, ar ko nobraukts ap 70k.
Kartera ventilācija jaunā.
Turbīna restaureta pirms gada.
Dotajā brīdī vienīgā konstatētā anomālija ir, ka nedarbojas atpludes varts, tas ir planots nomainīt, bet neticas, ka tas varētu radīt šādas problēmas.
Ar ko varētu sākt lai novertu-atrastu gļuku?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ko tad tavuprat atpludes vaarsts dara? ka tu zini ka vish nedarbojas?
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nodrošina lai degviela nesatek apakal bākā. Un ja tas ir bojāts, tad tam vajadzētu padarīt pirmo pielaišanu garāku nevis neiespējamu.Ainars wrote:Ko tad tavuprat atpludes vaarsts dara?
Veicu diagnostiku servisā.Ainars wrote:ka tu zini ka vish nedarbojas?
Sliktākais tas, ka visi pārējie dati bija labi. Taka detaļa nebija uz vietas, bija jāpasūta, tad kaut kā man jau līdz tam servisam būs jātiek atkal un par muguru negribas nest!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ZingZeng wrote:Nu ko lai saku par 9-5 1.9TID ...
17.maijā būs pagājis gads kopš tas man ir īpašumā, nobraukti ir ap 31K km, problēmu nekādu. Šajā laikā ir veiktas tikai standarta apkopes, nomainīts vārstiņš dzeses sistēmā un pagājušo nedēļu nomainīja 2 bukses pakaļējā tiltā ... ā un salonā pogām bija izdegušas lampiņas
Tas arī viss.
Patēriņš ar 225/45/17 vasarenēm 5.9 l/100km, tāda paša izmēra ziemenēm 6.5 l/100km, bet ar 235/45/17 vasarenēm patēriņš uzkapa līdz 6.2 l/100km.
Braucu, priecājos, tankā iebraucu ik pa 1100km
wow, kura gada 9-5 tas ir ? man b tadu laimi.. savadak tanka jabrauc ik pēc max 500km(refill now) ar 2.3t ar 235/45/17
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
tad jau uzliekot 215/45/17 būs vēl pa kādu 0.3 mazākZingZeng wrote:Nu ko lai saku par 9-5 1.9TID ...
17.maijā būs pagājis gads kopš tas man ir īpašumā, nobraukti ir ap 31K km, problēmu nekādu. Šajā laikā ir veiktas tikai standarta apkopes, nomainīts vārstiņš dzeses sistēmā un pagājušo nedēļu nomainīja 2 bukses pakaļējā tiltā ... ā un salonā pogām bija izdegušas lampiņas
Tas arī viss.
Patēriņš ar 225/45/17 vasarenēm 5.9 l/100km, tāda paša izmēra ziemenēm 6.5 l/100km, bet ar 235/45/17 vasarenēm patēriņš uzkapa līdz 6.2 l/100km.
Braucu, priecājos, tankā iebraucu ik pa 1100km
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laikam palaidi garām, ka runa ir par SAABu ar TID motoru - 2007.g. 9-5 1.9TID, manuālā kārba, Vector komplektācija.griffin wrote:ZingZeng wrote:Nu ko lai saku par 9-5 1.9TID ...
17.maijā būs pagājis gads kopš tas man ir īpašumā, nobraukti ir ap 31K km, problēmu nekādu. Šajā laikā ir veiktas tikai standarta apkopes, nomainīts vārstiņš dzeses sistēmā un pagājušo nedēļu nomainīja 2 bukses pakaļējā tiltā ... ā un salonā pogām bija izdegušas lampiņas
Tas arī viss.
Patēriņš ar 225/45/17 vasarenēm 5.9 l/100km, tāda paša izmēra ziemenēm 6.5 l/100km, bet ar 235/45/17 vasarenēm patēriņš uzkapa līdz 6.2 l/100km.
Braucu, priecājos, tankā iebraucu ik pa 1100km
wow, kura gada 9-5 tas ir ? man b tadu laimi.. savadak tanka jabrauc ik pēc max 500km(refill now) ar 2.3t ar 235/45/17
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt arī būtu, bet tā nedarīšu, jo jau ar 225 pie trotuāra malas šad tad sanāk paskrāpēt disku, kamēr ar 235 riepa neļauj diskam skarties pie trotuāra malas.kassparss wrote:tad jau uzliekot 215/45/17 būs vēl pa kādu 0.3 mazākZingZeng wrote:Nu ko lai saku par 9-5 1.9TID ...
17.maijā būs pagājis gads kopš tas man ir īpašumā, nobraukti ir ap 31K km, problēmu nekādu. Šajā laikā ir veiktas tikai standarta apkopes, nomainīts vārstiņš dzeses sistēmā un pagājušo nedēļu nomainīja 2 bukses pakaļējā tiltā ... ā un salonā pogām bija izdegušas lampiņas
Tas arī viss.
Patēriņš ar 225/45/17 vasarenēm 5.9 l/100km, tāda paša izmēra ziemenēm 6.5 l/100km, bet ar 235/45/17 vasarenēm patēriņš uzkapa līdz 6.2 l/100km.
Braucu, priecājos, tankā iebraucu ik pa 1100km
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Esi sveicināts "nelekšanas" klubā. Man, un vairākiem citiem šejieniešiem identiska kaite. Pāris gadus sadzīvoju. Parādījās 1/2 gadu pēc gāzes uzlikšanas.Flesh wrote:Man te tāds erudicijas jautājums Var teikt Raganu medības...
Kas varētu būt pie vainas ja nelec 98' 2,3t 9-5, pēc 24-36h stāvēšanas, griež labi, bet nav nekādas pazimes ka gribētu pielekt, pat griezot 15 sek un to atkārtojot vairākas reizes.
Parasti lekšanu uzlabo - pavairāk benzīna bākā (1/2),
Nestes 95-tais benzīns (tieši tāds),
mašīnas neatstāšana uz āderes
Ja izdosies atrast iemeslu, dod ziņu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu ko neizdevās atrast līdz nobeidzas! Defekts vienkārš CKP sensors... Bet parasti visur teikt, ka gļukot sāk pie silta motora nevis auksta...Flesh wrote:Man te tāds erudicijas jautājums Var teikt Raganu medības...
Kas varētu būt pie vainas ja nelec 98' 2,3t 9-5, pēc 24-36h stāvēšanas, griež labi, bet nav nekādas pazimes ka gribētu pielekt, pat griezot 15 sek un to atkārtojot vairākas reizes.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
235/45 R17 ir nesalīdzināmi komfortablāka par 225/45 un 215/45 R17.ZingZeng wrote:Varbūt arī būtu, bet tā nedarīšu, jo jau ar 225 pie trotuāra malas šad tad sanāk paskrāpēt disku, kamēr ar 235 riepa neļauj diskam skarties pie trotuāra malas.kassparss wrote:tad jau uzliekot 215/45/17 būs vēl pa kādu 0.3 mazākZingZeng wrote:Nu ko lai saku par 9-5 1.9TID ...
17.maijā būs pagājis gads kopš tas man ir īpašumā, nobraukti ir ap 31K km, problēmu nekādu. Šajā laikā ir veiktas tikai standarta apkopes, nomainīts vārstiņš dzeses sistēmā un pagājušo nedēļu nomainīja 2 bukses pakaļējā tiltā ... ā un salonā pogām bija izdegušas lampiņas
Tas arī viss.
Patēriņš ar 225/45/17 vasarenēm 5.9 l/100km, tāda paša izmēra ziemenēm 6.5 l/100km, bet ar 235/45/17 vasarenēm patēriņš uzkapa līdz 6.2 l/100km.
Braucu, priecājos, tankā iebraucu ik pa 1100km
iespējams ka var ņemt 215/50 R17, lai būtu tik pat komfortabli kā ar 235/45 R17 un diska aizsardzībai jāņem riepa ar diska aizsardzību!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Katru dienu braucu ar abiem izmēriem un neesmu pamanījis atšķirību, varbūt jāpavēro uzmanīgāk.
A vai tad šitais izmērs ir bez diska aizsardzības, jāņem ne tikai ar aizsardzību, bet vēl ar tiem cietiem bortiem, lai disku nesaplacina.
A vai tad šitais izmērs ir bez diska aizsardzības, jāņem ne tikai ar aizsardzību, bet vēl ar tiem cietiem bortiem, lai disku nesaplacina.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Starp 235 un 215 starpība ir iespaidīga, diametrs atšķiras par 18mm.uculs wrote:Katru dienu braucu ar abiem izmēriem un neesmu pamanījis atšķirību, varbūt jāpavēro uzmanīgāk.
A vai tad šitais izmērs ir bez diska aizsardzības, jāņem ne tikai ar aizsardzību, bet vēl ar tiem cietiem bortiem, lai disku nesaplacina.