Jauns gads,jaunas problēmas!
Tātad vakar braucot no darba iedegās 'CHECK ENGINE'',īsti neko neprātoju jo pēdējo reizi kad pabiju servisā džeki pateica ka tas ir kkāds gļuks..šad tad man viņš iedegās un tik pat ātri arī izdziest..[šī problēma ir Max. 1x pa 2 mēnešiem]
No rīta piedarbināju,pusceļā uz darbu jau izdzisa..
Pēc darba startēju viss ok,nekas nedeg ..viss ''čotka''..izbraucu atpakaļ gaitā no stāvlaukuma..uzsākot braukšaju jūtu autiņam nav jauda un dzinējs ir arī kripatiņu skaļāks...iedomājos ''safe mode'' bet nekādas lampas panelī nedeg
ir kādi ieteikumi ?
Problēmas ar SAAB 9-3 2.2 TDI
Re: Problēmas ar SAAB 9-3 2.2 TDI
Man bija identiska problēma, bet es braucu ļoti itensīvā lietu 100km astē vienam... mājupceļā ap 160 km iedegās un pazuda jauda ... no rīta iekāpju deg un auto nav jaudas ... pabraucu uz atpkaļu un sāku braukt uz priekšu un viss aizgāja čotka. neviens kompis neko neuzrāda... nodomāju, ka auto apvainojies, ka tādā laikā dzenu viņu
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Problēmas ar SAAB 9-3 2.2 TDI
Praktiski identiska situācija,jo darba laikā kad autinš staveja arā bija nenormālais lietus/vējš.
Re: Problēmas ar SAAB 9-3 2.2 TDI
Heyā,griežos pie jums ar kārtējo ''šaizi''..
Vai kāds ir sastapies ar šādu,cik pats saprotu imobilaizera problēmu?
Vai kāds ir sastapies ar šādu,cik pats saprotu imobilaizera problēmu?
Re: Problēmas ar SAAB 9-3 2.2 TDI
Jā, dīzeļsābs ir problēma!