Steel Gray 9-3 SS
Re: Jankas 9-3 SS
Jankab, kas Tev par tuvajām gaismām?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Jankas 9-3 SS
OSRAM Cool Blue Hyper White 5000k H7
Un T10 LED iekš DRL.
Zinu, ka bildē izskatās baigi zilgana gaisma, dzīvē ir daudz baltāka/iedzeltenīga.
Un T10 LED iekš DRL.
Zinu, ka bildē izskatās baigi zilgana gaisma, dzīvē ir daudz baltāka/iedzeltenīga.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
man tā arī likās, jo man ir tādas pašas. bet man ir aizdomas, ka ar šīm nedrīkst pa EU braukāt (aizmugurē kastītei bija kkāda atzīme, ka šīs paredzētas kalniem nevis pilsētais turklāt EU zīmīte pārsvītrota ) sviests protams, jo loģisku izskaidrojumu tam neredzu...
esi jau gājis tehnisko ar šīm gaismām? es domāju savam vai nu uz to laiku nomainīt uz parastajām, vai tomēr nemainīt, ja Tev tehniskajā nepiesēja bumbas...
esi jau gājis tehnisko ar šīm gaismām? es domāju savam vai nu uz to laiku nomainīt uz parastajām, vai tomēr nemainīt, ja Tev tehniskajā nepiesēja bumbas...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Jankas 9-3 SS
Pagājušogad es ar šīm gāju tehnisko, neviens nevienu sliktu vārdu neteica par gaismas krāsu.Henry wrote:man tā arī likās, jo man ir tādas pašas. bet man ir aizdomas, ka ar šīm nedrīkst pa EU braukāt (aizmugurē kastītei bija kkāda atzīme, ka šīs paredzētas kalniem nevis pilsētais turklāt EU zīmīte pārsvītrota ) sviests protams, jo loģisku izskaidrojumu tam neredzu...
esi jau gājis tehnisko ar šīm gaismām? es domāju savam vai nu uz to laiku nomainīt uz parastajām, vai tomēr nemainīt, ja Tev tehniskajā nepiesēja bumbas...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Tiku pie vēlviena dzeltenā akcenta
Esiet žēlīgi!
Esiet žēlīgi!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Sen gribēju, šodien pieķēros - novācu emblēmas no aizmugures, tīk tīrais skats
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Paviesojos Vestienas ielā, kur tika veiktas 10k apkopes, sveces, un padaudz darbi pie aizmugures ritošās(manīju arī Elmo vilkaci noparkotu).
Rūc kā bitīte, aizmugure stingra un patīkama, kā jaunam auto
Paldies Arteh komandai.
Papildus tam - likvidēju subwooferi no bagāžnieka, tā vietā pastiprinātāju piedzinu aizmugures aftermarket Kenwood 6x9 tumbām. Pašu apakšu nav, bet pakojums lika mid-base ieskanēties arī aizmugures tumbām.
Bilde no procesa: Kad atļaus laiks, domāju nopakot priekšējās durvis, jo oriģinālie durvju 6,5" wooferi dod smuku skanējuma range, protams arī ne pašas apakšas, bet zem mid-base noteikti. Ja tiešām vēl joprojām būs par maz...tad domāju aizmugures plauktā iesēdināt 8" subi. Šķiet tas ar sarkano apvilktais caurums ir kā radīts tam.
P.S. Otra bilde no internāta, nav mans.
Rūc kā bitīte, aizmugure stingra un patīkama, kā jaunam auto
Paldies Arteh komandai.
Papildus tam - likvidēju subwooferi no bagāžnieka, tā vietā pastiprinātāju piedzinu aizmugures aftermarket Kenwood 6x9 tumbām. Pašu apakšu nav, bet pakojums lika mid-base ieskanēties arī aizmugures tumbām.
Bilde no procesa: Kad atļaus laiks, domāju nopakot priekšējās durvis, jo oriģinālie durvju 6,5" wooferi dod smuku skanējuma range, protams arī ne pašas apakšas, bet zem mid-base noteikti. Ja tiešām vēl joprojām būs par maz...tad domāju aizmugures plauktā iesēdināt 8" subi. Šķiet tas ar sarkano apvilktais caurums ir kā radīts tam.
P.S. Otra bilde no internāta, nav mans.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Oriģināli "nopakotās" durvīs 16cm midrange skaļruņi dod frekvenci zemāku par "mid-base"?
A nedaudz detalizētāk varētu izvērst šo teikumu? Kāda tad "mid-base" atskaņošanas josla 6.5" MIDRANGE/MIDWOOFER (bet nekādā gadījumā ne WOOFER) skaļruņiem ir rūpnieciski nopakotās durvīs?? Un attiecīgi cik/kas ir ZEM tās atskaņošanas joslas?
P.S. Personīgi man patīk kad MidWoofers arskaņo līdz vismaz 60Hz. Pavisam saldi, ja MidWoofers ir dubultais (2X16cm katrās pr. durvīs), bet visplašāk ir pieņemts, ka MidWoofers atskaņo līz ~80/100Hz.
A nedaudz detalizētāk varētu izvērst šo teikumu? Kāda tad "mid-base" atskaņošanas josla 6.5" MIDRANGE/MIDWOOFER (bet nekādā gadījumā ne WOOFER) skaļruņiem ir rūpnieciski nopakotās durvīs?? Un attiecīgi cik/kas ir ZEM tās atskaņošanas joslas?
P.S. Personīgi man patīk kad MidWoofers arskaņo līdz vismaz 60Hz. Pavisam saldi, ja MidWoofers ir dubultais (2X16cm katrās pr. durvīs), bet visplašāk ir pieņemts, ka MidWoofers atskaņo līz ~80/100Hz.
Re: Jankas 9-3 SS
Nezinu neko par Hz, un neko neteicu par "rūpnieciski pakotām" durvīm, vienkārši teicu, ka oriģinālie durvju wooferi dod labu skanējumu(subjektīvi manām ausīm) arī šobrīd. Tāpēc es gribu nopakot priekšas durvis, lai vēl vairāk izceltu šo wooferu skaņu.
Skanējuma labums attiecīgajā situācijā netiek mērīts Hz, bet gan Jankas patikšanas mērvienībās
Skanējuma labums attiecīgajā situācijā netiek mērīts Hz, bet gan Jankas patikšanas mērvienībās
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Jankas patikšanas mērvienībās
Sitais labs
Sitais labs
Re: Jankas 9-3 SS
Kad KoreFun runā par audio sistēmām tur parasts cilvēks maz ko sapratīs, bet skan viņam tas audio aprīkojums fantastiski!
Re: Jankas 9-3 SS
Un es nemaz nešaubos, ka viņš zin par ko runā. Un pēc padoma pilnīgi noteikti arī griezīšos pie KoreFun.
Vajadzētu kad paklausīties, kā skan KoreFun sistēma...varbūt arī nē, lai nebojātu savu vērtību skalu un pašvērtējumu nesasistu druskās
Mans mērķis šobrīd ir atbrīvot bagāžnieku no kastes, bet salonā iegūt kaut-da-jebkādu bum-da-tsss, kas pieņemams būtu paša ausīm
Vajadzētu kad paklausīties, kā skan KoreFun sistēma...varbūt arī nē, lai nebojātu savu vērtību skalu un pašvērtējumu nesasistu druskās
Mans mērķis šobrīd ir atbrīvot bagāžnieku no kastes, bet salonā iegūt kaut-da-jebkādu bum-da-tsss, kas pieņemams būtu paša ausīm
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Nevaru atrast linku tagad, bet ir interesanta ideja:
Ja vajag ne īpaši zemu un jaudīgu basu un pie tam negribās čakarēties ar dārgu un sarežģītu durvju pakošanu + nedrīkst aizņemt vietu bagāžniekā, tad var uztaisīt aizmugurējiem elipsiem slēgtu "kasti" (tilpumu, telpu - vienalga).
Ja vajag ne īpaši zemu un jaudīgu basu un pie tam negribās čakarēties ar dārgu un sarežģītu durvju pakošanu + nedrīkst aizņemt vietu bagāžniekā, tad var uztaisīt aizmugurējiem elipsiem slēgtu "kasti" (tilpumu, telpu - vienalga).
Re: Jankas 9-3 SS
Starp citu, man arī bija šāda doma ienākusi prātā. Tikai tur vajag taisnākas rokas par manējām, jo kaste būtu jātaisa ļoti interesantas formas, tā kā elipses atrodas plaukta pašos sānos + nāktos pielāgot arī bagāžnieka sānu "paklājus". Varbūt vienkāršāk būtu iesēdināt 8" (free air?) subi un modificēt plaukta virspusi. Tas, šķiet, būtu tāds optimāls risinājums.KoreFun wrote:Nevaru atrast linku tagad, bet ir interesanta ideja:
Ja vajag ne īpaši zemu un jaudīgu basu un pie tam negribās čakarēties ar dārgu un sarežģītu durvju pakošanu + nedrīkst aizņemt vietu bagāžniekā, tad var uztaisīt aizmugurējiem elipsiem slēgtu "kasti" (tilpumu, telpu - vienalga).
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Jātaisa no stiklašķiedras, tad var diezgan viegli uztaisīt jebkuru formu.
Skaļrunis plauktā = magnets bagāžniekā + jāmeklē kur izvietot pastūzi. Kā arī jāvelk vadus uz pastūzi, a tas jau ir normāls darbiņš..
Skaļrunis plauktā = magnets bagāžniekā + jāmeklē kur izvietot pastūzi. Kā arī jāvelk vadus uz pastūzi, a tas jau ir normāls darbiņš..