Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
2005 gada aero taču var uzlikt R16 diskus?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
uz Aero mazākus par 16 arī neuzliksi )defektivais wrote:2005 gada aero taču var uzlikt R16 diskus?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tā ir taisnība, ka DI kaseti nedrīkst pārvadāt guļus, bet tikai stāvus pozīcijā?
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par šito es arī esmu lasījis un man liekas, ka varēja vizināt gan tā, gan tā, bet pēc DI gulēšanas gan kādu laiku jānoliekot, lai pastāv...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tad jauna DI kasete kastē ir stāvus?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vispār jau - ir gan!elmo wrote:Vai tad jauna DI kasete kastē ir stāvus?
Bet tas par to turēšanu stāvus, cik atceros, vairāk attiecās uz pirmajām sarkanajām DI, kurām vēl bija demontējamas spoles, kuras dzesējās ar eļļu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
davaj nomainam tēmu,
Jautājums profiņiem. 2.0 turbo motorā spiediens, dzesēšanas trubas cietas, turbīna šņāc uz priekšu auto knapi brauc.
motors uzreiz jāmet arā vai to var arī kā labot, kādi ieteikumi ?
saabs parastais mirstīgo cilvēku. 1999. gada manuāls
Jautājums profiņiem. 2.0 turbo motorā spiediens, dzesēšanas trubas cietas, turbīna šņāc uz priekšu auto knapi brauc.
motors uzreiz jāmet arā vai to var arī kā labot, kādi ieteikumi ?
saabs parastais mirstīgo cilvēku. 1999. gada manuāls
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Viss ir labojams, dzineju uz galda, turbinu uz remontu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums.
reizes 2as mēnesī autiņš mēdz pats no sevis noslāpt gaitā. diagnostikā pavasarī it kā neko tādu neuzrādīja. Sākumā krita aizdoma uz gāzes iekārtu, jo tā nestrādā tā kā viņai vajadzētu it īpaši virs +15 grādos, bet tad gan jau problēma parādītos biežāk. Pilsētā bīstami var izrādīties šāda pēkšņa noslāpšana.
2.3t 99' tomāts
reizes 2as mēnesī autiņš mēdz pats no sevis noslāpt gaitā. diagnostikā pavasarī it kā neko tādu neuzrādīja. Sākumā krita aizdoma uz gāzes iekārtu, jo tā nestrādā tā kā viņai vajadzētu it īpaši virs +15 grādos, bet tad gan jau problēma parādītos biežāk. Pilsētā bīstami var izrādīties šāda pēkšņa noslāpšana.
2.3t 99' tomāts
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Iespējams, ka kloķenes pozīcijas devējs pie vainas.
unlim wrote:Jautājums.
reizes 2as mēnesī autiņš mēdz pats no sevis noslāpt gaitā. diagnostikā pavasarī it kā neko tādu neuzrādīja. Sākumā krita aizdoma uz gāzes iekārtu, jo tā nestrādā tā kā viņai vajadzētu it īpaši virs +15 grādos, bet tad gan jau problēma parādītos biežāk. Pilsētā bīstami var izrādīties šāda pēkšņa noslāpšana.
2.3t 99' tomāts
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir gadījies kad slāpst pārslēdzoties no benzīna uz gāzes pie zemiem apgriezieniem ! Sastrēgumos ļoti tracinoši.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
pārslēgšanās moments vēl ir +- paredzams, bet šis uzvedas randomā. + kad gaisa temp nokrīt ap +5 kā tagad, mašīna uzlādējas un dod pa nagiem kāpjot ārā..nezinu vai ar šo kāds sakars, bet vnk novērojumi. Autiņš ļoti jūtīgs pret temperatūrām siltā laikā apgriezienu problēmas, aukstā atkal citas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Silts laiks Saabam nepatīk, aukstā viņš uzvedas daudz labāk! Arī iepriekš pieminētais kloķvārpstas apgriezienu devējs parasti niķojas tikai siltam motoram!
Bet tev tur kaut kas dīvains notiek, jābrauc vien uz Arteh blusas izķert!
Bet tev tur kaut kas dīvains notiek, jābrauc vien uz Arteh blusas izķert!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nezinu cik tieši padziļināti viņi rokas, bet, kā teicu, diagnostikā vispār ne vārda par elektronikas ķibelēm. Ja nu vien tas, ka pieslēgties kompim bij grūti . Dēļ kā arī īsti līdz galam nav skaidrs. Domāju ka kādam no 1000 ir bijis kas līdzīgs, atliek vien iet pārbaudīties kaut kad