Andreas -jaunais pelēcis

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Vilcins »

Pie landzerona piemetinaja papildus spriegosanas mehanismu ar ruliti,ta lai manuali var piespriegot. :mrgreen:
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

par to siksnu tad varbūt kļūdos. Tehniskā angļu valoda vēl nav stipra, meistars kaut ko satāstīja, sapratu, ka saistībā ar to ka stūri izgriežot. Varbūt kaut ko citu tur sadarīja. Es tikai pieņēmu ka siksnu, jo biju to darījis darba Meganei un ja nemaldos arī vecam audi 100. Varbūt ka vienkārši sastāstīja pasakas, jo es izsekot tam nevaru.

Edij, kā jau rakstīju, tad teica, ka nomainīja releju. Es releju atradu un kustināju, tāpat kā drošinātājus pirms dzīt viņam, tad jau laikam kontakti nebūs bijuši pie vainas.


Jā, ir patīkami, ka vienā vietā viss notiek, bet šeit tās tehniskās apskates es nesauktu par drošām. Latvijā noteikti puse ja ne vairāk anglijas auto neizietu tehnisko apskati.

kā jau teicu, tad radās problēmas ar numura apgaismojumu, jo tur skrūve izkrita. Man palika stikliņš uz vienas skrūvītes karājoties un tā aŗi izgāju. Viņš vārda tiešā nozīmē karājās, vakar vakarā ar izolenti vienu malu pielīmēju, tagad vismaz skatoties uz auto no aizmugures neredz ka stikliņš karājas.

Kā jau teicu iepriekš tad kabrioletam izpūtējs kaut kur citreiziegrabējās un bija sajūta, ka nav labi nostirpināts, tik un tā izgāju tehnisko.

šeit izskatās ka nepiesienas sīkumiem. ar to eļļu kas man tagad zem motora Latvijā noteikti noplūdi pieminētu, bet šiet nekā.
Līdz ar to nevar īsti ticēt tām apskatēm.
Kā jau iepriekš biju, manuprāt, rakstījis, tad ļoti daudzās darbnīcās par papildus 100 mārciņām var elementāri iziet tehnisko, tiesa tur nedrūkst būt pārāk lielas problēmas. Riepām vismaz pie minimālās atzīmes, bremzēm jādarbojas utt, bet sīkumi netiek ņemti vērā.

P.S. palaboju cenas, noraks'tiju precīzi tik cik samaksāju un pieliku linkus. dažos var redzēt ka esmu maksājis vairāk, citos atkal mazāk.
Minētajos internetveikalos bieži vien tik pa epastu (tiem kas reģistrējušies) izsūtīti visādi kodi, kas dod atlaides noteiktās preču grupās vai visās grupās. Līdz ar to bieži vien ir tā, ka ja kaut ko vajag, tad jāseko pāris nedēļas līdz labas atlaides parādās.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by edijs »

Arī Latvijā iekš TA mēdz nepamanīt nu taaadas lietas.. Ja rocenei nedaudz par lielu atšķirība abās pusēs, tad velk uz desas, tai pat laikā amīšus neviens neiespringst pārbaudīt. Tas nekas, ka rocene tiek izmantota (būtu jāizmanto) tikai stāvot, savukārt beigti amīši var būtiski iespaidot vadāmību pie lielākiem ātrumiem - tātad apdraudēt citus ceļu satiksmes dalībniekus.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

Piekrītu ka Latvijā bieži vien par sīkumiem piesienas. šeit cik dzirdēts tā nav. Vienīgā problēma ko esmu dzirdējis ir kad Tehnisko iet darbnīcā kura piedāvā atlaides (citreiz pat pa 20 vai 25 marciņām), tad cilvēki sūdzās, ka bieži vien atrod visādas problēmas, par kurām viņi nav nojautuši. Es tomēr izvēlos neķert uz atlaidēm un doties tur kur standarta cenu prasa, vismaz uz kabrioleta parasti nebija problēmu. Pirmo gadu par akumulutaru kurš nebija labi piestiprināts tikai papildus piesējās, viss pārējās bija nojaušams.

Es tak stāstīju, ka motociklam pēc bremžu kluču nomaiņas bija pazudušas aizmugurējās bremzes, nainīju arī tādu pumpīti, palika labāk, atgaisoju, bet tik un tā nav ļoti cietas uzreiz. Aizbraucu uz tehnisko, šie vēlāk saka, ka bremzes aizmugurējās likās par vāju, bet viņu darbinieks pabrauca un esot labas. Tiekšu atklāti, kad dabūju atpakaļ, tad ar ātrumu 30 km stundā tikai bremzējot ar aizmuguri, man vajadzēja ļoti, ļoti garu distanci. Gaisoju vēlreiz un nomainīju šķidrumu palika labāk, bet nav ideāli. Nesaprotu kur problēma, jo nomainīju visas gumijas uz cilindrīšiem utt, Varbūt kluči nav pārāk labi, Lai gan man ieteica disku arī nomainīt uz nākamo gadu, varbūt ka pārāk daudz švīku un jaunie kluči nespēj labi piespiesties.
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

Tātad pirmās lielās tehniskās problēmas sāk līst ārā (Bāc un tieši mēnesi pirms brauciena uz Latviju).
Aizvakar parādījās Check Engine lampiņa. Nekādas problēmas nevarēju atrast, viss darbojās kā vajag.
SDivas dienas nezuda. Pat šorīt uz darbu braucot vēl bija.
TTikko sarunāju ar to vietējo Saab onkuli lai notestē un problēmas vairs nav. Bet nu esot atmiņā saglabājusies.
Divas kļūdas uzrādīja:
Pirmā ir climata kontrole par kuru jau rakstīju kā pūš aukstu gaisu uz pasažieriem karstā gaisa vietā. Tas sīkums, braukt netraucē.

Otrā ir nopietnāka, kļūda dzinējā. Direct ignition bloks rāda kļūdu 3 un 4 cilindrā. Esot jāmaina bloks.
Labi ka kaut kad atpakaļ priekš iepriekšējā Saab ar Edijs palīdzību tiku pie vina. Šovakar ielikšu, pie reizes brīvdienās iegādāšos jaunas sveces un nomainīšu, lai jau tiek autiņam. Kaut kā aizmirsu kā tas pie eļļas maiņām jādara.
Cerēsim kā viss beigsies labi un tiksim līdz Latvijai un atvaļinājuma.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by elmo »

Neliec jauno bloku uz vecajām svecēm!
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by edijs »

Saab'am sveču maiņa ir svēta lieta! ;) Es pat esmu pasācis mainīt biežāk, ka varbūt teorētiski vajadzētu - tiklīdz kaut kāda aizdomīga dzinēja darbība, tā nomainam sveces un skatāmies tālāk. Nerēķinot, vai tur pieci tūkstoši nobraukti vai astoņi. Jo, piemēram, māsas mašīnā ieskrūvēju jaunas sveces, tika nobraukti nepilni 100 km sveces pilnīgi melnas (nenormāli pārlejas). Respektīvi - pēc nobraukuma vien nevar mērīt, pašu sveci arī der paskatīties.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

Elmo, pierunāji. Prātīga doma par jaunām svecēm un bloku.
Pamēģināšu vakarā pasūtīt kaut ko ar nākamās dienas piegādi.
Mums diemžēl visi normālie rezerves daļu veikali strādā līdz 17.30 vai 18.00 nekādi uz viņiem netikt.
Tie kas līdz 20.00 ir ļoti dārgi un pie tam viņiem paskatījos kā nav man vajadzīgo sveču.

Edijs, neesmu mainījis šim Saab sveces, tūlīt jau gads būs nobraukts, tiesa nobraucu tikai ap 6tk km, bet nu jā kaut kā piemirsās uzreiz sveces arī apmainīt.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by edijs »

Un ja nu iepriekšējais samnieks arī nebija padsmit štukas mainījis? :) Tad pastāv iespēja, ka to DI tu nokāvi saviem spēkiem. Šādi jau arī rodas tie mīti par bieži plīstošajām DI kasetēm. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

Pastāv gan. žēl ka tā sanāca, kaut kur jāpieraksta ka Saab sveču maiņa jāizveic regulāri. Diemžēl sanāk atkal mācīties uz savām nevis citu kļūdām.
tad jau manīs vai būs bijis DI bloks, kad uzlikšu jaunas sveces vai kaut kas cits.
Izskrūvēju vienu sveci lai apskatītu kādas tad precīzi vajag. Tādas pašas kā iekš 9-3 Saaba bija - BCPR6ES-11
Japapēta tikai no kurienes ātrāk sanāks atsūtīt.
Image

Prieks ka šim Saab tur viss sauss. Tiesa gan kaut kādi putekļi gan sakrājušies, bet nu lai viņi tur dzīvojas.
Image
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by edijs »

Nav nemaz tik traki. :) Vēl braukt un braukt. :D

Skat, reku salīdzinājumam - šī te pirmā tika izņemta no zaļā Hirša, nobraukusi aptuveni 6k, tad stāvējusi labu laiku:
Screen Shot 2014-07-02 at 00.05.38.png
Tā kā ar to augstāk redzamo kaut kā īsti lāga nebija, sadomāju paņemt no māsas auto. Tur kā nekā tikko svaigas sveces ieskrūvētas bija pirms brauciena uz TA. Yeah, right - paskat, kas var notikt ar svecēm pa 100 km! :D
Screen Shot 2014-07-02 at 00.05.51.png

Runājot par kļūdām - atceries, kā vilki mani uz mājām, kad man bija nosvilusi DI? :) Domā es tam auto pēc pirkšanas sveces mainīju? Hah, tas tak mīkstajiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

Varbūt vienkārši vecums tam blokam vai svecēm. Pašlaik kļūdas vairs nav, vakar vakarā ap 100 km nobraukāju bez problēmām. Paskatīšos kā šodien būs, lai gan nav ieplānots daudz lietot.
Pasūtīju uz 5dienu jaunas sveces, veikšu nomaiņu tik un tā.

Tiesa gan jocīgi ar tām svecēm izņēmu un paskatījos kādas man vajag, bet kad daudzos veikalos pārbaudu vai tādas der manam auto, tad saka ka neder.
Atceros kad pirku priekš 9-3, tad Arnijs ieteica nopirkt BCPR7ES - 11 nevis BCPR6ES - 11.
Hm, varbūt šim Saab arī vajadzēja ar to 7 ciparu pirkt.


Edijs, bet tas bija sarkanais bloks un tu esi teicis, kā arī daudz jau esmu salasījies kā melnie tik traki nenobeidzas, bet tad jau redzēsim.
Žēl ka ir sākušās problēmas, likās ka būs labi. Labs tomēr auto. Mazāk problēmu nekā ar 9-3,lai gan nobraukums lielāks un pirkts privāti.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by edijs »

Un, ja vēl ņem vērā, par kādu smiekla naudu tu to auto nopirki, tad uz doto brīdi jau tas ir sevi atpelnījis. ;)

Starp 6 un 7 laikam tik vien tā atšķirība bija kā karstumizturība vai kas tur.. ja es pareizi atceros. Lai nu kā - ja Arnijs teica ņemt 7, tad klausi un neuzdod jautājumus. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

Manuprāt, problēma ir arī tajā ka lēti nopirku. Nepamet sajūta ka auto nav ļoti kopts un lolots (lai gan lielākā daļa auto Anglijā ir nolaisti) un man arī negribās uzsākt lielus ieguldījumus jo noteikti pamazām viss sāks beigties nost.
Ja zinātu kā viss ir labi ar auto nebūtu žēl ieguldīt, bet šeit jau īsti neviens nepateikt īsto auto stāvoklī, tehnisko iziet viegli, bet auto var būt daudz problēmu. Servisos arī tikai nopelnīt grib.
Esmu mēģinājis pieteikties uz oficiālā Saab servisu, bet tur rindas un tajā dienā kad es esmu brīvs un viņi strādā vsr tikai mēnesi uz priekšu. Atmetu ar roku, bet laikam vajadzēja. Uzzvanīšu vēlreiz vēlāk.
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re: Andreas -jaunais pelēcis

Post by Andreas »

Beidzot saņēmos un nomainīju sveces un Di bloku. Nebija auto daudz lietos pagājušajā nedēļā, jo laiks saulains un moto bija katras dienas izvēle. Brīvdienās mazliet pabraucām, bet nekādas kļūdas panelī.
Pirmdienas vakarā atkal kļūda. Otrdienas rīta, joprojām kļūda. Otrdienas vakarā kļudas nav. šovakar tad nu samainīju un piestartēju - kļūdu nerāda. Rīt mazliet Saabs tiks lietots, tad jau manīsim.
Pamanīju, ka esošajam DI blokam ir ieplaisājis plastmasas korpuss no apakšas. Pagājušajā reizē, kad pētiju sveces kaut kā neapskatīju to bloku tik labi. Varbūt tas arī ir iemesls kapēc kļūdu met arā.
Image

Nomaiņas process. Mazais palīgs arī līdzās, visu procesa gaitu kaut ko komentēja. Nav vēl Edija bērnu vecumā, kad var palīdzēt, bet gan jau kad paaugsies, tiks iemācīts auto mīlēt.

Image
Post Reply