KoreFun wrote:
Troll wrote:
KoreFun wrote:3-am MPS'am zaudēt nav kauns, viņai viss ir uztaisīts negodīgi. Domājams, ja pat manam Griffam uzlikt tikpat īsu kārbu ar LSD, tad gan būtu interesanti
Nemaz jau tik labi tur viss sataisīts nav. TMIC ļoti ātri uzkarst, tapēc atkārtoti skrējieni no vietas galīgi nav optimāli. Man te šajās karstajās dienās ieplūdes temperatūra pilsētā 3x augstāka kā kruīzējot pa ceļu. Liekas, ka vispār auto negrib kustēt pilsētā. Ieplūde un izplūde standartā ir ļoti restriktīva. Standarta aizmugurējais dzinēja balsts atļauj lielu brīvkustību, tapēc izkustēšanās no vietas un pārslēgšanās no 1. uz 2. robu ir apgrūtināta. Tapēc MPS no vietas nemaz nav nekāda raķete. Varētu būt ka nakotnē centīšos šis lietas atrisināt ar dažiem uzlabojumiem...
Un var jau arī gaitā pamēģināt, kur LSD un īsā kārba nekādu dižo priekšrocību nedos.
TMIC gaitā vedinās normāli, pilsētā gan nekam neder...
Mērīji ieplūdes temp?
Ja sajūgu neekonomēt, tad ir normāla raķete
Čomakam ir "MP3", tā kā zinu kas tas ir
Neskrējām kopā, bet nojautu, ka SAABam no starta iespēju praktiski nav, panākt arī būs pagrūti dēļ ultra īsas kārbas un praktiski neesošas turbo bedres. A vot gaitā, no 50 un uz augšu būtu interesanti
Svētdien labprāt pameğinātu kā ir realitātē tas viss
Tur jau tā lieta, gaitā viss ok. Bet pilsētā, vai kaut kur rumbulā/biķerniekos viņš karst nenormāli...
Aha, mēriju.
Nu tas laikam kā uz to skatās un ar ko salīdzina. Visi MPS īpašnieki teiks, ka no vietas nemaz tik labi niet
Vēl jau liels mīnus, ka pirmajos robos ir ierobežota grieze un spiediens.
Iespējams ka tavam čomam iet labāk tas MPS, jo kad piedāvāju pamērīties ar nēejošu Mazdu, tas nebija sarkasms
Cik ir salīdzināts ar citiem MPS, neiet kā vajadzētu un pagaidām iemesls nav atrasts, mistika...
Tā kā tev ir labas izredzes, ja domā ka varētu būt interesanti