Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Runājot par citām markām - kā tad ir ar Volvo?! Salīdzinākjumā ar SAAB tos vēl ražo un izskatās ka ražos. Tas jau pof...g, ka šķībacainiem pieder, inženieru komanda tad zviedri. Daudz modeļu, dzinēju, liela izvēle. SAAB ļoti ātri viss ir skaidrs, kas ir kas! Nebūt netaisos noniecināt SAAB marku - ar to braucu un braukšu, jo vienkārši patīk, bet par citu auto pamēģināšanu gan pilnībā piekrītu. Arī mani meklējumi SAAB universāla virzienā ir iebuksējuši, jo piedāvājums ir "nekāds". Igaunijā pagaidām arī neko prātīgu neatrodu. Uz turieni vēl jāaizbrauc apskatīties.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Atkal aktualizēju sava vecā labā SAAB 9K 2.3i automāts benz./gāze tirgošanu. Citādi nīkst nabadziņš jau pus gadu skumji maliņā
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9000/V ... 1404155591
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9000/V ... 1404155591
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ir vērtīgi paskatīties apkārt, lai saprastu, kur mēs paši esam Kā Cojs agrāk dziedāja: Мы все знаем, что мы вместе, но никто не знает в каком
2.2 TiD tika ielikts 9-3og (praktiski 900ng), kaut arī tas tam pie tā izstrādes nemaz nebija paredzēts - rezultāts, protams, skumjš, un vēl skumjāku to padara tas, ka tajā pašā laika jau varēja nopirkt e46 320d - tas tikai parāda cik tehnoloģiski atpalikuši tajā laikā bija GM
Man ļoti patīk feisliftotais 9-5og, bet tā kretīniskie dzinēji visu aplauž - tas būtu lielisks auto, ja tam ieliktu kaut vai Opel Ecotec sērijas 2.0 benzīnnieku, ko uzstādīja 9-3ss vai 1.9 TiD. Bet citādi man nekas cits neatliks kā nopirkt no kāda no jums feisliftoto 9-5, kad tas būs iedzinis jūs bankrotā, nolikt to piemājas dārzā un katru dienu priecāties par tā lielisko dizainu, ņammmmm
2.2 TiD tika ielikts 9-3og (praktiski 900ng), kaut arī tas tam pie tā izstrādes nemaz nebija paredzēts - rezultāts, protams, skumjš, un vēl skumjāku to padara tas, ka tajā pašā laika jau varēja nopirkt e46 320d - tas tikai parāda cik tehnoloģiski atpalikuši tajā laikā bija GM
Man ļoti patīk feisliftotais 9-5og, bet tā kretīniskie dzinēji visu aplauž - tas būtu lielisks auto, ja tam ieliktu kaut vai Opel Ecotec sērijas 2.0 benzīnnieku, ko uzstādīja 9-3ss vai 1.9 TiD. Bet citādi man nekas cits neatliks kā nopirkt no kāda no jums feisliftoto 9-5, kad tas būs iedzinis jūs bankrotā, nolikt to piemājas dārzā un katru dienu priecāties par tā lielisko dizainu, ņammmmm
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lawyer, tev uz tiem nemotoriem visu laiku velk!
Izbrauc taču vienreiz ar 330d!
Ja vēl pamēģināsi 3.0sd (ar 2 turbīnām) vispār aiz laimes bikses pietaisīsi!
Izbrauc taču vienreiz ar 330d!
Ja vēl pamēģināsi 3.0sd (ar 2 turbīnām) vispār aiz laimes bikses pietaisīsi!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
V70 nav slikts variants. Protams tas nav arguments, bet man viens draugs nopirka V70 ar D5 un nu jau vēl divi draugi vizinās ar V70 ar D5. Nu jā, piedāvājumā tikai D5, pa retam kāds atmosfēriskais 2.4 benzīns vai turbīnu, vai gardēžiem T5. Un vēl melojot, ka labāk ar manuālo kārbu, kaut kā pārāk bieži dzird ka automāti plīst. Ventilējamos beņķus gan nedabūsi , bet visi pārējie navaroti ir pieejami. Jāskatās lai netiek D5 ar nožēlojami maz zirgeļiem, ir versijas ar 120 lopeļiem.Bārda wrote:Runājot par citām markām - kā tad ir ar Volvo?!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
NU beidz beidz, ir arī ventilējamie beņķi (esmu jau izpētījis V70 krustu šķērsu ). Volvo dizains no ārpuses gan galīgi neuzrunā. Garlaicīgs. Un universālis līdz 07' gadam joprojām izskatās pēc katafalka. Bet gaišais salons gan ir smuks. No 08' gada jau ir ārēji smukāki, toties ir sačakarēts salons.
Mani gan nepamet sajūta, ka tie ~ 180 lopi, kas ir ķīseļmotoriem (pārsvarā) to 2tonnīgo monstru tā kūtri spēj iekustināt, bet var jau būt, ka nav tik traki.
Mani gan nepamet sajūta, ka tie ~ 180 lopi, kas ir ķīseļmotoriem (pārsvarā) to 2tonnīgo monstru tā kūtri spēj iekustināt, bet var jau būt, ka nav tik traki.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
D5, cik zinu, nav švakāka par 163 ZS. Ja ir vājāks, tad parastais 2.4D. Un pie tāda jau ir pamatīgs risks uzrauties uz bijušā beļģu taksīša.
Lai nu kā, kad meklēju auto, pirms AeroSaabiem kāreiz uz Volvo skatījos. Apskatījos pāris šķietami ņemamus S80, V70, S60... nu nez, it kā autiņi forši, bet kaut kas tomēr nav... saabs tomēr sirdij tuvāks... Tas laikam līdzīgi kā ar sievu... tu saproti, ka ir trūkumi, ne vienmēr ir tas labākais raksturs, arī, tā teikt, modeļu standartiem neatbilst, bet tomēr viņa tev ir vislabākā, vissmukākā un vismīļākā... nu, kaut kā tā...
Lai nu kā, kad meklēju auto, pirms AeroSaabiem kāreiz uz Volvo skatījos. Apskatījos pāris šķietami ņemamus S80, V70, S60... nu nez, it kā autiņi forši, bet kaut kas tomēr nav... saabs tomēr sirdij tuvāks... Tas laikam līdzīgi kā ar sievu... tu saproti, ka ir trūkumi, ne vienmēr ir tas labākais raksturs, arī, tā teikt, modeļu standartiem neatbilst, bet tomēr viņa tev ir vislabākā, vissmukākā un vismīļākā... nu, kaut kā tā...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu tur jau tas āķis..Gac wrote:... nu nez, it kā autiņi forši, bet kaut kas tomēr nav... saabs tomēr sirdij tuvāks...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas vecais 2,4 dīzelis ar 120zs un manuāli ir spriganāks par Opeļa 2,2.
Sievas tēvs jau no 2007 gada ar tādu brauc un nesūdzās.
Sievas tēvs jau no 2007 gada ar tādu brauc un nesūdzās.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Esmu braucis gan ar 120, gan 164, gan 185. Nav nekāds brīnums, ka 185 gāja vislabāk.elmo wrote:Tas vecais 2,4 dīzelis ar 120zs un manuāli ir spriganāks par Opeļa 2,2.
Sievas tēvs jau no 2007 gada ar tādu brauc un nesūdzās.
Vizuālais - nu jā kaintains Volvo stails, ja tas nepatīk, tad neko, tad jāskatās kaut kas cits. Toties kāds bagāžnieks
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kāpēc tad tu neizvēlies 9-5 ar tid? Izskatās ka tā ir ideāla kombinācija priekš tevis.lawyer wrote:Man ļoti patīk feisliftotais 9-5og, bet tā kretīniskie dzinēji visu aplauž - tas būtu lielisks auto, ja tam ieliktu kaut vai Opel Ecotec sērijas 2.0 benzīnnieku, ko uzstādīja 9-3ss vai 1.9 TiD. Bet citādi man nekas cits neatliks kā nopirkt no kāda no jums feisliftoto 9-5, kad tas būs iedzinis jūs bankrotā, nolikt to piemājas dārzā un katru dienu priecāties par tā lielisko dizainu, ņammmmm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Draugam gadus piecus ir S60 ar D5 163 lopu versiju. Teiksim tā.. viņš pirmos gadus stāstīja, ka iet zvērā, labāk kā Saab (pirms tam viņam bija 97.gada 9-5 divlitrīgais ar 150 lopeļiem - loģiski, ka D5 žiperīgāks), taču, kad es ar to auto pirmo reizi izbraucu, manā sejā nebija ne kripatas no sajūsmas. "Nuu, jā, emmm, iet jau tev tas auto, braukt var.. khem.. Bet tev jāizbrauc arī ar manu Aero." BET - viss mainījās brīdī, kad draugs saņēmās uz čipošanu. Oj, cita lieta! Zirgi tuvāk 200, savukārt grieze bišku pāri 400. Un pēc sajūtām pat par kripatu labāk kā stock 9k Aero.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kad nopirku Griffinu, kolēģis vienlaicīgi paņēma s60 un mēs vienu laiku apmainījāmies ar Excel tabulām, salīdzinot uzturēšanas izmaksas. Remonti volvo bija dārgāki, bet mazākas izmaksas uz degvielu. Toreiz man vēl nebija gāze.
Uz šosejas abi auto iet līdzīgi.
Bet 9-5 ir ietilpīgāks.
Uz šosejas abi auto iet līdzīgi.
Bet 9-5 ir ietilpīgāks.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nū izmēru ziņā s60 drīzāk tuvāks 9-3NG. Ar 9-5 jāsalīdzina s80.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Oj, vietas ziņā S60 ir mazulītis! Tur pat aiz mana necilā auguma tā ir kā ir sēdēt, bērnus var pat necerēt sēdināt sēdeklīšos. Savukārt, kad mans 1.90+ metrīgais draugs ieregulē sev ērtu pozīciju, starp viņa beņķi un pakaļējo paliek burtiski viens divi centimetri. Vieta tur aizmugurē viens pret viens kā iekš E90 - vienreiz nolikām blakus un salīdzinājām. Ne jau velti mūsu E90'tais ilgstoši stāv pie sētas un bērni tiek vadāti ar Saabu.
Par izmaksām - kad draugs pasauc kaut kādus ciparus, man brīžam šķiet, ka varētu būt arī lētāk. Nepamet sajūta, ka viņam pietrūkst serviss, kur izturas kā pret savējo un maķenīt izmanto to, ka cilvēks nav pārlieku tehniskas dabas. Servisēts tiek jau ilgstoši Alfamotorā..
Par izmaksām - kad draugs pasauc kaut kādus ciparus, man brīžam šķiet, ka varētu būt arī lētāk. Nepamet sajūta, ka viņam pietrūkst serviss, kur izturas kā pret savējo un maķenīt izmanto to, ka cilvēks nav pārlieku tehniskas dabas. Servisēts tiek jau ilgstoši Alfamotorā..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361