Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
TRW bremzē labi, bet nu čīīīīīkst nenormāli
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Čīkstēšanā nevar vainot tikai klučus, tā atkarīga arī no bremžu diska materiāla - kādam vieni čīkst, citam tie paši nečīkst.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
TRW pedeja laika cikst savienojuma ar jebkadiem diskiem,laikam kautkadu sudu sakusi jaukt tiem klucu matrealam klat.
Ir nacies jau paris klientiem nomainit uz citas markas kluciem.
Ir nacies jau paris klientiem nomainit uz citas markas kluciem.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
TRW ir pa 50 un pa 40 ... tur arī var būt starpība. (grosa cenas bez atlaidēm)
Arnijs normāli iemeta visus, ko reāli var nopirkt...
Ir kādi kas ir izteikti labi un nav problēmu ar čīkstēšanu un superātru nodilumu?
Arnijs normāli iemeta visus, ko reāli var nopirkt...
Ir kādi kas ir izteikti labi un nav problēmu ar čīkstēšanu un superātru nodilumu?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kas ir superātrs nodilums?fixed wrote:TRW ir pa 50 un pa 40 ... tur arī var būt starpība. (grosa cenas bez atlaidēm)
Arnijs normāli iemeta visus, ko reāli var nopirkt...
Ir kādi kas ir izteikti labi un nav problēmu ar čīkstēšanu un superātru nodilumu?
Jo kvalitatīvāks bremžu kluču materiāls, jo ātrāk viņi dilst. (un nedeldē disku) Un dilšana nav atkarīga tikai no klučiem. Mēdz ķīlēt cilindrīši, vadotnes.. Ja auto lēni ripinot, ir sajūta, ka beigās tā kā piebremzējas (neripo), tad būtu jāsāk tieši ar bremžu suportu un bremžu šķidruma stāvokļa pārbaudi. Ar bremžu savešanu kārtībā (kad iepriekš ir pieķīlējis) var dabūt ap mīnus 2l no patēriņa.
Labas kvalitātes bremžu klučiem, kā minimums, vajadzētu nokalpot savus 20tk. Bet tas viss ir atkarīgs no bremzēšanas vajadzības un intensitātes. Mierīgs braucējs/gargabalnieks novilks arī 60tk.
ja tiešām gribi kvalitāti - ieteiktu Textar. Mēs varam piedāvāt pa 60Eur, bet jāsūta. ATE un Ferodo būs pa 45.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Arnij, Cik artehā maksā bremžu "apkope" ?? Suportu noņemšana, apkope, uzlikšana un bremžu šķidruma nomaiņa vienai āsij uz 9-5???
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas viss var reducēties ļoti plašās robežās. No bremžu šķidruma maiņas (kas būtu ap 15Eur) līdz pat papildus pilnam kāda suporta remontam (bet viņi tur četri) kas var savākties 50-60Eur uz 1gb, kā arī smagākajos gadījumos - līdz pat suporta maiņai. Tas, ka bremzes strādā, nenozīmē, ka viņas strādās pēc kluču maiņas, jo, ja zem aizsarggumijas būs pakļuvis mitrums un netīrumi un norūsējusi ārējā mala cilindram, tad cilindru iespiežot suportā, šī vieta ķīlēs un bremzes karsīs. Reizēm, ja viss vēl nav ļoti ielaists, pietiek ar iztīrīšanu, bet to var konstatēt tikai procesā. Katrs gadījums ir individuāls. + noņemt rāmīšus un iztīrīt kluču slīdvirsmas ir bezmaz vai pats vienkāršākais no darāmā.pr1 wrote:Arnij, Cik artehā maksā bremžu "apkope" ?? Suportu noņemšana, apkope, uzlikšana un bremžu šķidruma nomaiņa vienai āsij uz 9-5???
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ir pozitīva pieredze ar TRW, Brembo un ATE klučiem!Šobrīd vēl braucu ar ATE, kopš auto iegādes!
Mintex - nekādā gadījumā neiesaku!
Mintex - nekādā gadījumā neiesaku!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kamēr domāju sanāca interesanti.
Man visu laiku likās, ka auto tā kā bremzējas un priekšējie kluči ir pajauni, bet aizmugurē jau bija diezgan bēdīgi...
Braucu pa via baltic pēc eglītes uz laukiem un man pēkšņi ABS errors, TSC erros, beigās vēl parādās Brake system failure please make a safe stop ..
Neko apstājos noslāpēju uzpīpēju tiku vaļā no brake system erroa un tālāk devos bez abs un tsc... pieslēdzu pie kompīša parādījas RR ABS sensora īsais + paceļot augšā RR ratu ar rokām to var pagriezt tikai pats čaks noriss....
Un klāt visam kluči arī beidzās.
Mainot klučus nav gadījumā izdevīgi pei viena arī gultņus nomainīt?
Man visu laiku likās, ka auto tā kā bremzējas un priekšējie kluči ir pajauni, bet aizmugurē jau bija diezgan bēdīgi...
Braucu pa via baltic pēc eglītes uz laukiem un man pēkšņi ABS errors, TSC erros, beigās vēl parādās Brake system failure please make a safe stop ..
Neko apstājos noslāpēju uzpīpēju tiku vaļā no brake system erroa un tālāk devos bez abs un tsc... pieslēdzu pie kompīša parādījas RR ABS sensora īsais + paceļot augšā RR ratu ar rokām to var pagriezt tikai pats čaks noriss....
Un klāt visam kluči arī beidzās.
Mainot klučus nav gadījumā izdevīgi pei viena arī gultņus nomainīt?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ka autoservisam vai iestadei kas to veic ir izdevigi,aizmugurejais gultnis Ruvile maksa 180 eiro gabala,diezvai kads normals cilveks pie pilna saprata gribes tapat vien mainit gultnus,bez vajadzibas.
Jaskatas kas par iemeslu kapec ir noklilejis rats,ja ta butu gultna vaina,tad sen jau salona bij jadzird beikta gultna skana.
Tik pat labi tas var but bremzu suports,kluci nobraukti lidz galam un pat vairak,sameties bremzu suporta virzulits,kurs ir nosprudis un nelien vairs atpakal,bet nu tas vis dzivaja janoverte.
Jaskatas kas par iemeslu kapec ir noklilejis rats,ja ta butu gultna vaina,tad sen jau salona bij jadzird beikta gultna skana.
Tik pat labi tas var but bremzu suports,kluci nobraukti lidz galam un pat vairak,sameties bremzu suporta virzulits,kurs ir nosprudis un nelien vairs atpakal,bet nu tas vis dzivaja janoverte.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šiem suportiem parasti arī remonts nepalīdz, jo sadilst korpuss un tas ir neatgriezeniski. Pārsvarā palīdz tikai suporta maiņa.fixed wrote: + paceļot augšā RR ratu ar rokām to var pagriezt tikai pats čaks noriss....
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādam ir gadījies: braucot gāzes pedālis pēkšņi vairs neatsaucas vispār - spaidi, bet nekas nenotiek? Motors tur savus 1k apgriezienus ar kuriem var kkur aizripināt. Tad pēc kādām 20min gāzes pedālis "atdzīvojas" un var braukt tālāk.. Tagad nevar saprast vai rīt būs braucējs vai nē.
Ko darīt? Serivss uzreiz?
Manējais: 93 aero TTID
Paldies,
Māris
Ko darīt? Serivss uzreiz?
Manējais: 93 aero TTID
Paldies,
Māris
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Izklausās pēc "Limp-Home".
Check Engine pieļauju arī iedegās!?
Visdrīzāk bez servisa neiztikt.
Check Engine pieļauju arī iedegās!?
Visdrīzāk bez servisa neiztikt.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
suportiem viss bija ok. Aizbraucu uz laukiem pie sava zeļļa un nomainīju klučus un suportus pabarojām ar smērvielu un viss strada labi. Tikkai abi gultni jāmaina aizmugure. Papildus samainīju gofri un nopulēju lukturus
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?