Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bet ko tu gribi, pa 700 izskatās pēc miskastes, par 750 īpaši neatpaliek no miskastes, tad ir dīzeļmēsls par 2.5 štukām , kuru vispār nav vērts apspriest un atliek tikai 2 apskates vērti eksemplāri:
1. Hirsh par 1950 eirām
2.un Wanabee Vigen par 4646 eirām.
Gaidi kad Jastrs būs Latvijā un liks tirgoties savu pelēci!
1. Hirsh par 1950 eirām
2.un Wanabee Vigen par 4646 eirām.
Gaidi kad Jastrs būs Latvijā un liks tirgoties savu pelēci!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas vannabijs jau labi izskatās, kopts pēc bildēm, bet cena gan neuzrunā - ja vēl blakus ir kabri pa tādu cenu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Hei!
Probleema sekojosha lielaakaa aatrumaa ejot slaidaa liikumaa pa labi met araa pakalju uz otru pusi probleemu nav .
Nav iespeeju tagad nodiagnosticeet vienkaarshi aatraak gribaas uzsuutiit detalju.Saabs 2004 gada
Paldies.
Probleema sekojosha lielaakaa aatrumaa ejot slaidaa liikumaa pa labi met araa pakalju uz otru pusi probleemu nav .
Nav iespeeju tagad nodiagnosticeet vienkaarshi aatraak gribaas uzsuutiit detalju.Saabs 2004 gada
Paldies.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai arī runflat riepai mīkstais!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki, esmu auto meklējumos.
Budžets ko esmu gatavs atvēlēt tam ir ap 3,5k eur.
Šobrīd acīs iekritis SAAB 9-3 2.2tid. 2004.g
Vai varētu īsumā man apstāstīt par šiem auto :
Kā ir ar uzturēšanas izmaksām? (ar kādu ciparu gadā pa LV ceļiem vajadzētu rēķināties. Cik saprotu piekare ir 1:1 ar vectras vai kļūdos?)
Kā ir ar konkrēto motoru 2.2tid? Nav baigi gauss? Kā arī vai nav pārāk dārgs uzturēšanā?
Ko vajadzētu zināt pirms iegādes un skatoties šo auto?
Kā ar ruslanu?
Budžets ko esmu gatavs atvēlēt tam ir ap 3,5k eur.
Šobrīd acīs iekritis SAAB 9-3 2.2tid. 2004.g
Vai varētu īsumā man apstāstīt par šiem auto :
Kā ir ar uzturēšanas izmaksām? (ar kādu ciparu gadā pa LV ceļiem vajadzētu rēķināties. Cik saprotu piekare ir 1:1 ar vectras vai kļūdos?)
Kā ir ar konkrēto motoru 2.2tid? Nav baigi gauss? Kā arī vai nav pārāk dārgs uzturēšanā?
Ko vajadzētu zināt pirms iegādes un skatoties šo auto?
Kā ar ruslanu?
- Auto Apkopes Serviss
- Jauniņais
- Posts: 15
- Joined: Tue May 27, 2014 12:04 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiks, 2.2 motors ir arhaisks Opel dīzelis- troksnis/vibrācija, toties izturīgs. Motoram ir ķēde, kas parasti nav jāmaina.
Labāks motors ir Alfa Romeo 1.9 dīzelis, nedaudz kaprīzāks un jāuzpasē zobsiksnas maiņa. Toties braukšanas prieks ir nesamērojams ar veco Opel 2.2 motoru.
Labāks motors ir Alfa Romeo 1.9 dīzelis, nedaudz kaprīzāks un jāuzpasē zobsiksnas maiņa. Toties braukšanas prieks ir nesamērojams ar veco Opel 2.2 motoru.
Mūsu Klienti Brauc! http://www.auto-apkopes-serviss.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies par padomu pie vainas tieshaam bija riepas runflat zemais profils uz aci bija viss ok. Mainot jaunaas riepas viss palika skaidrs abaas labaas puses riepaas bija ieduurushaaas kniedes.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Varbūt šeit ir kāds, kas var padalīties ar savu pieredzi saisībā ar 9-3 2.2 tid?
aptuvenās izmaksas gadā par ritošo? detaļu cena?
tas, ka uz opeļa bāzes veidots ir skaidrs, bet vai tik un tā, nesanāk tā, ka daudzas detaļas ir unikālas un tāpēc dārgas/nepieejamas?
aptuvenās izmaksas gadā par ritošo? detaļu cena?
tas, ka uz opeļa bāzes veidots ir skaidrs, bet vai tik un tā, nesanāk tā, ka daudzas detaļas ir unikālas un tāpēc dārgas/nepieejamas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Praktiski neviens ar tādu šeit nebrauc - vai tad tas jau pats par sevi neko Tev neizsaka?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par kuras paaudzes 9-3 ir runa?MixXx2005 wrote:Varbūt šeit ir kāds, kas var padalīties ar savu pieredzi saisībā ar 9-3 2.2 tid?
aptuvenās izmaksas gadā par ritošo? detaļu cena?
tas, ka uz opeļa bāzes veidots ir skaidrs, bet vai tik un tā, nesanāk tā, ka daudzas detaļas ir unikālas un tāpēc dārgas/nepieejamas?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
No tā, kas rakstīts iepriekš, jāsecina, ka 9-3ssjankab wrote:Par kuras paaudzes 9-3 ir runa?MixXx2005 wrote:Varbūt šeit ir kāds, kas var padalīties ar savu pieredzi saisībā ar 9-3 2.2 tid?
aptuvenās izmaksas gadā par ritošo? detaļu cena?
tas, ka uz opeļa bāzes veidots ir skaidrs, bet vai tik un tā, nesanāk tā, ka daudzas detaļas ir unikālas un tāpēc dārgas/nepieejamas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
lawyer wrote:No tā, kas rakstīts iepriekš, jāsecina, ka 9-3ssjankab wrote:Par kuras paaudzes 9-3 ir runa?MixXx2005 wrote:Varbūt šeit ir kāds, kas var padalīties ar savu pieredzi saisībā ar 9-3 2.2 tid?
aptuvenās izmaksas gadā par ritošo? detaļu cena?
tas, ka uz opeļa bāzes veidots ir skaidrs, bet vai tik un tā, nesanāk tā, ka daudzas detaļas ir unikālas un tāpēc dārgas/nepieejamas?
Jā, sorry
Ar 9-3ss neesmu sastapies ar detaļu nepieejamību. Dārdzība - tā atkal ir paša izvēle, bet pieejams ir plašs cenu/kvalitātes detaļu diapazons ritošajai.
Par vidējām izmaksām grūti spriest, jo auto manā īpašumā vēl nav 2 gadus.
Pirmajā gadā nomainīts:
Priekšas aizmugurējie sailentbloki
stabilizatora stieņa bukses
atbalsta gultņi.
Šogad:
Kluči
Bremžu diski
Stabilizatori priekšējie
Aizmugurei pagaidām viss OK, vairākās ritošās pārbaudēs nekas netika atklāts. Uz ritošo - es teiktu 9-3ss nav dārgs.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
ja ,par 2003 gada modeli runa.
tad tā arī ir ,ka detaļas var dabrūt par opeļa detaļu cenām?
Kā ar rūsu šobrīd konkrētā gada saabiem?
un uz kādām pozīcijām šis auto ir dārgs?
tad tā arī ir ,ka detaļas var dabrūt par opeļa detaļu cenām?
Kā ar rūsu šobrīd konkrētā gada saabiem?
un uz kādām pozīcijām šis auto ir dārgs?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu ritošās detaļas daudzas esmu iegādājies ar Opel Vectra C (šķiet visas augstāk minētās, izņemot diskus)marķējumu, tāpēc jā...
Un lai nemulsinātu - Vectra C detaļas nebūt nav tās pašas lētākās Ritošās izmaksās ar, piem., 4. golfu konkurēt nesanāks...
Dārgs šis auto ir uz virsbūves detaļām(bamperi, sliekšņi, lukturi, durvis, haubes, dažādas plastmasi utt.), arī salona detaļas/komponentes ir dārgas.
Un lai nemulsinātu - Vectra C detaļas nebūt nav tās pašas lētākās Ritošās izmaksās ar, piem., 4. golfu konkurēt nesanāks...
Dārgs šis auto ir uz virsbūves detaļām(bamperi, sliekšņi, lukturi, durvis, haubes, dažādas plastmasi utt.), arī salona detaļas/komponentes ir dārgas.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"