Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bija gadījums. Pēkšņi dzinēja T sāka kāpt, bet info kā nav dz.šķidruma nav, apstājod pagaidiju kamēr atdzisa, tad parādīja kā nav šķidruma. piegazu klāt. pēc dažiem km atkal. Beigās atradās kā termostatā blīve izstaipijusies un nomaukusies nost, arī tā gumija kas ir termostatā bija galigi bēdīga - saplesta un sacokurojusies. Uzliku jaunu termostatu. nu jāgaida vai vaina nav dziļāk.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jāapskata visas degvielas trubas + augstspiediena sūknis - tas viss darbojas uz vakuumu, bākā sūkņa nav, kas nozīmē to, ka pie mazākā caurumiņa kādā no trubiņām sākas sū...tomins_ wrote:kur sākt meklēt vainu ja nesūknē degvielu? bāka ir pusēs.intervall wrote:Ja nav pārliecības vai pumpē degvielu, atlaid pie sprauslām degvielas trubas(mazliet) un paskaties, pie reizes atgaisosies.
Jo ja tika parauts gaiss būs mazliet jāpazāģē.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3og bagažnieka stūros ir slapjums (tajos stūros, kas tuvāk bamperim)
parādās lietainā laikā un izskatās, ka sūcas no aizmugurējiem lukturiem jo ir redzams ūdens tecēšanas ceļš zem apšivkas... 9-3og tā varētu būt bieža parādība, bet internetā īsti neatradu risinājumu, kaut gan raksti par šo mistiku bija atrodami.
vai kādam no jums arī tā ir bijis un ja ir tad tieši kurā vietā sūce ir novērota un kādi varianti to novērst? paldies!
parādās lietainā laikā un izskatās, ka sūcas no aizmugurējiem lukturiem jo ir redzams ūdens tecēšanas ceļš zem apšivkas... 9-3og tā varētu būt bieža parādība, bet internetā īsti neatradu risinājumu, kaut gan raksti par šo mistiku bija atrodami.
vai kādam no jums arī tā ir bijis un ja ir tad tieši kurā vietā sūce ir novērota un kādi varianti to novērst? paldies!
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pirmo reizi lasu kaut ko tādu par 9-3og, c900 - jā, bet ne šiem - nu jau vairāk kā 9 gadu laikā neesmu neko tādu novērojis
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man gan liekas, ka tā ir izplatīta problēma iekš 9-3 og. Vismaz manai kupejai tā ir problēma. Hetčbekiem pagaidām viss ir sauss.lawyer wrote:Pirmo reizi lasu kaut ko tādu par 9-3og, c900 - jā, bet ne šiem - nu jau vairāk kā 9 gadu laikā neesmu neko tādu novērojis
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
man tieši hečbekam ir šitā. uz pavasari tik un taa laikam buus jaaravee aizmugureejie lukturi bet cereeju ka kaads zina kur makgaivereni uzliimeet lai pagaidaam bagažnieks nepeld...
tranquillo wrote:Man gan liekas, ka tā ir izplatīta problēma iekš 9-3 og. Vismaz manai kupejai tā ir problēma. Hetčbekiem pagaidām viss ir sauss.lawyer wrote:Pirmo reizi lasu kaut ko tādu par 9-3og, c900 - jā, bet ne šiem - nu jau vairāk kā 9 gadu laikā neesmu neko tādu novērojis
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- Diversants
- Jauniņais
- Posts: 5
- Joined: Tue Feb 02, 2016 8:32 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Henry wrote:9-3og bagažnieka stūros ir slapjums (tajos stūros, kas tuvāk bamperim)
parādās lietainā laikā un izskatās, ka sūcas no aizmugurējiem lukturiem jo ir redzams ūdens tecēšanas ceļš zem apšivkas... 9-3og tā varētu būt bieža parādība, bet internetā īsti neatradu risinājumu, kaut gan raksti par šo mistiku bija atrodami.
vai kādam no jums arī tā ir bijis un ja ir tad tieši kurā vietā sūce ir novērota un kādi varianti to novērst? paldies!
Varbūt lukturu blīvējums
Var mēģināt blīvēt, tikai neatstāj tik lielas šķirbas :
remontēju pac
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas pats. Aizmugurējiem lukturiem ir blīve no kkāda materiāla, līdzīga mīkstam putuplastam. Laikam ar laiku tas blīvējums pārstāj turēt mitrumu. Es noņēmu lukturi, pārgāju virsbūves un blīvējuma kontakta laukumu ar Scotch Brite (Lai hermētiķis turās pie virsbūves lakas), tīram to blīvi un lukturu, attaukojam un līmējam blīvi pie luktura un lukturu ar pielīmētu blīvi pie virsbūves ar kkādu melnu, jumta hermētiķi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jāapskata visas degvielas trubas + augstspiediena sūknis - tas viss darbojas uz vakuumu, bākā sūkņa nav, kas nozīmē to, ka pie mazākā caurumiņa kādā no trubiņām sākas sū... [/quote]
izskatās ka kautkur kāda trubiņa caura( bet kā lai pats to atrod?) ,ar muti uzsūcu uz augšu un tad normāli pieleca un viss iet kā vajag tad noslāpēju pastāvēja 1/2 h un atkal tukšums
izskatās ka kautkur kāda trubiņa caura( bet kā lai pats to atrod?) ,ar muti uzsūcu uz augšu un tad normāli pieleca un viss iet kā vajag tad noslāpēju pastāvēja 1/2 h un atkal tukšums
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sh*t. Ieliekot jaunu termostatu un nobraucot aptuveni 60 km, notika viss tas pats kas iepriekš aprakstītajā gadījumā. Ir kādas idejas kapēc tā?AicisF wrote:Bija gadījums. Pēkšņi dzinēja T sāka kāpt, bet info kā nav dz.šķidruma nav, apstājod pagaidiju kamēr atdzisa, tad parādīja kā nav šķidruma. piegazu klāt. pēc dažiem km atkal. Beigās atradās kā termostatā blīve izstaipijusies un nomaukusies nost, arī tā gumija kas ir termostatā bija galigi bēdīga - saplesta un sacokurojusies. Uzliku jaunu termostatu. nu jāgaida vai vaina nav dziļāk.
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Varbūt galvas blīve beigta un atgāzes nonāk dzeses sistēmā, bet tas ir tikai teorētisks minējums Skaidrs gan no apraksta ir tas, ka spiediens dzeses sistēmā acīmredzot ir par lielu un tur nav vainojams termostats Varbūt gaisa burbulis radiatorā?AicisF wrote:Sh*t. Ieliekot jaunu termostatu un nobraucot aptuveni 60 km, notika viss tas pats kas iepriekš aprakstītajā gadījumā. Ir kādas idejas kapēc tā?AicisF wrote:Bija gadījums. Pēkšņi dzinēja T sāka kāpt, bet info kā nav dz.šķidruma nav, apstājod pagaidiju kamēr atdzisa, tad parādīja kā nav šķidruma. piegazu klāt. pēc dažiem km atkal. Beigās atradās kā termostatā blīve izstaipijusies un nomaukusies nost, arī tā gumija kas ir termostatā bija galigi bēdīga - saplesta un sacokurojusies. Uzliku jaunu termostatu. nu jāgaida vai vaina nav dziļāk.
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Auto vēlams minēt arī izlaiduma gadu.AicisF wrote:
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
98-99 B204 mot ar T5 vadību
00-02 B205 mot ar T7 vadību
02- < B207 mot ar T8 vadību
Un katrs no viņiem ir atšķirīgs ar tikai sev raksturīgajām problēmām.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nomaini dīzeļa atplūdes trubiņas - īsās, pie motora - 3,2mm iekšējais diametrs. Manam ar bija tāda vaina. Palīdzēja.tomins_ wrote:sveiki. Problēma tāda vakarā noliku ejošu un no rīta vairs nelec sajūta bija ka degvielu nesūknē(gaisu rauj) , bet tad apskatijos apakšā un pie bākas viena truba bija vaļīga(žņaugs bija pazudis bet to uzliekot tāpat nelec! saab 9-3 2.2tid 1998. kādi ieteikumi ar ko sākt?
9-3 SE 2.2TiD 2000 X22DTH 420km
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
2008.gads sportcombi, kāda tur tā modifikācija, nezinu...Arnijs wrote:Auto vēlams minēt arī izlaiduma gadu.AicisF wrote:
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
98-99 B204 mot ar T5 vadību
00-02 B205 mot ar T7 vadību
02- < B207 mot ar T8 vadību
Un katrs no viņiem ir atšķirīgs ar tikai sev raksturīgajām problēmām.
Last edited by AicisF on Wed Feb 17, 2016 11:56 am, edited 2 times in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
paldies Korefun! tur tiešām blīve izskatās pēc kaut kādas trauku mazgājamās švammes. siltākā laikā veikšu šādu procedūru.
KoreFun wrote:Tas pats. Aizmugurējiem lukturiem ir blīve no kkāda materiāla, līdzīga mīkstam putuplastam. Laikam ar laiku tas blīvējums pārstāj turēt mitrumu. Es noņēmu lukturi, pārgāju virsbūves un blīvējuma kontakta laukumu ar Scotch Brite (Lai hermētiķis turās pie virsbūves lakas), tīram to blīvi un lukturu, attaukojam un līmējam blīvi pie luktura un lukturu ar pielīmētu blīvi pie virsbūves ar kkādu melnu, jumta hermētiķi.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero