Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tieši tā daru vislaik.. pagriežu uz on .. piesprādzējos pakasu pakaļu un tad darbinu nu tur 20 sec arī paiet.. un pie -4 viss ok pie plus 10 - 2 reizes pa 10 sek zāģē un pat neiepokšķas ... pagriežu off/on un aiziet bez problēmām
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man ARTEH instalēja podziņu, ar kuras palīdzību var panākt, ka kvēlsveces ieslēdzas kaut pie +25, lietoju to mitrajā laikā no rudens līdz pavasarim - vienmēr pielec ar pirmo!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pēc skates aizbraukšu uz arteh... vajadzētu pilno diagnostiku uztaisīt..
9-3 2004. gadam ir jēga pulēt lukturus vai labāk uzreiz ksenons?
9-3 2004. gadam ir jēga pulēt lukturus vai labāk uzreiz ksenons?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Neoriģinālo čaina-šit ksenonu labāk neliec - tas ir pielīdzināms kakāšanai baseinā
Bet nopulēt lukturus nekad par ļaunu nenāks
Bet nopulēt lukturus nekad par ļaunu nenāks
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vēlākiem gadiem nenāca OEM ksenons?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
OEM ksenons nāca sākot ar 2003. gada modeļiem.
Ja gribi OEM ksenonu, tad vajag abus lukturus, ksenon blokus, līmeņa sensorus, citus kabeļus un darbošanos ar TECH2...iespējams kaut ko arī piemirsu...OEM ksenons ir forši, kamēr nav jāsāk pirkt D2S spuldzes(~60eur par vienu), sadegušie bloki, sabojājušies leveling sensori...
Kopumā to ir iespējams izdarīt, reāli - būs dārgi.
Neoriģinālais Xenons - žilbināt jau baigi nežilbinās, bet vai to vajag.
Varbūt labāka alternatīva ir tiešām nopulēt lampas + OSRAM Night Breaker Unlimited vai kāda alternatīva...
Ja gribi OEM ksenonu, tad vajag abus lukturus, ksenon blokus, līmeņa sensorus, citus kabeļus un darbošanos ar TECH2...iespējams kaut ko arī piemirsu...OEM ksenons ir forši, kamēr nav jāsāk pirkt D2S spuldzes(~60eur par vienu), sadegušie bloki, sabojājušies leveling sensori...
Kopumā to ir iespējams izdarīt, reāli - būs dārgi.
Neoriģinālais Xenons - žilbināt jau baigi nežilbinās, bet vai to vajag.
Varbūt labāka alternatīva ir tiešām nopulēt lampas + OSRAM Night Breaker Unlimited vai kāda alternatīva...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tad jau tiešām labāk nopulēt.
Par to slēdzi... pamēģināju ar siltu motoru.. ieslēdzas ventilators, motora temperatūra nokrīt uz 0 un apgriezieni paceļas uz 1100
Par to slēdzi... pamēģināju ar siltu motoru.. ieslēdzas ventilators, motora temperatūra nokrīt uz 0 un apgriezieni paceļas uz 1100
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Izskatās, ka tās pogas funkcija ir dabūt papildus silto gaisu salonāfixed wrote:Tad jau tiešām labāk nopulēt.
Par to slēdzi... pamēģināju ar siltu motoru.. ieslēdzas ventilators, motora temperatūra nokrīt uz 0 un apgriezieni paceļas uz 1100
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Neieslēdzas jau salona ventilators, bet motora Papildus dzese dzinējam, ja man tāda poga nebūtu bijusi citai mašīnai tad teiktu, ka saimnieks braucis kalnos, kur vajag otru ventilatoru, bet šajā gadījumā ir bijušas kādas problēmas noturēt motoru normālā temperatūrā.
Kāds varbūt var ieteikt cik jaudīgu aķīti man ņemt?
Un kur labāk pirkt eļļu?
Kāds varbūt var ieteikt cik jaudīgu aķīti man ņemt?
Un kur labāk pirkt eļļu?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā poga tomēr ir kvēlsvecēm
Next problem. Vakar nomazgāju auto... šodien braucot uz Jelgavu kruīzs strādā ok nekādu problēmu. Braucu atpakaļ šis man sāk gļukot. Sākumā nefiksē ātrumu, bet virsū dod ... pēc tam pie pirmās iespējas noslāpēju, iedarbinu, braucu un ieslēdzot pat indikators neiedegas panelī to ieslēdzot?! Kaut kur ūdeni salēju virsbūvi mazgājot?! Vai man sen arteh gaida?!
Next problem. Vakar nomazgāju auto... šodien braucot uz Jelgavu kruīzs strādā ok nekādu problēmu. Braucu atpakaļ šis man sāk gļukot. Sākumā nefiksē ātrumu, bet virsū dod ... pēc tam pie pirmās iespējas noslāpēju, iedarbinu, braucu un ieslēdzot pat indikators neiedegas panelī to ieslēdzot?! Kaut kur ūdeni salēju virsbūvi mazgājot?! Vai man sen arteh gaida?!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds ir kaut kur sameklējis 9-3 OG bagāžnieka emblēmas ? Izskatīju visu Ebay, vienīgie bija 9-3 SS
Gribētos melnas
Gribētos melnas
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nesen pirku ArTehā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šādas arī ARTEH var dabūt: http://saabclub.lv/forums/8/30338?start=285tranquillo wrote:Kāds ir kaut kur sameklējis 9-3 OG bagāžnieka emblēmas ? Izskatīju visu Ebay, vienīgie bija 9-3 SS
Gribētos melnas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies!lawyer wrote:Šādas arī ARTEH var dabūt: http://saabclub.lv/forums/8/30338?start=285tranquillo wrote:Kāds ir kaut kur sameklējis 9-3 OG bagāžnieka emblēmas ? Izskatīju visu Ebay, vienīgie bija 9-3 SS
Gribētos melnas
Cita lieta: šodien pa ilgiem laikiem parādījās kāds defekts. Sākuma Rīgas sastrēgumos sajutu, ka uzsākot braukt (tas ir, atlaižu bremzes pedāli un mazliet uzdodot gāzi) kaut kur pie labā priekšēja riteņa (pasažieru puse) vienu reizi kaut kas nokrakš. Dienas otrā pusē parādījās cita problēma (sākot no ap 70 kmh): atlaižot gāzes pedāli priekšējā labā pusē (pasažieru) sāk parādīties graboņa. Graboņa paliek lielāka griežot stūri pa labi. Pazūd vispār, ja pagriež mazliet pa kreisi, kā arī pazūd vispār, ja uzdod gāzi vai nospiež bremzi. Respektīvi, problēma tikai ir bez nospiesta gāzes vai bremzes pedāļa sākot no ap 70 kmh ātruma griežot stūri pa labi, kaut vai minimāli. Kādam ir bijis kas līdzīgs?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Smaržo pēc mironīšā (miroņgalvas)
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]