Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paskaties vai riteņa skrūves vnk nav panākušas vaļā. Uz lietotiem konusiem, ja pievelk ar spēku kā priekš jauniem, reizēm tā notiek.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies! Šķiet, pie vainas bija skrūves
Jautājums, varbūt aizskarošs: Cik jums sanāk uzliet dzinēja eļļu 10 000 km intervālā?
Jautājums, varbūt aizskarošs: Cik jums sanāk uzliet dzinēja eļļu 10 000 km intervālā?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Dīzelim līdz 1L, ar benzīnnieku vēl neesmu tik daudz nobraucistranquillo wrote:Paldies! Šķiet, pie vainas bija skrūves
Jautājums, varbūt aizskarošs: Cik jums sanāk uzliet dzinēja eļļu 10 000 km intervālā?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Eļļas maiņas intervālos (~10 000 km) nav bijusi vajadzība papildināt (izņemot reizi, kad vakumsūknim blīve pamatīgi laida garām).
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
OK! Beidziet lielīties
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Cik tu pats lej klāt?
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 24
- Joined: Sun Nov 08, 2015 9:43 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Klau ir kādam izdevies sapārot telefonu ar SAABu 2007 gads, uz stūres i telefona pogas, bet rokot cauri nav izdevies saprast. Un pamācības līdzi atnākušas franču un vāču val
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja nemaldos, SID/info displejā pie settingiem bija atrodams bluetooth, kur arī var pievienot jaunu ierīci.janiszilvers wrote:Klau ir kādam izdevies sapārot telefonu ar SAABu 2007 gads, uz stūres i telefona pogas, bet rokot cauri nav izdevies saprast. Un pamācības līdzi atnākušas franču un vāču val
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 24
- Joined: Sun Nov 08, 2015 9:43 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Klau ir atkal jautājums, ik pa laikam saaab iedegas gabarīti un pagrieziena rādītāji, mašīna aizslegta, iesledzas brīdī paspīd un izslēdzas, ko esmu saspaidijis?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
janiszilvers wrote:Klau ir atkal jautājums, ik pa laikam saaab iedegas gabarīti un pagrieziena rādītāji, mašīna aizslegta, iesledzas brīdī paspīd un izslēdzas, ko esmu saspaidijis?
Uz atslēgas ir 4 pogas aizslēgt, atslēgt, atslēgt bagāžnieku, un 4tā ar ko var ieslēgt/izslēgt gaismas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki, varbūt kāds var peteikt kā pareizi jājauc vaļā tā vieta kur nāk aizmugures jostas!?(saab 9-3 1998) viena noklemējās un tā kā tuvojas skate ar steigu jātaisa!
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki!
Ir kādam bijusi darīšana ar Nordic Perfomance tūneriem? Vairāk interesē stage 3 E85/benzīna softs . Ir iespēja paķert diez gan labi aprīkotu eksemplāru, kurš pārsvarā ticis lietots ar E85? Kā ir ar pārslēgšanos uz 98E iekš T7?
P.S. Lai nomainītu dzinēja spilvenu tas jāceļ ārā?
EDIT: Izmeklējos zviedru saitos un par E85/98E atradu atbildes.
Kādam ir Nordic Performance čips?
Ir kādam bijusi darīšana ar Nordic Perfomance tūneriem? Vairāk interesē stage 3 E85/benzīna softs . Ir iespēja paķert diez gan labi aprīkotu eksemplāru, kurš pārsvarā ticis lietots ar E85? Kā ir ar pārslēgšanos uz 98E iekš T7?
P.S. Lai nomainītu dzinēja spilvenu tas jāceļ ārā?
EDIT: Izmeklējos zviedru saitos un par E85/98E atradu atbildes.
Kādam ir Nordic Performance čips?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā kā mums ir viena "9-3" sadaļa, tad vajadzētu sīkāku info par dzinēju, kuram ir jāmaina spilvens.
Ja visi jautājumi ir par vienu un to pašu T7 9-3, tad nezinu :D
Vismaz T5 9-3 nav jāceļ ārā. (Gan jau, ka tur viss ir vienādi) Ja runa iet par stūrmaņa puses spilvenu - tad motoru tikai jānolaiž uz leju, lai var izņemt vecu un ielikt jaunu spilveni.
Ja visi jautājumi ir par vienu un to pašu T7 9-3, tad nezinu :D
Vismaz T5 9-3 nav jāceļ ārā. (Gan jau, ka tur viss ir vienādi) Ja runa iet par stūrmaņa puses spilvenu - tad motoru tikai jānolaiž uz leju, lai var izņemt vecu un ielikt jaunu spilveni.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
B205R, T7. Paldies par info!KoreFun wrote:Tā kā mums ir viena "9-3" sadaļa, tad vajadzētu sīkāku info par dzinēju, kuram ir jāmaina spilvens.
Ja visi jautājumi ir par vienu un to pašu T7 9-3, tad nezinu :D
Vismaz T5 9-3 nav jāceļ ārā. (Gan jau, ka tur viss ir vienādi) Ja runa iet par stūrmaņa puses spilvenu - tad motoru tikai jānolaiž uz leju, lai var izņemt vecu un ielikt jaunu spilveni.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par Nordic Performance uzskatu, ka nav pamata satraukumam.
T7 bioetanola softs spēj adaptēties gan uz benzīnu, gan E85, tādēļ bez problēmām jāvar liet un braukt arī tikai ar 98-to.
T7 bioetanola softs spēj adaptēties gan uz benzīnu, gan E85, tādēļ bez problēmām jāvar liet un braukt arī tikai ar 98-to.