Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
paldies edij, tur tā lieta ka vesels viss ir tik ārdīšanas azarta iegāju un laikam norāvu kaut ko pa ātru un viss, tagad vispar liela dalja vadu atvienoti un metajs viena čupā pie vadītāj kājām..
Visiem mašīnas, kā mašīnas tik man opelis trāpijās
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tā teikt - sabeidzi labus beņķus. Ir cilvēki, kas labprāt savāc elektriskos, nodīrā veco, saplaisājušo ādu un virsū liek no sava vecā beņķa, kaut lupatu. Jo, ja auto regulāri stūrē vairāk kā viens cilvēks, tad ieprogrammētās sēdpozīcijas ir vienkārši kolosāla štelle!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
kapēc sabeidzu? arā tik nedabūnu, no benķiem vadi jau nav novākti, bet arā arī nedabūnu pagaidām
šodien piemetu pie viena vada sarkana + un pie korpusa -, bet tik releys notikshkjeja bet neko nekustejas aikam nesitais vads bija bus jameklejas
šodien piemetu pie viena vada sarkana + un pie korpusa -, bet tik releys notikshkjeja bet neko nekustejas aikam nesitais vads bija bus jameklejas
Visiem mašīnas, kā mašīnas tik man opelis trāpijās
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vai var būt, ka 2.3T (170 hp) modelim nav APC/Turbo bultiņas panelī? No pārdevēja neko sakarīgi saprotamu neizdodas izspiest:)
Kādu komplektāciju modeļiem ir tā bultiņa?
Kādu komplektāciju modeļiem ir tā bultiņa?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ne tikai bultiņa panelī nav, bet arī APC vārsta nav. (Ir gan redzēti mikstrojumi, kad APC tomēr ir, bet panelī bultiņa nē - ej nu sazini, vai tiešām tā jau no rūpnīcas, vai kāds vēlāk papildus pielicis APC.) Ja bultiņa panelī un APC nav, tad tas ir zemspiediena turbo. Mazāk zirgu, jūtami mazāka grieze.
Labā ziņa ir tāda, ka var pārtaisīt. Vajag uzlikt APC vārstu, saspraust šļaukas, pārprogrammēt kompi. Ja šīs lietas tāpat jādara, ir jēga uzlikt APC no Trionic7. Turbīna ir tā pati. Par interkūleri jāskatās - palicis prātā no kaut kur lasītā, ka LPT varētu arī būt atšķirīgs, bet tā uz aci skatoties neesmu redzējis atšķirību (protams, ja LPT donors nebija aprīkots ar niknāku IC gadu gaitā).
Labā ziņa ir tāda, ka var pārtaisīt. Vajag uzlikt APC vārstu, saspraust šļaukas, pārprogrammēt kompi. Ja šīs lietas tāpat jādara, ir jēga uzlikt APC no Trionic7. Turbīna ir tā pati. Par interkūleri jāskatās - palicis prātā no kaut kur lasītā, ka LPT varētu arī būt atšķirīgs, bet tā uz aci skatoties neesmu redzējis atšķirību (protams, ja LPT donors nebija aprīkots ar niknāku IC gadu gaitā).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Par APC neesamību pirmoreizi dzirdu... Manējam no rūpnīcas ar bultiņas nebija, APC bija. Kundzes melnajam tas pats.edijs wrote:Ne tikai bultiņa panelī nav, bet arī APC vārsta nav.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tavs ir jubilejnieks, tiem, neskatoties uz LPT, bija APC. Kas ar melno, kura gada tas?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tas bija kaut kāds jocīgais ar nabadzīgāko aprīkojumu ever, laikam 94-tā gada.edijs wrote:Tavs ir jubilejnieks, tiem, neskatoties uz LPT, bija APC. Kas ar melno, kura gada tas?
Čekojot saabvin.com bija piebilde internal market only.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vai Tu par manu ex melno runā? Tas bija LPT un APC vārsts viņam nebija! Tāpat kā turbo bultiņas panelī nebija. Un vispār daudz kā tur nebija! Bet samta beņķi gan ir forši.
Edij, neskatoties uz to, ka LPT ir mazāka jauda, tam lielais pluss ir, ka gandrīz nav jūtama turbobedre. Faktiski, kā iemin, tā viņs uzreiz aiziet. Nav, kā Airim, ka iemin, tad pāris sekundes jāpagaida, kamēr šis "uzpūšās" un tikai tad aiziet.
Edij, neskatoties uz to, ka LPT ir mazāka jauda, tam lielais pluss ir, ka gandrīz nav jūtama turbobedre. Faktiski, kā iemin, tā viņs uzreiz aiziet. Nav, kā Airim, ka iemin, tad pāris sekundes jāpagaida, kamēr šis "uzpūšās" un tikai tad aiziet.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jap par Tavu ex. Man gan atmiņā stāv, ka APC bija, būs jāiet jāapskatās.GuntisG wrote:Vai Tu par manu ex melno runā? Tas bija LPT un APC vārsts viņam nebija! Tāpat kā turbo bultiņas panelī nebija. Un vispār daudz kā tur nebija! Bet samta beņķi gan ir forši.
Edij, neskatoties uz to, ka LPT ir mazāka jauda, tam lielais pluss ir, ka gandrīz nav jūtama turbobedre. Faktiski, kā iemin, tā viņs uzreiz aiziet. Nav, kā Airim, ka iemin, tad pāris sekundes jāpagaida, kamēr šis "uzpūšās" un tikai tad aiziet.
Nu par Airi un pāris sekundēm ir bišk pārspīlēts...
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Un vēl, cik diža ir starpība starp 2.0T un 2.3T? Kā nekā tie nieka 0.3L sastāda 15%
Bet no otras puses motori ir identiski, atšķiras tikai virzuļa gājiens, līdz ar to apgriezieni kāpj ātrāk un atsaucība arī?
Bet no otras puses motori ir identiski, atšķiras tikai virzuļa gājiens, līdz ar to apgriezieni kāpj ātrāk un atsaucība arī?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Starp 2,0 t un 2,3 t ir maza atšķirība - 150 zs un 170 zs, vai arī 0,3 t (atkarībā, kā uz to skatās). Atšķirība būs kārbā un attiecīgi motora apgriezienos pie vienāda ātruma. Bet arī 2 litrīgam var uzlikt steidžu un garo kārbu.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es gan neteiktu, ka maza atšķirība.. 2.0 LPT ar tiem 150 lopeļiem gan ir tāds nīkulīgs.. Protams, lieta ir labojama, pārtaisot par FTP un pieregulējot smadzeni. Divlitrīgais ar pirmo steidžu uzvedīsies līdzīgi stock 2.3 Aero, bet nu rēķini, ka tas ir uz resursa rēķina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kas gan atšķiras resursā B204 un B234? Bloki taču vienādi, pārējās daļas praktiski arī, atšķiras tikai virzuļa gājiens
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu pēc manas saprašanas, jo lielāks motora tilpums, jo lēnāk tas griežas, jo ilgak tas var griezties, attiecīgi ilgaks resurss.