Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tātad, šodien biju aizbraucis uz to Dārzciema ielas placi apskatīties tumši zilo Aero. Kopumā jāsaka, ka īsti nav gan tā, kā vakar pa telefonu teica: vizuālais - labs, tehniskais - perfekts. Vizuālais, tā teikt, so so... Apakšējā lūpa ārā metama, bampers jākrāso - kaut kad bijis nekvalitatīvi krāsots, vietām laka nost, vietām iesprēgājusi. Haube arī jākrāso - ne viens vien punkts no acīmredzami akmeņu lidojumiem, pāris punkti jau brūni. Aizmugurējās arkas (abas) ar burbuļiem - kreisajā pusē nedaudz, bet labajā jau kādu 10 cm garumā. Tāpat paliels burbulis uz degvielas tvertnes vāciņa (nu, kā parasti... ) Arī abi priekšējie spārni jākrāso - stūrī pie arkas krāsa nost abās pusēs. Bagāžnieka vāks arī jākrāso. Pašā apakšā vidū vienā vietā krāsa nost tāda 2 cm diametra apļa lielumā. Nē, nu, kopumā jau nevar gaidīt no 2001. gada auto, ka būs baigi perfektais. Tajā pašā laikā, ja tehniski būtu OK, varētu ņemt un pamazām uzčubināt. Nav arī tik traki.
Bet par tehnisko - sīkāk neprasīju, arī negribējās karstuma dēļ vairāk pētīt, bet pārdevējs teica, ka degot Check, bet nezinot, kāpēc. Kaut kā neticas gan, ka nezina. Spriežot pēc tā, ka auto ir braukts pa Latviju (2008. gada sērijas numuri), jocīgi, ka pārdevējs, kas paņem mašīnu tirgošanā, nezina, kas tai pa vainu.
Šis saabs bija ar "Alfa Motors" numura palikņiem. Zinot tā kantora reputāciju, arī kaut kā papildus uzticība nerodas.
Nu, tā, kaut kā, cik nu man ar savu nespeciālista aci karstuma nogurumā izdevās izpētīt. Ja godīgi, tas placis īpaši uzticību nevieš, jo šamie ved mašīnas no Šveices. Un, zinot, kā šveicieši rūpējas par savām mašīnām un jebkura auto tirgotāja galvenā misija ir pēc iespējas lētāk iepirkt un ar minimālām izmaksām dārgāk pārdot...
Kopumā, domāju, ka, ja brīdī, kad man saaba jautājums kļūs akūts, ir doma aizvest uz Artehu, ja, protams, auto vēl būs pieejams. Bet tad jau redzēs.
Bet par tehnisko - sīkāk neprasīju, arī negribējās karstuma dēļ vairāk pētīt, bet pārdevējs teica, ka degot Check, bet nezinot, kāpēc. Kaut kā neticas gan, ka nezina. Spriežot pēc tā, ka auto ir braukts pa Latviju (2008. gada sērijas numuri), jocīgi, ka pārdevējs, kas paņem mašīnu tirgošanā, nezina, kas tai pa vainu.
Šis saabs bija ar "Alfa Motors" numura palikņiem. Zinot tā kantora reputāciju, arī kaut kā papildus uzticība nerodas.
Nu, tā, kaut kā, cik nu man ar savu nespeciālista aci karstuma nogurumā izdevās izpētīt. Ja godīgi, tas placis īpaši uzticību nevieš, jo šamie ved mašīnas no Šveices. Un, zinot, kā šveicieši rūpējas par savām mašīnām un jebkura auto tirgotāja galvenā misija ir pēc iespējas lētāk iepirkt un ar minimālām izmaksām dārgāk pārdot...
Kopumā, domāju, ka, ja brīdī, kad man saaba jautājums kļūs akūts, ir doma aizvest uz Artehu, ja, protams, auto vēl būs pieejams. Bet tad jau redzēs.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vispar verojams tads ka paradokss... Normalu 9-5 saabu nevar dabuut, bet visi kas velas varbut pardot savejo, sudzas ka normali nevar pardot. Tikai pa kapeikaam. Tiek sabojaats teels par modeli, jo redz visi uzskata ka saabs ir leets auto kam ir dargi remonti, jo visi tirguu pieejamie ir meesli.
Kad sabira manam dzinulis, skatijos ~2005.g airi. Nekaa nav piedaavajumaa.
[ Post made via iPhone ]
Kad sabira manam dzinulis, skatijos ~2005.g airi. Nekaa nav piedaavajumaa.
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tieši tas pats jau ir ar 9k. Tur labu eksemplāru vēl grūtāk atrast, pat, ja esi gatavs maksāt vairāk, kā par +- kustošu 9-5. Tirgus ilgstoši ir vienkārši kā izslaucīts un ļoti reti kaut kas apskates vērts uzpeld. Uz doto brīdi gan viens ir - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fjfod.html" onclick="window.open(this.href);return false; -, arī cena adekvāta. Taču tas ir viens vienīgs, pārējos sludinājumos atrodamos pat nevelk redzēt dzīvē.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas 9k gan izskatās glīti, bet atkal tas sifelis, tas nekas, ka dabūjis to no ļoti profesionāliem aplipinātājiem
Gac, ja Tev tik ļoti patīk feisliftotie 9-5, tad piekrāj naudiņas un skaties kādu eksemplāru cenu augšējās robežās (sākot ar 5k EUR) nevis apakšējās
Bet par to konkrēto eksemplāru - ja Tu meklē ikdienas auto, tad šis eksemplārs būtu uzreiz izslēdzams no kandidātu saraksta... vai arī Tu vēlies vēl vienu ruslana izdzīšanas projektu izveikt?
P.S. Sorry, es šodien tāds nedaudz kategorisks - tas laikam vācu vīna iespaidā
Gac, ja Tev tik ļoti patīk feisliftotie 9-5, tad piekrāj naudiņas un skaties kādu eksemplāru cenu augšējās robežās (sākot ar 5k EUR) nevis apakšējās
Bet par to konkrēto eksemplāru - ja Tu meklē ikdienas auto, tad šis eksemplārs būtu uzreiz izslēdzams no kandidātu saraksta... vai arī Tu vēlies vēl vienu ruslana izdzīšanas projektu izveikt?
P.S. Sorry, es šodien tāds nedaudz kategorisks - tas laikam vācu vīna iespaidā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bija viens pirms mēneša par 4000 EUR, arī feisliftētais, ar gatavu gāzi, automātu, brūnā krāsā... bet arī šur tur esot rūsējis un ar degošu Check lampiņu. Bet jauns Latvijas auto. Tagad vairs nav jau kādu laiku. Pieļauju, ka pārdots.Ainars wrote:Vispar verojams tads ka paradokss... Normalu 9-5 saabu nevar dabuut, bet visi kas velas varbut pardot savejo, sudzas ka normali nevar pardot. Tikai pa kapeikaam. Tiek sabojaats teels par modeli, jo redz visi uzskata ka saabs ir leets auto kam ir dargi remonti, jo visi tirguu pieejamie ir meesli.
Kad sabira manam dzinulis, skatijos ~2005.g airi. Nekaa nav piedaavajumaa.
[ Post made via iPhone ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Var tikpat labi Vācijā apskatīties, kas pie auto tirgotājiem ir pieejams
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- GatisCīrulis9145
- Jauniņais
- Posts: 8
- Joined: Wed Apr 16, 2014 2:55 pm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Last edited by GatisCīrulis9145 on Wed May 28, 2014 11:27 am, edited 1 time in total.
9-5
Aer0
03'
Aer0
03'
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1.Varbūt kāds ir apskatījis šo auto un var padalīties ar papildus info?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bihjjl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Biju apskatīt šo auto http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... jjmne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mani pārsteidza ātrumpārslēga brīvkustība esot kādā no ātrumiem, tā teikt "ļurkāšanās". Kas papildus rada diezgan neērtu pārslēgšanos. Sajūtas par ātrumkārbu izraisīja līdzīgas izjūtas, kā pārslēdzot man kādreiz esošam 1976 gada ZAZ968, tikai SAAB mazliet mīkstāk. Tā kā pašam nav bijis SAAB un nevienā citā ar manuālo ātrumkārbu nav nācies būt, tad jautājums vai tā SAAB 9-5 ir ierasta lieta, tā teikt "normāli"? Gribētos ticēt, ka tikai šim eksemplāram.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bihjjl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Biju apskatīt šo auto http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... jjmne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mani pārsteidza ātrumpārslēga brīvkustība esot kādā no ātrumiem, tā teikt "ļurkāšanās". Kas papildus rada diezgan neērtu pārslēgšanos. Sajūtas par ātrumkārbu izraisīja līdzīgas izjūtas, kā pārslēdzot man kādreiz esošam 1976 gada ZAZ968, tikai SAAB mazliet mīkstāk. Tā kā pašam nav bijis SAAB un nevienā citā ar manuālo ātrumkārbu nav nācies būt, tad jautājums vai tā SAAB 9-5 ir ierasta lieta, tā teikt "normāli"? Gribētos ticēt, ka tikai šim eksemplāram.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Par atrumu parslegsanu vai klooka brivkustiba,ir atkariga no kulises detalu izdiluma jaskatas kas tur daras ar visam sviram un savienojumoem.,tatad drosi vien nobraukums uz pusi lielaks neka ir
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Krēsli ir no Griffina, nevis no Aero, tātad salons pārlasīts turklāt nav līdz galam sataisīts, jo ventilācijas slēdži ir, bet apsildes slēdžu nav! Griffina krēsli ir gan apsildāmi, gan ventilējami.MiksLV wrote:1.Varbūt kāds ir apskatījis šo auto un var padalīties ar papildus info?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bihjjl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Paskats kopumā nevīžīgs, jo pie blakussēdētāja kājām trūkst tepiķa nosegs pār trubām! Tepiķis atrauts no viduskonsoles un pēc melnumiem spriežot, ka ir noravēts nost telefona turētājs ar visiem pričendāļkiem, kas nāca zem tepiņa!
Tam auto toč nav 200k!
Par vilkača manuāli vispār grūti kaut ko pateikt, jo kad meklēju savu AERO , tad vispār nevienu ar manuālo kārbu atrast nevarēju, bija tikai tomāti.MiksLV wrote: 2. Biju apskatīt šo auto http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... jjmne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mani pārsteidza ātrumpārslēga brīvkustība esot kādā no ātrumiem, tā teikt "ļurkāšanās". Kas papildus rada diezgan neērtu pārslēgšanos. Sajūtas par ātrumkārbu izraisīja līdzīgas izjūtas, kā pārslēdzot man kādreiz esošam 1976 gada ZAZ968, tikai SAAB mazliet mīkstāk. Tā kā pašam nav bijis SAAB un nevienā citā ar manuālo ātrumkārbu nav nācies būt, tad jautājums vai tā SAAB 9-5 ir ierasta lieta, tā teikt "normāli"? Gribētos ticēt, ka tikai šim eksemplāram.
Laikam tikai kaut kādus nemotorus ar manuālajām kārbām aprīkoja!Bet nemotorsus nemaz neskatījos!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
aero wrote:Jā es nopirku pa 1000€, bet pārdevu pa 1100€, tā teikt, lai atsistu visus izdevumus (pārrakstīšanu, braukāšanu utt), bet tagad jau 1800€Silver wrote:Pēc skata un apraksta tā vajadzētu būt. Nesen kāds nopirka pa 1000 Eur un tad pārdeva tālāk
Nu jau pa 1300! 500 Eur nost, veseli 30% atlaide
Gaidam tālak.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kur nu vēl lētāk!? Ja cilvēks pa 1100 nopirka, tad tak par ķēpu kaut 100 eiro plus pārrakstīšanas izdevumus gribēs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es runāju ar to čali, viņš ir gatavs pa 1200€ viņu saabistiem atdot, jo pašam steidzīgi naudu vajagot
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Joprojām esmu 9-5 2.3t(T) universāļa meklējumos. Latvijas tirgus laikam tikai tendēts uz AERO versiju tirdzniecību!Nebūtu jau tai AERO versijai ne vainas, ja būtu drusku mīkstāka, tāpēc vairāk interesējos par Vector versiju. Bet ja nu tomēr un uzreiz piedāvājums no Alfa motors, ne visai uzticama kantora. Varbūt kāds ir skatījis šo, vai ir kāda informācija no bijušā īpašnieka. Pēc numura zīmes jau labu laiciņu Latvijā braukājis(ja nav saglabāta no kāda cita auto?!):
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... xxijl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rakturojums ir gandrīz ideāls komplektācijā, tikai Alfa motors liek palikt uzmanīgam
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... xxijl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rakturojums ir gandrīz ideāls komplektācijā, tikai Alfa motors liek palikt uzmanīgam
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Alfa motoram parasti ir augstāka cena, bet bildes vienmēr smukas.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]