Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Neliels rāviens, tā ka viegli nošūpo auto ir normāli. Ja ir sitiens- tas vairs nav normāli!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir sitiens/ rāviens bet tikai kad liek Draivā....bio wrote:Neliels rāviens, tā ka viegli nošūpo auto ir normāli. Ja ir sitiens- tas vairs nav normāli!
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
2001.g.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Visticamāk kārbas spilveni nodzīvojuši savu dzīvi un pienācis laiks tos nomainīt!
Vai nav tā, ka noparkojot auto uzkalniņā ar purnu uz leju tie sitieni ir vēl izteiktāki!?
Man tā vismaz bija uz Griffina. Un tā kā kārba jau kādu laiku bija ļurkājusies, tad bija norauts arī viens motora spilvens, jo visa tā slodze no norautā spilvena pārceļas uz vēl veselajiem, kas šādu slodzi ilgi nevar turēt un ar laiku padodas.
Vai nav tā, ka noparkojot auto uzkalniņā ar purnu uz leju tie sitieni ir vēl izteiktāki!?
Man tā vismaz bija uz Griffina. Un tā kā kārba jau kādu laiku bija ļurkājusies, tad bija norauts arī viens motora spilvens, jo visa tā slodze no norautā spilvena pārceļas uz vēl veselajiem, kas šādu slodzi ilgi nevar turēt un ar laiku padodas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Hmm... tas ir variants.elmo wrote:Visticamāk kārbas spilveni nodzīvojuši savu dzīvi un pienācis laiks tos nomainīt!
Vai nav tā, ka noparkojot auto uzkalniņā ar purnu uz leju tie sitieni ir vēl izteiktāki!?
Man tā vismaz bija uz Griffina. Un tā kā kārba jau kādu laiku bija ļurkājusies, tad bija norauts arī viens motora spilvens, jo visa tā slodze no norautā spilvena pārceļas uz vēl veselajiem, kas šādu slodzi ilgi nevar turēt un ar laiku padodas.
Man vietējie visi saka, ka kārbai remonts jātaisa un jāmaina iekšas....
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
2001.g.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kārbas šķidruma un spilvenu diagnostika pa priekšuŽipčiks wrote:Hmm... tas ir variants.
Man vietējie visi saka, ka kārbai remonts jātaisa un jāmaina iekšas....
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man arī visādi pašpasludināti meistari teica, ka kārba kirdohen! Bet Arteh nomainīja spilvenus un eļļu, un auto sāka braukt kā jauns!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
A cik apgriezieni minūtē tev tukšgaitā ir?
Vienkārši, ja viņu tur ir par daudz, tad arī var sanākt pamatīgs cirtiens.
Vienkārši, ja viņu tur ir par daudz, tad arī var sanākt pamatīgs cirtiens.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pie 1000 apgr./min vai drusku mazāk.Reinis_me wrote:A cik apgriezieni minūtē tev tukšgaitā ir?
Vienkārši, ja viņu tur ir par daudz, tad arī var sanākt pamatīgs cirtiens.
Visticamāk sazvanīšos ar ArTEH un pieteikšos uz vizīti, tikai liels gabals jāmizo
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
2001.g.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cilvēkiem kas ar šo nodrabojas sen noteikti būs profesionalaks skatijums uz tavu problemu, kā vietējam Fedjam. Ripini bien ciemos..
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad nu pagaidām liels paldies par to, ka padalījāties ar domām/ieteikumiem
Ja nu kas, nelikšu mieru
Ja nu kas, nelikšu mieru
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
2001.g.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pie viena vēl viens jautājiens par kārbām. Man ir ar lāpstiņām pie stūres. Vai ir iespējams ieprogrammēt, ka manuālajā režīmā automāts pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem pie mazākiem ātrumiem? Tobiš, šobrīd no 5. uz 4. pārslēdzas pie 80 (gribētos pie kādiem 65-70), no 4. uz 3. - nedaudz zem 60 (gribētos pie 40)? Vai tas varētu kādas nelāgas sekas atstāt?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šis jautājums mani arī interesē un ja labi atceros tad precīzi rādījumi un iespējas bija sekojošas:Gac wrote:Pie viena vēl viens jautājiens par kārbām. Man ir ar lāpstiņām pie stūres. Vai ir iespējams ieprogrammēt, ka manuālajā režīmā automāts pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem pie mazākiem ātrumiem? Tobiš, šobrīd no 5. uz 4. pārslēdzas pie 80 (gribētos pie kādiem 65-70), no 4. uz 3. - nedaudz zem 60 (gribētos pie 40)? Vai tas varētu kādas nelāgas sekas atstāt?
no 3 uz 4 var pārslēgties pie 55 Km/h (Pēc GPS)
no 4 uz 5 var pārslēgties pie 70 Km/h(pēc GPS)
Bija reiz vienā topicā saabcentral minēts, ka lai uzlabot pārslēgšanās reakciju ir bijuši update kas ietekmē:
1) "there have been some software updates that improve shifting related to response, but i'm not sure of which years/vins are affected. should be easy to find out by calling saab. haven't had anything done to mine and wouldn't change a thing."
2) I had the software update done to my 03. I asked for it at the three year scheduled maintenance after seeing it mentioned on one of the boards. The transmission is much more responsive now. I am now very impressed with the 5-speed auto.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nekad nebiju pievērsis uzmanību slēgšanai uz leju, mani besī ārā, ka nevar ielikt augstākā robā, ja apgriezieni nav virs 2k rpm.
Un vispār, tas lāpstiņu režīms reāli iesūkā, manis pēc viņš varētu arī nebūt vispār!
Un vispār, tas lāpstiņu režīms reāli iesūkā, manis pēc viņš varētu arī nebūt vispār!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ak, tomātu problēmas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tomātam nav problēmas, problēmas ir tiem, kas grib ar tomātu braukt kā ar manuāli!
Bet automātiskajā režīmā viņš strādā ļoti optimāli un nav nekādu problēmu cīnīties par labām vietām arī ziemas trasē!
Bet automātiskajā režīmā viņš strādā ļoti optimāli un nav nekādu problēmu cīnīties par labām vietām arī ziemas trasē!