Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izskatās pēc šrota,diez vai no kluba
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izpūtēja uzgalis piesaista uzmanību!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ir arī kluba uzlīme, kuru dod tikai biedriem...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Acīmredzot ir kādreiz piederējis kādam kluba biedram
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izskatās pēc Oskara K. vecā auto, bet 100% apgalvot to nevaru. Ja nemaldos tas auto nav viņa īpašumā gadus 6.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā - tas ir Oskara vecais auto. Un - nu jau būs gadi 7-ņi. Šķiet pārdeva viņš viņu 2007 gadā. Tajā brīdī tur bija saguldīts ņemerenno, t.sk. "Hirsch" panelis,izplūde, st3 u.t.t., bet laiks arī nestāv uz vietas.ZingZeng wrote:Izskatās pēc Oskara K. vecā auto, bet 100% apgalvot to nevaru. Ja nemaldos tas auto nav viņa īpašumā gadus 6.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nez kas no tā ir palicis... žel, ka tik tālu, varētu atbraukt, apskatīt, kas iekšās
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kāds vakar pa lēto tika pie melna Aero. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... anioo.html" onclick="window.open(this.href);return false; Vai arī.. pie donora.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
http://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sa ... bhhbg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ko forumiesi saka par 3.0v6 motoriem? arvalstu forumos raksta ka cimperligaks par 4 cilindru motoriem. Bet toties nav kedes un tizla kartera ventilacija kas var nokaut motoru.
Ko forumiesi saka par 3.0v6 motoriem? arvalstu forumos raksta ka cimperligaks par 4 cilindru motoriem. Bet toties nav kedes un tizla kartera ventilacija kas var nokaut motoru.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Elmo ar tādu brauc, gan jau iekomentēs.arno wrote:http://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sa ... bhhbg.html
Ko forumiesi saka par 3.0v6 motoriem? arvalstu forumos raksta ka cimperligaks par 4 cilindru motoriem. Bet toties nav kedes un tizla kartera ventilacija kas var nokaut motoru.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
arno wrote:http://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sa ... bhhbg.html
Ko forumiesi saka par 3.0v6 motoriem? arvalstu forumos raksta ka cimperligaks par 4 cilindru motoriem. Bet toties nav kedes un tizla kartera ventilacija kas var nokaut motoru.
Šitas eksemplārs man vienu brīdi pie blakus mājas tusēja. Pēdējā laikā gan nav manīts.
"Bet toties nav kedes un tizla kartera ventilacija kas var nokaut motoru"
za to uzrauties uz galvas remontu esot diezgan reāla iespēja...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pienemu, ka galvas remonts del parkarseta dzineja, loti jauzmana dzesesanas sistema.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Iespējams, bet, kad meklēju 9-5 sev, arī izskatīju 3.0 variantu... saabisti, ar kuriem sanāca parunāties, teica, ka tieši šim dzinējam tas esot īpaši raksturīgi.arno wrote:Pienemu, ka galvas remonts del parkarseta dzineja, loti jauzmana dzesesanas sistema.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tu gadījumā nejauc kaut ko ar 3 litru dīzeli!?Gac wrote:Iespējams, bet, kad meklēju 9-5 sev, arī izskatīju 3.0 variantu... saabisti, ar kuriem sanāca parunāties, teica, ka tieši šim dzinējam tas esot īpaši raksturīgi.arno wrote:Pienemu, ka galvas remonts del parkarseta dzineja, loti jauzmana dzesesanas sistema.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man patīk!Jau 7 gadus ar tādu braucu un bēdu nezinu!arno wrote:http://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sa ... bhhbg.html
Ko forumiesi saka par 3.0v6 motoriem? arvalstu forumos raksta ka cimperligaks par 4 cilindru motoriem. Bet toties nav kedes un tizla kartera ventilacija kas var nokaut motoru.
Vienīgi gāzi vajag uzlikt, ja plāno pa pilsētu daudz braukāt! Pilsētā ir daudz komfortablāks par AERO. Salīdzinājumā ar AERO gāzes pedālis nav jāspiež grīdā, lai dinamiski paātrinātos.
Uz šosejas gan nebūs tik sprigans kā AERO, bet nu arī apdalīts jaudas ziņā nejutīsies! Ja brauc prātīgi un godīgi, uz šosejas var pamanīties arī zem 7 litriem uz simta palīst!
Zobsiksnas mūžs ir aptuveni tik pat garš kā ķēdei, bet maiņas izmaksas reāli smieklīgas, pret ķēdes maiņas izmaksām.
Patīkam ir tas, ka auto lec no pus apgrieziena, kamēr četrcilindrinieku vismaz 4 reizes jāuzgriež, lai šis pielektu. Sākumā domāju, ka man AERO saplīsis, ka nelec, bet beig';as izrādījās, ka visi četrinieki tik sūdīgi lec.
Sakņa gan tam V6 ir seksīga!