Sveiki!
Tā kā jaudas un patēriņa attiecība nebija izturama nomainiju motoru uz B235R (Aero) un šobrīd nomoka tāda situācija ka viņš ar savu vadības bloku negrib šķilties.
Ar manu oriģinālo šķiļas. Motora vadības bloku mainīju kopā ar TWICE bloku, un atslēgas čipu, vai ir jāliek kautkas vēl no Aero sāba lai iešķiltu? Plus pēc motora maiņas kruīzs vairs neiet, kas tam varētu nepatikt? tas ka drosele cita?
1998. gada 9-5 Saab
B235E uz B235R
Re: B235E uz B235R
Sveiks!
Vienkāršākais un saprātīgākais veids šajā gadījumā, kā dabūt B235R motora vadības bloku pie darbības ar Tavu auto, ir sapazīstināt to ar pārējo auto elektroniku vai pārprogrammēt. Ar to varu palīdzēt es, var palīdzēt ArTeh, nezinu, varbūt vēl kāds. Lai pierunātu to vadības bloku darboties ar Tavu auto bez iepriekš minētajām darbībām, nāksies pārkrāmēt pusi no mašīnas, jo saistītas tur ir praktiski visas el. ierīces.
Vienkāršākais un saprātīgākais veids šajā gadījumā, kā dabūt B235R motora vadības bloku pie darbības ar Tavu auto, ir sapazīstināt to ar pārējo auto elektroniku vai pārprogrammēt. Ar to varu palīdzēt es, var palīdzēt ArTeh, nezinu, varbūt vēl kāds. Lai pierunātu to vadības bloku darboties ar Tavu auto bez iepriekš minētajām darbībām, nāksies pārkrāmēt pusi no mašīnas, jo saistītas tur ir praktiski visas el. ierīces.
Re: B235E uz B235R
man itkā ir viss tas auto no kura ņēmu motoru, kas tur vēl būtu jāpārliek? Kārbas bloks arī? tas man savadāks...
moš vienkāršāk ir manu esošo bloku nočipot uz 230 hp ?
moš vienkāršāk ir manu esošo bloku nočipot uz 230 hp ?
Re: B235E uz B235R
Vienkāršāk būs nočipot / pārprogrammēt vienu no abiem vadības blokiem, tas nu tiesa. Skat PM.