Es domāju, ka iekš 9k šo var ielikt tīri elementāri. Pārskrūvē 9k kronšteinus, kolektorus un lieta pamatos darīta.edijs wrote:Ev, priekš 9k par tādu ciparu nevar jaunu motoru dabūt? Tiešām paņemtu, lai kādu laiku par šo pozīciju vairs nebūtu jādomā.. Arī kārbu paņemtu, khem.
Dienas snapšots 2. daļa
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Un pie vienām sāpēm likt arī 9-5 kārbu, nevis mocīties uzmontēt 9k kārbu un domāt, cik tad nu ilgi šoreiz turēs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tur gan ir problēma ar pusasu savietojamību, bet nu Latvijā niknākajam 9k stāv virsū kāreiz 9-5 kārbaedijs wrote:Un pie vienām sāpēm likt arī 9-5 kārbu, nevis mocīties uzmontēt 9k kārbu un domāt, cik tad nu ilgi šoreiz turēs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Jā, Opelis tomēr ir manta!Arnijs wrote:Tur gan ir problēma ar pusasu savietojamību, bet nu Latvijā niknākajam 9k stāv virsū kāreiz 9-5 kārbaedijs wrote:Un pie vienām sāpēm likt arī 9-5 kārbu, nevis mocīties uzmontēt 9k kārbu un domāt, cik tad nu ilgi šoreiz turēs.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nu, palielam, kas gan opeļiem ir kādreiz bijis slikts (nu atskaitot Ruslana paradīzi )??elmo wrote:Jā, Opelis tomēr ir manta!Arnijs wrote:Tur gan ir problēma ar pusasu savietojamību, bet nu Latvijā niknākajam 9k stāv virsū kāreiz 9-5 kārbaedijs wrote:Un pie vienām sāpēm likt arī 9-5 kārbu, nevis mocīties uzmontēt 9k kārbu un domāt, cik tad nu ilgi šoreiz turēs.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dienas snapšots 2. daļa
- dizains
- vadāmība
- komforts
- uzticamība
- aprīkojums
- vērtības kritums
Progress sākās tikai ar Astra B un Vectra C
- vadāmība
- komforts
- uzticamība
- aprīkojums
- vērtības kritums
Progress sākās tikai ar Astra B un Vectra C
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
1. strīdīgi, īpaši nesmuki nekad nav bijušilawyer wrote:- dizains
- vadāmība
- komforts
- uzticamība
- aprīkojums
- vērtības kritums
Progress sākās tikai ar Astra B un Vectra C
2. neatceros problēmas ar šo
3. neredzu problēmas salīdzinot ar cietiem līdzīgiem, agrāk pat ļoti komfortabli auto, tagad vairs ne tik
4. arī neredzu problēmas, vecajiem motori bija vienu no labākajiem, kārbas tāpat
5. dažiem populārākie citu marku medeļi pat līdz tam neaizvilka
6. neņemos spriest, nekad neesmu tādus pārdevis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
uculs wrote:1. strīdīgi, īpaši nesmuki nekad nav bijušilawyer wrote:- dizains
- vadāmība
- komforts
- uzticamība
- aprīkojums
- vērtības kritums
Progress sākās tikai ar Astra B un Vectra C
2. neatceros problēmas ar šo
3. neredzu problēmas salīdzinot ar cietiem līdzīgiem, agrāk pat ļoti komfortabli auto, tagad vairs ne tik
4. arī neredzu problēmas, vecajiem motori bija vienu no labākajiem, kārbas tāpat
5. dažiem populārākie citu marku medeļi pat līdz tam neaizvilka
6. neņemos spriest, nekad neesmu tādus pārdevis
Piekritīšu. Cik es atceros, galvenā opeļa problēma - rūsēšana.
Ok, protams, nesalīdzinās ar SAAB vai BMW tā paša gada, bet ja salīdzina CENU, tad price/performance (ne burtiski performance) attiecībā varētu konkurēt dažu labu "populārāku" ražotāju, jebšu izkabināt vienos vārtos.
Protams, mēs visi zinām jokus par opeļiem, pasmaidam, tomēr tā reāli esmu piekritis tikai par rūsēšanu noteiktā laika posmā ražotiem opeļiem. Ja paņemam virs 2002. gada, tad lielāku puvekli par Mazda 6 nespēju iedomāties...tur tik tiešām nobāl VISI opeļi...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Par rūsēšanu piekrītu - bija man Kadets ar lieliem caurumiem sliekšņos, kurus nācās aizsmērēt ar stiklaudumu un "Bitukas" . Bet, ja salīdzina ar pirkuma cenu un manis nobraukto, tad jāsaka, ka no visiem man bijušajiem auto es šo Opelīti pārdevu visizdevīgāk
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nejauši pamanīju šo glīto uzlīmi uz viena glīta pirmo gadu 9-5 Aero (abos galos)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Šitādu sen jau gribu savam uzstellēt, bet pagaidām nav gadījies atrast.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Vai ta jebajā nav?
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dienas snapšots 2. daļa
viss salikts, viss darbojas.. rūc vienmērīgi, gāze parslēdzas bez aiztures, liekas ka kārba arī slēdzas labāk......
vienvārdsakot auto ir piedzimis no jauna
p.s. pirmie 100km nobraukti.. izbaudiju katru kilometru
vienvārdsakot auto ir piedzimis no jauna
p.s. pirmie 100km nobraukti.. izbaudiju katru kilometru
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Pēdējā KLUBa numurā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ar prieku palasījos, interesants raksts!lawyer wrote:Pēdējā KLUBa numurā