Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šajā kontekstā krietni uzjautrinošāk liekas, ka lawyer, kaut kā sanāca maza pieredze ar bumbieri un nu pēkšņi pēc cik tur tiem gadiem ir atvērušās ausis un acis attiecība pret salona materiālu kvalitātēm. Šķiet, ka par to jau tika diskutēts gadus 5-6 atpakaļ.
Nekas, arī pārejošs posms un, tad atkal saproti, ka širpotrebu sektorā ir grūti atrast ērtākus benķus kā zaab un sajūta (aura- gejiski skan, bet nu) nevienā cita dzelzītī nav tāda un var pieciest mazās nepilnības.
p.s.
diskusija uzjautrinoša - gribi pērc, negribi nepērc: ja patīk, tad nūģiskās exeļa izdrukas var sarullēt.
Nekas, arī pārejošs posms un, tad atkal saproti, ka širpotrebu sektorā ir grūti atrast ērtākus benķus kā zaab un sajūta (aura- gejiski skan, bet nu) nevienā cita dzelzītī nav tāda un var pieciest mazās nepilnības.
p.s.
diskusija uzjautrinoša - gribi pērc, negribi nepērc: ja patīk, tad nūģiskās exeļa izdrukas var sarullēt.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
viedi vārdi. tāds apmēram bija arī mans apsvērums.gustavs wrote: ja patīk, tad nūģiskās exeļa izdrukas var sarullēt.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai kāds ir skatījies šo:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aogxp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vēl nepaspēju apskatīties, bet ar saimnieku jau runāju, viss ko izdibināju - ir jāredz!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aogxp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vēl nepaspēju apskatīties, bet ar saimnieku jau runāju, viss ko izdibināju - ir jāredz!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gribi lai kāds tavā vietā aizbrauc un nopērk!?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja jau tik labs, tad ķeriet ciet. Kādu brīdi jau dzīvojas SS! Nav pieredzes ar 1.9 TID, tāpēc arī vēl minstinos.elmo wrote:Gribi lai kāds tavā vietā aizbrauc un nopērk!?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs!
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
TTiD esot pat ļoti braucamselmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sarunāju uz rītu diagnostiku. Tad jau redzēs, kas lācītim vēderā!
P.S. Nesaprotu, kas ar niku ir noticis, tad jauniņais, tad atkal vecais foruma biedrs...?!Pie vainas garumzīme, bet kā automātiski varēja ielogoties uz jauna nika? Jautājums gan citā topikā.
P.S. Nesaprotu, kas ar niku ir noticis, tad jauniņais, tad atkal vecais foruma biedrs...?!Pie vainas garumzīme, bet kā automātiski varēja ielogoties uz jauna nika? Jautājums gan citā topikā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai daudz labāks par 2.2? Un ka ar ekonomiju? Tik un tā pēc visiem aprēķiniem sagāzēts sanāk lētāk, tad jau nav ko pat skatīties uz dīzeli?elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs!
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu benzīnam/gāzei savas blusas!
Tā kā jāizlemj, kas mazāks ļaunums!
Tā kā jāizlemj, kas mazāks ļaunums!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1.9 ir par 2.2 jaudīgāks, ekonomiskāks.Silver wrote:Vai daudz labāks par 2.2? Un ka ar ekonomiju? Tik un tā pēc visiem aprēķiniem sagāzēts sanāk lētāk, tad jau nav ko pat skatīties uz dīzeli?elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs!
Nav vienas vienīgas taisnības un pārākuma cīņā Dīzelis VS Benzīns/Gāze.
Kā jau Elmo teica, katram savas blusas, izlem kas tev pašam škiet labāks.
Tagad tīri manas domas:
SAAB gadījumā Benzīns/Gāze būs optimālāks, jo SAABiem nav izteikti jaudīgu dīzeļmotoru, līdz ar ko var saglabāt benzīnmotora dinamiku, un iegūt aptuveni dīzeļa ekonomiju(varbūt lielāku ekonomiju).
Protams, ka ierēķinot arī benzīnu, apkopes, kaut kas līdzīgs sanāk abiem, tomēr atceries arī ka auto nav jauns, un pa lielam dīzelim izmaksas būs lielākas remontos(dzinēja). Bet tomēr mirkļa sajūta piegrūžot pilnu balonu(+-300-400km) par ~20EUR ir lieliska
Vēl kā mīnusu dīzelim varētu minēt - Artehā benzīnmotorus ņem atplestām rokām, bet dīzeļa gadījumā var nākties meklēt citu speciālistu tieši uz dīzeļiem (palabojiet, ja kļūdos).
Kā plusu benzīns/gāze - Atkal iespēja to visu izdarīt Artehā - atsauksmes par labo servisu vari izlasīt šeit pats.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu, man ar gāzi sanāk dārgāk. Pirms Aero bija kaškaj-dīzelis, tam apm. 8 EUR uz 100 km sanāca, šim - 9 EUR pie līdzīga braukšanas stila, nerēķinot benzīnu.jankab wrote: Tagad tīri manas domas:
SAAB gadījumā Benzīns/Gāze būs optimālāks, jo SAABiem nav izteikti jaudīgu dīzeļmotoru, līdz ar ko var saglabāt benzīnmotora dinamiku, un iegūt aptuveni dīzeļa ekonomiju(varbūt lielāku ekonomiju).
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kā jau agrāk minēju, dīzeli izvēlējos, jo ekonomiju dabonu uzreiz, nevis kā ar gāzi pēc kaut kādiem nobraukumiem.
Vēl par labu dīzelim bija faksts, ka vismaz 9-5 vilkacim dīzelis ir vienā cenā ar benzīnnieku, ja ne pat lētāks (jauns tas BIJA lētāks). Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.
Pagaidām pēc nobrauktiem nepilniem 40K km ar dīzeli nav bijušas nekādas problēmas, bet vidējais degvielas patēriņš gada griezumā ir no 5.9 litriem vasarā līdz 6.5 litriem ziemā, tiesa mans ikdienas maršruts ir pateicīgs ekonomijai, piedevām auto ir ar manuālo kārbu.
Dīzeļa izvēli nenožēloju, lai gan iepriekš no tā baidījos, jo pēc 9 benzīnsābiem šis ir pirmais ar dīzeli.
Tā kā ir jāņem rokās kalkulators un pašam jārēķina kas ir kas.
Vēl par labu dīzelim bija faksts, ka vismaz 9-5 vilkacim dīzelis ir vienā cenā ar benzīnnieku, ja ne pat lētāks (jauns tas BIJA lētāks). Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.
Pagaidām pēc nobrauktiem nepilniem 40K km ar dīzeli nav bijušas nekādas problēmas, bet vidējais degvielas patēriņš gada griezumā ir no 5.9 litriem vasarā līdz 6.5 litriem ziemā, tiesa mans ikdienas maršruts ir pateicīgs ekonomijai, piedevām auto ir ar manuālo kārbu.
Dīzeļa izvēli nenožēloju, lai gan iepriekš no tā baidījos, jo pēc 9 benzīnsābiem šis ir pirmais ar dīzeli.
Tā kā ir jāņem rokās kalkulators un pašam jārēķina kas ir kas.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tad jau tas pats vien sanāk - 80x2/siksna vai 160x1/ķēde. Tikai, nu, domāju, ka siksnu varētu arī par sakarīgākiem cipariem samainīt, vai ne? Bet kaut kā jocīgi - opelim šim pašam motoram siksna bija jāmaina, ja nekļūdos, pie 150 tūkstošiem, bet saabam, kā smejies, pie 80. Kāpēc tā?ZingZeng wrote: Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.