Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
uzraugs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Sat Apr 25, 2015 5:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by uzraugs »

Nope, neesmu. Remontus uzticu draugam, kurš cīnās ar manu SAAB kā ar savu auto, bet arī pats ir nezipratnē par šo problēmu. Saka ka iespējams vainīga elektorinka. Bet apsveru domu aizbraukt ciemos uz ArTeh..
SAAB 9-3 1.9 TDI saimnieks
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

Vai parastam OG var uzlikt Aero bamperus bez problēmām? Stiprinājumi, u.t.t. sapas?
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

martinnos wrote:Vai parastam OG var uzlikt Aero bamperus bez problēmām? Stiprinājumi, u.t.t. sapas?
Pēc konstrukcijas var, bet tur vajadzīgs mainīt arī plastmasas turētājus, kuros ieāķējas bamperis.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Var. Man ir uzlikti.
Problēma nr.1:
Plastmasas kronšteini - tolaik parastais maksāja ~6-7Ls, AERO/Viggen ~40Ls/gab. Vajag pa diviem uz bamperu :)
Tā kā bamperi bija sagādāti bez kronšteiniem - nācās gudrot kko.. Respektīvi var pārtaisīt arī parastus, viņi tur, bet nu kolhozs ir diezgan :P

Problēma nr.2:
Aizmugurējais bampers tāpat vien nelien virsū, ir vai nu jāmaina aizmugurējais bundulis uz AERO/Viggen bunduli, vai nu arī modificēt esošo, izmainot izpūtēja trubas (uzgaļa) leņķi (AERO/Viggen bamperiem uzgalis ir vairāk novirzīts uz sāniem).

Aa un vēl, izskatās, ka AERO/Viggen ir savādāki plastmasas paspārni (garāki), bet tas, principā, ir tikai vizuāls "-". Tehniski nekādu problēmu nav.

Pirms "lielo" bamperu uzlikšanas mašīnu ir jāsaved perfektā tehniskā kārtībā, jo pēc tam nevar normāli priekšā aizāķēt striķi :D Liekas, ka tikai caur miglinieka caurumu varēja..

Starp citu AERO/Viggen miglinieku skavas, izskatās, ka arī atšķirās no parastiem 9-5/9-3, te arī ņemam aliņa četrpaku, urbi un aizet)))
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

Paldies!

Izskatās, ja nosacīti par velti var dabūt bamperus, tad ir jēga ņemties :)
SAAB 9-5 Aero 2006
saab45
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Sat Apr 12, 2014 8:41 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab45 »

Sveiki. Parādījusies problēma Saab 9-3 2.0t automāts 1999.g., strauji spiežot gāzes pedaali mashiina slaapst un noslaapst, bet ja spiezh laideni leeni, var uzņemt atrumu un nekādas problemas, peec noslaapshanas iedegas check engine, varbūt kaads var pateikt kuraa virzienā meklēt vainu?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Ja iedegās Check engine lampiņa tad jau tas ir labi, varēsi nolasīt kļūdu un ātri saprast kas par vainu!
User avatar
Edgars86
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 98
Joined: Wed Jul 02, 2008 3:55 am
Location: Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Edgars86 »

Kaut kas ar degvielas padevi acīmredzot nav ok (sūknis?)
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

T5 vadībai čeks uz mazu degvielas spiedienu nav paredzēts.
Jānolasa kļūdu.
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

9-3, 2005., 2.0t, Benz./LPG, automāts

1. Vai šo te vietā izdosies uzbāzt R15 bleķiniekus?
Image

2. Ir nupat jau regulāri novērojama tāda nepatīkama parādība, ka iedarbinot aukstu motoru un uzreiz iemetot D vai R, tas ņem un noslāpst. Pēc tam grūti iedarbināt, un ja mēģina braukt uzreiz kā atkal iedarbojies, tad vai nu noslāpst, vai arī kādu brīdi tur grabinās tā, it kā kāds/i no cilindriem neietu. Tā tas ir dažas sekundes, un tad aiziet normāli it kā nekas nebūtu bijis. Tāpat arī, ja iedarbina un īsu brīdi (zem 30 sek.) ļauj padarboties tukšgaitā, arī viss normāli. Pirmajā reizē lec uzreiz un kā vajag. Idejas?

Paldies!
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

1) Ja tev priekšā ir 284mm bremzes, tad varēs uzlikt arī R15(knapi), ja 302mm tad tikai R16. Izskatās pēc 284mm, bet labāk vispirms uzmet piemērīt, var jau arī gadīties, ka iznesums neder.

Pats pabraucu ar R15 185/65...nu nē, paldies :) Auto ir ļooooti zems un jau uz šādas gumijas kā laiva, tāpēc šogad mirgrēju uz R16 205/55 vai 205/60.

Image

2) CEL?
Last edited by jankab on Mon Oct 05, 2015 11:16 am, edited 1 time in total.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Vajadzētu varēt uzbāzt, vienīgi tiem ir jābūt paredzētiem tieši 9-3ss, no 9-3og vai 9-5 nederēs dēļ iznesuma un suporta šķiet :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

jankab wrote: 2) CEL?
Ko? :mrgreen: Check Engine Light? Nē, nedeg. Bija kaut kad vienreiz braucot iedegusies, bet pēc kāda brīža nodzisa pati. Man te ir kaut kāds lētais ķīniešu obd lasītājs, bet tas nekādu kļūdu nerāda, kaut gan hvz, cik ļoti var ticēt tam un izmantotajai telefona aplikācijai.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

CEL ir attiecīgi iekš ECU glabātās (ierakstītās) kļūdas, tās nolasīt var ar šo ķīniešu OBD2. Ja nedeg CEL, tad arī šis lasītājs neko neuzrādīs (vienīgi der paskatīties arī PENDING un HISTORY sadaļas).
Lai nolasītu Airbag/ABS/Kārbas/Body Module/utt. specifiskās kļūdas(kas netiek ierakstītas ECU), ir vajadzīgs spēcīgāks tūlis(piem. TECH2).

Ir gadījies tavs aprakstītais scenārijs ar noslāpšanu, bet ar gāzi un mīnusos kā tikko ieslēgusies, tāpēc pieļāvu, ka gāze netika pietiekami "uzsildīta".
Vai kārbas RPM(input/output) sensori ko tādu varētu nostrādāt, arī nemāku spriest, tikpat labi tas varētu būt CPS gļuks, iespējams vēl kas - tā teikt zīlēšana kafijas biezumos.

Varbūt Arteh vīriem ir nācies ko šādu labot, uzsit pa pogām un uzjautā, varbūt viņiem uzreiz ir zināms kā šo novērst!

Katrā ziņā, personīgi es, iedarbinot auto uzreiz nebraucu, ļauju mazliet tukšgaitā padarboties, arī siltam. Aukstu startējot, pagaidu līdz ieslēdzas gāze un norimst apgriezieni zem 900 un tad nedodot čadu sāku braukt, līdz motors uzsilst kamēr vismaz nedaudz ir pacēlies temperatūras indikators. Tad atļaujos arī mazliet vairāk!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
tomins_
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Wed Sep 30, 2015 2:12 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tomins_ »

Jautajums par check engine lampiņu! vai ir iespēja pašam, bez OBD2 vai kā tamlīdzīga to nodzēst?
Saab 9-3 2.2 TID 1998
2001 gada 9-3 2.2 tid iztiriju egr vārstu(lampiņa nodzisa un atkal iet) bet vecajam iztiriju visu ari ieplūdi bet lampiņa nenodziest un saabs vairs neiet kā vajag apgriezieni pat līdz 4 neiet.
Post Reply