Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

TRW bremzē labi, bet nu čīīīīīkst nenormāli :mrgreen:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
Jancis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 669
Joined: Thu Jan 17, 2008 7:36 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Jancis »

Čīkstēšanā nevar vainot tikai klučus, tā atkarīga arī no bremžu diska materiāla - kādam vieni čīkst, citam tie paši nečīkst.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins »

TRW pedeja laika cikst savienojuma ar jebkadiem diskiem,laikam kautkadu sudu sakusi jaukt tiem klucu matrealam klat.
Ir nacies jau paris klientiem nomainit uz citas markas kluciem.
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

TRW ir pa 50 un pa 40 ... tur arī var būt starpība. (grosa cenas bez atlaidēm)

Arnijs normāli iemeta visus, ko reāli var nopirkt... :)

Ir kādi kas ir izteikti labi un nav problēmu ar čīkstēšanu un superātru nodilumu?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

fixed wrote:TRW ir pa 50 un pa 40 ... tur arī var būt starpība. (grosa cenas bez atlaidēm)

Arnijs normāli iemeta visus, ko reāli var nopirkt... :)

Ir kādi kas ir izteikti labi un nav problēmu ar čīkstēšanu un superātru nodilumu?
Kas ir superātrs nodilums?
Jo kvalitatīvāks bremžu kluču materiāls, jo ātrāk viņi dilst. (un nedeldē disku) Un dilšana nav atkarīga tikai no klučiem. Mēdz ķīlēt cilindrīši, vadotnes.. Ja auto lēni ripinot, ir sajūta, ka beigās tā kā piebremzējas (neripo), tad būtu jāsāk tieši ar bremžu suportu un bremžu šķidruma stāvokļa pārbaudi. Ar bremžu savešanu kārtībā (kad iepriekš ir pieķīlējis) var dabūt ap mīnus 2l no patēriņa.
Labas kvalitātes bremžu klučiem, kā minimums, vajadzētu nokalpot savus 20tk. Bet tas viss ir atkarīgs no bremzēšanas vajadzības un intensitātes. Mierīgs braucējs/gargabalnieks novilks arī 60tk.
ja tiešām gribi kvalitāti - ieteiktu Textar. Mēs varam piedāvāt pa 60Eur, bet jāsūta. ATE un Ferodo būs pa 45.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by pr1 »

Arnij, Cik artehā maksā bremžu "apkope" ?? Suportu noņemšana, apkope, uzlikšana un bremžu šķidruma nomaiņa vienai āsij uz 9-5???
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

pr1 wrote:Arnij, Cik artehā maksā bremžu "apkope" ?? Suportu noņemšana, apkope, uzlikšana un bremžu šķidruma nomaiņa vienai āsij uz 9-5???
Tas viss var reducēties ļoti plašās robežās. No bremžu šķidruma maiņas (kas būtu ap 15Eur) līdz pat papildus pilnam kāda suporta remontam (bet viņi tur četri) kas var savākties 50-60Eur uz 1gb, kā arī smagākajos gadījumos - līdz pat suporta maiņai. Tas, ka bremzes strādā, nenozīmē, ka viņas strādās pēc kluču maiņas, jo, ja zem aizsarggumijas būs pakļuvis mitrums un netīrumi un norūsējusi ārējā mala cilindram, tad cilindru iespiežot suportā, šī vieta ķīlēs un bremzes karsīs. Reizēm, ja viss vēl nav ļoti ielaists, pietiek ar iztīrīšanu, bet to var konstatēt tikai procesā. Katrs gadījums ir individuāls. + noņemt rāmīšus un iztīrīt kluču slīdvirsmas ir bezmaz vai pats vienkāršākais no darāmā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Ir pozitīva pieredze ar TRW, Brembo un ATE klučiem!Šobrīd vēl braucu ar ATE, kopš auto iegādes!

Mintex - nekādā gadījumā neiesaku!
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

Kamēr domāju sanāca interesanti.

Man visu laiku likās, ka auto tā kā bremzējas un priekšējie kluči ir pajauni, bet aizmugurē jau bija diezgan bēdīgi...

Braucu pa via baltic pēc eglītes uz laukiem un man pēkšņi ABS errors, TSC erros, beigās vēl parādās Brake system failure please make a safe stop .. :shock::shock::shock:

Neko apstājos noslāpēju uzpīpēju tiku vaļā no brake system erroa un tālāk devos bez abs un tsc... pieslēdzu pie kompīša parādījas RR ABS sensora īsais + paceļot augšā RR ratu ar rokām to var pagriezt tikai pats čaks noriss.... :)

Un klāt visam kluči arī beidzās.

Mainot klučus nav gadījumā izdevīgi pei viena arī gultņus nomainīt?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Ka autoservisam vai iestadei kas to veic ir izdevigi,aizmugurejais gultnis Ruvile maksa 180 eiro gabala,diezvai kads normals cilveks pie pilna saprata gribes tapat vien mainit gultnus,bez vajadzibas.

Jaskatas kas par iemeslu kapec ir noklilejis rats,ja ta butu gultna vaina,tad sen jau salona bij jadzird beikta gultna skana.
Tik pat labi tas var but bremzu suports,kluci nobraukti lidz galam un pat vairak,sameties bremzu suporta virzulits,kurs ir nosprudis un nelien vairs atpakal,bet nu tas vis dzivaja janoverte.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

fixed wrote: + paceļot augšā RR ratu ar rokām to var pagriezt tikai pats čaks noriss.... :)
Šiem suportiem parasti arī remonts nepalīdz, jo sadilst korpuss un tas ir neatgriezeniski. Pārsvarā palīdz tikai suporta maiņa.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
MarisJ
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Thu Dec 17, 2015 11:37 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by MarisJ »

Kādam ir gadījies: braucot gāzes pedālis pēkšņi vairs neatsaucas vispār - spaidi, bet nekas nenotiek? Motors tur savus 1k apgriezienus ar kuriem var kkur aizripināt. Tad pēc kādām 20min gāzes pedālis "atdzīvojas" un var braukt tālāk.. Tagad nevar saprast vai rīt būs braucējs vai nē.
Ko darīt? Serivss uzreiz?

Manējais: 93 aero TTID

Paldies,
Māris
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

Izklausās pēc "Limp-Home".
Check Engine pieļauju arī iedegās!?

Visdrīzāk bez servisa neiztikt.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

suportiem viss bija ok. Aizbraucu uz laukiem pie sava zeļļa un nomainīju klučus un suportus pabarojām ar smērvielu un viss strada labi. Tikkai abi gultni jāmaina aizmugure. Papildus samainīju gofri un nopulēju lukturus
Attachments
image.jpeg
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
tomins_
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Wed Sep 30, 2015 2:12 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tomins_ »

Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?
Post Reply