Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

Esmu nonācis auto meklējumos..
Varbūt, kāds jau ir bijis apskatīt kādu no šiem:
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/fg ... fgngc.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/cc ... ccckm.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/de ... defnk.html

Nav jau tā, ka šausmīgi sliecos uz dīzeli, galvenais, lai ir pēc 2006 gada universālis, cenā līdz 6k euro.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Tur jau labāk ir dzīt uzreiz uz ARTEH, lai novērtētu, cik tie odometri melo ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by donalds_dax »

Sveicieni!

Apsveru aizstāt savu 9-5 aero (2002) ar kaut ko jaunāku (lai arī pārdomāju katru reizi, kad tieku tam pie stūres), un pēc nelielām pārdomām esmu nosliecies uz 9-3 (no 2008) pusi. Tikai netieku gudrs par pareizo dzinēja izvēli. Protams, vēlme ir apvienot patīkamo ar lietderīgo, t.i., samazināt patēriņu, vienlaikus nepazaudējot pārāk daudz hp.

Ja pareizi atminos, savulaik šeit par nepareizu izvēli tika atzīti 1.8t dzinēji, jo tie nav ne sevišķi ekonomiski, ne jaudīgi. Tas nez joprojām ir valdošais viedoklis? It kā jau tie paši 148 hp, kas 1.9 TiD.

Un kas ar tiem 1.9 TTiD? Izskatās optimāla izvēle, bet tiem uzreiz lielāki noskrējieni. Manīju, ka šeit vairākiem tādi ir – vai nav nācies nožēlot izvēli?

Varbūt kādam ir jau viedoklis par kādu no ss.lv piedāvājumā esošajiem?
Andžus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Fri Aug 22, 2014 5:29 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Andžus »

man ir 06 g 1.9 TID (150zs) + automāts - ļoti patīk jauda un vēl vairāk patēriņš. Vidējais ir 7.9, bet tiekot uz šosejas sanāk 4.5-5L pie raiti braucot.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

donalds_dax wrote:Sveicieni!

Apsveru aizstāt savu 9-5 aero (2002) ar kaut ko jaunāku (lai arī pārdomāju katru reizi, kad tieku tam pie stūres), un pēc nelielām pārdomām esmu nosliecies uz 9-3 (no 2008) pusi. Tikai netieku gudrs par pareizo dzinēja izvēli. Protams, vēlme ir apvienot patīkamo ar lietderīgo, t.i., samazināt patēriņu, vienlaikus nepazaudējot pārāk daudz hp.

Ja pareizi atminos, savulaik šeit par nepareizu izvēli tika atzīti 1.8t dzinēji, jo tie nav ne sevišķi ekonomiski, ne jaudīgi. Tas nez joprojām ir valdošais viedoklis? It kā jau tie paši 148 hp, kas 1.9 TiD.

Un kas ar tiem 1.9 TTiD? Izskatās optimāla izvēle, bet tiem uzreiz lielāki noskrējieni. Manīju, ka šeit vairākiem tādi ir – vai nav nācies nožēlot izvēli?

Varbūt kādam ir jau viedoklis par kādu no ss.lv piedāvājumā esošajiem?
1.8t, 2.0t un 2.0T ir viens un tas pats dzinējs, tikai ar atšķirīgu softu. Tādēļ to 1.8t var ātri un vienkārši pārtaisīt par 2.0T ;)

Ja salīdzina 1.9TiDS un 1.8t, tad dīzelim jau standartā ir 320Nm pret benzīnnieka 240Nm, turklāt dīzelim patēriņš būs būtiski mazāks :think:

Kas attiecas uz 1.9TTiD, tad mani baida tās divas turbīnas, jo kā rāda mana pieredze, ja auto ir doma ekspluatēt ilgstoši, neizbēgami kaut kad būs jāremontē turbīna :shifty: Un te tās ir veselas divas, ar maināmu lāpstiņu ģeometriju :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by jankab »

lawyer gandrīz pareizi pateica. Vienādi dzinēji ir 1.8t(B207E) un 2.0t(B207L). OK, pats dzinējs laiikam arī 2.0T(B207R) ir vienāds, lai gan dažos avotos esmu lasījis, ka ir atšķirības virzuļos un gredzenos.

1.8t(150zs) un 2.0t(175zs) atšķiras tikai un vienīgi softwāriski, abiem ir Garrett turbīna. Abi čipojas uz ~200-210hp un ~320nm.

2.0T(B207R, 210zs) - Mitsu TD04L-14t turbīna, savādākas eļļas un dzeses līnijas, ražīgāki inžektori, čipojas uz apmēram ~240-250hp un ~360nm

Tas nozīmē, ka 1.8t un 2.0t par 2.0T pārtaisīt nevarēs softwariski, bet piedzīt jaudu pie stock 2.0T mierīgi.

Un vēl pie atšķirībām - 1.8t nebūs panelī turbo datčika :mrgreen:

Par dīzeļiem - what lawyer said ;) Vienīgi esmu dzirdējis/lasījis atsauksmes, ka TTiD esot ellīgi dinamisks un patīkams braukšanā :)
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Nevajag baidīties no turbīnām, vajag baidīties no nojātiem auto!
Mani arī biedēja Ar Griffina turbīnas maiņas izmaksām, jo jāmaina kopā ar visu izplūdes kolektoru! Nu i ko, nobraucu 8 gadus un turbīna bēdu nezināja!
Ja regulāri apkopj savu auto un pret to izturas kā kārtīgs saimnieks, problēmām nevajadzētu būt.
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by donalds_dax »

Liels paldies jums visiem par atbildēm! Lūkošu atrast īsto. Izskatās gan, ka nebūs tik viegli, jo gribētos SS ar automātu. Un, protams, pēc iespējas mazāku nobraukumu, un tā jau ir problēma, ja runājam par dīzeļiem.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZingZeng »

Turbīnām patīk, ja pēc braukšanas motoru noslāpē kādas 20 sek. pēc apstāšanās, jo tas ļauj turbīnai atdzist.
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by donalds_dax »

Zinu un praktizēju :) Turbīnas remonts skaidrs, ka nav patīkams, bet man šķiet, ka tā nav lielākā iespējamā izmaksu pozīcija. Daudz nepatīkamāk, ja jāmaina tā pati nelaimīgā ķēde (dīzeļiem tas laikam atkrīt, vai ne?). Pašlaik šķiet, ka labākais kompromiss būtu 2t benzīna dzinējs - tādus vismaz SE var atrast ar 80-150tk km nobraukumu cenas robežās līdz EUR 8-10 tk. Ā, un vēl esmu novērojis (novērojumu periods gan nav sevišķi ilgs), ka tiem Ttid aero autiņiem SE pārsvarā ir bijuši 4-6 īpašnieki, kas pats par sevi nevieš uzticību vismaz konkrētajiem eksemplāriem.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZingZeng »

Jā, dīzeļiem, vismaz 1.9TID ir jāmaina siksna.
Par SE neko nemācēšu pateikt.

Interesanta lapa ir http://www.autoizsole.lv" onclick="window.open(this.href);return false; , kur pie pārdotajām mašīnām var paskatīties par kādiem cipariem SAABi un ne tikai ir tirgoti, piedevām autiņiem ir +/- neatkarīgais vērtējums par stāvokli.
patreiz gan neviena SAABa tur nav, bet vakar vēl bija 4.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

ZingZeng wrote: Interesanta lapa ir http://www.autoizsole.lv" onclick="window.open(this.href);return false; , kur pie pārdotajām mašīnām var paskatīties par kādiem cipariem SAABi un ne tikai ir tirgoti, piedevām autiņiem ir +/- neatkarīgais vērtējums par stāvokli.
patreiz gan neviena SAABa tur nav, bet vakar vēl bija 4.
Cenas ir ļoti interesantas, vismaz tādiem retiem putniem kā SAAB: http://www.autoizsole.lv/lv/pabeigtas/? ... section=56" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Henry »

ja runājam par auto izsoleem, tad nesen viens bija ielicis 9-5 aero modeli ar tikko uztaisiitu octa (paarbaudiiji ieksh csdd) un tikko izietu tehnisko... kad zvaniiju tad bija gatavs apzvereet ka nav sista, nav paarkraasota... parakaajos pa netu un atradu ka ir bijusi sista prieksha (ar izshautiem airbagiem - bilde pat bija klaat) un pag. gada novembrii izsolee pa paaris simtiem eur notirgota... shis biznesmens pa paaris meeneshiem sataisiijis un ieleicis uz paardoshanu par vairaak kaa 3.5k eur... :liar:

protams tad arii kljuva skaidrs kaapeec octa pirmo dienu uztaisiita un tehniskaa arii tajaa pashaa dienaa izieta...

bet tas taa - par sisto auto izsoleem...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mrpinkeyes »

Redz kā, man ir līdzīgi kā donald_dax ir doma ar mainīt savu 2001.g. 9-5 Wagon Aero, tik es esmu izdomājis, ka gribu 2007-2009.g. 9-5 Wagon ar manuālo kārbu. Pie tam sākumā skatījos uz 1.9TID , bet man sāk atrunāt pat dīzeļu īpašnieki no dīzeļeim (tas nav saistīts tieši ar šo Fiat dīzeli, bet dīzeļeim kā tādiem). Tapēc es gandrīz skatos gan uz dīzeli gan uz Aero, bet... tač nav faktiski piedāvājumā. Arī mobilē un Autoscout faktiski ir viens Aero (tiesa sarkans!).

Un Vectoru ar 2.3 T vai 1.9TID arī gandrīz nav, paērējie man neinteresē. Tātad tie pēdējo gadu 9-5 vilkači, it kā jau novecojuši un gandrīz nemoderni, bet tomēr laikam uzticami, ja jau īpašnieki tos pietur. Tapēc atlieku šo pirkumu uz nākamo gadu, kad palielināsies piedāvājums. Tiesa arī meklešu tad 2008/2009/g.

Vēl jau savu pārdod, kas ir ar zināmu nobraukumu un pamatīgu investmentu būtu baigi neforši vienādā cenā ar tiem "brīnumiem", kas ir vienaudži ss.lv pa 1,8k EUR.


9-3 SS protams ir lielāks piedāvājums, bet ja eksterjers ir ok, tad plastmasīgais interjers un dizains ir atbaidošs. Pie tam tie autiņi ir ļoti zemi, kur ar tādu uz lauku ceļa?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

mrpinkeyes wrote:
Vēl jau savu pārdod, kas ir ar zināmu nobraukumu un pamatīgu investmentu būtu baigi neforši vienādā cenā ar tiem "brīnumiem", kas ir vienaudži ss.lv pa 1,8k EUR.
Vai ne, salīdzināt kaut kādas grabažas ar Artehā regulāri apčubinātiem auto ir pilnīgi netaisnīgi! :lol:
Post Reply