Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Padomāju - kas svarīgāks - svaigs gaiss vai auksts gaiss un tā kā AC tāpat nefunkcionēja, to radiatoru/dzesētāju izņēmu (pirms tam atskrūvējot gaisa ņēmēja aizvērēju, lai to var izvilkt) un tā vietā ieliku gaisa filtru, kas vietā iegūla tīri labi. Iespējams, ka tur pat varētu kaut kā to radiatoru iebāzt atpakaļ, tipa pirms filtra, un tad viss kārtībā un mani aizrādījumi nevietā.. Tik nez ko tie ārzemnieki saka, ka nav iespējami abi vienlaicīgi?
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vai nu iztvaicētājs vai nu salona filtrs, viss ir pareizi, nebūs abi reizē nekad.
Bet kā tu viņu dabūji no turienes laukā? Es pirms gada vienam mēģināju un atmetu ar roku, bez motora galvas noņemšanas šķita nereāli nesačakarējot to iztvaicētāju.
Bet kā tu viņu dabūji no turienes laukā? Es pirms gada vienam mēģināju un atmetu ar roku, bez motora galvas noņemšanas šķita nereāli nesačakarējot to iztvaicētāju.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sākumā man ar tā likās, ka neiespējami, bet noskrūvēju to apaļo gaisa pieplūdes vāka sūknīti jeb motoriņu un ar to pietiek, velc ārā to bandūru bišķi kustinot uz sevi.
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Labrīt!
Vai kāds ar ieteikt vienkāršāko veidu kā tikt klāt pie virzienrādītāja releja? Vai tiešām jājauc viss panelis ārā? Jau iepriekš paldies!
Vai kāds ar ieteikt vienkāršāko veidu kā tikt klāt pie virzienrādītāja releja? Vai tiešām jājauc viss panelis ārā? Jau iepriekš paldies!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
zudushais wrote:Labrīt!
Vai kāds ar ieteikt vienkāršāko veidu kā tikt klāt pie virzienrādītāja releja? Vai tiešām jājauc viss panelis ārā? Jau iepriekš paldies!
Ja es pareizi atceros un viņš atrodas zem stūres kreisajā pusē, tad sanāk, ka vajag izņemt viduskonsoli ( no ātrumkloķa uz priekšu ) un noņemt paneļa apakšējo daļu, a.k.a. ceļu sargu. Tas turas klāt tikai ar 3 skrūvēm - viena ir pa vidu, tajā arī ieskrūvējas viduskonsoles augšējais stiprinājums, pārējās divas skrūves ir samorezi no motortelpas puses 10mm seškanša galviņu. Tikt var klāt ar tirkšķatslēgu un garu pagarinātāju.
Aptuveni 10 min darbs
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies!ziedoniz wrote:zudushais wrote:Labrīt!
Vai kāds ar ieteikt vienkāršāko veidu kā tikt klāt pie virzienrādītāja releja? Vai tiešām jājauc viss panelis ārā? Jau iepriekš paldies!
Ja es pareizi atceros un viņš atrodas zem stūres kreisajā pusē, tad sanāk, ka vajag izņemt viduskonsoli ( no ātrumkloķa uz priekšu ) un noņemt paneļa apakšējo daļu, a.k.a. ceļu sargu. Tas turas klāt tikai ar 3 skrūvēm - viena ir pa vidu, tajā arī ieskrūvējas viduskonsoles augšējais stiprinājums, pārējās divas skrūves ir samorezi no motortelpas puses 10mm seškanša galviņu. Tikt var klāt ar tirkšķatslēgu un garu pagarinātāju.
Aptuveni 10 min darbs
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;
Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tur rādās SoldHforU wrote:Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;
Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
defektivais wrote:Tur rādās SoldHforU wrote:
Jā, tā tur rādās! Bet pārdots vēl nav!
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja vēlies to nopirkt un ielikt vēl vismaz kādus 5 tūkstošos EUR (varbūt 7, varbūt 10 tūkstošus - kas to lai zina!), tad ņem!HforU wrote:Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;
Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
Protams, ja Tev ir savs autoserviss un pats skrūvē, izmaksas varētu būt mazākas
P.S. Ir iespēja arī pa kādiem 6-7 k EUR dabūt labu kabri tepat uz vietas - lai nebūtu jākāpj uz šī grābekļa
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ko tik nevar uzcelt! Uz tehnisko stāvokli jāskatās vismazāk - to visu var sadarīt par samērā pieticīgiem cipariem. Nav izrūsējis - tas skan labi, bet noteikti jāskatās problemātiskās vietas (ko ārēji vizuāli var arī nepamanit) Nekvalitatīvi pārkrāsots - šis ir vissliktākais teikums visā šajā un izmaksas atjaunot krāsojumu un sačakarētās lietas būs vislielākās visā šajā kopējā stāstā. Ja nav nekas tāds, kas Tevi tiešām atbaida - teiktu, ka nav bezcerīgs variants, bet arī nebūt ne vieglākais ceļš. Lielākais pluss - zemā starta cena un tālāk jau var plānot ilgtermiņā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pēc apraksta tiešām neizklausās nemaz tik briesmīgi, tā ka ņem tik ciet
Papildus gan rēķinies ar to, ka ja gribēs šogad piereģistrēt LV, tad būs jāsamaksā ~400 euro, jo auto vēl nav 25 gadi un ir jāmaksā lielais pirmreizējās reģistrācijas nodoklis.
Katrā ziņā šādā auto ir vērts investēt jo cena tikai pieaug. Un kā jau noteikti esi pamanījis, tad puslīdz sakopti eksemplāri sākas no 5k euro.
Papildus gan rēķinies ar to, ka ja gribēs šogad piereģistrēt LV, tad būs jāsamaksā ~400 euro, jo auto vēl nav 25 gadi un ir jāmaksā lielais pirmreizējās reģistrācijas nodoklis.
Katrā ziņā šādā auto ir vērts investēt jo cena tikai pieaug. Un kā jau noteikti esi pamanījis, tad puslīdz sakopti eksemplāri sākas no 5k euro.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja auto saali eedis, tad, diemzjeel, ruusas neizbeegt. Es shitaa (aka "nav nemaz ruuseejis") juusmoju par savu 23 gv. fiatu, liidz apskaidriibas briidi paskatiiju tuvaak
Ruusas vietas uz 900OG, kas aareeji ne vienmeer pamanaamas, bet visai viegli paarbaudaamas:
a) zona ap/zem akumulatora - vnk. paluuko auto apaksju aiz bampera labajaa pusee.
b) labaas puses lonzjerons - no dzineeja telpas un ritenja arkas puses - ap 1/2 asi un augstaak.
c) salona griida pirmajaa rindaa - pietiks, ja pacjamdiisi paklaaju. Ja mitrs, iepeleejis, vai izteikti smako peec makulatuuras, tad veerts skatiit taalaak/dziljaak.
d) daudz citu siiku vietu - aizm. spaarnu kabatas, motora paarsega malas iexpusee utt.
Ja atjaunosi kraasojumu, tad seviskji drankjiigi izcelsies visi greizie moldingi un apskretushaas gumijas. Cabrio taas ir shauri specifiskas un, njemot veeraa, ka saarazjoti tikai 40K+ gab., ljoti gruuti dabuujamas. It iipashi aizm 1/4 loga gumija, kaa arii jumta saanu gumijas, kas bliivee logu no augshas.
Logu bliiveejumu kvalitaati vislabaak paarbaudiit izbraucienaa - virs 70 km/h viss kas lepereejas, vai svilpo dos par sevi zinju. Aatraak par 200 gan nebrauc - tad notiek preteejais - triiceklji it kaa "pieliimeejas" un vairs nevar objektiivi izveerteet.
Jumtu iespeejams uzfrishinaat ar kjiimiju - ja nav sapleests/izdilis, tad beeda maza. Daargs prieks ir jumta hidraulika. Pacel/nolaid vairaakas reizes - skaties vai celjas vienmeerigi un klausies vai ir skanjas efekti (burbuljoshana, gaudoshana, snjaaxana). Ja taa, tad paarbaudi zem aizm seedeklja (4 skruuves) vai nepludo suuknis (jauns ap 1200 USD, e-bajaa lietots, protams, leetaak). Kaa arii pie pacelta jumta (taa saanu malu zonaa, zem dermantiina lupatinjaam) var meegjinaat pazjuureet, vai netek paceelaaja hidrauliskie cilindri (iistie ap 1000+ USD, bet ir maniiti arii alternatiivie). Baidos, ka OEM vairs nebuus dabuujami.
Balstoties uz pers. pieredzi ar konkreeto modeli es atljautos ieteikt - ja peerc, tad uzlabo tikai to kas neljauj paarvietoties, vai kritisks brauxjanas droshiibai. Paar citu nekjer krenkji. Citaadi aiziesi ahuunaa un tici - Lawyer piemineetie 10K nav galeejaa ieguldiijumu robezja. Shim iipashajam exemplaaram man raizes dariitu kaarba. Vecaas kaarbas (laikam ZF3HP +kkas) vairs spec. servisos nenonaak un pieredze liidz ar to zudusi. Tuklaat, lai 900OG noskruuveetu kaarbu jaacelj aaraa dzineejs. Pie neveixmiiga remonta, ak braalji, var shito labo veco "in and out game" izspeeleet vairaakas reizes
Ja bazjiijies, ka pastaav risks iekrist celshanas nepraataa, tad piedaavaaju ietaupiit laiku, un varbuut, arii naudu. Man te vienaa garazjaa, zem paarklaaja dziivojas sarkans 89g. C900OG. 200K km. ASV versija. Peedeejo reizi pirkts Vaacijaa 2005 gadaa. Kopsh taa laika kustinaats galvenokaart lai paveedinaatos - ap 8K km. Kuplais biidelis, iet lopaa (savas klases ietvaros - ar kuiljiem skrieties nevar). Stuteets ar maniakaalu apseestiibu, taksj liidziigi Riigai nekad nebuus gatavs. Mobilee lixju par 18K. Uz vietas, markas cieniitaajiem, par 15K. Es tam vaagjim ir par resnu un vecu. Turklaat tagad man ir fiats, kas naktiis klusi ruusee.
Ruusas vietas uz 900OG, kas aareeji ne vienmeer pamanaamas, bet visai viegli paarbaudaamas:
a) zona ap/zem akumulatora - vnk. paluuko auto apaksju aiz bampera labajaa pusee.
b) labaas puses lonzjerons - no dzineeja telpas un ritenja arkas puses - ap 1/2 asi un augstaak.
c) salona griida pirmajaa rindaa - pietiks, ja pacjamdiisi paklaaju. Ja mitrs, iepeleejis, vai izteikti smako peec makulatuuras, tad veerts skatiit taalaak/dziljaak.
d) daudz citu siiku vietu - aizm. spaarnu kabatas, motora paarsega malas iexpusee utt.
Ja atjaunosi kraasojumu, tad seviskji drankjiigi izcelsies visi greizie moldingi un apskretushaas gumijas. Cabrio taas ir shauri specifiskas un, njemot veeraa, ka saarazjoti tikai 40K+ gab., ljoti gruuti dabuujamas. It iipashi aizm 1/4 loga gumija, kaa arii jumta saanu gumijas, kas bliivee logu no augshas.
Logu bliiveejumu kvalitaati vislabaak paarbaudiit izbraucienaa - virs 70 km/h viss kas lepereejas, vai svilpo dos par sevi zinju. Aatraak par 200 gan nebrauc - tad notiek preteejais - triiceklji it kaa "pieliimeejas" un vairs nevar objektiivi izveerteet.
Jumtu iespeejams uzfrishinaat ar kjiimiju - ja nav sapleests/izdilis, tad beeda maza. Daargs prieks ir jumta hidraulika. Pacel/nolaid vairaakas reizes - skaties vai celjas vienmeerigi un klausies vai ir skanjas efekti (burbuljoshana, gaudoshana, snjaaxana). Ja taa, tad paarbaudi zem aizm seedeklja (4 skruuves) vai nepludo suuknis (jauns ap 1200 USD, e-bajaa lietots, protams, leetaak). Kaa arii pie pacelta jumta (taa saanu malu zonaa, zem dermantiina lupatinjaam) var meegjinaat pazjuureet, vai netek paceelaaja hidrauliskie cilindri (iistie ap 1000+ USD, bet ir maniiti arii alternatiivie). Baidos, ka OEM vairs nebuus dabuujami.
Balstoties uz pers. pieredzi ar konkreeto modeli es atljautos ieteikt - ja peerc, tad uzlabo tikai to kas neljauj paarvietoties, vai kritisks brauxjanas droshiibai. Paar citu nekjer krenkji. Citaadi aiziesi ahuunaa un tici - Lawyer piemineetie 10K nav galeejaa ieguldiijumu robezja. Shim iipashajam exemplaaram man raizes dariitu kaarba. Vecaas kaarbas (laikam ZF3HP +kkas) vairs spec. servisos nenonaak un pieredze liidz ar to zudusi. Tuklaat, lai 900OG noskruuveetu kaarbu jaacelj aaraa dzineejs. Pie neveixmiiga remonta, ak braalji, var shito labo veco "in and out game" izspeeleet vairaakas reizes
Ja bazjiijies, ka pastaav risks iekrist celshanas nepraataa, tad piedaavaaju ietaupiit laiku, un varbuut, arii naudu. Man te vienaa garazjaa, zem paarklaaja dziivojas sarkans 89g. C900OG. 200K km. ASV versija. Peedeejo reizi pirkts Vaacijaa 2005 gadaa. Kopsh taa laika kustinaats galvenokaart lai paveedinaatos - ap 8K km. Kuplais biidelis, iet lopaa (savas klases ietvaros - ar kuiljiem skrieties nevar). Stuteets ar maniakaalu apseestiibu, taksj liidziigi Riigai nekad nebuus gatavs. Mobilee lixju par 18K. Uz vietas, markas cieniitaajiem, par 15K. Es tam vaagjim ir par resnu un vecu. Turklaat tagad man ir fiats, kas naktiis klusi ruusee.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ifka - +1!
HforU - ieteiktu sarunāt un apskatīties Ifkas dampi dzīvajā
HforU - ieteiktu sarunāt un apskatīties Ifkas dampi dzīvajā
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Laikam tas būtu labākais - apskatīt kādus kabrioletus, lai veidotos priekšstats par niansēm, kurām jāpievērš uzmanība.Arnijs wrote:Ifka - +1!
HforU - ieteiktu sarunāt un apskatīties Ifkas dampi dzīvajā
Kam vēl ir kaut kas apskates vērts? Ifka? Kurbads? Māris? Normunds?
Un paldies visiem par ieteikumiem!
Pagaidām ar Igauni notiek kaulēšanās process! Bet izskatās, ka nākotnē būs nepieciešami arī padomi no zinošiem cilvēkiem!