SAAB auto testēšana
Re: SAAB auto testēšana
Mobile.de ik pa laikam vēl pavīd kaut kas apskates vērts, bet nu Latvijā skarbi ar tiem 9k, izvēles praktiski nav. Tiesa, Mobilē nebūs gluži par 2k eiro labs 9k aero, vidēji ap 4-5k turās cenas. Taču sakarīgu 9-5 par to cenu arī grūti atrast, Vilkati laikam pat diezgan nereāli, savukārt ar vecāka gadu gājuma 9-5, kuram jau kāds rūsas pleķis lien ārā, tik tiešām nebūs tas, kas ar 9k Aero.
Lawyer, iekš manējā tev augstās sēdpozīcijas sajūtu, iespējams, radīja Aero beņķi - tie laikam tik tiešām ir nedaudz augstāki un pat zemākajā pozīcijā reizēm prasās vēl čut čut uz leju. Un, lai arī es parasti turu pašā apakšā, var jau būt, ka pirms tam bija Agnese braukusi un viņai ieprogrammētā pozīcija ir kripatu uz augšu.
Lawyer, iekš manējā tev augstās sēdpozīcijas sajūtu, iespējams, radīja Aero beņķi - tie laikam tik tiešām ir nedaudz augstāki un pat zemākajā pozīcijā reizēm prasās vēl čut čut uz leju. Un, lai arī es parasti turu pašā apakšā, var jau būt, ka pirms tam bija Agnese braukusi un viņai ieprogrammētā pozīcija ir kripatu uz augšu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB auto testēšana
Šodien ietestēts 9-5 Aero Turbo6 XWD ar Hirsch uz 20" ripuļiem, īsti viedokļa nav, bet nu atradu tik daudz lietas kas nepatīk, ka nepaspēja ievērot to kas patīk. Viens skaidrs, braukšanai ļoti nosvērta mašīna, nemaz neprasās lidināties, kā bija iekš AeroX.
Re: SAAB auto testēšana
Es pagaidīšu, kad šis iekš ss.lv tirgosies par 2k eiro, nopirkšu, ielikšu gāzi un braukši ar lepni paceltu galvu!uculs wrote:Šodien ietestēts 9-5 Aero Turbo6 XWD ar Hirsch uz 20" ripuļiem, īsti viedokļa nav, bet nu atradu tik daudz lietas kas nepatīk, ka nepaspēja ievērot to kas patīk. Viens skaidrs, braukšanai ļoti nosvērta mašīna, nemaz neprasās lidināties, kā bija iekš AeroX.
Re: SAAB auto testēšana
Ilgi var nākties gaidīt...elmo wrote:Es pagaidīšu, kad šis iekš ss.lv tirgosies par 2k eiro, nopirkšu, ielikšu gāzi un braukši ar lepni paceltu galvu!uculs wrote:Šodien ietestēts 9-5 Aero Turbo6 XWD ar Hirsch uz 20" ripuļiem, īsti viedokļa nav, bet nu atradu tik daudz lietas kas nepatīk, ka nepaspēja ievērot to kas patīk. Viens skaidrs, braukšanai ļoti nosvērta mašīna, nemaz neprasās lidināties, kā bija iekš AeroX.
Re: SAAB auto testēšana
Nu labi, labi, līdz 2k tiešām ilgi jāgaida, bet līdz 5-7k nemaz tik ilgi nav! Tiklīdz būs septiņgadīgs, tā cena vairs nemaz nekodīs!
Vēl 4 gadi jānobrauc ar Vilkaci un varēšu uz 9-5 NG lūkoties par saprātīgu cenu.
Ja vien nebūšu līdz tam laikam jau Bembi iegrābis!
Vēl 4 gadi jānobrauc ar Vilkaci un varēšu uz 9-5 NG lūkoties par saprātīgu cenu.
Ja vien nebūšu līdz tam laikam jau Bembi iegrābis!
Re: SAAB auto testēšana
Šodien pabraukājos ar mazā brāļa e46 320d Touring 2003.g., secinājumi skarbi, nežēlīgi par sliktu mūsdienīgajiem Saabiem, praktiski visos aspektos OK, vienīgi bagāžnieka ietilpībā 9-3og un 9-3sc to pārspēj vienos vārtos, jo šamējam pat Touring versijā bagāžnieks izskatījās smieklīgs. Gaita gan ar 17" ratiem bija patīkami komfortabla, bet vienlaicīgi arī stingra un salons neizdod ne mazāko graboņu, turklāt jebkurai virsmai salonā ir patīkami pieskarties (uz šā fona vilkacis un 9-3ss/sc ir vnk nožēlojami, diemžēl, bet fakts) un katra detaļa šķiet pamatīgi pieskrūvēta. Vadītāja vieta ļoti sportiska, tā kā sacīkšu auto kokpits - apalīšiem tur noteikti nav vietas, bet krēsli (M pakas ar Alcantara) fantastiski ērti ar ļoti labu sānu atbalstu. Kārbas gājieni ļoti īsi un slēdzas tā ļoti precīzi, pārslēga novietojums arī ideāls, vienīgi traucēja elkoņbalsts, ko uzreiz novācu, lai netraucē štepselēt Dzinējs - salonā vispār nav dzirdams ne mazākais tarkšķis (ārpusē gan ir), un cēliens ir šokējoši labs priekš tāda R4 dīzeļa (148zs) - viens mirklis un jau ātrums pilsētā kļūst padārgs (kā tad iet 330d?!) patēriņš - pa štrāsi varot rēķināties ar 5l/100km, pilsētā - vairāk par 6,5l/100km nav pakāpies pagaidām. Cena šādai 11 gadīgai mašīnai ar 176k km odometrā un aizpildītu Vācijas servisa grāmatu - 5200 EUR Redzēsim, cik tad dārgi/lēti sanāks ar šādu aparātu pārvietoties ikdienā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB auto testēšana
330D iet ļoti labi, bet lai uz šosejas būtu pa pirmo, tomēr prasās nočipot .
Tērē tas 3 litru dīzelis 11 pa pilsētu un 6-7 uz šosejas!
3,0 Sd (biturbo )iet zašebis!
Tērē tas 3 litru dīzelis 11 pa pilsētu un 6-7 uz šosejas!
3,0 Sd (biturbo )iet zašebis!
Re: SAAB auto testēšana
Savulaik ma nācās izmest pāris apļus ar 535D. Patīkams braucamais ir lielām iebildēm. Kā ja visi traktori bez cēliena o nulles, bet nu virs 100 šķiet Aero atpaliktu. Multimēdiju vadībā pilnīgi sačakarē visu iespaudu par foršo skanjumu, jo man ar dažām stundām nepietika, lai iebrauktu tajā visā bezloģikas vadībā. Un kā visiem BMW sēdekļa novietojums zem katras kritikas, tizlāk ir tikai armijas džipos.
Re: SAAB auto testēšana
Nu nezinu gan vai var teikt, ka 535d nav cēliena no nulles. Ap 6~ sekundēm līdz simtam, feisliftam laikam pat zem.uculs wrote:Savulaik ma nācās izmest pāris apļus ar 535D. Patīkams braucamais ir lielām iebildēm. Kā ja visi traktori bez cēliena o nulles, bet nu virs 100 šķiet Aero atpaliktu. Multimēdiju vadībā pilnīgi sačakarē visu iespaudu par foršo skanjumu, jo man ar dažām stundām nepietika, lai iebrauktu tajā visā bezloģikas vadībā. Un kā visiem BMW sēdekļa novietojums zem katras kritikas, tizlāk ir tikai armijas džipos.
Biķerniekos vairāki šitie dīzeļi, 530d un 535d regulāri parādas uz strīpas. Un lec viņi no vietas tīri labi, es ar savējo sākumā spolējot līdzi netieku. Nevar gan protams zināt vai viņi nav čipoti. Čipots 535d ir tāda normāla raķete.
Nemaz tik sen pats apsvēru domu iegādāties kādu spriganāku dīzeli. Skatījos uz 530/535d un kādu no Audi 3 litru dīzeļiem. Beigās tomēr aizgāju pavisam citā virzienā un iegādājos necilu hot hatch.
Re: SAAB auto testēšana
Par uzrāvienu, tas viss ir salīdzinājums, kaut vai ar tam autiņa pašam ar sevi. Man vienalga cik līdz 100, man aši vajag līdz 30, kur šis pat nav iekurbulējies. Un tad man interesē pēc 100, kur 535 tik tā paīstam atveras un parāda, kas tas tāds ir. Līdz 100 iet ļoti saprātīgi, bet nekas sevišķs, par lēnu protams nenosauksi, bet pēc tam atdzīvojas pa īstam. Nu ja ņem benzīnniekus, tad tie ir stipri ņiprāki no nulles, tieši sākumā, ne līdz simtam, līdz tam, lai izskrietu krustojumu, kur pat 50 jau ir par daudz. Mani interesē ētība braukšanā pa ielu, kur reizēm vajag izskriet ātrāk, tad apdzīt pa fikso. skriešana no lusofora līdz luksoforam, tur drīzāk labas bremzes palīdzēs vairāk nekā pārāk nikns dzinējs, ja grib būt pirmais.
Re: SAAB auto testēšana
Sen nebiju braucis ar jaunu auto, tāpēc izdomāju, ka jāuzraksta neliela atskaite par nomas auto - Ford Mustang 2015.
Tam auto ir kaut kas radniecīgs ar SAAB, proti 2,3 litru Ecoboost motorītis. Bet nu tas lops ir daudz atsaucīgās par čipoto airi! Ceļ no pašām apakšām kā Griffins un ar saviem 310Zs ir krietni fiksāks par 3,7 litrīgo mustangu (pārbaudīts). Ar pieclitrīgo uzskrieties nesanāca, bet ir sajūta, ka daudz neatpaliktu.
Visā visumā jāsaka, ka biju visai skeptiski noskaņots, kad man mēģināja šito ieskapēt par visām varītēm noskatītā RAV4 vietā, jo bija baža, ka 3 koferi tur nekad mūžā neielīdīs, bet par lielu izbrīnu, atšķirībā no kabrioleta, tur ir diezgan daudz rūmes. Kabriķī var ielikt tikai vienu koferi! Vietējiem tas auto ļoti patīk, un atliek vien iebraukt benzīntankā, vai piebraukt pie viesnīcas, kā no visām pusēm saskrien melni puikas un uzdod vienu un to pašu jautājumu : "iz it tvenī fiftīn!?"
Acīm redzot tas auto ir tik jauns, ka vietējie to ir redzējuši tikai auto žurnālos, un kaut kāds letiņš, pašam to nezinot ir ticies pie visu gaidīta un apbrīnota auto. Jāpiebilsts, ka pie viesnīcas piebrauca arī viens Ferrari La ferrari un vēl viens kautkāds zils ferrari, bet viesnīcnieki uz tiem auto pat neskatījās, bet skrēja apbrīnot cik skaisti mustanga durvju rokturi uz asfalta izgaismo skrejošā mustanga logotipu. Pēc šādas uzmanības deguns ar katru dienu cēlās aizvien augstāk debesīs!
Kopumā nobraucu tikai kādas 570 jūdzes, tomēr auto atgriezt atpakaļ nomā bija žēl, jo gribējās vēl mazliet ilgāk papriecāties. Kaut arī auto bija pilnīgi jauns un pirms iekāpšanas tajā, no krēsliem tika noplēstas plēves, nezitikām arī bez ātrā remonta uz ceļa! Vienkārši berot virsū salonā bija dzirdams paukšķis un pēc tam nenormāla sviljoša pūsšana, ja RPM tika celti vits 2k rpm. Sākuimā domāju, ka tas kāds drošības pasākums, lai obkatkas laikā nedod čadā, tomēr ilgi tā pabraukt nevarēju un bija jāstājas ceļa malā lai apskatītos kas par problēmu! Zinu zinu, ka no auto lietām es saprotutik pat daudz, cik ierindas mehāniķis no "Radbruha formulas", bet tomēr haubi pacēlu, un nepagāja ne 5 min, kamēr tiku skaidrībā kas par problēmu. Lielais būsts vienkārši bija norāvis nost gaisa ieplūdes trubu no motora, kas nāk pievilkta ar 2 hamutiem. Kamēr es tur stūķēju to trubu atpakaļ, ik pa laikam kāds garām braucošs pieclitrīgais Mustangs lēni nobrauc garām un uzgāzē ar savu burbuļojošo motoru, parādot, ka
mans tventī fiftīn ir sūds! Nu bet neko, turpinam ceļu līdz veikalam, kur tiek iepirkts plakanais skrūvgrieznis, lai pievilktu hamutiem skrūves un 'tventi fiftīns" atkal ir gatavs skriet!
Kopā ar vēl vienu letiņu kompāniju izdomājām Aligatoru parka stāvlaukumā uzgriezt saulīotes, bet mans "Tventī fiftīn" nemaz neļāva to izdarīt, acīm redzot kaut kāds elektronikas gļuks, tomēr 3.7 litrīgais kabriķis gan grieza saulītes tā ka nemetās, kaut gan elektronika visu laiku centās nobremzēt priekšējos riteņus.
Vēlāk gan dabūjām pa mizu no vietējā personāla un pat tika sameklēta darbiniece, kas mums atnāca krieviski paskaidrot, ka "zģes bubļiki narezaķ ņeļžja!" Par ko izteicām lielu pateicību, jo stāvlaukumā nebija nevienas zīmes, kas aizliegtu griezt bubļikus, un kā mēs vienkārši cilvēki no eiropas to varētu zināt, jo visās amerikāņu filmās visi, kam kir mustangi taču to dara!
Kas attiecas uz degvielas patēriņu, tad mustangs uz šosejas tērēja 35,9 MPG (~7.8 litri uz 100 km) bet pilsētā 15 MPG (~18 litri uz 100). Kombinētais nostājās kaut kas uz 26 MPG.
Secināju, ka nāksies vēl mazlietAiri paskrūvēt, lai varētu kaut nedaudz līdzināties tai griezei, kas bija Mustangam pie zemiem apgriezieniem.
Tam auto ir kaut kas radniecīgs ar SAAB, proti 2,3 litru Ecoboost motorītis. Bet nu tas lops ir daudz atsaucīgās par čipoto airi! Ceļ no pašām apakšām kā Griffins un ar saviem 310Zs ir krietni fiksāks par 3,7 litrīgo mustangu (pārbaudīts). Ar pieclitrīgo uzskrieties nesanāca, bet ir sajūta, ka daudz neatpaliktu.
Visā visumā jāsaka, ka biju visai skeptiski noskaņots, kad man mēģināja šito ieskapēt par visām varītēm noskatītā RAV4 vietā, jo bija baža, ka 3 koferi tur nekad mūžā neielīdīs, bet par lielu izbrīnu, atšķirībā no kabrioleta, tur ir diezgan daudz rūmes. Kabriķī var ielikt tikai vienu koferi! Vietējiem tas auto ļoti patīk, un atliek vien iebraukt benzīntankā, vai piebraukt pie viesnīcas, kā no visām pusēm saskrien melni puikas un uzdod vienu un to pašu jautājumu : "iz it tvenī fiftīn!?"
Acīm redzot tas auto ir tik jauns, ka vietējie to ir redzējuši tikai auto žurnālos, un kaut kāds letiņš, pašam to nezinot ir ticies pie visu gaidīta un apbrīnota auto. Jāpiebilsts, ka pie viesnīcas piebrauca arī viens Ferrari La ferrari un vēl viens kautkāds zils ferrari, bet viesnīcnieki uz tiem auto pat neskatījās, bet skrēja apbrīnot cik skaisti mustanga durvju rokturi uz asfalta izgaismo skrejošā mustanga logotipu. Pēc šādas uzmanības deguns ar katru dienu cēlās aizvien augstāk debesīs!
Kopumā nobraucu tikai kādas 570 jūdzes, tomēr auto atgriezt atpakaļ nomā bija žēl, jo gribējās vēl mazliet ilgāk papriecāties. Kaut arī auto bija pilnīgi jauns un pirms iekāpšanas tajā, no krēsliem tika noplēstas plēves, nezitikām arī bez ātrā remonta uz ceļa! Vienkārši berot virsū salonā bija dzirdams paukšķis un pēc tam nenormāla sviljoša pūsšana, ja RPM tika celti vits 2k rpm. Sākuimā domāju, ka tas kāds drošības pasākums, lai obkatkas laikā nedod čadā, tomēr ilgi tā pabraukt nevarēju un bija jāstājas ceļa malā lai apskatītos kas par problēmu! Zinu zinu, ka no auto lietām es saprotutik pat daudz, cik ierindas mehāniķis no "Radbruha formulas", bet tomēr haubi pacēlu, un nepagāja ne 5 min, kamēr tiku skaidrībā kas par problēmu. Lielais būsts vienkārši bija norāvis nost gaisa ieplūdes trubu no motora, kas nāk pievilkta ar 2 hamutiem. Kamēr es tur stūķēju to trubu atpakaļ, ik pa laikam kāds garām braucošs pieclitrīgais Mustangs lēni nobrauc garām un uzgāzē ar savu burbuļojošo motoru, parādot, ka
mans tventī fiftīn ir sūds! Nu bet neko, turpinam ceļu līdz veikalam, kur tiek iepirkts plakanais skrūvgrieznis, lai pievilktu hamutiem skrūves un 'tventi fiftīns" atkal ir gatavs skriet!
Kopā ar vēl vienu letiņu kompāniju izdomājām Aligatoru parka stāvlaukumā uzgriezt saulīotes, bet mans "Tventī fiftīn" nemaz neļāva to izdarīt, acīm redzot kaut kāds elektronikas gļuks, tomēr 3.7 litrīgais kabriķis gan grieza saulītes tā ka nemetās, kaut gan elektronika visu laiku centās nobremzēt priekšējos riteņus.
Vēlāk gan dabūjām pa mizu no vietējā personāla un pat tika sameklēta darbiniece, kas mums atnāca krieviski paskaidrot, ka "zģes bubļiki narezaķ ņeļžja!" Par ko izteicām lielu pateicību, jo stāvlaukumā nebija nevienas zīmes, kas aizliegtu griezt bubļikus, un kā mēs vienkārši cilvēki no eiropas to varētu zināt, jo visās amerikāņu filmās visi, kam kir mustangi taču to dara!
Kas attiecas uz degvielas patēriņu, tad mustangs uz šosejas tērēja 35,9 MPG (~7.8 litri uz 100 km) bet pilsētā 15 MPG (~18 litri uz 100). Kombinētais nostājās kaut kas uz 26 MPG.
Secināju, ka nāksies vēl mazlietAiri paskrūvēt, lai varētu kaut nedaudz līdzināties tai griezei, kas bija Mustangam pie zemiem apgriezieniem.