Paldies, Vilciņ! Tādus es te zinu. Bet tagad domāju, vai prātīgāk nav izņemt to serdeni un aiznest atslēgu meistaram, lai viņš, kā profesionālis tur visu iztīra - šaubos, vai tas būs dārgāk par tā gultņu smāķa cenuVilcins wrote:Aizbrauc Jekabpili uz Vurth un uzprasi caliem la notirgo tev to gultnu smeri,nosaukumi un iepakojuma lielumi ir visdazadakie.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Raustījāslawyer wrote:Kinli, ar 98E arī raustās?
Arteh MEISTARI ir tikuši galā ar šo problēmu... Nomainīja kloķvārpstas devēju un uz šo brīdi viss ir OK. Tagad štukoju, ka varētu uzlikt čipu...
Vai kāds varētu padalīties ar iespaidiem, ja kādam jau ir uzlikts čips ? Uz manuāli.
Re: Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
elmo wrote:Vai 9-5 motora spilvenus taisa no puņķiem?
Es te papētīju savu remontu vēsturi un secināju, ka ik pēc 15-20k nomainu vismaz vienu motora spilvenu.Pēc pierakstiem mainīti ir pilnīgi visi motora spilveni un arī kārbai, turklāt pēdējo reizi motora aizmugurējaios spilvens ir mainīts tikai 15k atpakaļ.
Tas nebūtu tik bēdīgi, ja nebūtu pienākusi kārtējā reize, kad atkal būs jāmaina spilvens. Neesmu mehāniķis un iekšā nelīdu un neskatījos, bet ja pie straujākas uzsākšanas jūt tādu kā sitienu, tad 99% seko spilvena maiņa (tas jau man tāds kā tautas ticējums).
:S
Un tad vēl mistiskā kārtā visu laiku kaut kur zūd antifrīzs. Sulojās pie reduktora, tika visas šļaukas pārvilktas, bet vienalga kaut kur pazuda. Beigās pat zuda 2 litri dienā. Kamēr stāv, nekas nepil, kā brauc, tā kompis bļauj Fill Coolant.Bija caurs radiators, tika nomainīts. Vairs nevajadzēja zusts antifrīzam, bet šis zuda. Tika atrasts, ka atkal sulo reduktora apsilde. Sūce novērsta, bet atkal zuda, tā ap 1 litru reizi divās nedēļās bij jāpielej. Nu neko, Arteh diagnosticēja, ka kaut kāds pārplūdes vārsts taisa mēslus. To visu sataisīja. Trīs nedēļas pagājušas un es atkal bačokā pēc SID uzaicinājuma papildināt dzeses šķidrumu iegāzu 1 litru antifrīza.
Manējam 9-3 arī līdzīgi, reizi nedēļā aptuveni puslitrs. Šodien piepildīju izbraucu līkumiņu un atkal daiļais uzraksts.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Negribu apbēdināt, bet pēc galvas blīves maiņas vairs nezūd!
Uz V6 diezgan sālīts prieks!
Uz V6 diezgan sālīts prieks!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki
Neesmu izgājis vēl visam forumam cauri, bet lēnām iet.
Tātad, ir saab 9-5 1998.g. 2.3 LPT ar gāzi.
Nepieciešams: Sintētiskā 5w40 castrol, gaisa filtrs, degvielas filtrs, salona filtrs.
Kur šo visu vienuviet var iegādāties šovakar pēc 17:00?
Neesmu izgājis vēl visam forumam cauri, bet lēnām iet.
Tātad, ir saab 9-5 1998.g. 2.3 LPT ar gāzi.
Nepieciešams: Sintētiskā 5w40 castrol, gaisa filtrs, degvielas filtrs, salona filtrs.
Kur šo visu vienuviet var iegādāties šovakar pēc 17:00?
Last edited by snaikers on Wed Jul 23, 2014 9:19 am, edited 1 time in total.
SAAB Ogre team
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Uzzvani: http://www.saabparts.com/en/internation ... microsite/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies, sazvanīju, manis nepieciešamie filtri ir, bet nav eļļa. Ir viņiem 5w30, kas ir rūpnīcas.envoy wrote:Uzzvani: http://www.saabparts.com/en/internation ... microsite/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kā tad beigās tur labāk, 5w40 meklēt vai ņemt 5w30?
SAAB Ogre team
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ko tur daudz domāt - ja ArTEH veči saka, ka der 5w30, tad tādu arī lej - viņi mēslus neieteikssnaikers wrote:Paldies, sazvanīju, manis nepieciešamie filtri ir, bet nav eļļa. Ir viņiem 5w30, kas ir rūpnīcas.envoy wrote:Uzzvani: http://www.saabparts.com/en/internation ... microsite/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kā tad beigās tur labāk, 5w40 meklēt vai ņemt 5w30?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Var pavaicāt ArTeh meistariem - visiem 9-5 čipoti. Lai gan viens no niknākajiem manuālajiem 9-5 ar stock dzelžiem vislabākajā stāvoklī šobrīd ir kā reizi 2006. gada (ja atmiņa neviļ) un aktīvam šajā sadaļā postētājamKinli wrote: Tagad štukoju, ka varētu uzlikt čipu...
Vai kāds varētu padalīties ar iespaidiem, ja kādam jau ir uzlikts čips ? Uz manuāli.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025snaikers wrote: Paldies, sazvanīju, manis nepieciešamie filtri ir, bet nav eļļa. Ir viņiem 5w30, kas ir rūpnīcas.
Kā tad beigās tur labāk, 5w40 meklēt vai ņemt 5w30?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav gan, bet dzeguzes kūko, ka ArTeh tūlīt būs in-stock šī produkcijaelmo wrote:Grippen, tas nav plug and play!
http://www.do88.se/en/artiklar/saab-9-5 ... ooler.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja to kitu izdosies uzstādīt neizvarojot auto, labprāt apskatīšos dzīvē, kas no tā visa būs sanācis.
Bet nu turēšu roku uz pulsa un sekošu līdzi.
Bet nu turēšu roku uz pulsa un sekošu līdzi.
Last edited by elmo on Wed Jul 23, 2014 2:37 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
O nē, tā ir cita dzeguze (cits IC). Šim nekas nav jāgraiza un izskatās lieliski - jaunākās ziņas
Pamazām bet nenovēršami jau sāk lasīties bariņš interesentu/pircēju.
Pamazām bet nenovēršami jau sāk lasīties bariņš interesentu/pircēju.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bet tu man pasaki labāk tā, ja man ir brīvi 400 Euro, tad ko man likt pirmo, Downpipe, vai IC.
No kā ieguvums lielāks? Jo reāli to IC man prasās tikai tad, kad ārā ir 30+ grādi.
No kā ieguvums lielāks? Jo reāli to IC man prasās tikai tad, kad ārā ir 30+ grādi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vajag tev to visu laiku, pie +30 tu to vienkārši sāc tā pa īstam just.