Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ķibeles ar 2.2 TiD 2000g. (X22DTH) Deg "ček engine" kad brauc pilsētā, kā arī, kad uz šosejas viegli samazina ātrumu, parasti zem 90. bet uz šosejas parasti padeg minūti un nodziest, pilsētā nē. kad deg, vairāk par 3,5k apgriezienu nedod.
Fault codes, kad skenē ar VauxCheck caur ELM327 bluetooth (citi, t.i., "universālie" softi neko neatrod).
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
Jau novērsts:
1) gumijas truba aiz turbīnas bija caura - nomainīju
2) vieta, kur ienāk motorā gais no interkūlera - iztīrīju tos sodrējus, kas kopā ar eļļu, cik nu varēja tikt klāt un notīrīju vārstu, kas tur stāv
3) vakuma trubas vecas - nomainīju (izņemot pirmo, kas aiz sūkņa, jo šaubos vai silikona truba turēs to karstumu)
Kļūdu nodzēst var, bet uzlec atpakaļ.
Kad mainīju vakuma trubas, pamanīju, ka viens vārsts nešancē kā vajag (skatīt bildēs) - tā ķepa (1) lec nost no (2). Turklāt (2) ir iestrēdzis un nemaz nekustas. Kas tas tāds ir? Varbūt tieši dēļ tā ir šī kļūda?
skats no augšas
Fault codes, kad skenē ar VauxCheck caur ELM327 bluetooth (citi, t.i., "universālie" softi neko neatrod).
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
Jau novērsts:
1) gumijas truba aiz turbīnas bija caura - nomainīju
2) vieta, kur ienāk motorā gais no interkūlera - iztīrīju tos sodrējus, kas kopā ar eļļu, cik nu varēja tikt klāt un notīrīju vārstu, kas tur stāv
3) vakuma trubas vecas - nomainīju (izņemot pirmo, kas aiz sūkņa, jo šaubos vai silikona truba turēs to karstumu)
Kļūdu nodzēst var, bet uzlec atpakaļ.
Kad mainīju vakuma trubas, pamanīju, ka viens vārsts nešancē kā vajag (skatīt bildēs) - tā ķepa (1) lec nost no (2). Turklāt (2) ir iestrēdzis un nemaz nekustas. Kas tas tāds ir? Varbūt tieši dēļ tā ir šī kļūda?
skats no augšas
9-3 SE 2.2TiD 2000 X22DTH 420km
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Beigts EGR varsts,tas tev ari cakare to jaudu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kur viņš atrodas? Vai tas kas iestrēdzis un nekustas?Vilcins wrote:Beigts EGR varsts,tas tev ari cakare to jaudu
9-3 SE 2.2TiD 2000 X22DTH 420km
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Iesit Google saab 2.2 tid egr valve un apsties bildes, vai samekle info, varbut vel var lidzet izmazgat, iztirit.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man tas EGR izskatās šādi (bildē). Sen jau iztīrīts, nomazgāts. Kad sūc gaisu no vietas, kur liek klāt vakuma trubu, vārsts ieiet 1mm - 1,5mm un tad sūcas daudz gaisa. Vai tā tam jābūt vai beigts?
Iztīrīju arī (8), bija pilns ar sodrējiem. Vispār jau arī (7) ir pilns ar to zampu... bet neceļas rokas tagad viņu ņemt nost un tīrīt.
Un tomēr (6) bišķi (1mm - 1,5mm) kustina to vārstu (2), kas nobildēts pirmajā ierakstā.
Varu vienīgi piebilst, ka motors ir X22DTH 115Zs '98-'00 nevis 125Zs versija, kas nāca '00-'02 un laikam ir Y22DTH.
Iztīrīju arī (8), bija pilns ar sodrējiem. Vispār jau arī (7) ir pilns ar to zampu... bet neceļas rokas tagad viņu ņemt nost un tīrīt.
Un tomēr (6) bišķi (1mm - 1,5mm) kustina to vārstu (2), kas nobildēts pirmajā ierakstā.
Varu vienīgi piebilst, ka motors ir X22DTH 115Zs '98-'00 nevis 125Zs versija, kas nāca '00-'02 un laikam ir Y22DTH.
9-3 SE 2.2TiD 2000 X22DTH 420km
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vakuuma trubiņas gan ieteiktu uzlikt nopietnākas. Attēlā redzamās izturēs kādus pāris mēnešus (nav paredzētas zemkapota dzīvei)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Būtu tā kā laiks mainīt eļļu. Jautājums ir, ko ņemt? Teikšu kā ir, līdz šim lielākoties pārvietojos ar automobiļiem, kuriem bija samērā pofig, ko liet iekšā.
Te negribētos neko sačakarēt, taču arī baigi pārmaksāt es neredzu iemeslu. Internetā rakstīts, ka vajagot liet 0W40, es te paskatos cenas un reāli viņa maksā gandrīz 2x vairāk par "ierasto" 10w? Tiešām šis baigi strikti jāievēro vai arī nekas baigi kritisks nenotiks, ja ielies 5w vai 10w?
Te negribētos neko sačakarēt, taču arī baigi pārmaksāt es neredzu iemeslu. Internetā rakstīts, ka vajagot liet 0W40, es te paskatos cenas un reāli viņa maksā gandrīz 2x vairāk par "ierasto" 10w? Tiešām šis baigi strikti jāievēro vai arī nekas baigi kritisks nenotiks, ja ielies 5w vai 10w?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tevis minētie lielumi norāda tikai uz eļļas viskozitāti pie zemām un augstām temperatūrām, bet daudz svarīgāk ir ievērot ražotāja specifikācijā minēto par atbilstību konkrētiem standartiem, kas 2.2 TiD gadījumā šķiet bija šādi: ACEA C3/A3/B4; API SM/CF; VW 502.00/505.01; MB 229.51; BMW Longlife-04
P.S. Un nevienam auto nav pofig, kādu eļļu lej dzinējā iekšā
P.S. Un nevienam auto nav pofig, kādu eļļu lej dzinējā iekšā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ok, automobiļiem varbūt arī nebija pofig, bet viņiem neviens nejautāja.
Paskatīšos tos pārējos ķeburus arī, paldies.
Paskatīšos tos pārējos ķeburus arī, paldies.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nefiga, vesels tas EGR vārsts (bildē (1)). Aizbraucu uz šrota pēc vārsta - salīdzinu, ķipa vienādi strādā. Atstāju turpat šrotā toVilcins wrote:Beigts EGR varsts,tas tev ari cakare to jaudu
Aizbraucu uz servisu pārbaudīt vakumu trubās. Šie pielika pistoli, kačā vakumu - nevar uzkačāt. Sāka pārbaudīt pa vienam. Beigās saka, ka visi vakuma slēdži beigti, jo iesūcot gaisu. 2 vārsti konkrēti turēja vakumu, bet viens, kad nostrādāja, tad konkrētu vakuma līmeni turēja, ne visu. Bildē atzīmēts ar (2).
Labi. Aizbraucu uz to pašu šrotu, paņēmu visus 3 slēdžus (bildē (3)). Izmaiņas nekādas
Nolēmu to melno zampu iztīrīt. Un tad sākās - tādus skatus pat murgos neredzēt!
Kolektora skats.
Viss aizaudzis. Nesaprotu, kā vispār vēl motors strādāja. Tur arī izskaidrojums, kāpēc vārsts (2) nevarēja pakustināt un kājiņa leca nost no virināšanas mehānisma.
Tālāk arī aizaudzis, bet to vairs nevar noņemt.
Jau norīrīts. Var arī virināt. Jauki.
Tīrīšanas tehnoloģija - ar platu plakano skrūvgriezni kasa nost. Pēc tam uzlej bendžu un ar lupatu noslauka.
Tā ogle konkrēti piecepusies.
Iztīrīju, cik nu varēja arī tur. Ar skrūvgriezni pakasa un ar putekļu sūcēju iesūc to draņķi.
Tur kāds puskilograms točna tās zampas bija. Plus vēl tas kas putekļu sūcējā. Tātad vairāk - līdz kilogramam.
Bet ar to jau viss nebeidzās. Kad saskrūvēju kopā - uz fīlingu nekas jau nebija mainījies. Arī "ček endžins" ik pa laikam iedegās.
Izdomāju paspēlēties ar vakuma slēdžiem - pamainīt. Nekādas razņicas - manējie vai šrota - strādā vienādi.
Labi. Izdomāju a, ja nu samainīšu EGR vārstam (1) un tam otram vārstam (2) slēdžus. Bez izmaiņām. Samainīju vakuma trubas - tā, kura gāja uz ERG, to vārstam (2) un otrādi. Ķipa NEPAREIZI, no nepareizā slēdža.
Nu moins - tādu jaudu nekad nebiju izjutis manam sābiņam un arī ček endžins nedeg.
Karoč man ir konkrēta aizdoma, ka kāds kādreiz tās trubas samainījis speciāli, jo bija aizdirsies motors ciet ar to zampu.
Varbūt kāds var atvērt savam 2.2TiD vaļā pārsegu un pārliecināties, no kura vakuma slēdža uz kuru vārstu iet truba.
Manā gadījumā bija tā:
1) no tuvākā, ar zilo štepseli (pirmajā bildē (4)) uz EGR vārstu (1)
2) no tālākā, ar melno štepseli uz vārstu (2)
Samainīju uz:
1) no tuvākā, ar zilo štepseli uz vārstu (2)
2) no tālākā, ar melno štepseli uz EGR vārstu (1)
Ieteikums: dīzeļa atplūdes trubu aizbāzt ar naglu. Citādi pēc tam būs nenormāli grūti iedarbināt. To jau es zināju, tadēļ tā arī izdarīju. Ja kādam neskaidrs - četras tievas gumijas trubas, kas nāk no motora virs augstspiediena trubām un saiet vienā. To vienu atrauj no pārējām un aizbāž ar naglu.
9-3 SE 2.2TiD 2000 X22DTH 420km
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds man varētu, lūdzu, pateikt, kas ir šī pa daļu (apvilkta ar sarkanu)? Abiem SAAB ar manuālām kārbām tādu nav, bet tomātam ir.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vakuumsūknis bremzēm. (automātam draivā mazāki apgriezieni un ar parasto nepietiek)tranquillo wrote:Kāds man varētu, lūdzu, pateikt, kas ir šī pa daļu (apvilkta ar sarkanu)? Abiem SAAB ar manuālām kārbām tādu nav, bet tomātam ir.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
PaldiesArnijs wrote:Vakuumsūknis bremzēm. (automātam draivā mazāki apgriezieni un ar parasto nepietiek)tranquillo wrote:Kāds man varētu, lūdzu, pateikt, kas ir šī pa daļu (apvilkta ar sarkanu)? Abiem SAAB ar manuālām kārbām tādu nav, bet tomātam ir.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādas firmas bremžu klučus iesakat? Nejau cenas ziņā
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Textarfixed wrote:Kādas firmas bremžu klučus iesakat? Nejau cenas ziņā
ATE
TRW
Jurid
Ferodo
Kaut ko no šiem
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629