Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

Vilcins wrote:Aizbrauc Jekabpili uz Vurth un uzprasi caliem la notirgo tev to gultnu smeri,nosaukumi un iepakojuma lielumi ir visdazadakie.
Paldies, Vilciņ! Tādus es te zinu. Bet tagad domāju, vai prātīgāk nav izņemt to serdeni un aiznest atslēgu meistaram, lai viņš, kā profesionālis tur visu iztīra - šaubos, vai tas būs dārgāk par tā gultņu smāķa cenu :)
Kinli
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 9
Joined: Tue Oct 15, 2013 7:12 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Kinli »

lawyer wrote:Kinli, ar 98E arī raustās? :think:
Raustījās :)
Arteh MEISTARI ir tikuši galā ar šo problēmu... Nomainīja kloķvārpstas devēju un uz šo brīdi viss ir OK. Tagad štukoju, ka varētu uzlikt čipu...
Vai kāds varētu padalīties ar iespaidiem, ja kādam jau ir uzlikts čips ? Uz manuāli.
Visso
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 210
Joined: Fri Jan 25, 2008 2:49 pm
Location: Olaine

Re: Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Visso »

elmo wrote:Vai 9-5 motora spilvenus taisa no puņķiem?:angry:
Es te papētīju savu remontu vēsturi un secināju, ka ik pēc 15-20k nomainu vismaz vienu motora spilvenu.Pēc pierakstiem mainīti ir pilnīgi visi motora spilveni un arī kārbai, turklāt pēdējo reizi motora aizmugurējaios spilvens ir mainīts tikai 15k atpakaļ.
Tas nebūtu tik bēdīgi, ja nebūtu pienākusi kārtējā reize, kad atkal būs jāmaina spilvens. Neesmu mehāniķis un iekšā nelīdu un neskatījos, bet ja pie straujākas uzsākšanas jūt tādu kā sitienu, tad 99% seko spilvena maiņa (tas jau man tāds kā tautas ticējums).

:S

Un tad vēl mistiskā kārtā visu laiku kaut kur zūd antifrīzs. Sulojās pie reduktora, tika visas šļaukas pārvilktas, bet vienalga kaut kur pazuda. Beigās pat zuda 2 litri dienā. Kamēr stāv, nekas nepil, kā brauc, tā kompis bļauj Fill Coolant.Bija caurs radiators, tika nomainīts. Vairs nevajadzēja zusts antifrīzam, bet šis zuda. Tika atrasts, ka atkal sulo reduktora apsilde. Sūce novērsta, bet atkal zuda, tā ap 1 litru reizi divās nedēļās bij jāpielej. Nu neko, Arteh diagnosticēja, ka kaut kāds pārplūdes vārsts taisa mēslus. To visu sataisīja. Trīs nedēļas pagājušas un es atkal bačokā pēc SID uzaicinājuma papildināt dzeses šķidrumu iegāzu 1 litru antifrīza.
:angry:

:angry::angry:

Manējam 9-3 arī līdzīgi, reizi nedēļā aptuveni puslitrs. Šodien piepildīju izbraucu līkumiņu un atkal daiļais uzraksts.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Negribu apbēdināt, bet pēc galvas blīves maiņas vairs nezūd! :-D
Uz V6 diezgan sālīts prieks!
snaikers
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Wed Jul 23, 2014 8:35 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by snaikers »

Sveiki

Neesmu izgājis vēl visam forumam cauri, bet lēnām iet.
Tātad, ir saab 9-5 1998.g. 2.3 LPT ar gāzi.
Nepieciešams: Sintētiskā 5w40 castrol, gaisa filtrs, degvielas filtrs, salona filtrs.
Kur šo visu vienuviet var iegādāties šovakar pēc 17:00?
Last edited by snaikers on Wed Jul 23, 2014 9:19 am, edited 1 time in total.
SAAB Ogre team
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by envoy »

Uzzvani: http://www.saabparts.com/en/internation ... microsite/" onclick="window.open(this.href);return false;
snaikers
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Wed Jul 23, 2014 8:35 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by snaikers »

envoy wrote:Uzzvani: http://www.saabparts.com/en/internation ... microsite/" onclick="window.open(this.href);return false;
Paldies, sazvanīju, manis nepieciešamie filtri ir, bet nav eļļa. Ir viņiem 5w30, kas ir rūpnīcas.
Kā tad beigās tur labāk, 5w40 meklēt vai ņemt 5w30?
SAAB Ogre team
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

snaikers wrote:
envoy wrote:Uzzvani: http://www.saabparts.com/en/internation ... microsite/" onclick="window.open(this.href);return false;
Paldies, sazvanīju, manis nepieciešamie filtri ir, bet nav eļļa. Ir viņiem 5w30, kas ir rūpnīcas.
Kā tad beigās tur labāk, 5w40 meklēt vai ņemt 5w30?
Ko tur daudz domāt - ja ArTEH veči saka, ka der 5w30, tad tādu arī lej - viņi mēslus neieteiks :)
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gripen »

Kinli wrote: Tagad štukoju, ka varētu uzlikt čipu...
Vai kāds varētu padalīties ar iespaidiem, ja kādam jau ir uzlikts čips ? Uz manuāli.
Var pavaicāt ArTeh meistariem - visiem 9-5 čipoti. Lai gan viens no niknākajiem manuālajiem 9-5 ar stock dzelžiem vislabākajā stāvoklī šobrīd ir kā reizi 2006. gada (ja atmiņa neviļ) un aktīvam šajā sadaļā postētājam ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

snaikers wrote: Paldies, sazvanīju, manis nepieciešamie filtri ir, bet nav eļļa. Ir viņiem 5w30, kas ir rūpnīcas.
Kā tad beigās tur labāk, 5w40 meklēt vai ņemt 5w30?
5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gripen »

elmo wrote:Grippen, tas nav plug and play!
Nav gan, bet dzeguzes kūko, ka ArTeh tūlīt būs in-stock šī produkcija :)
http://www.do88.se/en/artiklar/saab-9-5 ... ooler.html" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Ja to kitu izdosies uzstādīt neizvarojot auto, labprāt apskatīšos dzīvē, kas no tā visa būs sanācis.

Bet nu turēšu roku uz pulsa un sekošu līdzi.
Last edited by elmo on Wed Jul 23, 2014 2:37 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gripen »

O nē, tā ir cita dzeguze (cits IC). Šim nekas nav jāgraiza un izskatās lieliski - jaunākās ziņas ;)
Pamazām bet nenovēršami jau sāk lasīties bariņš interesentu/pircēju.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Bet tu man pasaki labāk tā, ja man ir brīvi 400 Euro, tad ko man likt pirmo, Downpipe, vai IC.
No kā ieguvums lielāks? Jo reāli to IC man prasās tikai tad, kad ārā ir 30+ grādi.
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by envoy »

Vajag tev to visu laiku, pie +30 tu to vienkārši sāc tā pa īstam just. :mrgreen:
Post Reply