SAAB LPG topiks
SAAB LPG topiks
Hey visiem!
Tā kā daļa SAAB automašīnas tiek gazificētas, domāju, kopīgs topiks šai tēmai būtu lietderīgs.
Vienmēr jau noder kāds gudrs padoms! Varbūt kāds grib padalīties ar bildi, kā LPG ir uzstādīts (motortelpas bilde). Varbūt vienkārši uzrakstam sava gāzētā SAAB setapu un pakomentējam ( + un - )
Tātad tēmas iesākšanai vēlos uzdot dažus jautājumus tiem, kas kaut ko saprot no gāzes sistēmām, lai būtu šeit ko diskutēt. Komentējam ar pamatojumiem, rakstam + un - utt.
1. Cik jaudīgu reduktoru izvēlēties? Tiešām tikai 10% rezervi no max jaudas?
2. Sprauslas - kādas? Kuras labākas - barakudas vai hanas?
3. Līnijas trubas D - 8mm?
4. Multivārsta izvēle?
5. Reduktora izvietojums - kur visefektīvāk to iestūķēt.
6. Motora ilgizturība ar LPG. (zinu vienu vilkati, kuram pēc 100 000 km motora galvai bija nepieciešams kap.remonts (vārstu problēma - izdegušas ligzdas un vēl šis tas - remonts uz 2000 EUR (veikts nesen))
7. SVECES - vai tiešām platīna (OEM) nevar likt? Un kāpēc?
8. KOMPIS. Kādu izvēlēties - priekšrocības/trūkumi.
Konkrēti man interesē jautājums par reduktora izvēli: kādu izvēlēties 9-5 Aero B235R? Zinu, ka Arteh atdzīst Gurtner 430hp. Ko kungi saka par KME TWIN 410hp un KME GOLD 400?
Tā kā daļa SAAB automašīnas tiek gazificētas, domāju, kopīgs topiks šai tēmai būtu lietderīgs.
Vienmēr jau noder kāds gudrs padoms! Varbūt kāds grib padalīties ar bildi, kā LPG ir uzstādīts (motortelpas bilde). Varbūt vienkārši uzrakstam sava gāzētā SAAB setapu un pakomentējam ( + un - )
Tātad tēmas iesākšanai vēlos uzdot dažus jautājumus tiem, kas kaut ko saprot no gāzes sistēmām, lai būtu šeit ko diskutēt. Komentējam ar pamatojumiem, rakstam + un - utt.
1. Cik jaudīgu reduktoru izvēlēties? Tiešām tikai 10% rezervi no max jaudas?
2. Sprauslas - kādas? Kuras labākas - barakudas vai hanas?
3. Līnijas trubas D - 8mm?
4. Multivārsta izvēle?
5. Reduktora izvietojums - kur visefektīvāk to iestūķēt.
6. Motora ilgizturība ar LPG. (zinu vienu vilkati, kuram pēc 100 000 km motora galvai bija nepieciešams kap.remonts (vārstu problēma - izdegušas ligzdas un vēl šis tas - remonts uz 2000 EUR (veikts nesen))
7. SVECES - vai tiešām platīna (OEM) nevar likt? Un kāpēc?
8. KOMPIS. Kādu izvēlēties - priekšrocības/trūkumi.
Konkrēti man interesē jautājums par reduktora izvēli: kādu izvēlēties 9-5 Aero B235R? Zinu, ka Arteh atdzīst Gurtner 430hp. Ko kungi saka par KME TWIN 410hp un KME GOLD 400?
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: SAAB LPG topiks
Vispār jau bija viens gāzes topiks, saucās laikām Gāze un Aero!
Bet man jāsaka, ka ar to Arteh likto Gurtneru iet vienkārši "Akunamatata"!!!
Bet ņemot vērā naftas krīzi es pēdējos 2 mēnešus barucu tikai ar E98, kāpostiņu smirdināšu, ka benzīnam cenas kāps atpakaļ!
Bet man jāsaka, ka ar to Arteh likto Gurtneru iet vienkārši "Akunamatata"!!!
Bet ņemot vērā naftas krīzi es pēdējos 2 mēnešus barucu tikai ar E98, kāpostiņu smirdināšu, ka benzīnam cenas kāps atpakaļ!
Re: SAAB LPG topiks
Es savam drapakam esmu izmetis kops pirksanas briza lauka visu gazes sistemu,iznemot balonu kurs dzivo bagana
1.Saku ar kompi stag 4plus
2.Sparuslas barakuda un reduktors shark
3.Astotniece truba no balona uz reduktotu
4.Vienada garuma trubinas no sprauslam uz kolektoru,un kolektora caurumi gazei vienada attaluma no kautkada atskaites punkta,nevis ka bij
5.Vadu sakartosana maksimali pec garumiem,nevis bardaks kas bij,un parieti visi savienojumi,visas skrutkas salodetas
6. Un vienigais trukst pareizais reduktors,bet nav ar so lidz galam saregulets,jo esosajam liels spiediens 1,9 bari.
1.Saku ar kompi stag 4plus
2.Sparuslas barakuda un reduktors shark
3.Astotniece truba no balona uz reduktotu
4.Vienada garuma trubinas no sprauslam uz kolektoru,un kolektora caurumi gazei vienada attaluma no kautkada atskaites punkta,nevis ka bij
5.Vadu sakartosana maksimali pec garumiem,nevis bardaks kas bij,un parieti visi savienojumi,visas skrutkas salodetas
6. Un vienigais trukst pareizais reduktors,bet nav ar so lidz galam saregulets,jo esosajam liels spiediens 1,9 bari.
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: SAAB LPG topiks
Gāzētāji runā, ka vajag rēķināties ar 20% rezervi reduktoram...
Es ieliku KME Silver, pēc specenes priekš 240hp, gāzinieki saka, ka līdz 200hp der, vairāk nepavilks... Gribēju čipot savu (uz aptuveni 225hp), bet patreiz atmetu ideju - negribās investēt reduktorā...
Es ieliku KME Silver, pēc specenes priekš 240hp, gāzinieki saka, ka līdz 200hp der, vairāk nepavilks... Gribēju čipot savu (uz aptuveni 225hp), bet patreiz atmetu ideju - negribās investēt reduktorā...
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: SAAB LPG topiks
1. Reduktora izvlēle ir diezgan individuāla izvēle, tirgū tagat ir pieejami diezgan daudz jaudigi reduktori un visiem viņiem ir savi + un - , atkarīgs kas kuram svarīgāks. Reduktoru jāizvēlas ar vismaz 10% jaudas rezervi, jo to ko norāda ražotājs ir ideālos laikapstākļos ar labu gazi un pilnu balonu parādītie rezultāti.Brand wrote:Hey visiem!
Tā kā daļa SAAB automašīnas tiek gazificētas, domāju, kopīgs topiks šai tēmai būtu lietderīgs.
Vienmēr jau noder kāds gudrs padoms! Varbūt kāds grib padalīties ar bildi, kā LPG ir uzstādīts (motortelpas bilde). Varbūt vienkārši uzrakstam sava gāzētā SAAB setapu un pakomentējam ( + un - )
Tātad tēmas iesākšanai vēlos uzdot dažus jautājumus tiem, kas kaut ko saprot no gāzes sistēmām, lai būtu šeit ko diskutēt. Komentējam ar pamatojumiem, rakstam + un - utt.
1. Cik jaudīgu reduktoru izvēlēties? Tiešām tikai 10% rezervi no max jaudas?
2. Sprauslas - kādas? Kuras labākas - barakudas vai hanas?
3. Līnijas trubas D - 8mm?
4. Multivārsta izvēle?
5. Reduktora izvietojums - kur visefektīvāk to iestūķēt.
6. Motora ilgizturība ar LPG. (zinu vienu vilkati, kuram pēc 100 000 km motora galvai bija nepieciešams kap.remonts (vārstu problēma - izdegušas ligzdas un vēl šis tas - remonts uz 2000 EUR (veikts nesen))
7. SVECES - vai tiešām platīna (OEM) nevar likt? Un kāpēc?
8. KOMPIS. Kādu izvēlēties - priekšrocības/trūkumi.
Konkrēti man interesē jautājums par reduktora izvēli: kādu izvēlēties 9-5 Aero B235R? Zinu, ka Arteh atdzīst Gurtner 430hp. Ko kungi saka par KME TWIN 410hp un KME GOLD 400?
2. Barracudas ir loti laba Hana sprauslu kopija. hanas drusku atrakas un precīzākas.
3. Aero protas 8mm Trubas.
4. Multivarsti pēc paša ieskatiem, visi savu funkciju pilda vienādi
5. Saabaa ir laikam tik divas vietas kur reduktorus izvieto, viena ir pie aķīša bet tad trubas visas baigi garas un tas nav pareizi, otra ir pie ieplūdnieka bet tad viņs baigi traucē gan ķēdi nomērīt gan celiņsiksnu nomainīt.
6. Par motora čakarēšanu ar gāzi var ilgi un gari diskutēt, isti jau veselīgi tas motoram nav bet braukt var:) Daudzko nosaka kā gāze saregulēta, Piemēram iedaļa pie kāda min spiediena parslēgties no gazes uz bendzina, lielākā daļa braukā ar vērtību no 0,6 lidz 0,8 bar. viss jau forši vairāk ar vienu balonu var nobraukt
Aero ir 250hp tas ir 62hp uz cilindu, hana A+ 62hp atīsta pie apmēram 1.3bar spiediena! Tātad cik kumeļi paliek needuši pie 0.8bar spiediena? un pēctam vēl brīnamies kapēc vārsti izdeg
7. Es lietoju parastās tik biežāk jāpamaina
8. Es dodu priekšroku diva veida kompjiem, stag 3000 premium jo tur ir daudz visadas fīčas, otrs ir lpgTech iesācējiem ideāls
Gurtner ir diezgan primitīvs reduktors un kvalitāti varētu gribēt bisku vairāk.
KME TWIN ir šausmīgi milzīgs reduktors, vairāk paredzēts v veida motoriem jo ir divas izejošās trubas
KME Gold cik man ir bijusi darīšana loti neuzticams reduktors, baigi lēkā gāzes spiediens, tur kautkāds čakars ar gāzes kanāliem, zinu ka daudzi urbj papildus caurumus. un atkal mīnus ir tas ka divas izejas.
Mana izvēle krita uz Tomasetto Antartic AT13 380Hp ļoti kompakts un jaudīgs bet bieži jātīra dēl mūsu gāzes. sprauslas Hana A+ pagaidām vēl visas kopā bet drīzumā tiks dalītas pa vienai un atradīsies blakus bendzīna sprauslām
Kompis LpgTech neko sliktu nevaru pateikt, ļoti labi saprotami grafiki, diezgan liela opciju izvēle un pats sevi pieregulē
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: SAAB LPG topiks
Jo primitīvāk jo labāk! Man mazais jaudīgais Antarktiks ar mūsu gāzi uztaisīja Hari - kiri! Primitīvais gurtners savukārt brauc tā ka bēdu nezin.
Re: SAAB LPG topiks
Man saabam zem haubes tagad izskatās šādi.
Re: SAAB LPG topiks
Vai tik mans Antarktiks arī nebūs nokāvies laika gaitā.. Bet, ja tiešām tā, tad tomēr gan ilgi būs novilcis, laikam divi gadi. Šobrīd tad gandrīz vai varētu palūrēt cita reduktora virzienā. Sakiet Gurtner tagad ir cieņā Saabiem?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB LPG topiks
Jā, ar diviem saabiem ir izbraukts kam uzstadits, iet zolidi, nekāda puņķošanās nav.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am
Re: SAAB LPG topiks
Tā kā Tomasetto nekādus remkomplektus nepiedāvā, tad 1x to dranķi var mēģināt jaukt ārā un tīrīt.edijs wrote:Vai tik mans Antarktiks arī nebūs nokāvies laika gaitā.. Bet, ja tiešām tā, tad tomēr gan ilgi būs novilcis, laikam divi gadi. Šobrīd tad gandrīz vai varētu palūrēt cita reduktora virzienā. Sakiet Gurtner tagad ir cieņā Saabiem?
Arī Gurtneram trāpās kāds brāķis
Re: SAAB LPG topiks
Nu nav jau tā ka Tomasetto remkomplektus nepiedāvā, vnk cena reduktoram tāda ka daudzi izvēlas ielikt jaunu reduktoru nekā čakarēties ar blīvēmTā kā Tomasetto nekādus remkomplektus nepiedāvā, tad 1x to dranķi var mēģināt jaukt ārā un tīrīt.
Arī Gurtneram trāpās kāds brāķis
http://www.lpg.auto.pl/en/index.php?stat=info&id=1681
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am
Re: SAAB LPG topiks
Dēļ lielā brāķu procenta un garantijas nepstiprināšanu jau kādu laiku neuzstādam, tādēl būšu palaidis garām tādu jaunumu.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am
Re: SAAB LPG topiks
Nīgrais, Tu te vēl i?
Re kas man ir:
Re kas man ir:
Re: SAAB LPG topiks
ko kungi saka par divām barakudām uz vienu cilintru chippotam Aero? jo cik es saprotu uzticamu un ražīgāku sprauslu pagaidām tirgū neesot.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+