SAAB 900 OG

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: SAAB 900 OG

Post by elmo »

Katrs auto īpašnieks kādreiz nonāk šādu pārdomu priekšā un godīgi sakot, diez vai kāds no malas tev ieteiks labāko risinājumu!
Galvenais nestreb karstu, apdomā visu ar vēsu prātu un saprātīgs risinājums radīsies!
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re: SAAB 900 OG

Post by krauklitis »

Piekrītu edijam, brauc kamer vari un pēc iespējas/ varēšanas/gribēšanas čubini. Protams, katra auto sākotnējais stāvoklis ir individuāls, es tā arī darīju, pārkrāsoju virsbūvi, vēlàk pārlīmēju griestus, pēc gada nomainīju priekšējo paneli, ik pa laikam šo to motorā esmu spiests nomainīt, šoziem tas bija izpūtējs, stūres reika, kaut kādas blīves motorā. Un ja ir vēlme braukt ar 900, diez vai tu tik vienkārši varēsi atrast tādu, kur nekas nav jādara, respektīvi - šim auto jaremonte tas tas tas, bet ja paņemsi citu būs jaremonte kaut kas cits šakatā....
Un sausais atlikums būs līdzīgs.
Un ja vēl esošais auto ir sirdī iedūries

[ Post made via iPhone ] Image
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: SAAB 900 OG

Post by edijs »

Ja gribi iedvesmu, aizbrauc pie mana brālēna papļāpāt un viņa 900'to apskatīt. ;) Viņš šobrīd brauc ar to lillīgo, ko savulaik Armands gazificēja. Kad auto nonāca pie viņa, tas bija tik tiešām bēdīgs, roka bija jāpieliek sirsnīgi. Es uz brīdi pats izskatīju to auto kā lētu variantu ziemai, taču luste ātri pārgāja, gana ar šrotiem krāmējies esmu (un turpinu, heh). Brālēns nesabijās, ķērās klāt. Tur bija gan kaudze tehnisku sīkumu, gan vizuālais tāds ne pārāk spīdošs, tai skaitā daži dūres izmēra caurumi grīdā. Salons arī pabēdīgs.. Bet nu, nekāda vaina, caurumus sametināja, tehniskās nepilnības skaļi lamājoties novērsa, izgāja tehnisko apskati. Un, kad sāc braukt, tad jau parādās cita luste! Sapuvušā izpūtēja vietā uzmeta nestandarta bunduli, kas rada dobjāku trobeli - tas tūlīt rosināja domas taisīt sportiska tipa braucamo, iesēdināt, turbinizēt, utt. Un viss notiek, pilnīgi no zila gaisa nokrita donors ar turbo motoru, tas tad arī tiek šobrīd štepselēts iekšā. Es jau mēdzu iesmiet, vai tiešām tas viss ir tā vērts, jo bundža no ārpuses joprojām izskatās diezgan bēdīgi. Bet uz to var paskatīties arī no otras puses - ja tu pamazām saved kārtībā tehnisko pusi, savāc visādus labumus, taču bundža vienā brīdī vairs nav lietojama, nav jau tik nereāli ņemt citu bundžu, vajadzības gadījumā atrestaurēt, tad pārskrūvēt visus savus labumus uz to. Mans zaļais un melnais un gājuši līdzīgu ceļu - vispirms zaļajā pamazām tika savākti visādi labumi, tad uzradās melnais ar labu bundžu un ne pārāk izgrabējušu salonu, kā rezultātā visi labumi pārceļoja uz svaigu bundžu. Un šobrīd man vairs nav tik sāpīgi ap sirdi domāt par zaļā turpmāko likteni, jo ir sajūta, ka tas ir reinkarnējies melnajā.

Pareizi jau elmo teica, no malas diez vai kāds ieteiks "labāko" vai "pareizāko" risinājumu. Bet izjaukt nevajag... :D Ja vien šis "projekts" netiek tūlīt aizstāts ar ko citu - tad kā reiz donors var lieti noderēt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: SAAB 900 OG

Post by Gac »

Nu labi... pierunājāt... sirds gūst virsroku... Kancelēšana tiek kancelēta.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB 900 OG

Post by lawyer »

Ja arī aiziesi tālu un daudz naudas vēl iztērēsi, atceries, ka visas labās atdalāmās daļas var pārdot vai pārkrāmēt citā bundžā ;)

Bija tāds nožēlojams balts 90-tais pirms dažiem gadiem pārdošanā - pēc apskates secināju, ka tas ir neceļams, bet tomēr atradās kāds, kurš to uzcēla un tas auto skaisti pozēja pagājušā gada Youngtimerrally Trases dienā :roll:

Es gan ieteiktu savest kārtībā no sākuma virsbūvi - atbrīvot to no rūsas un nokrāsot, citādi ruslans katru gadu atkal un atkal sastrādās nedarbus, kurus vajadzēs novērst, atliekot citus darbus ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: SAAB 900 OG

Post by Gac »

Nu jā, virsbūve un apskatei derīgs tehniskais šobrīd būs prioritāte. Salons it kā ir normālā stāvoklī, griesti pāršūti, beņķi ir OK, tikai panelis saplaisājis, kā vecai sierrai. Starp citu, ir kādas idejas, ko tur var darīt? Jaunu paneli dabūt diezvai būs reāli...
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: SAAB 900 OG

Post by defektivais »

Gac wrote:Nu jā, virsbūve un apskatei derīgs tehniskais šobrīd būs prioritāte. Salons it kā ir normālā stāvoklī, griesti pāršūti, beņķi ir OK, tikai panelis saplaisājis, kā vecai sierrai. Starp citu, ir kādas idejas, ko tur var darīt? Jaunu paneli dabūt diezvai būs reāli...
Paneli var mēģināt noganīt ebay, otrs variants ir pāršūt ar kādu pēc iespējas neuzkrītošāku materiālu, tiesa gan neesmu nevienu pāršūto paneli redzējis par kuru varētu galvot, ka man patīk :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: SAAB 900 OG

Post by edijs »

Šķiet, es vienu pāršūtu redzēju bildē, vien laikam 99'to. Nu taaaa... :D Bet katrā ziņā labāk, kā totāli saplaisājis oriģinālais.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: SAAB 900 OG

Post by Vilcins »

Vel var nofloket,bus ka sportcaram :mrgreen:
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: SAAB 900 OG

Post by ZingZeng »

Gac wrote:Nu jā, virsbūve un apskatei derīgs tehniskais šobrīd būs prioritāte. Salons it kā ir normālā stāvoklī, griesti pāršūti, beņķi ir OK, tikai panelis saplaisājis, kā vecai sierrai. Starp citu, ir kādas idejas, ko tur var darīt? Jaunu paneli dabūt diezvai būs reāli...
Panelim var iegādāties uzliku, ko uzlīmē pa virsu esošajam. Es tādu uzliku savam ex SPG.
Pirku no šiem http://www.sasab.com/saab-900-early/abs ... -4ths-inch" onclick="window.open(this.href);return false; .
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: SAAB 900 OG

Post by Gac »

Kungi, vai kāds var palīdzēt? Vajadzīgs kreisais priekšējais spārns. Esošais ir pārāk bēdīgs, lai taisītu. Jāņem cits. Ja kāds var piedāvāt, labprāt uzklausīšu idejas.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB 900 OG

Post by lawyer »

Sakontaktējies ar Nilu, viņam ir c900 uz jaukšanu! ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: SAAB 900 OG

Post by Nauris_t16 »

Cerams, ka nebūšu par vēlu pieslēdzies.

Kāda H pēc ir jāmaina spārns virsbūvei, ko negribas celt/izklausās, ka tas nafig nav vajadzīgs. Ir pieredze, ir bijuši gadījumi - kamēr visu nestrūklo un negruntē vienā un tajā pašā telpā, nav pat vērts ķerties klāt un taisīt mega projektu, kas atkal ir neizdevīgi, jo vienas virsbūves izmaksas pārsniegs izcilas mašīnas cenu Vācijā, ar <100 000km noskrējienu. Tas ko es gribu pateikt, ir tas, ka piekrītu Edijam - salāpi, pieremontē virsbūvi, ja vajag un nereāli duras acīs, kaut ko arī piekrāso (runa ir par virsbūvi, nevis maināmajām detaļām, kā haubes un durvis). Bliezt iekšā naudu puvušā virsbūvē, kur jāmaina spārns - jā, bet tikai tad, ja tas spārns ir vienīgā puvusī vieta, kam es atsakos ticēt. Es zinu, ka varu praktiski katram LV 900og atrast kādu caurumu, par kuru īpašniekam un vēljomazāk, TA inspektoram, nav ne mazākās nojausmas :D Par ss.lv balto 1986.gada aero nerunāsim :D
Tai pat laikā normāla restaurācija pārsniedz izcilas gatavas mašīnas tirgus cenu, kas 900og īpašniekus nostāda tādā nelielā dilemmā.

Jēga ir šajā gadījumā aiztikt pārskrūvējamas lietas - piekari, bremzes, to pašu motorvāku un izpūtēju. Un, kad pienāks laiks, aiziet meklēt citu virsbūvi, uz kuru to visu pārlikt.

Es, protams, neapzinos Gac mašīnas tehnisko stāvokli, bet pēc runām internetā šķiet, ka kārtējais entuziasts ir gatavs norakt savu entuziasmu pret veciem auto kā tādiem, izgāžot liekas finanses bezjēdzīgās lietās.


PM, ja ir nepieciešamība pēc kādas palīdzības vai konsultācijas, utt.



P.S. man reizēm tracina, ka man pašam ir problēma ar 900og, jo tad es apjaušu, ka problēmu gadījumā es parasti esmu konsultants :D
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: SAAB 900 OG

Post by Gac »

Pēc smagām pārdomām, veselā saprāta pieslēgšanas un prioritāšu maiņas esmu izlēmis šo projektu tomēr neturpināt un pagaidīt biš labākus laikus, kad varēšu atļauties paņemt tādu pašu, tikai ar brezenta jumtu. Līdz ar to, ja kādam ir nepieciešams donors, iedodot 200 EUR kešā esmu gatavs atdot.
Plusi - auto ir ejošs, motors diezgan labā stāvoklī, ir ir dažādas detaļas, ja nu ievajagas (stikli, lukturi, krēsli, motora pārsegs, diski utt.)
Mīnusi - virsbūve ir diezgan katastrofāla. Faktiski, izņemot haubi, īsti nekas nav, ko paņemt. Un auto atrodas Talsos sievasmātes sētā. Bet, ja nepieciešams, varētu arī sarunāt piekabi, tikai jādabon autiņš ar āķi.

Papildus par 80 EUR atdošu pilnīgi jaunu izpūtēja priekšējo daļu (uz Talsiem nav jābrauc, stāv pagrabā Baložos).
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re: SAAB 900 OG

Post by saule »

Ja kāds brauc šim pakaļ, tad varbūt grib aizbraukt vēl 20 km uz Rojas pusi? Man Lubezerē garāžā mētājas sedana durvis, bagažnieka vāks un gan jau vēl kādi loriņi, kas kabrim neder. Tos par LIELU paldies varētu utilizēt.
Post Reply