Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
kazha
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Sun Jul 28, 2013 7:34 pm
Location: Iecava

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by kazha »

paldies edij, tur tā lieta ka vesels viss ir tik ārdīšanas azarta iegāju :mrgreen: un laikam norāvu kaut ko pa ātru un viss, tagad vispar liela dalja vadu atvienoti un metajs viena čupā pie vadītāj kājām..
Visiem mašīnas, kā mašīnas tik man opelis trāpijās Image
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tā teikt - sabeidzi labus beņķus. :D Ir cilvēki, kas labprāt savāc elektriskos, nodīrā veco, saplaisājušo ādu un virsū liek no sava vecā beņķa, kaut lupatu. Jo, ja auto regulāri stūrē vairāk kā viens cilvēks, tad ieprogrammētās sēdpozīcijas ir vienkārši kolosāla štelle!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
kazha
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Sun Jul 28, 2013 7:34 pm
Location: Iecava

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by kazha »

kapēc sabeidzu? :D arā tik nedabūnu, no benķiem vadi jau nav novākti, bet arā arī nedabūnu pagaidām :D
šodien piemetu pie viena vada sarkana + un pie korpusa -, bet tik releys notikshkjeja bet neko nekustejas :( aikam nesitais vads bija :D bus jameklejas
Visiem mašīnas, kā mašīnas tik man opelis trāpijās Image
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Silver »

Vai var būt, ka 2.3T (170 hp) modelim nav APC/Turbo bultiņas panelī? No pārdevēja neko sakarīgi saprotamu neizdodas izspiest:)
Kādu komplektāciju modeļiem ir tā bultiņa?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Ne tikai bultiņa panelī nav, bet arī APC vārsta nav. (Ir gan redzēti mikstrojumi, kad APC tomēr ir, bet panelī bultiņa nē - ej nu sazini, vai tiešām tā jau no rūpnīcas, vai kāds vēlāk papildus pielicis APC.) Ja bultiņa panelī un APC nav, tad tas ir zemspiediena turbo. Mazāk zirgu, jūtami mazāka grieze.

Labā ziņa ir tāda, ka var pārtaisīt. Vajag uzlikt APC vārstu, saspraust šļaukas, pārprogrammēt kompi. Ja šīs lietas tāpat jādara, ir jēga uzlikt APC no Trionic7. Turbīna ir tā pati. Par interkūleri jāskatās - palicis prātā no kaut kur lasītā, ka LPT varētu arī būt atšķirīgs, bet tā uz aci skatoties neesmu redzējis atšķirību (protams, ja LPT donors nebija aprīkots ar niknāku IC gadu gaitā).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

edijs wrote:Ne tikai bultiņa panelī nav, bet arī APC vārsta nav.
Par APC neesamību pirmoreizi dzirdu... Manējam no rūpnīcas ar bultiņas nebija, APC bija. Kundzes melnajam tas pats.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tavs ir jubilejnieks, tiem, neskatoties uz LPT, bija APC. Kas ar melno, kura gada tas?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

edijs wrote:Tavs ir jubilejnieks, tiem, neskatoties uz LPT, bija APC. Kas ar melno, kura gada tas?
Tas bija kaut kāds jocīgais ar nabadzīgāko aprīkojumu ever, laikam 94-tā gada.
Čekojot saabvin.com bija piebilde internal market only.
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Vai Tu par manu ex melno runā? Tas bija LPT un APC vārsts viņam nebija! Tāpat kā turbo bultiņas panelī nebija. Un vispār daudz kā tur nebija! :D Bet samta beņķi gan ir forši.

Edij, neskatoties uz to, ka LPT ir mazāka jauda, tam lielais pluss ir, ka gandrīz nav jūtama turbobedre. Faktiski, kā iemin, tā viņs uzreiz aiziet. Nav, kā Airim, ka iemin, tad pāris sekundes jāpagaida, kamēr šis "uzpūšās" un tikai tad aiziet.
2003. 9-5 W 2,3 t
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

GuntisG wrote:Vai Tu par manu ex melno runā? Tas bija LPT un APC vārsts viņam nebija! Tāpat kā turbo bultiņas panelī nebija. Un vispār daudz kā tur nebija! :D Bet samta beņķi gan ir forši.

Edij, neskatoties uz to, ka LPT ir mazāka jauda, tam lielais pluss ir, ka gandrīz nav jūtama turbobedre. Faktiski, kā iemin, tā viņs uzreiz aiziet. Nav, kā Airim, ka iemin, tad pāris sekundes jāpagaida, kamēr šis "uzpūšās" un tikai tad aiziet.
Jap par Tavu ex. Man gan atmiņā stāv, ka APC bija, būs jāiet jāapskatās.
Nu par Airi un pāris sekundēm ir bišk pārspīlēts... :mrgreen:
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Silver »

Un vēl, cik diža ir starpība starp 2.0T un 2.3T? Kā nekā tie nieka 0.3L sastāda 15%
Bet no otras puses motori ir identiski, atšķiras tikai virzuļa gājiens, līdz ar to apgriezieni kāpj ātrāk un atsaucība arī?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Starp 2,0 t un 2,3 t ir maza atšķirība - 150 zs un 170 zs, vai arī 0,3 t :D (atkarībā, kā uz to skatās). Atšķirība būs kārbā un attiecīgi motora apgriezienos pie vienāda ātruma. Bet arī 2 litrīgam var uzlikt steidžu un garo kārbu.
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Es gan neteiktu, ka maza atšķirība.. 2.0 LPT ar tiem 150 lopeļiem gan ir tāds nīkulīgs.. Protams, lieta ir labojama, pārtaisot par FTP un pieregulējot smadzeni. Divlitrīgais ar pirmo steidžu uzvedīsies līdzīgi stock 2.3 Aero, bet nu rēķini, ka tas ir uz resursa rēķina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by lawyer »

Kas gan atšķiras resursā B204 un B234? Bloki taču vienādi, pārējās daļas praktiski arī, atšķiras tikai virzuļa gājiens :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

Nu pēc manas saprašanas, jo lielāks motora tilpums, jo lēnāk tas griežas, jo ilgak tas var griezties, attiecīgi ilgaks resurss.
Post Reply