Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


unlim
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Thu Mar 24, 2011 5:38 pm
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by unlim »

saabs ir 1999. gada, bet motors ir nesen pirkts jauns. Starpība ir tāda tagad kā uzsilis nemet apgriezienus startējot lejā :/
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Ka to saprast, startejot apgriezienus nemet leja. :shock:
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Norauj nost to trubinu ar pretvarstu, izput lai ir tira, un ieliec jaunu pretvarstu, bultina virziena uz droseli.
unlim
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Thu Mar 24, 2011 5:38 pm
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by unlim »

Vilcins wrote:Ka to saprast, startejot apgriezienus nemet leja. :shock:
Pirmstam bij problēmas siltā laikā, ka motors kamēŗ vēl silts darbinot klāt apgriezieni kritās zem 500 rpm un slāpa nost, vajadzēja piegāzēt pāris sekundes, tagad it kā pazudis tas
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

iespējams tukšgaitas regulators ( DROSELE ) beigta, bet tik pat labi vakuuma trubiņas/vienvirziena vārsts (kas arī visbiežāk ir pie vainas).

aizbrauc uz Vestienas 2 - tur uztaisīs diagnostiku un saremontēs.

vai arī pats pārbaudi visu vakkuma trubiņu stāvokli un vienvirziena vārstu darbību.
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
unlim
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Thu Mar 24, 2011 5:38 pm
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by unlim »

Vai tad ja būtu vainīga drosele, viņs vislaik neraustītos? iepriekšējam sābam kad nobeidzās drosele, viņš vislaik mocījās līdz nevarēja pielaist
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

unlim wrote:Vai tad ja būtu vainīga drosele, viņs vislaik neraustītos? iepriekšējam sābam kad nobeidzās drosele, viņš vislaik mocījās līdz nevarēja pielaist
Ir daudz un dažādas izpausmas beigtai droselei- praktiski vienmēr vainīga ir tās elektroniskā daļa.
Man izpaudās - reizēm pie 100% droseles atvēruma mēdza noslāpt; reizēm apgriezieni nokrita ļoti zemu (tie paši 600 apgr/min).
Bet nu apgriezieni var būt neadekvāti arī dēļ MAP sensora (mēra spiedienu ieplūdniekā).

Pareizākais, kā jau teicu- jāslēdz pie kompja un jāskatās rādījumi.
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pr1 »

Jautājums šāds:
vai likt sābam stoka signalizāciju(oem), vai arī kādu offbrand? ja nestoka tad kādi būs ieteikumi?
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Aizbrauc uz Arteh lai ieliek stock, jo ērti tomēr, kad pogas ir uz atslēgas!
Uz Griffina man bija Geste likta signalizācija, bet tikai vēlāk uzzināju ka Arteh par tādu pašu naudu no atslēgas ar banāna breloku var uztaisīt atslēgu ar pogām un piejūgt oriģinālo signalizāciju!
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pr1 »

elmo wrote:Aizbrauc uz Arteh lai ieliek stock, jo ērti tomēr, kad pogas ir uz atslēgas!
Uz Griffina man bija Geste likta signalizācija, bet tikai vēlāk uzzināju ka Arteh par tādu pašu naudu no atslēgas ar banāna breloku var uztaisīt atslēgu ar pogām un piejūgt oriģinālo signalizāciju!
Braukšu drīz eļļu/filtrus mainīt pie viņiem, tad arī to uzzināšu.
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

Brand wrote:jautājums par karājošo gultni.

kā vispār noteikt, ka viņš ir beigts? Auto kratās paātrinoties un griežot pa kreisi (griežot un mazliet paātrinoties; pie atlaista pedāļa griežot pa kreisi nekratās). Sajūta, ka kāds ar kuvaldu sistu pa priekšu.
It kā vainu likām uz kreiso iekšējo mironeni. Lufte bija mironenei - tika nomainīta, bet kratās saabiņš joprojām.
Labā pusass par dažiem mm kustās aksiāli (arī iekš karājošā). Radiāli nu neliekas, ka būtu baigā lufte. Vai tas varētu būt karājošais gultnis šajā gadījumā? Varbūt kādam ir nācies saskarties ar šo.
nomainīts karājošais gultnis -> joprojām vibrē. gultņi ok; mironenes ok

ir idejas kādam?
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by cesedy »

Sveiki.
Kas varētu būt par vainu SAAB 9-5 Aero MY2000 ar automātisko ātrumkārbu, kad pie slodzes parādās dobja skaņa?
Kad ātrumu palielina vienmērīgi, tad skaņas nav, bet kad pedāli piespiež kārtīgāk, tad parādās dobjā skaņa.
Auto tika iegādāts pagājušajā gadā oktobrī, kad tika nomainīta kārbas eļļa. Vēlreiz nomainīju pirms pusotra mēneša, bet bez izmaiņām.

Kā iespējamo variantu man minēja, ka vainīgs ir griezes momenta pārveidotājs (Torque converter).
Varbūt kāds var padalīties ar līdzīgu pieredzi un kā ar šo problēmu tika galā.

Paldies.

P.S. Nezinu, vai tas varētu būt saistīts, bet mašīna neiet uz priekšu kā Aero pienāktos.
Drīzumā domāju mainīt gredzenus, jo pazūd eļļa (pie lielākas slodzes), pie 5,500RPM sāk izlaist "stroķus" un mašīna sāk raustīties + Check engine mirgo. Kā arī pie slodzes iznāk tumši dūmi.
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

kādu laiciņu skābiņu nomoka divu kļūdu izmešanās - P1132 (Heated oxygen sensor (HO2S) 1, Bank 1 - malfunction) un P0420 (Catalyst System Low Efficiency Conditions).

Jaudas ziņā itkā nekādu starpību nejūtu, vienīgais berot iekšā sāk mirgot CEL

Vai varētu būt, ka katalizatoram psc vai tieši otrādi lambdai psc?
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by jankab »

Ticamākais izklausās, ka berot iekšā katalizators vairs nenodrošina vajadzīgo caurplūsmu un rada pretspiedienu.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by envoy »

Kāds var pastāstīt, kādas procedūras jāizveic, lai noņemtu vilkacim salona durvju ručkas? Līdz 2005. gadam tur viss ir saprotami un vienkārši, bet vilkacim nevar saprast, no kura gala jāsāk.. :think:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Post Reply