Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
bio
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 445
Joined: Tue Aug 17, 2010 8:41 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by bio »

Neliels rāviens, tā ka viegli nošūpo auto ir normāli. Ja ir sitiens- tas vairs nav normāli!
Žipčiks
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Wed Jan 20, 2016 8:33 pm
Location: Rēzekne
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Žipčiks »

bio wrote:Neliels rāviens, tā ka viegli nošūpo auto ir normāli. Ja ir sitiens- tas vairs nav normāli!
Ir sitiens/ rāviens bet tikai kad liek Draivā....
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Visticamāk kārbas spilveni nodzīvojuši savu dzīvi un pienācis laiks tos nomainīt!
Vai nav tā, ka noparkojot auto uzkalniņā ar purnu uz leju tie sitieni ir vēl izteiktāki!?
Man tā vismaz bija uz Griffina. Un tā kā kārba jau kādu laiku bija ļurkājusies, tad bija norauts arī viens motora spilvens, jo visa tā slodze no norautā spilvena pārceļas uz vēl veselajiem, kas šādu slodzi ilgi nevar turēt un ar laiku padodas. :wink:
Žipčiks
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Wed Jan 20, 2016 8:33 pm
Location: Rēzekne
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Žipčiks »

elmo wrote:Visticamāk kārbas spilveni nodzīvojuši savu dzīvi un pienācis laiks tos nomainīt!
Vai nav tā, ka noparkojot auto uzkalniņā ar purnu uz leju tie sitieni ir vēl izteiktāki!?
Man tā vismaz bija uz Griffina. Un tā kā kārba jau kādu laiku bija ļurkājusies, tad bija norauts arī viens motora spilvens, jo visa tā slodze no norautā spilvena pārceļas uz vēl veselajiem, kas šādu slodzi ilgi nevar turēt un ar laiku padodas. :wink:
Hmm... tas ir variants.
Man vietējie visi saka, ka kārbai remonts jātaisa un jāmaina iekšas....
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by jankab »

Žipčiks wrote:Hmm... tas ir variants.
Man vietējie visi saka, ka kārbai remonts jātaisa un jāmaina iekšas....
Kārbas šķidruma un spilvenu diagnostika pa priekšu :pray:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Man arī visādi pašpasludināti meistari teica, ka kārba kirdohen! Bet Arteh nomainīja spilvenus un eļļu, un auto sāka braukt kā jauns! :mrgreen:
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

A cik apgriezieni minūtē tev tukšgaitā ir?

Vienkārši, ja viņu tur ir par daudz, tad arī var sanākt pamatīgs cirtiens.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
Žipčiks
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Wed Jan 20, 2016 8:33 pm
Location: Rēzekne
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Žipčiks »

Reinis_me wrote:A cik apgriezieni minūtē tev tukšgaitā ir?

Vienkārši, ja viņu tur ir par daudz, tad arī var sanākt pamatīgs cirtiens.
Pie 1000 apgr./min vai drusku mazāk.
Visticamāk sazvanīšos ar ArTEH un pieteikšos uz vizīti, tikai liels gabals jāmizo :D
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
User avatar
bugaboo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 344
Joined: Sat Dec 26, 2015 6:20 pm
Location: Mītava

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by bugaboo »

Cilvēkiem kas ar šo nodrabojas sen noteikti būs profesionalaks skatijums uz tavu problemu, kā vietējam Fedjam. Ripini bien ciemos.. :lol:
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Žipčiks
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Wed Jan 20, 2016 8:33 pm
Location: Rēzekne
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Žipčiks »

Tad nu pagaidām liels paldies par to, ka padalījāties ar domām/ieteikumiem :)
Ja nu kas, nelikšu mieru :D
SAAB 9-5 2.3t
2001.g.
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gac »

Pie viena vēl viens jautājiens par kārbām. Man ir ar lāpstiņām pie stūres. Vai ir iespējams ieprogrammēt, ka manuālajā režīmā automāts pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem pie mazākiem ātrumiem? Tobiš, šobrīd no 5. uz 4. pārslēdzas pie 80 (gribētos pie kādiem 65-70), no 4. uz 3. - nedaudz zem 60 (gribētos pie 40)? Vai tas varētu kādas nelāgas sekas atstāt?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by OSC »

Gac wrote:Pie viena vēl viens jautājiens par kārbām. Man ir ar lāpstiņām pie stūres. Vai ir iespējams ieprogrammēt, ka manuālajā režīmā automāts pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem pie mazākiem ātrumiem? Tobiš, šobrīd no 5. uz 4. pārslēdzas pie 80 (gribētos pie kādiem 65-70), no 4. uz 3. - nedaudz zem 60 (gribētos pie 40)? Vai tas varētu kādas nelāgas sekas atstāt?
Šis jautājums mani arī interesē un ja labi atceros tad precīzi rādījumi un iespējas bija sekojošas:

no 3 uz 4 var pārslēgties pie 55 Km/h (Pēc GPS)
no 4 uz 5 var pārslēgties pie 70 Km/h(pēc GPS)

Bija reiz vienā topicā saabcentral minēts, ka lai uzlabot pārslēgšanās reakciju ir bijuši update kas ietekmē:
1) "there have been some software updates that improve shifting related to response, but i'm not sure of which years/vins are affected. should be easy to find out by calling saab. haven't had anything done to mine and wouldn't change a thing."

2) I had the software update done to my 03. I asked for it at the three year scheduled maintenance after seeing it mentioned on one of the boards. The transmission is much more responsive now. I am now very impressed with the 5-speed auto.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Nekad nebiju pievērsis uzmanību slēgšanai uz leju, mani besī ārā, ka nevar ielikt augstākā robā, ja apgriezieni nav virs 2k rpm. :mrgreen:
Un vispār, tas lāpstiņu režīms reāli iesūkā, manis pēc viņš varētu arī nebūt vispār!
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pr1 »

Ak, tomātu problēmas :D:mrgreen::twisted:
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Tomātam nav problēmas, problēmas ir tiem, kas grib ar tomātu braukt kā ar manuāli! :mrgreen:
Bet automātiskajā režīmā viņš strādā ļoti optimāli un nav nekādu problēmu cīnīties par labām vietām arī ziemas trasē!
Post Reply