Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1.9 nav Opel motors, bet gan Fiat.
2.2 ir Opel motors un 3.0 ir Isuzu motors.
2.2 ir Opel motors un 3.0 ir Isuzu motors.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es nesaku, ka tas ir opeļa motors, bet to, ka šis motors tiek likts opelim. Jā, arī fiatiem, alfām, lančijām...ZingZeng wrote:1.9 nav Opel motors, bet gan Fiat.
2.2 ir Opel motors un 3.0 ir Isuzu motors.
Starp citu, ja pilnīgi precīzi, tas nav arī Fiat motors, bet kaut kāda tur itāļu kantora, neatceros vairs nosaukumu.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es pieļauju, ka SAAB tam dzinējam kaut ko ir piekruķījis, kas samazina resursu, jo tas pats 9-7 un Trailblazer ir atšķirīgas mašīnas, kaut arī ļoti līdzīgas.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es savam mainīju, šķiet, pie 230k vai 240k km. Čoms savai Honda Accord vēl nav zobeni mainījis. Tagad noskrējiens ir 270k km un bija jāmaina pie 150k vai 160k kmGac wrote:Tad jau tas pats vien sanāk - 80x2/siksna vai 160x1/ķēde. Tikai, nu, domāju, ka siksnu varētu arī par sakarīgākiem cipariem samainīt, vai ne? Bet kaut kā jocīgi - opelim šim pašam motoram siksna bija jāmaina, ja nekļūdos, pie 150 tūkstošiem, bet saabam, kā smejies, pie 80. Kāpēc tā?ZingZeng wrote: Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.
Bet nu jā, no SAAB dīzeļiem ļoti gribētos izmēģināt TTiD. Ja vēl uzčipo, tad tos 210 ZS var dabūt ārā no viņa. Griezes moments arī iespaidīgs. Vienīgi grūti atrast kādu eksemplāru. Latvijā maz un diez gan pareti kāds parādās; Zviedrijā salīdzinoši dārgi
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Un ko diagnostikā noskadroji?Bārda wrote:Sarunāju uz rītu diagnostiku. Tad jau redzēs, kas lācītim vēderā!
Skatos, ka SS.lv sludinājums vēl aktuāls!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Auto nepaņēmu, jo pārdevējs negribēja nolaist cenu!Teicās pielikt cenu un dot placī...MiksLV wrote:Un ko diagnostikā noskadroji?Bārda wrote:Sarunāju uz rītu diagnostiku. Tad jau redzēs, kas lācītim vēderā!
Skatos, ka SS.lv sludinājums vēl aktuāls!
Lielākā problēma, kas jāatrisina ir jāmaina SWIRL bloks, bet tā nav mirstamā vaina, to vat nomainīt nesteidzoties. Lai izietu tehnisko jāpiestrādā pie ritošās un auto arī ir bijis sists, jo mainīts uz pārkrāsots priekšējais bampers. AC tukšs, par klimas darbību nevar spriest. Sīkāku informāciju iegūsi pie ARteh!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kādu laiku skatos iegādei 9-3og - vēlams aero un ne 2.2 TiD dzinēju.
Vai kāds gadijumā zin ko teikt par šiem diviem auto!?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eoebh.html" onclick="window.open(this.href);return false; - šis ss stāv jau kādu laiku, izskatās ka vienu reizi jau nomainijis īpašnieku.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kpxfn.html" onclick="window.open(this.href);return false; - arī kādu laiku stāv ss'ā.
Vai kāds gadijumā zin ko teikt par šiem diviem auto!?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eoebh.html" onclick="window.open(this.href);return false; - šis ss stāv jau kādu laiku, izskatās ka vienu reizi jau nomainijis īpašnieku.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kpxfn.html" onclick="window.open(this.href);return false; - arī kādu laiku stāv ss'ā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sarkanais jau tirgojas kopš agra pavasara, tikai sākumā tirgoja pats saimnieks, bet tagad jau placis.aleksis wrote:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kpxfn.html" onclick="window.open(this.href);return false; - arī kādu laiku stāv ss'ā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pirmais ir Hirsch Performance aparāts. Čips, izplūde un Hirsch diski. Pirms diezgan ilga laika tika aprunāts šeit. Varbūt pat kāds bija skatīties, neatceros.aleksis wrote:Kādu laiku skatos iegādei 9-3og - vēlams aero un ne 2.2 TiD dzinēju.
Vai kāds gadijumā zin ko teikt par šiem diviem auto!?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eoebh.html" onclick="window.open(this.href);return false; - šis ss stāv jau kādu laiku, izskatās ka vienu reizi jau nomainijis īpašnieku.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kpxfn.html" onclick="window.open(this.href);return false; - arī kādu laiku stāv ss'ā.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Par pirmo... Bija doma paņemt vēl vienu, sportiskāku aero 9-3 og. Painteresējos, ilgi stāvējis nekustēts, ķēde nav mainīta (gan jau lēnām var pierakstīt TO DO grāmatiņā). Diez gan droši varu teikt, ka sūkņa dzīves beigas arī nav aiz kalniem, taču tā nebūtu tā lielākā sāpe. Ja vēlies ikdienas auto, tad pirmais varētu būt pārāk sālīts. Ja vēlies sportiskāku autiņu, tad domāju, ka viņš neliks vilties (šķiet, Hirshc izplūde arī bija)aleksis wrote:Kādu laiku skatos iegādei 9-3og - vēlams aero un ne 2.2 TiD dzinēju.
Vai kāds gadijumā zin ko teikt par šiem diviem auto!?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eoebh.html" onclick="window.open(this.href);return false; - šis ss stāv jau kādu laiku, izskatās ka vienu reizi jau nomainijis īpašnieku.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kpxfn.html" onclick="window.open(this.href);return false; - arī kādu laiku stāv ss'ā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja ir vēlme pēc 9-3og, tad paņem labāk no ārzemēm (kaut vai tās pašas Vācijas) kādu nesapuvušu eksemplāru ar ticamu noskrējienu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
No Vācijas labāk nē! Salīdzinoši dārgi un pie pulskteņiem, šķiet, visiem autiņiem turki tikuši klāt. Labākais variants - Zviedrija. Par salīdzinoši mazām naudiņām jau var atrast 9-3 og pat ar duālām izplūdēm utt. Vienīgi grūtāk sameklēt labus eksemplārus bez ruslana arkāslawyer wrote:Ja ir vēlme pēc 9-3og, tad paņem labāk no ārzemēm (kaut vai tās pašas Vācijas) kādu nesapuvušu eksemplāru ar ticamu noskrējienu
blocket.se pilns ar variantiem
Piemēram, šis http://www.blocket.se/orebro/Saab_9_3_A ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja ir interese par 9-3OG, tad moš man savējais jāsāk piedāvāt
ņebitij, ņekrašennij, būs tev tikko no Beļģijas
ņebitij, ņekrašennij, būs tev tikko no Beļģijas
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Iemet speceni forumā, pircējam uzreiz būs āķis lūpā 9-3 OG ar 2.3t ir gana liels retums.jastr wrote:Ja ir interese par 9-3OG, tad moš man savējais jāsāk piedāvāt
ņebitij, ņekrašennij, būs tev tikko no Beļģijas
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man arī ir pieejams 9-3 OG ar 9-5 aero motoru un ļurbuandrejsb wrote:Iemet speceni forumā, pircējam uzreiz būs āķis lūpā 9-3 OG ar 2.3t ir gana liels retums.jastr wrote:Ja ir interese par 9-3OG, tad moš man savējais jāsāk piedāvāt
ņebitij, ņekrašennij, būs tev tikko no Beļģijas