Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Tātad ir 1.9cdti 150zs motors,biju aizdzīt nomainīt termostatu pie viena privāta meistara,bet šis,akd esot tur vienu trubu noņemis nost (Skatīt bildēs) teica,ka turbīna eļļu dzenot iekšā un esot ar steigu jāmaina...?
vai tā ir tiesa? un vispāŗ kas tāpar trubu un no kurienes nāk un aiziet?
Skatīt trubu kura atvienota bildē...
vai tā ir tiesa? un vispāŗ kas tāpar trubu un no kurienes nāk un aiziet?
Skatīt trubu kura atvienota bildē...
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Tā neko sev kanalizācijas caurule!
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Bet kas tā ir par trubu? ir vērts uztraukties? nobraukti 2000 km kopš eļļas maiņas un eļļas līmenis,izskatās,ka nav nokrities..
es pat nezinu,vai tajā trubas galā tā ir eļļa,vai vienkārši sodrēji un mitrums....
es pat nezinu,vai tajā trubas galā tā ir eļļa,vai vienkārši sodrēji un mitrums....
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Turbīnas pamata uzdevums ir piegādāt motoram pēc iespējas vairāk gaisa!
Tātad piedāvāju 3 atbilžu variantus:
a) kanalizācijas caurule
b) gaisa pievads
c) degvielas šļauka
Bet ja nopietni, tad piesaki vizīti šeit : http://arteh.lv/?sa=kontakti
Tātad piedāvāju 3 atbilžu variantus:
a) kanalizācijas caurule
b) gaisa pievads
c) degvielas šļauka
Bet ja nopietni, tad piesaki vizīti šeit : http://arteh.lv/?sa=kontakti
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
neatrodos Latvijā,lai ,kaut kur pieteiktu vizīti.
Jautājums jau ir ,kas tā ir par trubu,un vai ir vērts utraukties par to?
un vai vispār tai trubai ir kāds sakars ar turbīnu?
un mašīnai jau ir 9 gadi,varbūt tas viss tur sakrājies 9 gadu garumā...
Jautājums jau ir ,kas tā ir par trubu,un vai ir vērts utraukties par to?
un vai vispār tai trubai ir kāds sakars ar turbīnu?
un mašīnai jau ir 9 gadi,varbūt tas viss tur sakrājies 9 gadu garumā...
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
cik sāku lasīt inrternetā,ka tas varētu būt pat normāli.
pat ebay viņi tirgojas netīri - http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECT ... 3ce92cce2d" onclick="window.open(this.href);return false;
pat ebay viņi tirgojas netīri - http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECT ... 3ce92cce2d" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Nu tā jau arī nav nekāda turbīna...
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
jā,to es arī sapratu tagad,bet uz kurieni lejā tā truba aiziet?
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Drusku jasaprot turbinas darbibas princips,un nebus tik daudz jautajumu Si gumijas caurule nak no starpdzesetaja jeb interkulera uz droselvarstu vai iepludes kolektoru pa kuru tiek padots piespiedu gais dzinejam ko sarazo turbina,ja turbina laiz minimali ellu tad tads sakts tur ari bus.
Otrs aspekts drosi vien aiz sa vai pirms droselvarsta ir atgazu recirkulacijas varsts pa kuru tiek atpakal novadits dala dzineja atgazes,sads skats var ari rasties uzaugot kvepu un ellas sajaukumam uz detalu ieksejam sienam,nu kautka ta.
Otrs aspekts drosi vien aiz sa vai pirms droselvarsta ir atgazu recirkulacijas varsts pa kuru tiek atpakal novadits dala dzineja atgazes,sads skats var ari rasties uzaugot kvepu un ellas sajaukumam uz detalu ieksejam sienam,nu kautka ta.
- Auto Apkopes Serviss
- Jauniņais
- Posts: 15
- Joined: Tue May 27, 2014 12:04 pm
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Sveiks, īsti nav pamata uztraukties par turbokompresoru, jo tā ir normāla parādība modernajiem dīzeļmotoriem, ka "aizaug" ieplūdes kolektori un netikai SAAB automobiļiem. Pilsētas ciklā šis process notiek ļoti intensīvi. Tas, ko var redzēt bildēs, vēl ir sīkums. Lai labi ripo!
Mūsu Klienti Brauc! http://www.auto-apkopes-serviss.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Paldies par atildēm!
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Pie reizes gribēju uzjautāt,kā ar tiem 1.9 dīzeļiem ar 150zs ir? vai tiešām tik slikti kā internetā raksta? proplēmas ar dpf, sajūgi bieži brūk nost, manifoldi utt?
patreiz man pulkstenī ir 200 000km .
un vai priekš manuāļas kāŗbas 7 litri vidēji ir normāls patēriņš,ņemot vērā,ka lielākoties bija šoseja? 7 litri ir reālais,kompis rādīja ap litru mazāk
patreiz man pulkstenī ir 200 000km .
un vai priekš manuāļas kāŗbas 7 litri vidēji ir normāls patēriņš,ņemot vērā,ka lielākoties bija šoseja? 7 litri ir reālais,kompis rādīja ap litru mazāk
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
vai šāds izskats oriģināli izskatās dpf filts? vai arī bijis taisīts vaļa un metināts?
Re: Vai ir pamata uztraukties par turbīnu? 1.9cdti 150zs
Par turbīnu arī jautājums, tiesa benzīna dzinējam. Kādas pazīmes turbīnas galam? Šobrīd ir eļļas zudumi, kurus var redzēt ar neapbruņotu aci pa izpūtēju gaiši zilu/pelēku dūmu veidā. Tiesa, šie dūmi parādās tikai pie slodzes, piemēram, paātrinoties 5. atrumā, braucot pret kalnu vai kā citādi, kad motors tiek kārtīgi noslogots pie zemiem apgriezieniem (~2000), tiklīdz slodze beidzās dūmi pazūd, mierīgi braucot nekādu zudumu nav un dūmus neredz. Arī paātrinoties un slēdzoties pie augstiem apgriezieniem dūmu nav, pēc sajūtām šķiet ka turbīna pūš un jauda ir atbilstoša tubo dzinējam.
Papildus ir skaidrs, ka kartera ventilācija ir ciet, motors elpo.
Pēc manas saprašanas, ka turbīna beigta, tad eļļu dedzina visos režīmos.
Papildus ir skaidrs, ka kartera ventilācija ir ciet, motors elpo.
Pēc manas saprašanas, ka turbīna beigta, tad eļļu dedzina visos režīmos.