Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tātad rūsa palika
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nesen iegādājos sābu 9-5.
Bardačokā pamanīju ka pirms pusotra mēneša ir ieta diagnostika artehā.
Ir tikai kvīts, par diagnostikas samaksu. (nebija lapas par diagnostikā atrastajām lietām)
Jautājums: Vai tos datus es varu saņemt vēl vai arī Artehs neglabā tādas lietas?
Bardačokā pamanīju ka pirms pusotra mēneša ir ieta diagnostika artehā.
Ir tikai kvīts, par diagnostikas samaksu. (nebija lapas par diagnostikā atrastajām lietām)
Jautājums: Vai tos datus es varu saņemt vēl vai arī Artehs neglabā tādas lietas?
SAAB Ogre team
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Uzzvani un paprasi, ja ne kā citādi, tad vismaz kaut kas atmiņā būs aizķēries! Nebrauc jau tik daudz tie auto uz diagnostikām.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tāds jautājums - vai feislifta 9-5 stūres radio regulēšanas pogām ir jābūt apgaismotām vai nav?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav!Gac wrote:Tāds jautājums - vai feislifta 9-5 stūres radio regulēšanas pogām ir jābūt apgaismotām vai nav?
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 122
- Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
- Location: UK, Southampton
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kur tu iepirki tos baltos?
snaikers wrote:Jā, alumīnija tā arī nedabūju, beigās dabūju baltos un uzliku. Ar šiem tad cerams nebūs problēmasCik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!
Last edited by Andreas on Mon Sep 15, 2014 9:38 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jādomā, ka ArTehā var dabūt. Kādreiz pirku vēl Vikinogos pa nieka 16 Ls.Andreas wrote:Kur tu iepirki tos baltos?snaikers wrote:Jā, alumīnija tā arī nedabūju, beigās dabūju baltos un uzliku. Ar šiem tad cerams nebūs problēmasCik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki,
Man ir Saab 9-5 3 litri, automāts, vēl pre-facelift.
Problēma tāda, ka mašīna raustā D, P, un R robā. Pārējos neizmantoju, tāpēc neesmu pamanījis. Raustīšanās notiek gan braucot, uz šosejas, gan stāvot. Ir bijis, ka noslāpst kamēr stāvu pie sarkanā. Un reversā nobraucot kādu gabalu arī slāpst. Ievēroju, ka raustīšanās laikā (stāvot) apgriezieni krītas un ceļas, respektīvi motors nedarbojas gludi. Jautājums ir tāds vai kādam ir bijusi līdzīga problēma vai arī kāds zin, kas varētu būt pie vainas? Ir doma aizšaut uz diagnostiku, bet varbūt arī bez tā var apieties.
Man ir Saab 9-5 3 litri, automāts, vēl pre-facelift.
Problēma tāda, ka mašīna raustā D, P, un R robā. Pārējos neizmantoju, tāpēc neesmu pamanījis. Raustīšanās notiek gan braucot, uz šosejas, gan stāvot. Ir bijis, ka noslāpst kamēr stāvu pie sarkanā. Un reversā nobraucot kādu gabalu arī slāpst. Ievēroju, ka raustīšanās laikā (stāvot) apgriezieni krītas un ceļas, respektīvi motors nedarbojas gludi. Jautājums ir tāds vai kādam ir bijusi līdzīga problēma vai arī kāds zin, kas varētu būt pie vainas? Ir doma aizšaut uz diagnostiku, bet varbūt arī bez tā var apieties.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Diez vai bez diagnostikas varēs iztikt. Kaites var būt dažādas - sākot ar nomukušu/bojātu vakuuma caurulīti un beidzot ar krietni nopietnākām lietām. Internetdiagnostika diez ko nelīdzēs. Bet vakuumšļaukas, manurpāt, ir vērts pārbaudīt.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies, par padomu.envoy wrote:Diez vai bez diagnostikas varēs iztikt. Kaites var būt dažādas - sākot ar nomukušu/bojātu vakuuma caurulīti un beidzot ar krietni nopietnākām lietām. Internetdiagnostika diez ko nelīdzēs. Bet vakuumšļaukas, manurpāt, ir vērts pārbaudīt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šitais rokturis ir OEM vai paštaisīts šķūnings!?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kāda atšķirība - izskatās stilīgi.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Atšķirība ir liela! Vienā gadījumā var dabūt no Saab parts, otrā gadījumā jādomā, kā tas darāms!
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 122
- Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
- Location: UK, Southampton
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Noteikti brauc uz diagnostiku un vēlāk pastāsti citiem. Daudzi forumā jau ir rakstījuši un arī man ar 9-3 2.0 tā bija, bet tikai kad auksts motors. Uzsilstot kaite pazuda. Cīnījos un braucu uz diagnostiku, sākām ar svecēm, bloku, tīrīšanu. Palika mainīt droseli, bet nesaņēmos, jo jauna dārga un lietotu neizdevās atrast. Pārdevu ar šo defektu. Nobraukāju ar tādu defektu divus gadus un sliktāk nekļuva, slāpa, tikai auksta un ja strauji sabremzē.
Ja tev slāpst arī kad silts motors, tad laikam jau baigi progresējis. Bet nu biju daudz lasījis un bijām ar Ediju "izpīpējuši" ka visdrīzāk drosele, bet nu varbūt ka kļūdos.
Aizbrauc nodiagnosticē un vēlāk noteikti pastāsti.
Ja tev slāpst arī kad silts motors, tad laikam jau baigi progresējis. Bet nu biju daudz lasījis un bijām ar Ediju "izpīpējuši" ka visdrīzāk drosele, bet nu varbūt ka kļūdos.
Aizbrauc nodiagnosticē un vēlāk noteikti pastāsti.
ABove wrote:Sveiki,
Man ir Saab 9-5 3 litri, automāts, vēl pre-facelift.
Problēma tāda, ka mašīna raustā D, P, un R robā. Pārējos neizmantoju, tāpēc neesmu pamanījis. Raustīšanās notiek gan braucot, uz šosejas, gan stāvot. Ir bijis, ka noslāpst kamēr stāvu pie sarkanā. Un reversā nobraucot kādu gabalu arī slāpst. Ievēroju, ka raustīšanās laikā (stāvot) apgriezieni krītas un ceļas, respektīvi motors nedarbojas gludi. Jautājums ir tāds vai kādam ir bijusi līdzīga problēma vai arī kāds zin, kas varētu būt pie vainas? Ir doma aizšaut uz diagnostiku, bet varbūt arī bez tā var apieties.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kas tas par sviestu? Šorīt pusceļā, slēdzot kreiso pagriezienu, tas sāk mirgot 2x ātrāk, labais normālā tempā...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.