Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vienīgais varētu būt tas, ka tīri teorētiski lielākā motora jaudu pilnībā neizmanto, līdz ar ko tas it kā tiek mazāk noslogots
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jūs te tā muti dzesējat, it kā plānotu ar saviem saabiem miljons jūdzes braukt!
Es ar Griffinu 7.gadu laikā tik bišķi virs 100k esmu noripinājis! līdz 400k atzīmei uz odometra būs vajadzīgi vēl vismaz 10 gadi, bet šaubos, vai es tik ilgi ar to auto braukšu!
Ap to laiku jau vajadzētu būt kādam elektriskajam auto saimniecībā, vai kādam kosmiskās ēras lidojošajam šķīvītim!
Es ar Griffinu 7.gadu laikā tik bišķi virs 100k esmu noripinājis! līdz 400k atzīmei uz odometra būs vajadzīgi vēl vismaz 10 gadi, bet šaubos, vai es tik ilgi ar to auto braukšu!
Ap to laiku jau vajadzētu būt kādam elektriskajam auto saimniecībā, vai kādam kosmiskās ēras lidojošajam šķīvītim!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Elmo, tā kā visādi pasaules zaļgudrie visu laiku brēc, ka klimats pasiltinās, ledāji kūst un okeāna līmenis ceļās, tad Tev drīzāk par kārtīgu laivu nevis elektro auto jādomā!
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Laivas arī mēdz būt dažādas, ar dīzeļa, benzīna, gāzes un elektromotoriem!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ar burām, vecīt, ar burām jāpērk! Un bezvējam kārtīgs turbomotors noderēs!
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Labdien visiem, manam pelēcim jauns niķis- vakar kondicionieris pārstāja funkcionēt ( nepūš aukstu gaisu). Sistēma pirms neilga laika tika uzpildīta. Kas vēl varētu tā pēkšņi noklāties?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Emm... noplūde? Nevajag jau lielu caurumu, lai gāzīte ātri vien aizietu pa vējam.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu var jau būt. Lai gan, es ceru, ka pirms uzpildīšanas Arteh vīri veica sistēmas diagnostiku.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Bet zin kā, tās trubas un savienojumi veci, nekad nevar zināt, kad ies pa pieskari.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
sveiki! Jautājums.no kā izgatavot gumijas buksīti ,kas nāk vārstu vākā 2,3 motoram. kas satur vākā kartera ventilācijas trubu.
kārtējo reizi viņa izģērbās. šoreiz tā gumija izjuka iekš vāka un aizsprostoja ventilācijas trubu.
kārtējo reizi viņa izģērbās. šoreiz tā gumija izjuka iekš vāka un aizsprostoja ventilācijas trubu.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ejot TA dabūti divi divnieki
Viens itkā būtu viegli novēršams- nummura apgaismojums puišiem nepatika.
Ar otro divnieku ir problēma- ir izbeidzies labās puses aizmugurējais suports un stāvbremze = 0
Tātad! Vajag suportu strādājošu, normālā stāvoklī!
Viens itkā būtu viegli novēršams- nummura apgaismojums puišiem nepatika.
Ar otro divnieku ir problēma- ir izbeidzies labās puses aizmugurējais suports un stāvbremze = 0
Tātad! Vajag suportu strādājošu, normālā stāvoklī!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tak liec to saabu pie sētas, tūlīt jau moto sezonas atsāksies..
Suports - šķiet, diviem donoriem pagaidām vēl ir virsū. Ja tev ir luste braukt pašam noskrūvēt, tad varam štukot par norēķinu kārtību, līzinga iespējām, utt. It kā jau cik tur tā darba, taču pēdējās pāris nedēļas man nav bijusi ne mazākā vēlme kaut ko zem klajas debess skrūvēt.
Man cita ņemtne - ziemas saabs beidzot ielās ar citu dvēselīti ribās, bet kaut kā neiet kā gribētos. Ir sajūta, ka auksts tā kā vēl kaut necik kust uz priekšu, bet uzsilis paliek arvien gausāks, pedālis paliek cietāks, turbīna pumpē arvien mazāk. Kompis met kļūdu par zondi, bet nu to šis jau nez cik sen met (šķiet, kopš gāzes uzstādīšanas) un tāpat brauc bēdu nezinot. Vai tiešām tad, ja zonde būtu pilnīgi beigta, būtu novērojami šādi gļuki? Ir bijis tā, ka iet draņķīgāk, rij vairāk, bet nu tik traki kā šobrīd vēl ne. Skaidrs, ka jāmēģina stāties garajā rindā Arteh un nočekot kļūdas, vien šķiet, ka tur tāpat teiks "jānomaina zondi un tad varam skatīties par jaunu". Dažas zondes mājās it kā ir, bet brrrrr kā šobrīd negribas neko mainīt. Pietiek, ka vakar izcīnījos ar nosprāgušu dzeses šķidruma temperatūras sensoru.
Suports - šķiet, diviem donoriem pagaidām vēl ir virsū. Ja tev ir luste braukt pašam noskrūvēt, tad varam štukot par norēķinu kārtību, līzinga iespējām, utt. It kā jau cik tur tā darba, taču pēdējās pāris nedēļas man nav bijusi ne mazākā vēlme kaut ko zem klajas debess skrūvēt.
Man cita ņemtne - ziemas saabs beidzot ielās ar citu dvēselīti ribās, bet kaut kā neiet kā gribētos. Ir sajūta, ka auksts tā kā vēl kaut necik kust uz priekšu, bet uzsilis paliek arvien gausāks, pedālis paliek cietāks, turbīna pumpē arvien mazāk. Kompis met kļūdu par zondi, bet nu to šis jau nez cik sen met (šķiet, kopš gāzes uzstādīšanas) un tāpat brauc bēdu nezinot. Vai tiešām tad, ja zonde būtu pilnīgi beigta, būtu novērojami šādi gļuki? Ir bijis tā, ka iet draņķīgāk, rij vairāk, bet nu tik traki kā šobrīd vēl ne. Skaidrs, ka jāmēģina stāties garajā rindā Arteh un nočekot kļūdas, vien šķiet, ka tur tāpat teiks "jānomaina zondi un tad varam skatīties par jaunu". Dažas zondes mājās it kā ir, bet brrrrr kā šobrīd negribas neko mainīt. Pietiek, ka vakar izcīnījos ar nosprāgušu dzeses šķidruma temperatūras sensoru.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Līdz motosezonai ir vismaz pāris mēneši. Vismaz man, jo ar manu aparātu šādā laikā nav prāta darbs braukt.edijs wrote:Tak liec to saabu pie sētas, tūlīt jau moto sezonas atsāksies..
Suports - šķiet, diviem donoriem pagaidām vēl ir virsū. Ja tev ir luste braukt pašam noskrūvēt, tad varam štukot par norēķinu kārtību, līzinga iespējām, utt. It kā jau cik tur tā darba, taču pēdējās pāris nedēļas man nav bijusi ne mazākā vēlme kaut ko zem klajas debess skrūvēt.
Man cita ņemtne - ziemas saabs beidzot ielās ar citu dvēselīti ribās, bet kaut kā neiet kā gribētos. Ir sajūta, ka auksts tā kā vēl kaut necik kust uz priekšu, bet uzsilis paliek arvien gausāks, pedālis paliek cietāks, turbīna pumpē arvien mazāk. Kompis met kļūdu par zondi, bet nu to šis jau nez cik sen met (šķiet, kopš gāzes uzstādīšanas) un tāpat brauc bēdu nezinot. Vai tiešām tad, ja zonde būtu pilnīgi beigta, būtu novērojami šādi gļuki? Ir bijis tā, ka iet draņķīgāk, rij vairāk, bet nu tik traki kā šobrīd vēl ne. Skaidrs, ka jāmēģina stāties garajā rindā Arteh un nočekot kļūdas, vien šķiet, ka tur tāpat teiks "jānomaina zondi un tad varam skatīties par jaunu". Dažas zondes mājās it kā ir, bet brrrrr kā šobrīd negribas neko mainīt. Pietiek, ka vakar izcīnījos ar nosprāgušu dzeses šķidruma temperatūras sensoru.
Es pat sāku apsvērt domu par jauna suporta iegādi, tik nav ne jausmas kur var nopirkt. Arteh piedāvā atjaunotu, bet baigi nejauks cipars.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Manējais jau arī kopš 2.janvāra stāv pie ratiem... Lai gan šobrīd varētu arī braukt - tikko biju ārā, jau atkal nedaudz plusā, sniegs šķīst un ledus kūst. Ja rīt būs kā šobrīd prognoze sola plus divi, tad sezona var turpināties, wiiihaaaa!
Palicis prātā, ka jauns suports vilka uz kaut kādiem aptuveni 100 eiro (neatminos ražotāju, bet tas bija laikam lētākais pieejamais). Un vēl palicis prātā, ka remkomplekts bija daži lati, līdz 5 eiro gan jau. Ja vien esošais suports nav izšķīdis, varbūt ir jēga iet šo ceļu. Pierēķini dažus alus, noraksti vakaru, bet toties cik kāposta būs ietaupīts.
Palicis prātā, ka jauns suports vilka uz kaut kādiem aptuveni 100 eiro (neatminos ražotāju, bet tas bija laikam lētākais pieejamais). Un vēl palicis prātā, ka remkomplekts bija daži lati, līdz 5 eiro gan jau. Ja vien esošais suports nav izšķīdis, varbūt ir jēga iet šo ceļu. Pierēķini dažus alus, noraksti vakaru, bet toties cik kāposta būs ietaupīts.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tur jau tie sū*i, ka remkomplektā nav tās detaļas, kas manējam suportam ir izjukusi.