Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

Nu, alfamotors ir diagnoze...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Nu tikai pateicoties normālam servisam es joprojām braucu ar SAABu! :mrgreen:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

Gac wrote:Nu, alfamotors ir diagnoze...
Volvistiem ir (bija) labs privāts servisiņš Mārupē, nav lēts, bet izskatās ka onkulis saprot ko dara.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

andrejsb wrote:
Gac wrote:Nu, alfamotors ir diagnoze...
Volvistiem ir (bija) labs privāts servisiņš Mārupē, nav lēts, bet izskatās ka onkulis saprot ko dara.
Mārupē un Jaunmārupē to Volvo servisu ir ka čum! :lol:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

Saša no Mārupes ir viens :)

Bro stāstīja par koleģi kuram uz S80 D5 plīsa zobene. Pēc pusgada un kaut kādām 15K nobraukuma, tas tā, pārdomām siksna vs ķēde. Draugam uz volksvāģena dizeļa tas pats storijs, remontu izmaksas varat paši iedomāties...

Ko es par radinieku kolēģiem un draugu darba auto, man pašam uz omegas plīsa, manā gadījumā pats vainīgs, vajadzēja nomainīt savlaicīgi, bet uz omegas remonta izmaksas arī citas - 50 lati detaļās + darbs.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

andrejsb wrote:Saša no Mārupes ir viens :)

Bro stāstīja par koleģi kuram uz S80 D5 plīsa zobene. Pēc pusgada un kaut kādām 15K nobraukuma, tas tā, pārdomām siksna vs ķēde. Draugam uz volksvāģena dizeļa tas pats storijs, remontu izmaksas varat paši iedomāties...

Ko es par radinieku kolēģiem un draugu darba auto, man pašam uz omegas plīsa, manā gadījumā pats vainīgs, vajadzēja nomainīt savlaicīgi, bet uz omegas remonta izmaksas arī citas - 50 lati detaļās + darbs.
Ai nu nebiedē bērnus ar tām zobenēm. Griffins pirmo reizi savā mūžā zobenes maiņu piedzīvoja uz kaut kādiem 140 tūkstošiem! :mrgreen:
Tā kā rezerve tai siksnai ir pietiekami liela.
Un zobeni nomainīt jau nemaksā tik dārgi, kā nomainīt izstiepušos ķēdi! A resurrs ta SAABA gadījumā ķēdei un siksnai ir aptuveni vienāds! :mrgreen:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

Gan jau šie gadījumi ir izņēmumi nevis likumsakarības...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Nu tieši tā, pārsvarā par D5 tomēr ir pozitīvas atsauksmes, kaut gan visādi var gadīties! :)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

andrejsb wrote:
lawyer wrote:Man ļoti patīk feisliftotais 9-5og, bet tā kretīniskie dzinēji visu aplauž - tas būtu lielisks auto, ja tam ieliktu kaut vai Opel Ecotec sērijas 2.0 benzīnnieku, ko uzstādīja 9-3ss vai 1.9 TiD. Bet citādi man nekas cits neatliks kā nopirkt no kāda no jums feisliftoto 9-5, kad tas būs iedzinis jūs bankrotā, nolikt to piemājas dārzā un katru dienu priecāties par tā lielisko dizainu, ņammmmm :shifty:
Kāpēc tad tu neizvēlies 9-5 ar tid? Izskatās ka tā ir ideāla kombinācija priekš tevis.
Tādēļ, ka 1.9 TiD ir pieejams tikai ar vilkaci vai 9-3ss/sc, bet par to saloniem (jā, tieši tā, mēs jau to laiku pavadām iekš auto salona, nevis ārpus tā) es neesmu gatavs maksāt ne centa :snooty: Nu, kā var tā būt, ka 2005.gada 9-5 modelim ir švakāki salona apdares materiāli nekā manam c900? Par šo gan man ir cemme - kā Saab kā ražotājs varēja vilkaci ar tādu salonu iepakot zem birkas "biznesa klase"?! :doh: Viņi laikam domāja, ka Saab cienītāji ir auni vai? Un tam vēl klāt izstrādes un tehniskie brāķi, kuru novēršanu rūpnīca arī visu laiku ir uzlikusi uz klientu pleciem :think: Ar šādu attieksmi Saab gals šķiet gana loģisks rezultāts :ugeek:

P.S. Ir skumjas ziņas - Alfa pēdējos gados arī nespēj pārkāpt 100 k pārdoto auto slieksni :violin::shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

lawyer wrote: Tādēļ, ka 1.9 TiD ir pieejams tikai ar vilkaci vai 9-3ss/sc, bet par to saloniem (jā, tieši tā, mēs jau to laiku pavadām iekš auto salona, nevis ārpus tā) es neesmu gatavs maksāt ne centa :snooty: Nu, kā var tā būt, ka 2005.gada 9-5 modelim ir švakāki salona apdares materiāli nekā manam c900? Par šo gan man ir cemme - kā Saab kā ražotājs varēja vilkaci ar tādu salonu iepakot zem birkas "biznesa klase"?! :doh: Viņi laikam domāja, ka Saab cienītāji ir auni vai? Un tam vēl klāt izstrādes un tehniskie brāķi, kuru novēršanu rūpnīca arī visu laiku ir uzlikusi uz klientu pleciem :think: Ar šādu attieksmi Saab gals šķiet gana loģisks rezultāts :ugeek:
Nu man grūti komentēt salona kvalitāti iekš 9-5 vilkačiem, bet pret restailotā 9-5 salonu man nav iebildumu pat SID ir salabots, vismaz pagaidām rāda visus (gandrīz) pikseļus. Elmo varētu komentēt salonus - 9-5 pirms restaila vs vilkača(es) salons.

Cits jautājums, var būt kvalitātes latiņa ir pārāk augsta...
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by jankab »

1) Man jau liekas Elmo minēja, ka Vilkacis salīdzinot ar Griffinu ir tāds plastmasa grabeklis... :)
2) Elmo minēja izteikti sliktāku audio sistēmu iekš Vilkača

Abi punkti "pretty much" resolvējas uz sliktu pakojumu/apdari.

Savā ziņā gribētos šur un tur piekrist lawyer...

Iespējams pateikšu ko muļķīgu(piekritīšu lawyer), bet manuprāt jau sākot ar vilkaci vajadzēja pāriet uz B207/B284 dzinējiem Vector/Aero izpildījumā (laikam tas tika izdarīts tikai 9-5ng).
Posms no 2006 - 2011 pa lielam bāzējās(atkal manuprāt, neesmu iedziļinājies) uz 9-3 tirdzniecības, jo 9-5 to gadu kāds ir tāds ir..."plastmasas grabeklis"...
+ ienāca tirgū 9-2 un 9-7, kas vispār bija cita mašīna ar SAAB bļembu...
Viens 9-3 nepavilka.

Pēc tam protams nāca 9-5ng(tas Aero XWD izpildījumā tiešām ir LUX), bet laikam jau par vēlu....
Bija padomā 9-1 SAAB, līdz tam arī netika...
Last edited by jankab on Wed Jul 02, 2014 1:00 am, edited 1 time in total.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Ja jūs man varat nodefinēt ar ko atšķiras lēta plastmasa no dārgas plastmasas, tad man varbūt būs vieglāk nodefinēt salona kvalitātes atšķirības.
Uz tausti viņas atšķiras, tas tiesa! Bet nu tas būtu tas pats, kas salīdzināt sieviešu krūtis, vienam patīk lielas kuplkas, citam mazākas un tvirtākas!Kuras ir labākas, nu izlemiet katrs pats pēc savas gaumes.
Ja man Vecajam un restailotajam nepatīk plastmas durvju rokturi, kas ar laiku sāk drupt un sadalīties, tad jaunajam man nepatīk kā viņš čīkst, kad tā kārtīgi satver, arī krāsa lobās nost gan no roktura, gan no tā dekoratīvā durvju elementa (ja kāds ir braucis ar Toyota Auris, tad sapratīs par ko iet runa). Arī durvju kabatiņas plastmas izpildījumā nav diez ko izdevušās, jo tā plastmasa skrāpējas un izskatās pabriesmīgi. Griffinam tādā ziņā tā visa apakšējā daļa ir mīksta, līdz ar to,no mūzikas tā nerezonē un netaisa vibrācijas.
Audio sistēma Griffinam ir ievērojami klausāmāka par Vilkača spaiņveidīgo skanējumu.
Griffinam durvju stoikās ir tīkliņi sīkumu novietošanai, bet vilkacim nav (besī ārā).
Avārijas trijstūris Griffinam bagāžnieka vākā stiprinās ar klipšiem, bet vilkacim ar ļepučkām, kas nelīp (besī ārā).
Priecē tas, ka Vilkacī ir pazudis SID displejs ar raksturīgo pikseļu slimību (kaut gan laikam no 2004 gada jau nāk normālie, neizdegošie displeji)!
Vilkacim man patīk labāk krēsli un to vadības pogas, gan ventilācijai gan apsildei. Ādas struktūra uz tausti vairāk atgādina ādu, bet Griffinam tā āda tāda gluda, kā dermantīns.
Klimas regulācijas pogas vecajam izskatās krutāk, bet praktiskāk ir lietot Vilkača grozāmos kloķus. Kaut gan vecajam ar vienas rokas īkšķi un vidējo pirkstu bija iespējams klimu regulēt uzreiz abās pusēs, bet vilkača grozāmajiem verķiem vajag 2 rokas!
Vilkacim nav spuldzītes panelī, bet LED diodes, kas sīkums bet patīkami, jo nav jāpārjauc viss panelis, mainot izdegušās lampiņas. Vilkacī lampiņu ir mazāk!
Stūre Griffinam uz tausti ir patīkamāka, bet tagad, kad apšūta ar Audi ādu, liekas pat sportiskāka un neslīd ārā no sasvīdušām rokām.
Vilkacim tā stūre jau ir atslāņojusies un būs jāpārlīmē. Kaut gan varētu arī ar Audi ādu apvilkt pilnai laimei.
Pogas uz stūres Vilkacim čakarējas un jau 2 reizes pārjauktas, kamēr grifina stūres vadības pogas strādā kā Šveices pulkstenis.
Gaismas Griffinam tumsā spīd labāk par Vilkača hrenoniem.

Vilkacim ir pašaptumšojošies spoguļi, gan salonā, gan sānos, griffinam no tā nekā nav, arī spoguļu nolocīšana ar podziņu salonā ir feina, jo sevišķi spraucoties pa valdemāreni divās joslās bieži noder, lai nenolauztu spoguļus. :mrgreen:

Pilnai laimei man prasītos Vilkacim uztaisīt skaņas izolāciju, apšūt durvju paneļus ar ādu un nemaz tas velns nav tik melns, kā Lawyer to mālē.
Katrā ziņ'\a, ja man būtu šodien jāpērk vēl viens SAABS un jāizvēlas starp Vilkaci un feisliftoto , es atkal izvēlētos Vilkaci! :whistle:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Woow, šis gan ir spridzeklis - 9k 2.0 ar 308 zirgiem!!! http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gxpni.html" onclick="window.open(this.href);return false; Kāds konkrēti apčakarējis perekupu, sastāstot pasakas par milzīgo jaudu? :D Nesūdīga pieeja. Vien žēl, ja kāds vientiesītis nopirks pārliecībā, ka par lētu naudu ticis pie raķetes.

Vēl skatos, ka apritē nonācis šis 9k Griffins - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... anioo.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ja tas ir tas pats, ko pirms laiciņa redzēju Arteh teritorijā, tad mmmmm, skaistulis! Ja vēl pieņem, ka uzstādīta Arteh gāze, tad sanāk auto gandrīz vai par gāzes iekārtas cenu! Ok, šāles jāmaina, bet ir štrunts. Būtu man aktuāls šobrīd 9k iepirkums, ņemtu ciet. Varbūt kāds grib par 1000 eiro manu zaļo (praktiski Aero, gāze, svaiga skate)? :D Tad es ņemu pie sevis šo Griffu un ceļu atpakaļ saulītē.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by uculs »

Es arī varu salīdzināt Vilkati, Vectora izpildījuma ar parastu 2.3 9-5 '05 gada. Visumā man vecais patīk labāk, bet beņķi un stūre vilkatī ir sakarīgāki. Paneļa virsma, lai arī simpātiskāka vilkatī, ir galīgi nepiemērota ērtai kopšanai. Grab tas viss vairāk, kaut arī uz 9-5 vispārējās kakafonijas tas ir nieks. Kopēja apdare pirmā izlaiduma 9-5 bija daudz labākā līmenī un materiāli bija labāki. Ā, un tie Aero sliekšņi mani vienkārši nogalina, cik pretīgi salīdzinot ar neAero bezsliekšņiem.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

uculs wrote:Es arī varu salīdzināt Vilkati, Vectora izpildījuma ar parastu 2.3 9-5 '05 gada. Visumā man vecais patīk labāk, bet beņķi un stūre vilkatī ir sakarīgāki. Paneļa virsma, lai arī simpātiskāka vilkatī, ir galīgi nepiemērota ērtai kopšanai. Grab tas viss vairāk, kaut arī uz 9-5 vispārējās kakafonijas tas ir nieks. Kopēja apdare pirmā izlaiduma 9-5 bija daudz labākā līmenī un materiāli bija labāki. Ā, un tie Aero sliekšņi mani vienkārši nogalina, cik pretīgi salīdzinot ar neAero bezsliekšņiem.
Un Vilkaču Airim nav tā stulbā lūpa, kas visiem vecās paaudzes Airiem ziemā tiek aplauzta! :mrgreen:
Post Reply