Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Ieliec CD Changer bagāžniekā un nemocies! :wink:
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

elmo - pasaki vēl, ka tur viss jau ir sagatvots - tik liec klāt un klausies?

Nopietns jautājums, ja kas - nebūtu slikti čendžeru ielikt.
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Nu Griffinam, bagāžniekā jau bija visi vadi!
Tik vien kā Arteh saprecināja Changeri ar auto. :whistle:
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 453
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kabrio »

elmo wrote:Ieliec CD Changer bagāžniekā un nemocies! :wink:
doma ir laba, bet, lai tā darītu, man jāatrisina mistērija par ūdens ceļiem uz bagāžnieku...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kad gribēju sev uzlikt, tad pēc izpētes sanāca, ka vajag vilkt vadus no ~ vadītāja rajona.
P.S. varu pārdot savu OE magnetolu.
ingusp
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Thu Mar 27, 2014 2:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by ingusp »

Sveiciens Saabistiem!
Gribeeju uzzinaat cik un ko tagad maksaa kjeedes mainja motoram.B207R motoric. Aizdoma ir uz kjeedi jo reizeem skan kaa diizelis it seviskji kad karsts un pieskjiljot.
Vienkaarshiu gatavoju sevi ljaunaakajam scenaarijam.
Paldies.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt! :mrgreen:
ingusp
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Thu Mar 27, 2014 2:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by ingusp »

elmo wrote:3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt! :mrgreen:
klau man patiik tavs chigaanu biznees bet ja nopietni, jo jauns engine maksaa 1200 no neo braaljiem.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

ingusp wrote:
elmo wrote:3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt! :mrgreen:
klau man patiik tavs chigaanu biznees bet ja nopietni, jo jauns engine maksaa 1200 no neo braaljiem.
Nemācēšu atbildēt par ķēdes izmaksām, to es domāju Arteh var gan diagnosticēt, gan pateikt, vai tas patiešām ir pie vainas, jo B207* dzinējiem ķēdes problēmas ir reta parādība, vismaz pēc maniem info.

Ar jaunajiem dzinējiem atkal ir jautājums - kurā gadā tie ir ražoti un vai šos dzinējus neskars 2008+ B207 dzinēju slavenā vārstu problēma, un vai tas jau ir novērsts, ja ir 08+.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

ingusp wrote:
elmo wrote:3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt! :mrgreen:
klau man patiik tavs chigaanu biznees bet ja nopietni, jo jauns engine maksaa 1200 no neo braaljiem.
Nu tuvu tam jau vien būs, jo ja jau reiz dzinējs uz galda, tad tak vajag sadarīt visu, kas darāms, nevis tikai ķēdi nomainīt! :wink:
Bet izmaksas atkarīgas no dzinēja kopējā stāvokļa.

Ja man būtu iespēja tikt pie jauna dzinēja par 1200 Euro, es ņemtu jaunu.
ingusp
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Thu Mar 27, 2014 2:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by ingusp »

1200 anglju naudas eiro sanaaks vairaak. http://www.neobrothers.co.uk/bare-b207r ... c41e6aff1f" onclick="window.open(this.href);return false;
Bet nu redzees shodien sitiis valjaa jo varbuut ka nav tik traki jo aizdomiigi viss tas izskataas vareetu buut ka ar kjeedi viss bumbaas.
Jo kaa jau teicu skanjas saak paraadiities tikai karstaa laikaa un paaris sekundes pieskjiljoties.
Var jau buut ka tikai kaads rulliitis. Veel variants ir par kondicioniera suukni. Bet nu nav ko ziileet riit redzeesim.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
ingusp
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Thu Mar 27, 2014 2:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by ingusp »

Taatad auto saremonteets mazs feedbacks. Pie vainas bija nezinu kaa latviski bet angliski chain tensioner.Kjeedes izstiepums tika paarbaudiits 8mm taakaa nemainiiju veel diezgan varees braukt. Nebija tik liels iebrauciens kaa domaaju. Galvenais troksnis ir prom un motors atkal kluss.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by HforU »

8mm ķēdes izstiepums izklausās pasakaini! :shock: Varbūt 18mm nevis 8?

Lai nu kā, viss labs, kas labi beidzas! :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

HforU wrote:8mm ķēdes izstiepums izklausās pasakaini! :shock: Varbūt 18mm nevis 8?
Lasi no sākuma. Tas ir B207 motoram. Šiem ķēdes praktiski nejūk,pārsvarā tikai spriegotāja problēmas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
arturio93
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Tue Jan 21, 2014 9:28 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by arturio93 »

Saab 9-3: gāja uz beigām logu mazgāšanas škidrums. Faktiski jau bija beidzies - motoriņš tur putas pūta jau laukā. Nu pielēju klāt šķidrumu līdz pašai augšai, bet nez kāpēc neaiziet kaut kur - motoriņš strādā un izmisīgi pūš tās pašas putas ārā par sprauslām, bet kas noticis, ka šķidrums neaiziet? šitas notika tagad, pielejot jauno šķidrumu. Pirms tam, visu laiku līdz pat pēdējam vecā šķidruma pilienam viss gāja, kur vajag. Motors, tātad it kā strādā. Kaut kas kaut kur aizsprostojies?
Post Reply