Interesanti... Kas tad dod komandas t iestādījumiem? ;)sandruss wrote: Domaa kaa ACC vareetu buut saistiits ar silto gaisu?
18 kļūda
Re:18 kļūda
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:18 kļūda
Nu jaa, dod ta komandas auto klimat kontrole, bet kaapeec tad man auto+off diagnostika izmet to 19 klluudu, tipa uz cirkulaacijas pumpi? Galvenais mums te uz vitas normaala diagnostika ari nav kur pieslegt saab:( ...un ja drossi vareetu ticeet tai passdiagnostikai tad vareetu mekleet to pumpi un mainiit nost?! Laikam jau caur forumu to probleemu taapat neatrisinaasu, buus vien jaauzvelk biezaaks pizziks un jaarulle uz Alfu vai Viking!
Re:18 kļūda
Šai ACC pašdiagnostikai ticēt var, tā, ka - pameklē i-netā kur, kas un kā un maini nost!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:18 kļūda
Tad respektiivi ja man vinna raada klludu uz to cirkulation pump, tad varu vinnai drossi ticeet un mainiit to pumpi nost?...vai arii drossak buutu veel piesleegt pie kompi?
Re:Klimata kontroles kļūdas
Ko nozīmē cipari 1 un 22 uz klimata? Tie parādījās pēc automātiskās kalibrēšanas. Pēc tam kalibrēju ar roku un nekādi cipari nebija..
Re:18 kļūda
1 = viena kļūda
22 = software problem
http://blog.saab9-5.com/?p=26
Stāsta, ka tas neko īpašu ļaunu nenozīmē..
22 = software problem
http://blog.saab9-5.com/?p=26
Stāsta, ka tas neko īpašu ļaunu nenozīmē..
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:18 kļūda
Protams, ka nav izslēgts, ka bojājums ir vados, bet tas ir 1/10sandruss wrote:Tad respektiivi ja man vinna raada klludu uz to cirkulation pump, tad varu vinnai drossi ticeet un mainiit to pumpi nost?...vai arii drossak buutu veel piesleegt pie kompi?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:18 kļūda
Nu Paldies kungi par paliidziibu! Meeginaasim atrast to suukni un atrisinaat probleemu.
Re: 18 kļūda
Sveiki.
Gaidot vasaras karstumu, nesen iepildīju AC sistēmā freonu. Pie +15 grādiem likās, ka pūš vēsu gaisu. Bet tagad, pie +25 grādiem vairs tik vēss neliekas.
ACC diagnostika uzrāda 1......18 kļūdu - Solenoid valve, heat exchanger shut-off valve - open or short circuit.
Tātad, problēmas ir šajā vārstā:
Vai šis vārsts var ietekmēt to, ka man nepūs aukstu gaisu?
Ja šis vārsts ir atvērts un karstais šķidrums iet uz pečku, tad dēļ tā varētu nākt silts gaiss, kaut esmu uzlicis temperatūru uz Lo?
Freons nekur nav pazudis, kompresors ieslēdzas.
Paldies.
Gaidot vasaras karstumu, nesen iepildīju AC sistēmā freonu. Pie +15 grādiem likās, ka pūš vēsu gaisu. Bet tagad, pie +25 grādiem vairs tik vēss neliekas.
ACC diagnostika uzrāda 1......18 kļūdu - Solenoid valve, heat exchanger shut-off valve - open or short circuit.
Tātad, problēmas ir šajā vārstā:
Vai šis vārsts var ietekmēt to, ka man nepūs aukstu gaisu?
Ja šis vārsts ir atvērts un karstais šķidrums iet uz pečku, tad dēļ tā varētu nākt silts gaiss, kaut esmu uzlicis temperatūru uz Lo?
Freons nekur nav pazudis, kompresors ieslēdzas.
Paldies.
Re: 18 kļūda
Tas, kas ir attēlā ir apsildes by-pass vārsts un ar ACC darbību tam ir maz sakara.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 18 kļūda
Lasīju SAAB 9-5 AC sistēmas rakstu, un tur gan bija norādīts, ka ja šis vārsts nedarbojas, tad temperatūra var būt siltāka vai vēsāka nekā uzstādītā temperatūra.
Laikam atkarīgs, kādā pozīcijā vārsts ir palicis.
1. Ja vārsts palicis atvērts un visu laiku laiž silto šķidrumu uz pečku, tad vasarā nedabūsi auksto gaisu, bet ziemā siltais ideāli.
2. Ja vārsts ir palicis aizvērts un siltais šķidrums netiek līdz pečkai, tad ziemā siltais gaiss nebūs pietiekams, bet aukstais gaiss būs ideāli.
Labojiet, ja kļūdos.
Laikam atkarīgs, kādā pozīcijā vārsts ir palicis.
1. Ja vārsts palicis atvērts un visu laiku laiž silto šķidrumu uz pečku, tad vasarā nedabūsi auksto gaisu, bet ziemā siltais ideāli.
2. Ja vārsts ir palicis aizvērts un siltais šķidrums netiek līdz pečkai, tad ziemā siltais gaiss nebūs pietiekams, bet aukstais gaiss būs ideāli.
Labojiet, ja kļūdos.
Šodien āra temperatūra bija 27 grādi, bet man mašīnā pūta 19-20 grādus siltu gaisu, kaut temperatūra bija uzregulēta uz Lo + cirkulācija. Kā arī, biju vēlreiz pārbaudīt freonu, un man spiedienu palielināja no 2 uz 2.5(nezināšu spiediena mērvienību).DTC B2375: HEATER CORE SHUTOFF VALVE CONTROL SOLENOID VALVE
Fault Symptoms
Temperature in cabin may seem too hot or too cold in relation to selected temperature. When DTC sets, ACC control module will turn off activation output to heater core shutoff valve solenoid.
Re: 18 kļūda
Par vārstu nezināšu, bet freona daudzumu kondicionēšanas sistēmā mēra gramos nevis spiediena mērvienībās. Un ja ielaiž par daudz freona, tad ir liela slodze sūknim un tas nav labi.cesedy wrote:Lasīju SAAB 9-5 AC sistēmas rakstu, un tur gan bija norādīts, ka ja šis vārsts nedarbojas, tad temperatūra var būt siltāka vai vēsāka nekā uzstādītā temperatūra.
Laikam atkarīgs, kādā pozīcijā vārsts ir palicis.
1. Ja vārsts palicis atvērts un visu laiku laiž silto šķidrumu uz pečku, tad vasarā nedabūsi auksto gaisu, bet ziemā siltais ideāli.
2. Ja vārsts ir palicis aizvērts un siltais šķidrums netiek līdz pečkai, tad ziemā siltais gaiss nebūs pietiekams, bet aukstais gaiss būs ideāli.
Labojiet, ja kļūdos.Šodien āra temperatūra bija 27 grādi, bet man mašīnā pūta 19-20 grādus siltu gaisu, kaut temperatūra bija uzregulēta uz Lo + cirkulācija. Kā arī, biju vēlreiz pārbaudīt freonu, un man spiedienu palielināja no 2 uz 2.5(nezināšu spiediena mērvienību).DTC B2375: HEATER CORE SHUTOFF VALVE CONTROL SOLENOID VALVE
Fault Symptoms
Temperature in cabin may seem too hot or too cold in relation to selected temperature. When DTC sets, ACC control module will turn off activation output to heater core shutoff valve solenoid.
Re: 18 kļūda
Tad man, laikam, ir uz robežas.Low Side .......................... 21.8-36.3 psi (1.5-2.6 kg/cm2)
Re: 18 kļūda
[quote="cesedy"]Lasīju SAAB 9-5 AC sistēmas rakstu, un tur gan bija norādīts, ka ja šis vārsts nedarbojas, tad temperatūra var būt siltāka vai vēsāka nekā uzstādītā temperatūra.
Laikam atkarīgs, kādā pozīcijā vārsts ir palicis.
1. Ja vārsts palicis atvērts un visu laiku laiž silto šķidrumu uz pečku, tad vasarā nedabūsi auksto gaisu, bet ziemā siltais ideāli.
2. Ja vārsts ir palicis aizvērts un siltais šķidrums netiek līdz pečkai, tad ziemā siltais gaiss nebūs pietiekams, bet aukstais gaiss būs ideāli.
Labojiet, ja kļūdos.
Tā arī ir, tikai Tevis nofotografētais vārsts ir tikai izpildmehānisms. Kļūda ir uz elektromagnētisko vārstu, kas viņu vada ar vakuumu. Ar to gribēju teikt, ka kļūdas reģistrējas tikai elektriska rakstura, bet by-pass vārsts ir mehāniska uzparikte, ko darbina ar retinājumu, ko savukārt vada elektromagnētisks vārsts (uz kuru arī ir kļūda)
Laikam atkarīgs, kādā pozīcijā vārsts ir palicis.
1. Ja vārsts palicis atvērts un visu laiku laiž silto šķidrumu uz pečku, tad vasarā nedabūsi auksto gaisu, bet ziemā siltais ideāli.
2. Ja vārsts ir palicis aizvērts un siltais šķidrums netiek līdz pečkai, tad ziemā siltais gaiss nebūs pietiekams, bet aukstais gaiss būs ideāli.
Labojiet, ja kļūdos.
Tā arī ir, tikai Tevis nofotografētais vārsts ir tikai izpildmehānisms. Kļūda ir uz elektromagnētisko vārstu, kas viņu vada ar vakuumu. Ar to gribēju teikt, ka kļūdas reģistrējas tikai elektriska rakstura, bet by-pass vārsts ir mehāniska uzparikte, ko darbina ar retinājumu, ko savukārt vada elektromagnētisks vārsts (uz kuru arī ir kļūda)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629