Ikdienas lietošanā nekāda starpība nebūs jūtama, uz bāņa pie 250 km/h ar piekrautu auto - varbūtenvoy wrote:Es gan nepievērtu. Riepa ar mazāku slodzes indeksu pa risēm būs ļurīgāka. Tad jau labāk, lai abas iet vienādi ļurīgi, vai vienādi stabili.lawyer wrote:Pie šādiem apstākļiem es personīgi pievērtu acis uz to slodzes un ātruma indeksu
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
It kā Latvijā nevarētu ar Sābu uz divīti pavilkt... Nu bet uz 250 mana kravas lidmašīna neiet. Nu vismaz pagaidām.
Gaidu vēl kāda tehniskā speca viedokli, citādi te vieni juristi tik komentē.
Gaidu vēl kāda tehniskā speca viedokli, citādi te vieni juristi tik komentē.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gribi speca komentāru, tad zvani uz Laneks, PKP vai piemājas riepu kantori!
PS: Vācieši šādā gadījumā maina visas 4as riepas!
Tas būtu vispareizāk, ja tev patīk virs 200 braukt!
PS: Vācieši šādā gadījumā maina visas 4as riepas!
Tas būtu vispareizāk, ja tev patīk virs 200 braukt!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveicināti. Šodien notika šaize ar auto (saab 9-5 3.0 tiD 2002. gads). Līdz šim brīdim darbojās, nekādu problēmu. Šodien pēc aptuveni 2 km nobraukšanas un pēc 15 min darbināšanas , griež bet nelec. Panelī deg ABS TSC izsaukumu zīme, Check engine-gandrīz pilns komplekts. Kur meklēt vainu vai pa taisno pie Arteh?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
SeRgy88 pareizi jau raksti, tikai secība pareizā ir šāda: 1. pa taisno pie ArTeh; 2. meklēt vainu.
Elmo, es jau Tev klausītu par tām 4, bet zini - skopums. It sevišķi pie protektora dziļuma drusku virs 7 mm.
Elmo, es jau Tev klausītu par tām 4, bet zini - skopums. It sevišķi pie protektora dziļuma drusku virs 7 mm.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
GuntisG, pag, Tu esi nobraucis tikai pāris K km, bet pāri palicis ir tikai 7-8mm protektora?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Apskatījos odo - sanāk tomēr ap 4 k nobraukts ar tām riepām. A cik tad jaunai ir tie mm?
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ne jau visas riepas nāk ar 10mm protektoru.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tev tās lampiņas deg visu laiku, jeb tikai pašā sākumā un tad sāk pēc kāda laika nozust!? Man jau liekas, ka pagriežot atslēgu iedegas visas, tad kompis nočeko un sāk nodzist, atstājot tikai tās, kas signalizē par konstatēto ķibeli.SeRgy88 wrote:Sveicināti. Šodien notika šaize ar auto (saab 9-5 3.0 tiD 2002. gads). Līdz ar im brīdim darbojās, nekādu problēmu. Šodien pēc atkal veni 2 km no braukšanas un sān pēc 15 min darbināšanas , griež bet nelec. Panelī deg ABS TSC izsaukumu zīme, Check engine-gandrīz pilns komplekts. Kur meklēt vainu vai pa taisno pie Arteh?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nevar jau pielaist - tādēļ arī nav zināms, kuras paliek degt un kuras nēelmo wrote:Tev tās lampiņas deg visu laiku, jeb tikai pašā sākumā un tad sāk pēc kāda laika nozust!? Man jau liekas, ka pagriežot atslēgu iedegas visas, tad kompis nočeko un sāk nodzist, atstājot tikai tās, kas signalizē par konstatēto ķibeli.SeRgy88 wrote:Sveicināti. Šodien notika šaize ar auto (saab 9-5 3.0 tiD 2002. gads). Līdz ar im brīdim darbojās, nekādu problēmu. Šodien pēc atkal veni 2 km no braukšanas un sān pēc 15 min darbināšanas , griež bet nelec. Panelī deg ABS TSC izsaukumu zīme, Check engine-gandrīz pilns komplekts. Kur meklēt vainu vai pa taisno pie Arteh?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
tās lampiņas uz to brīdi pastāvīgi dega, aptuveni zinu, kurām jādziest, ja viss ok. BET tajā pašā dienā, kad gadījās ķibele (neskatoties uz to, ka biju ņēmis klemmi nost) uz vakar pusi, pamēģinot darbināt auto, tas pieleca, kā nekas nebūtu bijis un līdz pat šai dienai bez gļukiem, tā teikt. Es sliecos uz tādu variantu, ka iespējams, kaut kur ticis mitrums, dēļ kā tāds elektrības "gļuks" noticis.elmo wrote:Tev tās lampiņas deg visu laiku, jeb tikai pašā sākumā un tad sāk pēc kāda laika nozust!? Man jau liekas, ka pagriežot atslēgu iedegas visas, tad kompis nočeko un sāk nodzist, atstājot tikai tās, kas signalizē par konstatēto ķibeli.SeRgy88 wrote:Sveicināti. Šodien notika šaize ar auto (saab 9-5 3.0 tiD 2002. gads). Līdz ar im brīdim darbojās, nekādu problēmu. Šodien pēc atkal veni 2 km no braukšanas un sān pēc 15 min darbināšanas , griež bet nelec. Panelī deg ABS TSC izsaukumu zīme, Check engine-gandrīz pilns komplekts. Kur meklēt vainu vai pa taisno pie Arteh?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lawyer jau gadiem skandina par to 10mm protektoru jaunai vasaras riepai tā itkā ar Ņivas riepām vien brauktu.
P.s. Nav visām jaunajām vasaras riepām tāds izmērs.
P.s. Nav visām jaunajām vasaras riepām tāds izmērs.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kāds var pateikt, kas ta īsti jāskatās pērkot 9-5?
Noteikti benzīnieks un pēc 2000. gada.
Un 2.0t, kas nāk ap 2006. gadu pietiek ar tiem 150zs?
Pagaidām šitie liekas sakarīgakie varianti:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... xxijl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ajxdn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Labi, slikti, garšo vafeles?
Noteikti benzīnieks un pēc 2000. gada.
Un 2.0t, kas nāk ap 2006. gadu pietiek ar tiem 150zs?
Pagaidām šitie liekas sakarīgakie varianti:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... xxijl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ajxdn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Labi, slikti, garšo vafeles?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kur tu ar to 2litru mopēdu brauksi!? Ar to tevi pie luksafora jebkurš Moskābelis piesmies!
Tad jau ņem dīzeli, ies labāk un tērēs 2x mazāk!
Pirmais skaties, vai auto tev vizuāli patīk un vai atstāj kopta auto iespaidu! Ja patīk, tad obligāti dzen uz diagnostiku uz Vestienas ielu 2, Rīgā, lai pamēra ķēdes izstiepumu (jo tam AERO vagonam jau 300 tūkstošu nobraukums). Var jau būt ka ķēde mainīta un viss ok!
Bez diagnostikas pirkt neiesaku, kaut gan pats savu pirmo Saabu nopirku bez diagnostikas un man bija paveicies!
Un ar ko atšķiras 2000.gads no 1999.gada!?
Abi tavi izvēlētie varianti ir pēc 2004.gada!
Tad jau ņem dīzeli, ies labāk un tērēs 2x mazāk!
Pirmais skaties, vai auto tev vizuāli patīk un vai atstāj kopta auto iespaidu! Ja patīk, tad obligāti dzen uz diagnostiku uz Vestienas ielu 2, Rīgā, lai pamēra ķēdes izstiepumu (jo tam AERO vagonam jau 300 tūkstošu nobraukums). Var jau būt ka ķēde mainīta un viss ok!
Bez diagnostikas pirkt neiesaku, kaut gan pats savu pirmo Saabu nopirku bez diagnostikas un man bija paveicies!
Un ar ko atšķiras 2000.gads no 1999.gada!?
Abi tavi izvēlētie varianti ir pēc 2004.gada!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki!
Man ir jautājums
Vai 1999.gada 9-5 ir bez kādām modifikācijām uzliekams Face lifft modeļa priekšējais bampers?
Man ir jautājums
Vai 1999.gada 9-5 ir bez kādām modifikācijām uzliekams Face lifft modeļa priekšējais bampers?